| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
MANAGEMENT MATIČNIH PODATKOV V KONCERNSKEM OKOLJU Z UVEDBO GLOBALNE DISTRIBUCIJE PODATKOV
Rudi Delopst, 2013, magistrsko delo

Opis: Sistemsko obvladovanje podatkov materialov v koncerenskem okolju odvisnih družb ne pomeni samo vsebinskega obvladovanja matičnega podatka, ampak je potrebno obvladovanje celotnega procesa matičnega podatka skozi proces, strukturo in kulturo organizacije.
Ključne besede: Obvladovanje matičnih podatkov Master data management, poslovna enota v tujini, matični podatek, sistemsko obvladovanje, globalna distribucija
Objavljeno: 19.07.2013; Ogledov: 896; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

5.
POSLOVNI POTENCIAL KONCEPTA BIG DATA
Patricija Gavez, 2013, diplomsko delo

Opis: Informacije predstavljajo neotipljivo premoženje organizacij in so njihova pomembna konkurenčna prednost. Za najboljši izkoristek informacij se organizacije posložujejo poslovnega obveščanja, katerega glavna komponenta so podatkovne baze. Najbolj razširjene podatkovne baze so relacijske baze podatkov, pri katerih so podatki shranjeni v logično povezanih tabelah. Trend povečane rasti količine podatkov je povzročil, da relacijske baze ne uspejo zadovoljiti potreb poslovnega obveščanja. Pojavil se je koncept Big Data in z njim povezane tehnologije za zajem, shranjevanje, obdelavo in izkoristek masovnih količin podatkov. Big Data predstavljajo veliko poslovno priložnost tako za organizacije, ki se jih bodo posluževale pri poslovnem obveščanju, kot tudi za ponudnike programske opreme. Orodje Apache Hadoop, ki vsebuje dve pomembnejši komponenti – MapReduce in HDFS, je le ena izmed prepoznavnejših programskih rešitev na področju koncepta Big Data. Pomembna storitev, ki spada k velikim podatkovnim bazam je tudi računalništvo v oblaku, saj zadovoljuje zahteve s strani infrastrukture, prilagodljivosti storitve pa tudi varstva podatkov.
Ključne besede: Big Data, tehnologije za obvladovanje Big Data, Apache Hadoop, MapReduce, HDFS, poslovno obveščanje, podatkovne baze, relacijske podatkovne baze, integracija podatkov, računalništvo v oblaku
Objavljeno: 04.11.2013; Ogledov: 1344; Prenosov: 355
.pdf Celotno besedilo (974,42 KB)

6.
UPRAVLJANJE, OBVLADOVANJE TVEGANJ IN SKLADNOST V ZAVAROVALNICI MARIBOR
Karmen Semler, 2015, diplomsko delo

Opis: Nov sistem upravljanja zavarovalnic, ki ga prinaša direktiva Solventnost II zagotavlja večjo stabilnost in transparentnost poslovanja zavarovalnic in s tem tudi boljšo zaščito zavarovancev, ki so uporabniki zavarovalnih storitev. Kot negativno posledico uvedbe direktive Solventnost II lahko štejemo višje administrativne stroške ob vpeljavi direktive. Dolgoročno pa bi naj direktiva vplivala na ugodnejše poslovanje zavarovalnic. Korporativno upravljanje zavarovalnic pa v sektor zavarovalništva prinaša več etike, s tem pa tudi večje zaupanje v zavarovalne storitve in produkte.
Ključne besede: zavarovalništvo, Zavarovalnica Maribor, Zakon o zavarovalništvu, korporativno upravljanje, obvladovanje tveganj, tveganja, skladnost, Solventnost II, Lamfalussyjev proces, EIOPA, zahtevani solventnostni kapital, minimalni zahtevani kapital, zavarovalno-tehnične rezervacije, vrednotenje lastnih sredstev ORSA, kakovost podatkov, prenos informacij, sposobnost in primernost, ključne funkcije, notranje kontrole, izločeni posli, poročanje in razkritja
Objavljeno: 23.10.2015; Ogledov: 760; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

7.
Prenova kreditno limitnega procesa za povečanje prodaje
Vladimira Kogovšek Volk, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Problem Izvršnega področja veleprodaja trgovskega podjetja Mercator d.d. je podaljševanje trajanja procesa odobritve kreditnega limita. Kupec pričakuje informacijo o stanju kreditnega limita v realnem času, torej v času oddaje naročila, kar pa mu prodajna služba proučevanega trgovskega podjetja ne more zagotoviti, kar ima za posledico upad prihodkov podjetja. Prav tako prodajna služba nima na voljo strukturiranega prikaza podatkov o stanju terjatev in kreditnih limitov za obstoječe kupce ter potencialih novih kupcev. Uporabili smo metodo grafičnega prikaza za posnetek obstoječega stanja procesa za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Na podlagi zbranih dejstev smo pripravili seznam predlaganih izboljšav. Učinkovitost predlaganih izboljšav smo ugotavljali z metodo intervjuja. Glavni rezultat predstavlja prenovljen proces za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Izdelali smo model za oceno potencialnih kupcev trgovskega podjetja Mercator d.d. v trgovski dejavnosti. Pripravili smo tudi strukturiran izpis podatkov o finančnih informacijah kupcev na grafični - vizualni način kot rešitev za hitro in učinkovito spremljanje podatkov o kupcih.
Ključne besede: kreditni limit, terjatve, potencialni kupci, prenova procesa, podpora poslovanju, obvladovanje podatkov
Objavljeno: 23.11.2018; Ogledov: 249; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici