| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MODA-STRAST IN POSEL
Darinka Kazić, 2009, magistrsko delo

Opis: Če ni strasti, ni posla. Cilj vsakega posla je prodaja. Lahko imamo še tako odličen modni izdelek ali storitev, če ostane za zidovi ustvarjalcev, je v svetu potrošnje vreden manj kot nič. Enaka usoda doleti nezanimive izdelke, ki jih kupci ne opazijo. Rešitev ponuja novi management blagovnih znamk. Zmagovalci jo poznajo. V teoretičnem delu spoznavamo, kaj je novodobni management blagovnih znamk ter da ima prav trženje ključno vlogo v modnem poslovnem svetu. Opravljanje trženjske funkcije zahteva kompleksna znanja: od poznavanja kupcev, zakonitosti tako globalnega trga kot mikrotržnih niš, finančnih gibanj, do soustvarjanja in postavljanja strategije blagovnih znamk ter s tem izvajanje ciljev podjetja. Predstavljamo lastnosti blagovnih znamk, ki so pomembne za kupce in podjetja, njihovo vrednost, pravno zaščito ter prepletenost 7xP elementov marketinškega spleta (izdelka oz. storitve, cene, razpečave, promocije, ljudi, izvajanja) s ciljnim trgom in kupci. Ponujamo odgovore na vprašanja: kako nastajajo modne kolekcije, kdo jih oblikuje, kako do modnih informacij, zakaj imajo modne hiše različne cenovne nivoje kolekcij in več blagovnih znamk, kakšna življenjska doba se zanje pričakuje, kdo odloča o vodilnih trendih sezone, kakšne so vrste oglaševanja, kakšni so načini prodaje in zakaj so pomembne poprodajne aktivnosti. Blagovne znamke iz sveta mode, H&M, ZARA, LVMH, PPR, nam odkrivajo svoje poti do uspeha, česar žal ne moremo povedati o večini slovenskih proizvajalcev, medtem ko slovenski oblikovalki Nataša Čagalj in Lara Bohinc predstavljata sam vrh svetovnega modnega oblikovanja. Novodobni management skriva tudi svoje temne plati, kar navajamo v podpoglavju 2.8: Blagovne znamke — poštena laž ali pravica izbire. Modni del odkriva pomembnejše zgodovinske izdelke, navade in dogajanja, ki so vplivala na nastanek blagovnih znamk, ki jih poznamo še danes. Lepo oblikovano in nadišavljeno telo z ustreznim oblačilom pomembno vpliva na ustvarjanje prvega vtisa. S tem namenom predstavljamo, kakšna so poslovna in protokolarna oblačila za oba spola. Raziskovalni del nam ponuja odgovore na sledeče teme, ki se nanašajo na Slovenijo in njene prebivalce: - kakšna je pomembnost potrošnje slovenskih kupcev za njihov zunanji videz, - kako povezujejo nakupe parfumske kozmetike s prestižnimi blagovnimi znamkami, - katere modne izdelke Slovenci/-ke pogosteje nakupujejo - oblačila ali dodatke, - ali mlajše generacije v Sloveniji kupujejo oblačila domačih proizvajalcev, - ali se Slovenci/-ke zavedajo prednosti pravilno izbranega oblačila in - ali je kultura oblačenja vključena v izobraževalne procese. Modo in njeno nevidno ozadje ustvarjajo ljudje s kompleksnim znanjem in svetovljansko širino.
Ključne besede: blagovna znamka, management blagovnih znamk, moda, oblačenje, nakupovalne navade.
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2840; Prenosov: 444
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

3.
PREVLEKA ZA VAKUUMSKO OBLAČENJE AVTOMOBILSKIH VZGLAVNIKOV
Darja Lešnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so proučene deformacije prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih sedežnih vzglavnikov. V podjetju prihaja do pogoste menjave prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov, katere so posledica toplotnih deformacij tkanine, zdrsa niti v področju šiva in zračne prepustnosti prevleke v področju šiva. Zaradi navedenih težav, s katerimi se srečujejo v podjetju, je namen diplomskega dela proučiti zahteve tkanin za izdelavo prevlek in določiti ustrezne parametre za zagotavljanje potrebne kakovosti prevleke za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov. V ta namen so bile izvedene analize mehanskih lastnosti izbranih tkanin in raziskave uporabe varilne tehnike kot alternativne tehnike spajanja prevleke za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov. Na podlagi rezultatov raziskave je ugotovljeno, da med izbranimi tkaninami za izdelavo prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih zglavnikov izkazuje obstoječa tkanina večji del pričakovanih parametrov. Raziskava alternativne tehnike spajanja, ki bi preprečila deformacije prevlek v področju šiva je pokazala, da izbrana tehnika kot tehnika spajanja ne zagotavlja v primeru uporabljenih materialov ustrezne kakovosti in elastičnosti šiva.
Ključne besede: avtomobilski vzglavnik, prevleka za vakuumsko oblačenje, tekstilni material, trdnost spoja, deformacije
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 1656; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

4.
PRIPRAVA IN KARAKTERIZACIJA CuNi NANODELCEV S SILIKATNO PREVLEKO
Olivija Plohl, 2012, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil sinteza magnetnih CuNi nanodelcev določenih sestav z metodo soobarjanja v reverznih micelah znotraj stabilnih mikroemulzij. Nanodelce, ki so pokazali najboljšo dispergiranost in homogenost, smo uporabili v nadaljevanju za površinsko obdelavo magnetnih delcev. Namen silikatne prevleke, s katero smo prevlekli delce, je preprečevanje aglomeracije in rasti zrn ter služi hkrati kot biokompatibilna zaščitna plast, ki omogoča uporabo magnetnih nanodelcev v medicinske namene. Z uporabo dinamičnega sipanja laserske svetlobe (DLS) smo določili velikost delcev, sintetiziranih iz vodnih faz z različno koncentracijo kovinskih prekurzorjev. Koncentracijo, pri kateri smo dobili najugodnejše rezultate, smo uporabili za nadaljnje sinteze, kjer smo spreminjali sestavo posameznih faz ali pa smo spremljali vpliv ostalih komponent. Magnetni nanodelci, ki so pokazali najboljši polidisperzni indeks ter primerno velikost delcev, so bili pozneje oblečeni s prevleko iz silike ter tudi termično modificirani. Nanodelce CuNi smo poskusili obleči tudi s srebrom, vendar smo dobili heterogeno zmes srebrovih in CuNi nanodelcev. Vzorce smo kvalitativno analizirali z rentgensko praškovno difrakcijo (XRD). S pomočjo termogravimetrične analize smo jim določili Curie-jevo temperaturo (Tc). Dispergiranost in velikost ter porazdelitev velikosti delcev smo merili z dinamičnim laserskim sipanjem svetlobe (DLS). Morfologijo vzorcev smo preučili s transmisijskim elektronskim mikroskopom (TEM). Curie-jeva temperatura sintetiziranih vzorcev je odvisna od parametrov sinteze. S spreminjanjem teh parametrov lahko vplivamo na končne velikosti delcev. Z oblačenjem teh delcev s siliko smo preprečili aglomeracijo med termično homogenizacijo in dosegli primerno Curiejevo temperaturo (Tc) za uporabo v magnetni hipertermiji.
Ključne besede: kemijsko soobarjanje, reverzne micele, magnetni nanodelci, Curiejeva temperatura, oblačenje nanodelcev
Objavljeno: 11.09.2012; Ogledov: 1335; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

5.
Sinteza in karakterizacija maghemitnih nanodelcev (γ-Fe2O3) za aplikacije v osmotskih procesih
Vita Petek Regoršek, 2015, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je sintetizirati maghemitne nanodelce (γ-Fe2O3) oblečene s polietilenglikolom (PEG) in primernim osmotskim tlakom, ki so načrtovani za uporabo pri čiščenju vod z metodo napredne osmoze (FO). V diplomski nalogi smo izvedli tri različne postopke priprave magnetnih maghemitnih nanodelcev. Prav tako smo za oblačenje delcev uporabili surfaktant PEG s tremi različnimi molskimi masami. Glede na izbrane možnosti smo s pomočjo termogravimetrične analize (TGA) in rentgenske praškovne difrakcije (XRD) karakterizirali sintetizirane nanodelce. Iz rezultatov smo ocenili velikost nanodelcev s pomočjo Scherrerjeve enačbe. Prav tako so rezultati TGA in RTG analize pokazali, da pri segrevanju vzorcev pride do transformacije iz maghemita v hematit pri temperaturi okoli 600 °C, kar se ujema s podatki v literaturi. Meritve osmotskega tlaka pa so pokazale, da tako pripravljeni delci za načrtovano aplikacijo niso primerni, saj niso izkazovali dovolj velikega osmotskega tlaka pri načrtovanju vtoka pri FO.
Ključne besede: maghemit, termogravimetrična analiza, rentgenska praškovna difrakcija, oblačenje delcev
Objavljeno: 29.10.2015; Ogledov: 623; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici