| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 118
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Instagram in Tiktok kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili
Lea Kukovec, 2023, magistrsko delo

Opis: Družbeni omrežji Instagram in TIkTok sta v zadnjih nekaj letih, zaradi vse večje digitalizacije sveta, postali nadvse priljubljeni in vse pogosteje uporabljeni spletni platformi. Ker je število dnevnih aktivnih uporabnikov iz dneva v dan naraščalo so podjetja in blagovne znamke pričele opažati izjemen potencial v uporabnosti Instagram-a in TikTok-a tudi za poslovne namene – med drugimi dokaj enostaven in učinkovit način doseganja željene ciljne skupine z minimalnimi finančnimi vložki, možnost aktivnega spremljanja odzivov, potreb ter želja posameznikov in posameznic, prilagajanje vsebin glede na demografske dejavnike ciljnih skupin itd. V okviru našega magistrskega dela smo se skladno z izbrano tematiko poglobili v svet ženskih športnih oblačil in skozi teoretični in praktični del raziskali uporabnost Instagram-a in TikTok-a kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili. V teoretičnem delu smo najprej predstavili temeljna izhodišča in pojme, nato pa smo se v osrednjem delu osredotočili na podrobno predstavitev, opredelitev in analizo posamičnega družbenega omrežja, kjer smo definirali prednosti in slabosti ter navedli in opisali različne načine, ki jih blagovne znamke z ženskimi športnimi oblačili lahko izkoristijo za namene učinkovitega marketinškega komuniciranja z izbrano ciljno skupino. Z namenom pridobitve resničnih in verodostojnih informacij iz prakse smo tekom zaključnega dela oblikovali tudi strukturiran anketi vprašalnik, s pomočjo katerega smo v prvi vrsti podkrepili teoretični del, in nadalje, na podlagi prejetih rezultatov potrdili oz. zavrnili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: blagovne znamke, ženska športna oblačila, marketinško komuniciranje, Instagram, TikTok, Social Media Marketing.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2023; Ogledov: 314; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

2.
Vloga vplivnežev pri spletni prodaji ženskih oblačil
Maša Pučnik, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo opredelili definicijo marketinga, kaj je njegov namen in temeljni cilj ter kakšno povezavo ima z ženskimi oblačili. Ugotovili bomo tudi, katera družbena omrežja so najbolj primerna za vplivnostni marketing. Dotaknili se bomo tudi spletne prodaje, in sicer njenega samega začetka, našteli in opisali pa bomo tudi njene prednosti in slabosti ter predstavili nekaj pomembnejših spletnih trgovin z ženskimi oblačili. V nadaljevanju bomo opisali tudi vplivnosti marketinga v modni industriji, ki je zelo razširjen. Kot pa nakazuje že naš naslov, bomo veliko pozornost namenili vplivnežem, ki sodelujejo s spletnimi trgovinami, ki prodajajo ženska oblačila. Dejstva bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo intervjujev, na katere bodo odgovorile vplivnice Teja Jugovic, Anja Širovnik in Gaja Hribernik ter lastnici spletnih trgovin, in sicer Lena Zgonec in Fiona Čuček. Skozi intervjuje bomo dobili realno sliko vplivnostnega marketinga pri spletni prodaji ženskih oblačil. Treba se je zavedati, da je vplivnostni marketing še posebej pomemben v modni industriji, kjer modni vplivneži igrajo ključno vlogo pri oglaševanju in promociji ženskih oblačil.
Ključne besede: vplivnostni marketing, vplivneži, spletna prodaja, družbena omrežja, ženska oblačila.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 314; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

3.
Prodaja oblačil preko spleta v času epidemije covida
Tjaša Pulko, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu bomo opredelili na splošno, kaj prodaja sploh je, kaj je namen in temeljni cilj vsake prodaje. Našteli bomo tudi, kakšne vrste prodaje poznamo in kako se je prodaja sploh začela. Predvsem se bomo usmerili na spletno prodajo, ki je v času covida-19 zacvetela. Na kratko opisali epidemijo, ki se nas je vse dotaknila. Kot pa že naš naslov nakazuje, bomo veliko pozornost namenili spletni prodaji, predvsem predstavili prednosti in slabosti spleta ter nato namenili več pozornosti tudi nekaterim spletnim trgovinam. Vse skupaj bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo krajše ankete, v kateri bomo anketirance spraševali, če so med epidemijo covida-19 nakupovali oblačila preko spleta in kolikokrat, katere spletne strani so uporabljali za nakup in podobno. V diplomskem projektu bomo predstavili tudi večje spletne trgovine, po našem mnenju About you, Zalando, Asos, BestSecret Farfetch in Emporium.
Ključne besede: epidemija covida-19, oblačila, spletne trgovine, družbena omrežja, spletno oglaševanje
Objavljeno v DKUM: 30.11.2022; Ogledov: 537; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

4.
Vloga vplivnežev pri modnih znamkah oblačil
Neja Dežman, 2022, diplomsko delo

Opis: V času, ko je ljudem skoraj vse na dostopu roke in ko družbena omrežja uporablja večina ljudi, je zelo pomembno kakšen vtis pustijo podjetja z svojim oglaševanje pri potrošnikih. Vplivnostni marketing je strategija, ki že od nekdaj zelo priljubljena med podjetji, saj lahko tako, preko vplivnežev ljudem čimbolj približajo svojo znamko. Podjetja se povezujejo s tistimi vplivneži (pevci, igralci, Youtuberji, TikTokerji, modeli…), za katere menijo, da bodo najbolj pritegnili njihovo ciljno občinstvo. Ljudje bodo raje kupili izdelke določene blagovne znamke, ko bodo ti predstavljeni s strani vplivnežev katerim lažje zaupajo in so jim bližje kot sama podjetja. Ravno vplivneži pa so osebe, ki v današnjem času narekujejo modne trende in tako lahko podjetja z njimi dosežejo svoj naslednji hit. Pomembno je, da podjetja v množici vplivnežev izberejo tistega pravega, s katerim bodo lahko preko kreativnih oglasov, pritegnila pozornost čim več potencialnih odjemalcev. Podjetje se bo za večje kampanje in naprimer za televizijske oglase raje odločilo za zvezdnika večje prepoznavnosti, preko katerega bodo imeli enosmerno komunikacijo z svojimi potrošniki. Kadar pa sodelujejo z vplivneži, pa bodo ti svojim sledilcem podali mnenje, ga pokomentirali skupaj z njimi in tako pridemo do dvosmerne komunikacije, katera da potrošniku občutek pripadnosti in se tako lažje povežejo z blagovno znamko.
Ključne besede: vplivneži, modne znamke, vplivnostni marketing, potrošniki, oblačila
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 559; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

5.
Vpliv socialnih omrežij na oskrbovalne verige
Tjaša Eržen, 2022, magistrsko delo

Opis: Socialna omrežja nas vsakodnevno spremljajo tako v privatnem življenju kot tudi na delovnem mestu. Različne platforme ne ponujajo samo združevanja ljudi s podobnimi interesi, ampak tudi prostor za oglaševanje različnim podjetjem. Podjetja tako lahko stopijo v kontakt s potrošniki in dobijo povratne informacije o njihovih izdelkih oziroma storitvah, lahko pa jih uporabljajo tudi za prodajo. Pri tem jim pomagajo tudi influencerji z zanimivim promoviranjem izdelkov in prikazom teh izdelkov v vsakdanjem življenju. Potrošnikom tako na prijazen in nevsiljiv način pokažejo izdelke in jih nagovorijo k nakupu. Pot do nekega izdelka, da ga lahko influencerji promovirajo, pa ni tako lahka in zajema več členov v oskrbovalni verigi. Zavedati se moramo, da je vsak izdelek narejen iz surovin, ki jih je potrebno predelati in nato transportirati, da lahko pridejo na police trgovin, kjer jih je možno kupiti. Celoten proces je poln raznih zapletov, ki se lahko zgodijo kjer koli. Pri tem je seveda pomembna dobra komunikacija med vsemi deležniki v oskrbovalni verigi, ki se lahko le na ta način poskušajo izogniti težavam oziroma se lahko nanje bolje pripravijo.
Ključne besede: Oskrbovalna veriga, socialna omrežja, influencerji, oblačila.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 420; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

6.
Razvoj zalednih storitev za pametna oblačila v okviru projekta maturolife : diplomsko delo
Maks Roškarič, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili mednarodni projekt Maturolife, njegov prototip pametnega oblačila, in kako smo rešili problem glede povezave razvitega prototipa z uporabnikom in zalednimi storitvami. Zaledni del je sestavljen iz mnogih tehnologij, ki med seboj komunicirajo in se izpopolnjujejo. Končni produkt razvoja nam omogoča nadzor in upravljanje pametne obleke, hkrati pa boljše počutje osebe v njej. Opisali in prikazali smo tudi nastale probleme, ki so se sproti pojavljali, ter njihove rešitve. Prav tako smo se dotaknili drugih dveh prototipov v okviru projekta in samega IoT.
Ključne besede: internet stvari (IoT), Maturolife, pametna oblačila, zaledne storitve, oblak
Objavljeno v DKUM: 24.11.2022; Ogledov: 669; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (4,07 MB)

7.
Neustavljiv v svoji koži - ženska rekreativna športna oblačila za obilne postave : magistrsko delo
Monika Kuharič, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava ženska rekreativna športna oblačila za obilne postave. Prvi del obravnava ženske obilne postave, tabele mer ter rekreativna ženska oblačila večjih oblačilnih velikosti in pripomočke za stabiliziranje mehkih tkiv obilnih telesnih postav, ki jih nudi trg. Predstavljeni so nekateri tekstilni material za šport in tehnologije izdelave športnih oblačil. V drugem delu magistrskega dela so predstavljeni rezultati ankete in intervjuja s fokusno skupino petih oseb, njihove telesne mere in silhuete postav, ki so služile za pridobitev potrebnih informacij za razvoj funkcionalnega športnega oblačila za obilne ženske postave. Oblačilo nudi oporo in prilagajanje dimenzijam trebušnega predela. Izdelan je prvi poskusni prototip oblačila, na osnovi njegovega preskušanja na testni osebi je podan predlog drugega prototip funkcionalnega športne oblačila za obilne ženske postave, ki se mu v prihodnosti obeta, da prodre na trg.
Ključne besede: obilne postave, tabele mer, velike oblačilne velikosti, ženska športna oblačila
Objavljeno v DKUM: 30.09.2022; Ogledov: 523; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (4,85 MB)

8.
Oblikovanje in razvoj varovalnih gozdarskih oblačil : magistrsko delo
Katarina Remic, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljen razvoj varovalnih gozdarskih hlač. Prvi del obsega raziskovalno fazo, ki obravnava pregled osebne varovalne opreme za delo v gozdu na splošno in podrobneje varovalna oblačila. Poleg razčlembe zahtev varovalnih oblačil ta faza vključuje tudi pregled varovalnih oblačil, ki jih nudi trg. V drugem delu magistrskega dela so predstavljeni rezultati ankete, ki so, na podlagi odgovorov in komentarjev profesionalnih sekačev, nadalje služili kot izhodišče za oblikovanje varovalnih hlač. Oblikovana rešitev varovalnih hlač sloni na ergonomiji dela sekačev, funkcionalnih tekstilijah in modnem videzu in je prikazana s pomočjo konstrukcijskih skic, ki natančno prikazujejo hlače ter vse njihove funkcionalne detajle.
Ključne besede: varovalne gozdarske hlače, varovalna oblačila, osebna varovalna oprema, sečnja, varno delo, nezgode, delo v gozdu
Objavljeno v DKUM: 09.09.2022; Ogledov: 506; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (10,18 MB)

9.
Digitalno oglaševanje oblačil na družbenih omrežjih
Tjaša Križanec, 2022, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja dandanes uporabljajo skoraj vsi, od rosno mladih otrok pa tudi do upokojencev. In na družbenih omrežjih dan za dnem vidimo, opazimo, preskočimo oglase, ki nam jih le-ta ponujajo. Naloga podjetij je, da svoje napore vlagajo v digitalno oglaševanje na družbenih omrežjih. Tako postajajo prepoznavni in s pomočjo različnih naprednih funkcij, ki jih ponujajo platforme družbenih omrežjih, ustvarjajo konkurenčno vrednost. Tudi glede oblačil obstaja mnogo predpisanih oblik oglaševanj. Pomembno je, da podjetje za določeno ciljno skupino uporabi pravilno orodje oglaševanja. Ne smemo pa pozabiti na modne vplivneže, ki lahko nevede zelo pomagajo pri prepoznavnosti podjetja in njegove blagovne znamke. Ljudem so modni vplivneži bližje, bolj domači in pogosteje zaupajo raje njim kot pa samim podjetjem. Pomembno je tudi, da je vplivnež oseba, ki pozna podjetje in njegov izdelek ter je vešča vseh orodij, ki jih ponujajo družbena omrežja. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da ljudje, kljub temu da ne sledijo vplivnežem, verjamejo, da postavljajo trende v sodobni družbi. Ugotovili smo tudi, da velika večina preživi na družbenih omrežjih od 2 do 3 ure na dan. Zato je resnično pomembno, da so ljudje pozorni na vsebino, ki jo gledajo, podjetja pa, da v množici informacij naredijo oglas, ki bo atraktiven in privlačen za uporabnike družbenih omrežij.
Ključne besede: digitalno oglaševanje, oblačila, družbena omrežja, modni vplivneži, potrošniki
Objavljeno v DKUM: 12.07.2022; Ogledov: 619; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

10.
Spletna prodaja oblačil v času epidemije covid-19
Lea Kukovec, 2021, diplomsko delo

Opis: Epidemija novega koronavirusa je od modnih trgovcev oblačil zahtevala znatne spremembe v načinu poslovanja, delovanja in komuniciranja s potrošniki. Temeljito preoblikovanje in reorganizacija dosedanjih poslovnih procesov ter posledičen prehod na elektronsko poslovanje so modnim podjetjem zaradi zaprtja fizičnih prodajaln omogočili preživetje in omilitev vseh negativnih posledic epidemije. Uporaba spletnih trgovin z oblačili je tako postala neizogibna praksa modnih prodajalcev. Skladno s spletnimi prodajalnami so se razvili tudi novi načini interakcije z odjemalci, nove metode pospeševanja prodaje in nove tehnike oglaševanja, ki smo jih podrobneje predstavili v diplomskem delu. Poleg tega smo v pogovoru z uspešno poslovno žensko in znano slovensko vplivnico, Tejo Jugovic, poznano pod imenom Coolmamacita, spregovorili o tem, kakšna je bila med epidemijo vloga influencerjev, ki so sodelovali z modnimi blagovnimi znamkami. S podatki lastne raziskave o nakupnih navadah potrošnikov v času epidemije covida-19 smo ugotovili, da so spletne trgovine z oblačili učinkovit, efektiven in dokaj priljubljen način nakupovanja oblačil, ki bo zagotovo cvetel tudi po koncu epidemije. Razlog pa so predvsem spremenjene nakupne navade potrošnikov, vse pogostejša uporaba spletnih družbenih platform in vse bolj digitaliziran svet, v katerem živimo.
Ključne besede: spletna prodaja, oblačila, spletna trgovina, epidemija covida-19, modni trgovci, potrošniki
Objavljeno v DKUM: 05.11.2021; Ogledov: 1660; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici