1. Primerjava embalaže vlažilnih krem za obraz glede na spol ciljnih odjemalcev in analiza preferenc odjemalcev do embalaže vlažilnih krem za obrazLaura Broder Vogrinčič, 2023, diplomsko delo Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili kozmetično panogo, vpliv družbenih omrežij na nego kože posameznika ter najbolj vplivna kozmetična podjetja in znamke tako v svetu kot Sloveniji. Osredotočili smo se na embalažo kozmetičnih izdelkov in njene lastnosti, kot so oblika, material, slog pisave, barva ter funkcionalnost. V središču dela je embalaža vlažilnih krem za obraz in kako jo podjetja diferencirajo glede na spol ciljnih odjemalcev.
Raziskavo smo naredili z namenom, da ugotovimo razlike v embalaži vlažilnih krem za obraz glede na spol ciljnih odjemalcev in s pomočjo ankete preverimo, kakšna embalaža odjemalce dejansko pritegne med nakupovanjem. Primerjava izdelkov je pokazala, da se za embalažo, ki je namenjena moškim, uporabljajo predvsem močne in hladne barve, nekoliko bolj barvita in manj dekorativna pisava ter širša oblika embalaže. Uporabljen material je v večini primerov plastika. Embalaža, namenjena ženskam, je po obliki nekoliko ožja, za pisavo pa so uporabljeni bolj dekorativni slogi. Barve so toplejše in oblika nekoliko ožja, večkrat pa sta kot material uporabljena tudi steklo ali akrilna plastika. Glede funkcionalnosti so embalaže na približno enaki ravni. Rezultati v raziskavi se skladajo z razlikami, ki smo jih opisali v primerjavi embalaž, predvsem glede barve in materiala. Ključne besede: embalaža, kozmetika, nakupno vedenje, obraz, spol, vlažilna krema Objavljeno v DKUM: 27.10.2023; Ogledov: 335; Prenosov: 49
Celotno besedilo (2,70 MB) |
2. OBRAZNI IZRAZI IN VLOGA UPODABLJANJA ČUSTEV V PORTRETNI UMETNOSTIMonika Pocrnjić, 2016, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo z naslovom Obrazni izrazi in vloga upodabljanja čustev v portretni umetnosti je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo predstavili telesno govorico in izražanje čustev. Osredotočili smo se na opisovanje čustvenih izrazov na obrazu in izražanje ekspresije v likovni umetnosti. Nato smo obravnavali upodobitve obrednih in izraznih gibov, ki so se ohranile v ikonografiji. Proti koncu teoretičnega dela smo predstavili še tri umetnike: Charlesa Le Bruna, Rembrandta Harmenszoon van Rijna in Francisa Bacona, ki so v svojih v portretih in avtoportretih raziskovali in ustvarjali različne izraze človekove ekspresije. Telo v kontekstu gibanja in čustev smo proučevali zato, da bi obravnavano vsebino uporabili pri odkrivanju psiholoških lastnosti portretirancev. V praktičnem delu smo na začetku predstavili izdelavo kartonske praskanke s kombiniranjem materialov in uporabo različnih orodij pri modeliranju oblik v beli risbi. Na koncu smo predstavili še ustvarjalni proces ter lastne portrete in avtoportrete. Ključne besede: likovna umetnost, likovno izražanje, telo, obraz, čustva, psihološki portret, ekspresija, risba, praskanka. Objavljeno v DKUM: 16.09.2016; Ogledov: 1873; Prenosov: 289
Celotno besedilo (6,58 MB) |
3. Razbiranje čustev iz obraza in mikro-obraznih izrazov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko deloKatra Tomažič, 2012, diplomsko delo Opis: V teoretičnem delu smo se seznanili s kratko zgodovino obraznih izrazov in čustev, ki segajo že v čas Charlesa Darwina in Duchenna de Bologna. Nekaj malega je bilo govora tudi o drugih znanstvenikih, ki so se lotili področja obraznih izrazov in čustev. Eden izmed njih je bil prof. Dr. Paul Ekman, ki je na tem področju pustil zelo velik pečat, saj je večino študij, ki vsebujejo obrazne izraze in čustva, naredil prav on. Nato sledi poglavje o univerzalnosti čustev in kulturnih razlikah, saj je bilo na to temo narejenih zelo veliko kritik. Za boljše razumevanje empiričnega dela skozi diplomsko delo so predstavljena osnovna čustva. To so strah, presenečenje, gnus, jeza, žalost, prezir in veselje. Poleg osnovnih čustev diplomsko delo zajema še mikro-obrazne izraze, ki so zelo pomembni pri odkrivanju resničnih čustveni stanj, ki so nalašč prikriti.
Empirični del je vseboval raziskavo, s katero smo skušali prikazati različne čustvene obrazne izraze, različne načine maskiranja, lažne izraze in dokazati obstoj mikro-obraznih izrazov in ugotoviti ali lahko z njimi zanesljivo sklepamo o resničnem čustvenem doživljanju osebe. Ugotovitev je bila, da se čustva pojavijo le, če je dražljaj dovolj močan, saj je veliko udeležencev lahko prikrilo svoje resnično čustveno stanje z obrazno mimiko, vendar so jih kljub temu izdali mikro-obrazni izrazi. Ključne besede: čustva, obraz, obrazni izrazi, analize, diplomske naloge Objavljeno v DKUM: 10.07.2012; Ogledov: 5162; Prenosov: 553 (1 glas)
Celotno besedilo (2,34 MB) |