| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Simulator oblačnih storitev
Urban Kočnik, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali simulator oblačnih storitev za testiranje povezljivih aparatov podjetja Gorenje. Simulator potrebujemo, saj nimamo dostopa in vpogleda v podatke, ki se pošiljajo aparatu. S simulatorjem bomo tako imeli dostop do teh podatkov in pri testiranju lažje določili, kje se pojavljajo napake pri komunikaciji. Predstavili smo postopek razvijanja simulatorja in kakšne vrste testiranja omogoča.
Ključne besede: simulator, oblačne storitve, pametni aparati
Objavljeno: 02.08.2021; Ogledov: 230; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Zaupanje uporabnikov v oblačne storitve
Emilija Talevska, 2020, diplomsko delo

Opis: Ponudniki oblačnih storitev uporabnikom preko interneta ponujajo različne vrste storitev. Ena izmed zelo pogosto uporabljenih storitev je shranjevanje podatkov. Kadar uporabnik hrani podatke na mesto, kjer nima nadzora nad njimi, ga lahko skrbi za varnost svojih podatkov. V diplomskem delu smo naredili raziskavo za vpliv zaupanja na uporabo oblačne storitve. Izbrali smo tri oblačne storitve za shranjevanje podatkov, in sicer OneDrive, Google Drive in Dropbox. V diplomskem delu predstavljamo omenjene oblačne storitve, njihovo funkcionalnost in mehanizme varovanja podatkov. Osrednji del diplomskega dela je raziskovalni model, ki smo ga preverili s pomočjo spletnega vprašalnika. Rezultate smo analizirali s pomočjo orodij SPSS in AMOS. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da uporabniki zaupajo v oblačne storitve v manjši meri. Glavni dejavnik, ki je vplival na odločitev uporabe oblačne storitve, je bil zaznana koristnost ali uporaba. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da uporabniki zaupajo v to, da bodo imeli korist od storitve.
Ključne besede: oblačne storitve, zaupanje, model
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 149; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
Sistemi za spremljanje podatkov iz industrije in oblačne storitve
Lucija Martinšek, 2018, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je prikazati in primerjati različne ponudnike naprav in storitev, ki se uporabljajo pri avtomatizaciji sistemov. Celotno raziskovanje je bilo izvedeno na spletu. Izvedena je primerjava različnih programirljivih logičnih krmilnikov glede na različne lastnosti in protokole, ki jih imajo. Ni jasnega zmagovalca, so samo najboljši glede na potrebe posameznega sistema. Predstavljeni so tudi najbolj znani ponudniki programske opreme za obdelavo podatkov, med katerimi prav tako ni nobeden izstopal. Pri primerjavi oblačnih storitev se Amazon Web Services izkaže kot najboljša in najbolj priljubljena izbira. Na realnem primeru pa je predstavljen sistem kompostnika iz kompostarne podjetja Simbio, d. o. o.
Ključne besede: programirljivi logični krmilniki, oblačne storitve, protokol, internet stvari, procesiranje podatkov, diplomske naloge
Objavljeno: 08.01.2019; Ogledov: 1013; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

4.
Upravljanje pooblastil za dostop do storitev in podatkov v oblaku
Sašo Kolac, 2018, diplomsko delo

Opis: Raziskali bomo kaj najbolj aktualne oblačne storitve ponujajo in kakšne so pasti v primeru nedovoljenega dostopa. Med temi storitvami pa bomo izvedli tudi primerjavo različnih produktov. Z uporabo One Identity Manager bomo praktično povezali eno od prej omenjenih oblačnih storitev in pripravili procese za nadzor dostopa do te storitve in podatkov.
Ključne besede: upravljanje dostopa, oblačne storitve, pooblastila podatkov, One Identity Manager
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 306; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

5.
Pregled in integracija oblačnih storitev v mobilne aplikacije
David Vučković, 2017, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V projektni nalogi je predstavljen pregled modernih oblačnih storitev, ki ponujajo shranjevanje podatkov, in sicer z vidika razvijalca mobilnih aplikacij. Zaradi poplave teh storitev, predvsem s konvergenco informacijsko-komunikacijskih tehnologij in enostavnosti vstopa na trg, je smiselno, da je fokus le na treh prevladujočih ponudnikih na tem področju. Izpostavljene so prednosti in slabosti vsakega izmed treh ponudnikov. Kot osnova za primerjanje je bila za potrebe projektnega dela ustvarjena mobilna aplikacija Diabetix, ki deluje v okolju Android.
Ključne besede: oblačne storitve, mobilne aplikacije, Android
Objavljeno: 26.01.2018; Ogledov: 1175; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (882,61 KB)

6.
PRIMERJAVA OBLAČNIH STORITEV ZA SHRANJEVANJE PODATKOV
Tadej Gumzar, 2016, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je pomembno, da so lahko podatki oziroma datoteke shranjeni v storitve, ki hkrati služijo kot varnostna kopija ter omogočajo dostop do njih iz več lokacij. Oblačne storitve tako omogočajo shranjevanje datotek ter dostop do njih s svojim uporabniškim računom vsepovsod, kjer je vzpostavljena internetna povezava. V diplomskem delu so te storitve predstavljene, prav tako pa delo vsebuje primerjavo le-teh.
Ključne besede: oblačne storitve, Microsoft OneDrive, Google Drive, Dropbox
Objavljeno: 28.10.2016; Ogledov: 1272; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

7.
Človeški vidik varnosti računalništva v oblaku
Nataša Maraž, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga obravnava človeške aspekte varnosti računalništva v oblaku. Predstavljen je pregled literature na področju oblačnih storitev oziroma računalništva v oblaku. Podan je tudi pregled uporabe oblačnih storitev z vidika posameznika in organizacij, še posebej pri storitvah v bančništvu. Zaradi čedalje večje uporabe oblačnih storitev v bančništvu je opredeljen pristop ohranjanja informacijske varnosti, ki jih zagotavljajo tri glavne dimenzije. Navedene so tudi trenutno veljavne regulatorne zahteve in priporočila politike uporabe zunanjih izvajalcev, kot tudi veljavna zakonodaja na področju varovanja podatkov. Podrobneje je opisan psihološki vidik varnosti v virtualnem prostoru, saj je varovanje informacij pred osebjem in zunanjimi izvajalci zelo pomembno področje varovanja informacij. Notranje osebje, torej zaposleni, predstavljajo največje tveganje in lahko povzročijo največ škode, kljub temu pa se najpogosteje zanemarjajo kot varnostna grožnja. Poudarjeni so socialni inženiring, oblike samopomoči in opolnomočenje. Kot pomemben element varovanja podatkov je izpostavljen pomen zaupanja tako v operacijski sistem in strojno oz. tehnično opremo, kot tudi v osebje oziroma zaposlene v organizaciji. Analiziranih in opisanih je nekaj odmevnih primerov delovanja posameznikov in skupin, ki so povzročile varnostne incidente oz. zlorab oblačnih storitev in njihove posledice. Naveden je primer dobre prakse usposabljanja zaposlenih za varno uporabo oblačnih storitev v javni upravi z veljavno zakonodajo in možnimi rešitvami. V grafičnem prikazu je predstavljen model usposabljanja zaposlenih za varno uporabo oblačnih storitev, ki temelji na upoštevanju kombinacije usposobljenega osebja, postopkov in tehnologije ter navodil oziroma informacij s katerimi se lahko zagotovi varnost. Model vključuje tudi sistem SUVI, ki je natančneje opredeljen. Kot pomemben povezovalni element modela usposabljanja nastopa ozaveščenost o varnosti oziroma varni uporabi oblačnih storitev. V ekranskih slikah in z vsebinsko razlago je predstavljen poenostavljen primer usposabljanja zaposlenih za varno uporabo oblačnih storitev.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, kibernetska varnost, zloraba informacij, ozaveščenost, oblačne storitve v bančništvu, model izobraževanja in usposabljanja zaposlenih za varno uporabo oblačnih storitev
Objavljeno: 07.10.2016; Ogledov: 920; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (572,96 KB)

8.
PROJEKT OPENSTACK MIRANTIS MURANO
Emir Jadadić, 2016, diplomsko delo

Opis: V prvem, teoretičnem delu naloge so predstavljeni namen in delovanje virtualnega okolja ter vtičnik Murano. Vsebinsko je razložena zgodovina OpenStacka in Mirantisa, njuna arhitekturna struktura in Mirantisove novosti. V drugem, eksperimentalnem delu naloge so na podlagi preučene tuje literature predstavljeni postopki, kako se namesti oblačna platforma OpenStack, imenovana Mirantis, z vtičnikom Murano. V eksperimentalnem delu sta povzeta tudi postavitev komunikacije med virtualnim strežnikom in okoljem ter delovanje vtičnika. Okolje OpenStack in vtičnik Murano omogočata enostavnejšo namestitev aplikacij od drugih okolij. Zaradi Murana se aplikacija namesti brez težav, uporabniku pa sta posledično omogočena enostaven dostop in pričetek uporabe aplikacije.
Ključne besede: vtičnik, Murano, OpenStack, Mirantis, oblačne storitve
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 982; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

9.
IZVAJANJE RAČUNOVODSTVA PREKO OBLAČNIH STORITEV NA PRIMERU MAJHNEGA PODJETJA
Janja Metličar, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava analizo izvajanja spletnega računovodstva v majhnem podjetju z lastno računovodsko službo. V nalogi smo predstavili pojem računovodstvo, naloge računovodske službe za uspešno izvajanje računovodstva in pojem oblačne storitve. Preučili smo ponudbo na trgu e-računovodstva, analizirali in primerjali zahteve za izvajanje računovodskih nalog. Ugotovili smo, da so spletni programi narejeni z namenom olajšati poslovanje podjetnikom, ponujajo boljšo preglednost poslovanja. Podatki so hitro dostopni in natančni. Z odločitvijo, da bomo uporabljali e-računovodstvo oziroma oblačne storitve smo v mozaik ohranjanja narave vložili svoj kamenček. Ugotavljamo, da zraven ohranjanja narave in lažje ter hitrejše dostopnosti podatkov pridobimo tudi na stroškovnem vidiku poslovanja podjetja.
Ključne besede: majhno podjetje, oblačne storitve, računovodstvo, računovodske storitve
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 718; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (349,55 KB)

10.
UVEDBA REŠITVE ZA GOTOVINSKO POSLOVANJE PRI PRODAJI NA TERENU
Darko Hozjan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Slovenija poskuša na različne načine omejiti sivo ekonomijo in eden od ukrepov je tudi uvedba online davčnih blagajn, ki so neposredno povezane s finančno upravo. Te davčne blagajne so obvezne z letom 2016 in jih morajo uporabljati vsi davčni zavezanci, ki pri svojem delu poslujejo z gotovino, kreditnimi karticami ali drugimi oblikami plačil, ki so opredeljene kot gotovinsko plačilo. Tema diplomskega dela obravnava implementacijo in uvedbo davčnih blagajn, z namenom zadostiti zakonskim pogojem, obenem pa poskrbeti, da bodo imeli zavezanci minimalne stroške z uvedbo davčnih blagajn. V diplomski nalogi smo izdelali delujočo prototipno rešitev, pri kateri smo želeli uporabiti obstoječo IKT opremo, ki jo podjetja že imajo. Prototipna rešitev izpolnjuje tudi zahteve povezane s hranjenjem in varnostjo podatkov. Ugotovili smo, da obstoječa informacijska tehnologija omogoča enostavno in učinkovito delo pri zagotavljanju podpore gotovinski prodaji na terenu. Implementacija prototipne rešitve omogoča delo tudi na stacionarnih računalnikih, vendar sta oblika in delo z rešitvijo optimalna za mobilne naprave.
Ključne besede: davčne blagajne, gotovinska prodaja na terenu, oblačne storitve, Microsoft Azure, mobilni telefoni, Finančna uprava RS
Objavljeno: 07.07.2016; Ogledov: 947; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 7.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici