| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 43
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Oblikovanje in primerjava predračunov za gradnjo gasilskega doma v Radljah ob Dravi
Denis Dobranić, 2014, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Pravilno oblikovanje cene gradbenega projekta je za investitorja zelo pomemben del gradnje, saj pravilno oblikovana cena, kjer so upoštevani vsi potrebni faktorji in uporabljene pravilne metode za oblikovanje cene, za investitorja pomeni, da med samo gradnjo nebo prihajalo do nepredvidenih dodatnih stroškov pri gradnji objekta. V projektni nalogi so predstavljeni trije tipi predračunov, ki sodijo v posamezno fazo projekta, način izdelave le-teh ter njihova natančnost v času izdelave. Vse je predstavljeno tudi na realnem gradbenem projektu, to je novi gasilski dom v Radljah ob Dravi.
Ključne besede: oblikovanje cene, predračun, gradbeni projekt, gasilski dom
Objavljeno: 10.09.2014; Ogledov: 1113; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (627,62 KB)

3.
OBLIKOVANJE PRODAJNE CENE: PRIMER PODJETJA X
Blaž Širca, 2012, diplomsko delo

Opis: V predloženem diplomskem delu so predstavljeni vidiki, katere mora podjetja upoštevati pri oblikovanju cene izdelka. Obravnavan praktični primer deluje na monopolnem trgu, zato je ustvarjalec cene (price maker). Monopolni trg omogoča svobodo vodilnim pri postavitvi cen, vendar je na drugi strani kupna moč trga omejena. Za maksimalno izkoriščen tržni položaj mora podjetje najprej definirati svoj osnovni cilj, oceniti stroške, analizirati cene na tujih tržiščih, dejavnike gibanja cen, značilnosti povpraševanja. Vse pridobljene informacije umesti v svoje trženjsko okolje in v skladu s svojo vizijo izbere najprimernejšo metodo oblikovanja cene. Vsako izbrano metodo je priporočljivopodkrepiti z metodo oblikovanja prodajnih cen glede na povpraševanje. Za boljšo odzivnost publike pa je smotrno končno ceno oblikovati tako, da združuje prvine navidezno ugodne cene. Podjetju X je z upoštevanjem teh kriterijev do sedaj uspelo z izdelkom zadovoljiti cilje, ki si jih je pred začetkom poslovanja zadalo. Uspešno so s svojim pristopom vzbudili potrebo po novem izdelku in postavili ceno, ki je zadovoljila tako porabnika kot proizvajalca.
Ključne besede: cena, oblikovanje cene, metode oblikovanja cene, koraki za oblikovanje cen, oblikovanje cene v monopolnem podjetju
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 5462; Prenosov: 1735
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici