1. Digitalna transformacija v gradbeništvuDamijana Dušak, 2022, magistrsko delo Opis: Digitalna transformacija se z razlogom ponaša z nazivom četrta industrijska revolucija.
Prelomne tehnologije, kot so velike količine podatkov, poslovanje v oblaku, internet
stvari, delo na daljavo, tehnologija veriženja blokov, omogočajo gospodarskim
panogam nesluten napredek v vseh panogah. Z vpeljavo novih tehnologij v poslovne
procese se drastično spreminja način dela in poslovna kultura. Podjetja, ki v proces
digitalne transformacije ne zmorejo ali ne želijo, na tržišču izgubljajo konkurenčno
prednost. V gradbeni panogi so procesi med manj informatiziranimi, kar velja tudi na
globalni ravni. Gradbena podjetja se zelo oklepajo klasičnih tehnologij. V gradbeni
panogi procesi potekajo drugače kot v preostalih vejah industrije. Vsak projekt v
gradbeništvu je enkraten in neponovljiv, zato je delo težko vkalupiti v module celovitih
rešitev novih tehnologij. Kljub temu pa je v procesih moč najti elemente, ki se iz
projekta v projekt ponavljajo in na njih graditi digitalno transformacijo. V magistrskem
delu smo raziskali in opisali digitalno transformacijo na splošno, proces izvajanja
strategij s projekti. Predstavili smo tudi elemente informacijskega sistema s poudarkom
na projektno informacijskem sistemu ter digitalno transformacijo v gospodarski panogi
gradbeništva v Sloveniji. Dejstvo je, da gradbeništvo v digitalni transformaciji zaostaja
za preostalimi gospodarskimi panogami. Zato bo potrebnega še veliko dela z
osveščanjem izvajalcev in naročnikov, investitorjev. Ključne besede: digitalna transformacija, strategija, obvladovanje projektov, projektno
informacijski sistemi, gradbeništvo, MS Project Objavljeno v DKUM: 30.06.2022; Ogledov: 822; Prenosov: 144
Celotno besedilo (4,51 MB) |
2. Prenova načrtovanja in spremljanja projektov v Elektro Hanza d.o.o.Denis Grbič, 2019, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali s prenovo načrtovanja in spremljanja projektov v izbranem podjetju, tako da smo iskali predloge izboljšav. V teoretičnem delu smo prikazali osnove obvladovanja in spremljanja projektov ter na kratko povzeli osnove logistike, ki se navezuje na procese dela v podjetju. V drugem delu smo predstavili posnetek stanja v podjetju in ga kritično analizirali. V nadaljevanju smo predstavili računalniške programe za načrtovanje in spremljanje projektov, izpostavili njihove bistvene lastnosti, jih medsebojno analizirali, nato pa podali oceno glede na potrebne kriterije in izbrali najprimernejši program za podjetje. V raziskovalnem delu smo predstavili predloge izboljšav v procesu spremljanja projektov, oceno učinkov izbranih rešitev ter oceno smiselnosti investicije in povrnitve investicije. Ker smo se osredotočili predvsem na uvedbo računalniškega programa za načrtovanje in spremljanje projektov, smo v zaključku izpostavili predlog rešitve uvedbe programa, predstavili njegove prednosti in slabosti ter uporabo le-tega v podjetju. Ključne besede: Elektro Hanza d.o.o., obvladovanje projektov, spremljanje projektov, programi za vodenje projekta, MS Project Objavljeno v DKUM: 04.04.2019; Ogledov: 1232; Prenosov: 99
Celotno besedilo (1,28 MB) |
3. VZPOSTAVITEV PROJEKTA MOBI@TURDenis Medić, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: V Sloveniji ima dostop do interneta več kot 60 odstotkov gospodinjstev in več kot 85 odstotkov poslovnih subjektov. Takšno razširjenost in penetracijo interneta velja izkoristiti in vsem uporabnikom omogočiti dostop do teh storitev na vsakem koraku. V informacijsko družbo so posredno vključeni vsi, še zlasti pa je vanjo potrebno aktivno vključiti ponudnike raznovrstnih storitev, ki tako uporabnikom ponudijo novo uporabniško izkušnjo. Turistična infrastruktura je v Sloveniji dobro razvita, nujno pa jo je potrebno podpreti z ustrezno informacijsko infrastrukturo, saj tako povežemo obilje vsebin ter turističnih informacij z neposrednimi uporabniki – turisti. Do čim boljšega informiranja turistov želimo priti z izkoriščanjem potencialov sodobnih telekomunikacijskih naprav. Na vsakem koraku jim želimo ponuditi vse relevantne informacije (gostinska ponudba, turistične znamenitosti, razgledne točke, aktivnosti…). Te morajo do turistov priti samodejno in na uporabniku prijazen način. Rešitev teh izzivov je pomembna za razvoj lokalne skupnosti kot turistične destinacije. Vizija projekta je doživetje pristno sladke Radovljice, s pametnim telefonom ali tabličnim računalnikom v roki, s pestrim naborom e-vsebin in e-storitev. Projekt prinaša nov način komuniciranja in dela s turisti ter širšo javnostjo in vpeljuje dolgoročne smernice razvoja turizma tudi širše regije. Projekt je naravnan tehnološko sodobno in trajnostno razvojno, je vsebinsko bogat, usmerjen k uporabnikom, turizmu, kulturi in kulturni dediščini. V diplomskem delu je podan projektni plan za realizacijo razvoja turistične infrastrukture, ki skupaj z vsebinskim delom naloge podaja razvojne usmeritve e-regije. Ključne besede: obvladovanje projektov, turistična infrastruktura, informacijsko – komunikacijske tehnologije in storitve Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 1366; Prenosov: 90
Celotno besedilo (1,17 MB) |
4. |