1. Marketinško komuniciranje v podjetju CCCVanesa Vučko, 2023, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu bomo najprej predstavili razlago zveze marketinško komuniciranje. Opisali bomo proces komuniciranja, ki je najpomembnejši in neizogiben del našega vsakdana. Pomemben del marketinškega komuniciranja je tudi management, ki sestoji iz različnih procesov, in sicer: določanje ciljnega občinstva, določanje ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočil, izbiranje in določanje kanalov komuniciranja, določanje proračuna, izbiranje in merjenje učinkovitosti promocijskih orodij ter na koncu oblikovanje spleta marketinškega komuniciranja. Največji poudarek v našem diplomskem delu pa smo namenili instrumentom marketinškega komuniciranja: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in neposredno marketinško komuniciranje. Ta del bomo uporabili tako v teoretičnem kot tudi v empiričnem delu. Slednji se začne z opisom pomembnih podatkov v podjetju CCC. Raziskali bomo skupine izdelkov, ki jih prodaja podjetje tako na spletu kot tudi fizično v trgovini. Na osnovi teorije bomo analizirali instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju, ki so osnova za uspešno trgovanje. Analizirali smo tudi trg obutvene industrije, ki sicer ni tako velik, kot je tekstilna industrija, zato bomo podali nekatere smernice in predloge za izboljšanje dejavnosti komuniciranja v marketingu v podjetju CCC. Na koncu bomo diplomsko delo povezali v sklep kot eno celoto. Ključne besede: marketinško komuniciranje, podjetje CCC, instrumenti, obutvena industrija, management marketinškega komuniciranja Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 446; Prenosov: 85 Celotno besedilo (2,51 MB) |
2. Analiza zunanjetrgovinske politike Evropske unije na primeru trgovine z azijskimi državami : magistrsko deloUroš Kralj, 2009, magistrsko delo Ključne besede: zunanjetrgovinska politika, mednarodni trg, carinske unije, mednarodni ekonomski odnosi, zaščita, Evropska unija, odločanje, zunanjetrgovinsko poslovanje, enotni trg, dumping, institucionalizem, mednarodni sporazumi, Kitajska, Azija, gospodarstvo, usnjarska industrija, obutvena industrija, ocenjevanje, tržna struktura, konkurenčnost, panoge dejavnosti, mednarodna menjava, uvoz, WTO, GATT, mednarodne organizacije, mednarodne ekonomske integracije Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2441; Prenosov: 134 Celotno besedilo (811,98 KB) |
3. Dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločanje kupcev otroških čeveljčkov Ciciban : diplomsko deloManuela Croselli, 2006, diplomsko delo Ključne besede: obutvena industrija, otroci, uporabniki, nakup, motiviranje, učenje, spomini, planiranje, psihologija osebnosti, odločanje, modeli, psihologija potrošnika, gospodinjstva, zadovoljstvo, stilistika, ponudba, potrebe, kupci, stališča, starost, blagovne znamke, zaznavanje, Slovenija, mišljenje, potrošnik, vedenje, razlike Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3448; Prenosov: 787 Celotno besedilo (595,59 KB) |