| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA E-BANČNIŠTVA TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Laura Fišer, 2012, diplomsko delo

Opis: Zametki informacijske tehnologije segajo že v čas pred našim štetjem. Konec 19. stoletja je prinesel pomembne izume, kot so telefon, radio … Resne začetke mikroelektronike, računalnikov in telekomunikacij pa uvrščamo v čas okrog leta 1970. Pojem internet, ki ga lahko opredelimo kot ogromno globalno mrežo, pa lahko uvrstimo v leto 1982. Internet je posegel v vse sfere družbe, nepogrešljiv je tudi v znanosti, politiki, šolstvu, zdravstvu, ekonomiji … Internet je močno posegel tudi po bančništvu in nam omogoča novo realnost poslovanja z bankami. Danes za banke elektronsko bančništvo ne predstavlja več konkurenčne prednosti, pač pa nujno obliko za obstoj na trgu. Omogoča nam udobnejše in hitrejše opravljanje storitev kjerkoli in kadarkoli. Prednosti elektronskega bančništva se kažejo predvsem v prihranku časa, ni nam potrebno spremljati odpiralnega časa bank, prihranimo nekaj živcev, ker se nam ni treba prebijati skozi čakalne vrste, imamo realen vpogled na bančno stanje, smo sproti obveščeni o prilivih in odlivih ipd. Pomanjkljivosti pri spletnem bančništvu lahko nastanejo predvsem pri zagotavljanju potrebne računalniške opreme in nestabilni povezavi na internet. Ključen dejavnik tega modernega poslovanja pa predstavljata varnost in zaupnost podatkov, česar se zavedajo tudi banke, ki skušajo kar se da hitro posodabljati svoje operacijske sisteme in uporabljati najvarnejšo tehnologijo, ki zagotavlja skoraj popolno varnost, žal pa ne absolutne varnosti. Okolje, v katerem delujejo banke, je dinamično in spremenljivo, zato se morajo banke prilagajati spremenljivemu okolju, če želijo ostati uspešne. Na primeru treh vodilnih slovenskih bank – NLB d. d., Nova KBM d. d. in Abanka Vipa d. d. – smo ugotovili prav to, da je vsem trem bankam težko slediti potrebam potrošnikov, kaj šele biti konkurenčni. Vse banke se na svoj način trudijo prilagajati, kar se kaže tudi v podobnostih njihovih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, varnost elektronskega poslovanja, NLB Klik, Bank@Net
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1383; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (963,89 KB)

2.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO
Samo Lampret, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej zaradi razjasnitve pojmov opisali elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva ter njegov razvoj in rabo. Predstavil sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, spletno bančništvo, mobilno bančništvo in telefonsko bančništvo. V nadaljevanju smo opisali tudi prednosti in slabosti elektronskega bančništva za komitenta in banko in predstavili banko Novo KBM ter nekatere storitve, ki jih ponuja svojim komitentom. Elektronsko bančništvo je ena izmed najpogosteje uporabljenih oblik komuniciranja z banko in komitentom ponuja dostop do poslovanja 24 ur na dan, vse dni v tednu. Poslujejo lahko od kjerkoli, s tem pa se zmanjšajo tudi čakalne vrste. Zaradi manjšega obsega papirnatih opravil je bankam omogočeno hitrejše in učinkovitejše servisiranje strank. Stranke so se razvadile in imajo vedno večje potrebe, želje in pričakovanja glede bančnih storitev, zato zahtevajo kakovostne, hitre in varne storitve in to jim elektronsko bančništvo danes že lahko omogoča.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, elektronske prodajne poti, mobilno bančništvo, Bank@Net.
Objavljeno: 22.11.2013; Ogledov: 1078; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (698,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici