| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V PODJETJIH
Maja Bombek, 2009, diplomsko delo

Opis: Vodenje ljudi je zelo zahtevna naloga, saj mora vodja voditi tako, da bodo zaposleni delovali v dobro podjetja. S tem je potrebno spremeniti klasične in tradicionalne vloge vodenja. Vodja mora postati fleksibilen in prilagodljiv, ne sme se več samo osredotočati na številke in količine, svojo energijo mora usmeriti tudi na ljudi, ki jih vodi. Vodja mora zato obvladovati vse prvine uspešnega komuniciranja. Le na tak način bo postal boljši vodja in se s svojimi zaposlenimi lažje prilagajal moderni poslovni realnosti. S tem bo lahko uspešno reševal medsebojne odnose in konflikte, ki nastajajo med zaposlenimi v podjetju. Konflikti se pojavljajo v vsaki organizaciji, med posamezniki in v skupini. V današnjih časih so konflikti že dobrodošli, saj lahko z njimi dosežemo tudi boljše poslovanje podjetja. To so pozitivni konflikti, ki nam pomagajo pri utrjevanju skupin znotraj podjetja, spodbujajo inovativnost zaposlenih, med zaposlenimi spodbujajo tekmovalnost in s tem tudi doseganje večje produktivnosti. Vse to pa lahko vodi do tega, da si izberemo nove cilje in nove interese ter jih poskušamo tudi doseči. Negativne posledice konfliktov se lahko kažejo kot razbijanje enotnosti sistema in lahko povzročajo napetosti med posamezniki in skupinami. Konflikte moramo pravi čas prepoznati in jih pričeti sproti obvladovati in reševati.
Ključne besede: vodenje in vodja, osebne značilnosti vodenja, medosebni odnosi, konflikti, reševanje konfliktov, preprečevanje konfliktov, obvladovanje konfliktov.
Objavljeno: 23.06.2009; Ogledov: 2825; Prenosov: 797
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

2.
REŠEVANJE KONFLIKTOV MED ZAPOSLENIMI V PODJETJIH
Simona Duh, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opredeljujem pomen konfliktov, posledice konfliktov ter uspešno reševanje le teh.
Ključne besede: konflikt, konflikt v podjetju, reševanje konfliktov, spodbujanje konfliktov, obvladovanje konfliktov
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2855; Prenosov: 915
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

3.
NAČINI REŠEVANJA KONFLIKTOV V IZBRANI ORGANIZACIJI
Nuša Fojkar, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Skozi celotno diplomsko delo bomo skušali ugotavljati, kakšne načine konfliktov poznamo. Ker je reševanje konfliktov precej širok pojem in je prisoten v našem vsakdanjem življenju, se bomo osredotočili samo na načine reševanja in na njihovo reševanje na praktičnem primeru znotraj organizacije. V teoretičnem delu bomo najprej opisali, kaj je konflikt, kakšne vrste le-teh poznamo, kakšne posledice poznamo in podobne okoliščine v zvezi s konflikti. Za tem se bomo navezali na načine reševanja konfliktov in jih podrobno opisali. Nadaljevali bomo s praktičnim delom. Sestavili bomo vprašalnik, ga razdelili med delavce znotraj organizacije in na podlagi njihovih odgovorov naredili analizo. Ta bo potekala v več programih (v Wordu, Excelu in SPSSu). Razlog za to odločitev, da osvežimo znanje in poskrbimo za raznolikost diplomskega dela. Temu bo sledil še predlog izboljšav in sklep celotnega diplomskega dela.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE • konflikti • obvladovanje konfliktov • reševanje konfliktov • načini reševanja konfliktov
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 3021; Prenosov: 557
.pdf Celotno besedilo (422,86 KB)

4.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Branka Kragelj, 2010, diplomsko delo

Opis: V delovnem okolju prihaja do različnih pogledov, ciljev in interesov posameznikov, ki so si marsikdaj v nasprotju. Konflikti se v organizaciji pojavljajo vsakodnevno, vodstvo podjetja pa jih mora z zaposlenimi ustrezno reševati. Nepravilno postopanje v primeru konfliktov lahko pripelje do cele vrste negativnih posledic, nerešen konflikt se bo kopičil in povzročil še močnejšo konfrontacijo. Vplival bo na slabšanje organizacijske klime, nižanje ravni motivacije in nezadovoljstvo. Pogled na konflikte se je skozi čas spreminjal. Danes vemo, da ima konflikt tudi pozitivne lastnosti in zavedati bi se morali predvsem teh. Konflikt je nujen in koristen, kjer je organizacija postala statična, nedovzetna za spremembe in brez inovacij. Za zaposlene pomeni gonilo, da pričnejo aktivneje sodelovati pri poslovanju, razmišljati o novih načinih dela, omogočajo, da bolje spoznamo sebe in drugega ter poglobimo in obogatimo odnos. Pomembna je miselnost, da je vsak konflikt mogoče rešiti, ne glede, kje je nastal, med kom poteka ter kako intenziven je postal. Za uspešno obvladovanje konfliktov je potrebno razvijati sposobnost prepoznavanja konfliktov ter sposobnost konstruktivnega delovanja v konstruktivni situacijah, kot tudi uporabne tehnike za soočanje s konflikti. Dobri medsebojni odnosi so ključnega pomena za uspešnost organizacije in zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: Ključne besede: konflikti, preprečevanje konfliktov, medosebni odnosi, organizacijska klima, komuniciranje, obvladovanje konfliktov, reševanje konfliktov.
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 2215; Prenosov: 417
.pdf Celotno besedilo (461,93 KB)

5.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V PODJETJU
Petra Žorman, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Konflikti prinašajo v podjetje spremembe, spodbujajo nove ideje in omogočajo pridobivanje novih spoznanj. Lažje jih je reševati, dokler so še na začetku, kajti v nasprotnem primeru se lahko hitro razrastejo. Imajo pozitiven in negativen vpliv na poslovanje podjetja, vendar jih lahko s pravočasnim razreševanjem razrešimo v korist podjetja. Konflikti so torej v podjetju potrebni, saj njihova prisotnost kaže na možnost boljšega poslovanja. V medsebojnih odnosih se jim ne moremo izogniti. Včasih smo jih tajili in jih obravnavali skoraj kot bolezen, danes pa jih v naprednih podjetjih sprejemamo odprtih rok. Osnovni vzrok za nastanek konflikta je povezan z različnostjo ljudi. Ljudje imajo različne želje in cilje, zaradi katerih lahko pride do nesoglasij in nadalje do konflikta. Dejstvo je, da je najprej potrebno poiskati vzroke za nastanek konfliktov, kajti le tako se lahko lotimo njegovega reševanja na način, ki bo najboljši za podjetje samo, kakor tudi za njegove zaposlene. Konflikti sodijo med vsakdanje elemente v managementu poslovanja, zato je potrebno v podjetjih vzpostaviti management konfliktov. Povzamemo lahko le, da so konflikti najmočnejši dejavnik sprememb v podjetju, pa čeprav spremembe le redko kdo obožuje, saj se pogosto ne zavedamo, kako so potrebne. Komuniciranje je dvosmeren proces izmenjave informacij, mnenj med oddajnikom in prejemnikom, katera sporočila se prenašajo po komunikacijskem kanalu. Pri komuniciranju je pomembno enako razumevanje sporočila z obeh strani, vedno pa ne poteka učinkovito. Pojavljajo se motnje, ki jih je potrebno odpraviti. Razširjeno je tako verbalno kot tudi neverbalno komuniciranje, ki je zelo povezano z našim življenjem. Komuniciramo v različnih situacijah in z različnimi ljudmi. Raziskava je pokazala, da so večine dobre komunikacije in ustrezno znanje o obvladovanju konfliktov zelo pomembna lastnost managerja. Ugotovili smo tudi, da je kljub mnogim raziskavam s področja obvladovanja konfliktov, teorijo v praksi zelo težko udejanjiti. Vendar je skrb za urejanje tega področja zelo pomembna za rast in obstoj podjetja. Praktičen del naloge obsega predstavitev podjetja Zaščita Ptuj d.o.o., v katerem smo izvedli anketo na temo: »Obvladovanje konfliktov v podjetju«. V podjetju se srečujejo različni ljudje, ki imajo različne poglede, hotenja in cilje. Ker vsak poda svoje stališče, se pojavljajo konflikti. Pojavljajo se v vsaki organizaciji in naloga vseh udeleženih tudi v podjetju Zaščita Ptuj d.o.o. je, da jih čimprej rešijo. Da do pogostih konfliktov ne bi prihajalo, je pomembna uspešna komunikacija med zaposlenimi, saj le-ta rešuje konflikte.
Ključne besede: management konfliktov // obvladovanje konflikta // preprečevanje konflikta // metode in načini reševanja konfliktov // posledice konfliktov // komunikacija // komunikacijske strukture // medosebni odnosi //.
Objavljeno: 29.10.2010; Ogledov: 2871; Prenosov: 925
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

6.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Marina Crljić, 2011, diplomsko delo

Opis: Najpomembneje je, da se ljudje premalo zavedamo, kako zelo pomembna je komunikacija v našem življenju. Na njo ne polagamo toliko pozornosti, saj se z sposobnostjo komuniciranja rodimo in se nam zdi samoumevna. Vendar še zdaleč ne znamo komunicirati pravilno oziroma bolje. Zaradi raznolikosti med ljudmi, zaradi različnih mnenj posameznikov, ali razmišljanja, drugačne ideje ali samo variante kako izpeljati določeno nalogo, lahko pride med ljudmi do grdih pogledov oz. do konflikta. Ker si v organizaciji tega ne moremo privoščiti, saj lahko to naše delo oz. produktivnost ter kvaliteto samo oslabi, se jih moramo naučiti obvladovati. Lahko pa se naučimo tehnik, kako same konflikte preprečevati, da do njih sploh ne bi prihajalo, ali pa bi se dogajali zelo redko, ter ob pomembnejših zadevah. Mnenja drugih moramo znati poslušati in sprejeti, na kar to pričakujemo tudi obratno. Pred obvladovanjem konfliktov, se moramo naučiti obvladovati komunikacijsko pot. V kateri smo lahko sprejemnik, to je oseba, ki posluša in dekodira podatke, ali pošiljatelj, ki je oseba, ki govori oz. kodira podatke. Konflikte lahko potlačimo, se jim izogibamo, jih tajimo, vendar se vedno znova pojavljajo v takšnih ali drugačnih oblikah in zaradi tega konflikti zahtevajo rešitve. Pri pojavu konflikta je potrebno začeti razmišljati o razrešitvi le tega, ne pa o tem kako se mu izogniti. Konflikt pa je lahko zelo pozitivna in dobrodošla situacija, če ga znamo in če nam ga uspe resnično rešiti. To še posebej velja za delovno in poslovno okolje, kjer je pričakovati nenehno izboljšanje produktov in procesov ter prilagajanje vse večjim zahtevam potrošnikov. V vsakem podjetju se ustvarja neka kultura med zaposlenimi, med oddelki, med nadrejenim in podrejenimi, katera usmerja k doseganju zastavljenih ciljev in zadovoljujejo potrošnikove potrebe. Prav zato so pomembni medosebni odnosi v delovnem okolju, saj pri dobrih in učinkovitih medosebnih odnosih cilje lažje in kakovostnejše dosegamo.
Ključne besede: Ključne besede: konflikt, vrsti konfliktov, vzroki za nastanek konfliktov, posledice konfliktov, komunikacija, medosebni odnosi, obvladovanje in reševanje konfliktov.
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 1220; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (328,63 KB)

7.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V VZGOJNO IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Reni Hedžet, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: Življenje današnjega časa nam komaj še dopušča, da si vzamemo čas za sprostitev in zabavo. Prinaša vedno nove izzive, ter obremenitve. Vse več je konfliktnih situacij, zato moramo najti mejo oziroma ohraniti ravnovesje med delom in sprostitvijo. Konflikti se pojavljajo, kadar imamo ljudje nasprotujoča prepričanja, vrednote, cilje in interese. Konflikti so prisotni v vsakem odnosu in se jim je zelo težko izogniti. Do konfliktov pa pride, kadar se z nekom ne strinjamo, ne moremo sprejeti njihovih prepričanj, vrednot in rešitev. Vedno več konfliktnih situacij vpliva na to, da ljudje ne delujejo več optimalno, kar se kaže tudi v uspešnosti. Kadar nastopijo konflikti, moramo skupno sodelovati pri oblikovanju skupnih rešitev. In takšne rešitve pripeljejo do nekega skupnega cilja. Dokler pa pri konfliktu ne najdemo skupne rešitve in vztraja vsak pri svojem pogledu, tako dolgo tudi ne bomo našli rešitve konflikta. Najpomembnejše pri obvladovanju konfliktov je, da se njihovega obvladovanja lotimo takoj. Sicer je morda mamljivo pomisliti, da se bodo težave rešile kar same od sebe, vendar pa se to le redkokdaj zgodi, po navado se položaj še poslabša. Dokler bodo ljudje imeli svoja mnenja oziroma poglede na določene stvari, tako dolgo bodo prisotni tudi konflikti. Pomembno pa je tudi, kako se bomo lotili obvladovanja konfliktov. Če bomo tolerantni, če bomo sprejemali mnenja drugih ljudi in njihov pogled na določeno stvar, bomo konflikte tudi obvladovali in konfliktov bo tudi manj. Sposobnost obvladovanja konfliktov pa zagotavlja dolgoročen uspeh. Še le, ko bomo problem zaznali, ga bomo s skupnimi močmi lahko tudi rešili, s tem pa omogočili, da se bomo na delovnem mestu dobro počutili in bomo vse naloge dobro opravljali, kar ne bo prineslo zadovoljstva samo posamezniku, ampak celotni organizaciji.
Ključne besede: organizacija, vzgojno izobraževalni zavod, vzroki konfliktov v vzgojno izobraževalnem zavodu, posledice konfliktov, obvladovanje konfliktov, reševanje konfliktov, strokovni delavci, managerji, zadovoljstvo
Objavljeno: 23.02.2012; Ogledov: 1791; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (973,52 KB)

8.
MODEL MANAGEMENTA KONFLIKTOV V JAVNEM ZAVODU
Stanislav Najžar, 2012, magistrsko delo

Opis: Konflikti sodijo med vsakdanje elemente v managementu poslovanja in so najmočnejši dejavnik sprememb v podjetju, zato je potrebno v vsaki organizaciji vzpostaviti učinkovit management konfliktov. Osnovni vzrok za nastanek konfliktov je povezan z različnostjo ljudi. Odnosi med zaposlenimi v organizaciji ponavadi ne potekajo brez zapletov, saj popolne enotnosti med zaposlenimi ni. Navzven imamo velikokrat občutek, da so odnosi v nekem kolektivu skladni, v bistvu pa obstaja velika verjetnost, da gre za izogibanje ali za zanikanje problemov, kar povzroča pasivnost in nepripravljenost na spremembe zaposlenih. Dobri medsebojni odnosi med sodelavci so zelo pomembni, saj v organizacijah, kjer smo zaposleni preživimo veliko svojega časa. V kolektivu pa se z vsemi ne razumemo enako dobro, kar lahko poveča stres in slabo medsebojno komuniciranje, slabšo kakovost opravljenega dela in produktivnost. Veliko lažje rešujemo konflikte, ko so še v začetni fazi in če poznamo pravilne pristope reševanja. Lahko imajo pozitiven ali negativen vpliv na poslovanje organizacije, a jih s pravočasnim razreševanjem rešimo v korist le tega. V podjetju so nujni, saj njihova prisotnost kaže na možnosti boljšega poslovanja, so najmočnejši dejavnik sprememb v podjetju, pa čeprav spremembe le redko kdo obožuje ali se jih veseli, saj se pogosto ne zavedamo kako potrebne so. Konflikte, s katerimi se srečujemo na delovnem mestu moramo čimprej rešiti, vendar pri tem reševanju ni cilj, da vztrajamo pri svojem mnenju in na koncu zmagamo, ker je nekdo drug popustil, temveč se o nastalih problemih pogovorimo in jih rešimo tako, da so vse strani zadovoljne. Vsak zaposleni, je dejansko v svojem podjetju izpostavljen konfliktu in ga tudi prepozna. Vse to je opisano v teoriji, kakšno pa je dejansko stanje v praksi? To smo želeli ugotoviti v raziskavi, ki smo jo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika med zaposlenimi v javnem zavodu Študentski domovi Maribor. Zanimalo nas je, kakšno mnenje imajo o medsebojni komunikaciji med zaposlenimi, o konfliktih nasploh, o konfliktih v zavodu in njihovem reševanju. V prvem delu naloge smo predstavili, kako različni avtorji razumejo konflikt, kako ti nastanejo, kakšne vrste konfliktov poznamo, kako jih rešujemo. Spoznali smo različne modele managementa konfliktov, ki smo jih potem v drugem delu, na osnovi analize ankete med zaposlenimi tudi uporabili na konkretnem primeru. Živimo v času, ko prihaja do veliko sprememb in novosti na vseh ravneh našega življenja. Z uvajanjem le teh velikokrat žal zamre marsikaj dobrega, strokovno preizkušenega in pomembnega za reševanje konfliktov. Vsi zaposleni v podjetjih se moramo zavedati, da smo vključno z vodstvom, vsi odgovorni, da konflikte pravočasno odkrivamo, jih konstruktivno sproti rešujemo. Zavedanje in razumevanje samega sebe in sodelavcev pripomore h konstruktivnemu obvladovanju konfliktov, večji motivaciji, večji pripadnosti in nenazadnje večji učinkovitost vseh zaposlenih
Ključne besede: management konfliktov, obvladovanje konflikta, metode in načini reševanja konfliktov, komunikacija, model managementa konfliktov.
Objavljeno: 25.10.2012; Ogledov: 1146; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

9.
Obvladovanje konfliktov pri policijskem delu : diplomsko delo univerzitetnega študija
Ana Grošelj, 2012, diplomsko delo

Opis: Zdravi odnosi niso tisti brez konfliktov, ampak tisti, v katerih se konflikti uspešno razrešujejo. Policisti se poleg konfliktov običajnih posameznikov srečujejo tudi s specifičnimi konflikti, ki se pojavijo prav zato, ker opravljajo poklic policista. Teh konfliktov je mnogo vrst: med delom in družinskim življenjem, med pričakovanji in realnostjo, konflikt vlog, politični konflikt, etični konflikt, konflikt pri izvajanju pooblastil. Na pravilno ukrepanje ob pojavu konfliktov vpliva osebnostni slog soočanja s konflikti, vendar je bolj pomembno oblikovanje organizacije, ki zna reševati konflikte, kot pa preoblikovanje osebnosti posameznega policista. Taki organizacijski ukrepi so: jasna hierarhija, jasna pristojnost, sodelovanje policistov pri spremembah, ustrezna oprema. Obvladovanje nekaterih konfliktov je določeno s pravnimi akti, pri drugih je rešitev odvisna od sposobnosti vodij in posameznega policista. Za soočanje s psihološkimi konflikti je policistom na voljo 24-urna interventna psihološka pomoč in sistem policijskih zaupnikov. Pri usposabljanju policistov bi bilo obvladovanju konfliktov nujno dati večji poudarek, posebnega pomena je komunikacija in oblikovanje strpne organizacijske kulture. Nekateri ukrepi za obvladovanje konfliktov so policistu že na voljo (institucionalizirani konflikti; psihološka podpora), pri nekaterih bi bila organizacijska podpora lahko še boljša (razširitev nabora situacij, kjer je psihološko svetovanje obvezno; organizacijske spremembe).
Ključne besede: policija, policijsko delo, policisti, stres, konflikti, obvladovanje konfliktov, diplomske naloge
Objavljeno: 18.04.2013; Ogledov: 892; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (455,71 KB)

10.
KAKO IZBOLJŠATI MANGEMENT KONFLIKTOV V PODJETJU
Kaja Amon, 2013, diplomsko delo

Opis: Konfliktom se ni mogoče izogniti. V organizacijah so celo potrebni, saj kažejo na možnost izboljšav, vendar pa lahko imajo tudi negativne posledice, zato jih je potrebno pravočasno prepoznati, spremljati in jih obvladati. Sodobna podjetja zato vzpostavljajo t. i. management konfliktov ─ posebne skupine managerjev, katere člani se skrbno posvečajo konfliktom. Managerji se morajo procesa reševanja konfliktov v organizaciji lotiti razumsko in sistematično, saj gre za kompleksen proces. Pri reševanju konfliktov je znanje komunikacije ključnega pomena, da ne prihaja do napačnega razumevanja vsebin, ki bi lahko konflikt še poostrile, da znamo poslušati ter argumentirati možnosti rešitev in posledic. Zelo pomembno je najti ustrezen način uspešnega reševanja posameznih konfliktov, da bodo zadovoljene potrebe in doseženi cilji posameznika in organizacije. Vzroki za nastanek konfliktov namreč ležijo v različnosti posameznikov in njihovi neprilagojenosti na spremembe v okolju. Ustrezno reševanje konfliktov zato od zaposlenih zahteva določeno znanje in priprave. S konflikti se lahko spopada na več načinov, poznamo dva temeljna pristopa, in sicer razreševanje konfliktov »zahodnjaški« pristop, ki smatra, da je konflikt nezdrav, torej nezaželen in ga je treba hitro razrešiti, ter upravljanje konfliktov »vzhodnjaški« pristop, ki izhaja iz prepričanja, da idealno stanje brez konfliktov ne obstaja in konflikta ni mogoče razrešiti, lahko ga le upravljamo. (povzeto po Webber 2011, str. 26)
Ključne besede: konflikt, obvladovanje konfliktov, management konfliktov, komunikacija, zaupanje, metode in načini reševanja konfliktov
Objavljeno: 24.10.2013; Ogledov: 757; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (737,70 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici