| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje kolekcije slaviq
Ana Maria Varga, 2024, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je bil podrobno preučiti in predstaviti celoten postopek oblikovanja tekstilij in oblačil za blagovno znamko Slavic ter implementacijo celostne grafične podobe za novo blagovno znamko oblačil. To vključuje razvoj logotipa, izbiro ustrezne pisave, pripravo dizajnov za tiskanje in digitalne medije ter praktične korake za prenos teh dizajnov na različne tekstilne materiale. Poleg tega delo cilja na raziskavo in optimizacijo postopkov prototipiranja oblačil, izbiro visokokakovostnih materialov, oblikovanje in izdelavo etiket ter vzpostavitve učinkovite spletne prisotnosti preko spletne strani in družbenih omrežij. Ključen cilj je tudi primerjava različnih proizvajalcev, da se zagotovi najvišja možna kakovost končnih izdelkov in uspešna promocija blagovne znamke.
Ključne besede: Slaviq, oblikovanje kolekcije, oblikovanje motivov, tisk na tekstilije, oblikovanje grafične podobe
Objavljeno v DKUM: 17.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (3,30 MB)

2.
Načrtovanje in razvoj vizualne identitete na primeru podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER s.p.
Patrik Rac, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali razvoj vizualne identitete. Podrobneje smo se posvetili razvoju celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kot so vizualna identiteta, celostna grafična podoba in elemente, ki so del razvoja CGP. Poudarek smo naredili na elementih, ki imajo po našem mnenju poseben pomen − v procesu razvoja CGP. Ti elementi so: ime podjetja, logotip, slogan, barve in tipografija. V nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi in analizi podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Opravili smo tudi analizo konkurenčnih podjetij v ožji okolici. V praktičnem delu smo se osredotočili na razvoj celostne grafične podobe podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Razvoj je zajemal oblikovanje logotipa, simbola in slogana. Glede na gostinsko dejavnost podjetja, smo dodatno razvili potrebna komunikacijska sredstva. V zadnji fazi smo oblikovali priročnik celostne grafične podobe, s pomočjo katerega bo podjetje v prihodnosti ustrezno uporabljalo elemente CGP.
Ključne besede: vizualna podoba, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, priročnik celostne grafične podobe, vizualna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 30.11.2017; Ogledov: 5414; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
PRENOVA CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA - NA PRIMERU PODJETJA ZEU DRUŽBA ZA NAČRTOVANJE IN INŽENIRING D.O.O.
Anja Gomboc, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo, v katerem je obravnavana prenova dosedanje grafične podobe podjetja ZEU družbe za načrtovanje in inženiring d.o.o. je sestavljeno iz uvodnega in glavnega dela ter sklepa kot zadnjega poglavja. Uvodni del skozi teorijo opisuje osnovne pojme, vezane na celostno grafično podobo. Sledi predstavitev obravnavanega podjetja, njegovega poslanstva in vizije. V nadaljevanju je predstavljena dosedanja grafična podoba obravnavanega podjetja in primerjava vizualne podobe konkurenčnih podjetij. Temu sledi analiza dosedanjega simbola podjetja in prenova logotipa z določitvijo tipografije in barve. V zasnovi priročnika celostne grafične podobe je prikazana uporaba osnovnih komunikacijskih sredstev podjetja.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, priročnik celostne grafične podobe, logotip
Objavljeno v DKUM: 06.06.2016; Ogledov: 2399; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (5,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici