1. Regulirane cene v Sloveniji 1992-2004Boštjan Vasle, 2005, strokovna monografija Ključne besede: cene, oblikovanje cene, regulacija, ekonomske analize, Slovenija, indeksi, kazalniki, življenjski standard, poraba, inflacija, finance, politika cen, devizni tečaji, nafta, gibanje cen, matematični modeli, input-output, teorija, obresti, statistika Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1766; Prenosov: 111
Povezava na celotno besedilo |
2. Oblikovanje in primerjava predračunov za gradnjo gasilskega doma v Radljah ob DraviDenis Dobranić, 2014, delo diplomskega projekta/projektno delo Opis: Pravilno oblikovanje cene gradbenega projekta je za investitorja zelo pomemben del gradnje, saj pravilno oblikovana cena, kjer so upoštevani vsi potrebni faktorji in uporabljene pravilne metode za oblikovanje cene, za investitorja pomeni, da med samo gradnjo nebo prihajalo do nepredvidenih dodatnih stroškov pri gradnji objekta. V projektni nalogi so predstavljeni trije tipi predračunov, ki sodijo v posamezno fazo projekta, način izdelave le-teh ter njihova natančnost v času izdelave. Vse je predstavljeno tudi na realnem gradbenem projektu, to je novi gasilski dom v Radljah ob Dravi. Ključne besede: oblikovanje cene, predračun, gradbeni projekt, gasilski dom Objavljeno v DKUM: 10.09.2014; Ogledov: 1623; Prenosov: 229
Celotno besedilo (627,62 KB) |
3. OBLIKOVANJE PRODAJNE CENE: PRIMER PODJETJA XBlaž Širca, 2012, diplomsko delo Opis: V predloženem diplomskem delu so predstavljeni vidiki, katere mora podjetja upoštevati pri oblikovanju cene izdelka. Obravnavan praktični primer deluje na monopolnem trgu, zato je ustvarjalec cene (price maker). Monopolni trg omogoča svobodo vodilnim pri postavitvi cen, vendar je na drugi strani kupna moč trga omejena. Za maksimalno izkoriščen tržni položaj mora podjetje najprej definirati svoj osnovni cilj, oceniti stroške, analizirati cene na tujih tržiščih, dejavnike gibanja cen, značilnosti povpraševanja. Vse pridobljene informacije umesti v svoje trženjsko okolje in v skladu s svojo vizijo izbere najprimernejšo metodo oblikovanja cene. Vsako izbrano metodo je priporočljivopodkrepiti z metodo oblikovanja prodajnih cen glede na povpraševanje. Za boljšo odzivnost publike pa je smotrno končno ceno oblikovati tako, da združuje prvine navidezno ugodne cene.
Podjetju X je z upoštevanjem teh kriterijev do sedaj uspelo z izdelkom zadovoljiti cilje, ki si jih je pred začetkom poslovanja zadalo. Uspešno so s svojim pristopom vzbudili potrebo po novem izdelku in postavili ceno, ki je zadovoljila tako porabnika kot proizvajalca. Ključne besede: cena, oblikovanje cene, metode oblikovanja cene, koraki za oblikovanje cen, oblikovanje cene v monopolnem podjetju Objavljeno v DKUM: 07.12.2012; Ogledov: 6772; Prenosov: 2232
Celotno besedilo (1,17 MB) |
4. Nabavno poslovanje v podjetju Ljubečna Klinker d.o.o. : diplomsko deloSonja Pliberšek, 2006, diplomsko delo Ključne besede: nabava, nabavna politika, poslovne funkcije, keramika, orodja, zaposlenost, cene, organizacijske strukture, oblikovanje, organizacijski sistemi, organiziranost, preskrbovalne verige, materialno poslovanje, poslovni proces, verige, analiza poslovanja, integracijski procesi, Slovenija, panoge dejavnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1971; Prenosov: 85
Celotno besedilo (333,94 KB) |
5. |
6. Oblikovanje prodajnih cen za trženje storitev bolnišnične pralnice : diplomsko deloAndrej Zagradišnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: zdravstveni zavodi, zdravstvo, prodajna cena, trženje, marketing, storitve, oblikovanje cene, računovodstvo, računovodske informacije, vodstveno računovodstvo, neprofitne organizacije, upravljanje, vodenje, stroški, delovanje, poslovodenje, izboljšave, bolnišnice, financiranje, strategija, cene, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1520; Prenosov: 89
Celotno besedilo (826,31 KB) |
7. Informacijska podpora pri oblikovanju prenosnih cen davčnega zavezanca : magistrsko deloSonja Žibrat, 2006, magistrsko delo Ključne besede: davčna politika, cene, oblikovanje cene, OECD, metode, modeli, Slovenija, informatika, informacijski sistemi, podpora, harmonizacija, podjetje, povezanost, davčni sistemi, dividende, davki, finančna analiza, poslovne finance, financiranje, poslovne funkcije, finančno poslovanje, poslovni rezultati, finančni instrumenti, obdavčenje, denarni tokovi, stroški, pogoji gospodarjenja, finančna sredstva Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1526; Prenosov: 93
Celotno besedilo (793,19 KB) |
8. Dejavniki oblikovanja prenosnih cen med povezanimi družbami : magistrsko deloEma Grošelj, 2006, magistrsko delo Ključne besede: cene, oblikovanje cene, kapital, družbe, ekonomsko sodelovanje, povezanost, kapital, kooperacija, Slovenija, gospodarske družbe, zakonodaja, prenosni sistemi, podjetje, meritve, vrednotenje, metode, empirične raziskave, uspešnost poslovanja, značilnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2053; Prenosov: 95
Celotno besedilo (463,65 KB) |
9. Transferne cene v mednarodnem okolju - primerjava Slovenije in Portugalske : diplomsko deloMateja Hrvatin, 2007, diplomsko delo Ključne besede: cene, oblikovanje cene, dokumentacija, davčna politika, harmonizacija, dvojno obdavčenje, mednarodni sporazumi, poslovanje, pravna oseba, davčni sistemi, finančna sredstva, denarni tokovi, modeli, poslovni odnosi, metode, davki, obdavčenje, finančni instrumenti, poslovni proces, ekonomsko sodelovanje, povezanost, kooperacija, Slovenija, Portugalska, OECD, pravna ureditev, prenosni sistemi, vrednotenje, mednarodno poslovanje, mednarodno podjetje, značilnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2102; Prenosov: 95
Celotno besedilo (653,30 KB) |
10. Oblikovanje transfernih cen s poslovnega in davčnega vidika : diplomsko deloSabina Rožič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: cene, oblikovanje cene, dokumentacija, finančna analiza, mednarodni sporazumi, davčna politika, poslovanje, davčni sistemi, finančna sredstva, denarni tokovi, modeli, poslovni odnosi, davki, obdavčenje, finančni instrumenti, poslovni proces, ekonomsko sodelovanje, povezanost, kooperacija, Slovenija, OECD, pravna ureditev, prenosni sistemi, vrednotenje, metode, značilnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1160; Prenosov: 63
Celotno besedilo (473,28 KB) |