| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
NAČRTOVALSKI VZORCI V RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Valentin Gregor, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali preprosto računalniško igro z uporabo načrtovalskih vzorcev. Najprej smo proučili načrtovalske vzorce, nato pa izbrali tiste, ki so smiselno prispevali h končnemu izdelku. Za izdelavo smo uporabljali objektno usmerjeni programski jezik Java v razvojnem okolju Eclipse. Tip igre, ki smo jo izdelali, se imenuje Obramba stolpov. V tej igri skuša igralec obraniti svojo bazo pred napadalci tako, da ob poti, kjer hodijo napadalci, postavlja stolpe, ki streljajo na napadalce. Za implementacijo igre smo izdelali uporabniški vmesnik, urejevalnik stopenj ter logiko stolpov in nasprotnikov.
Ključne besede: Načrtovalski vzorci, igre, arhitektura iger, optimizacija, objektno usmerjeno programiranje
Objavljeno: 30.11.2016; Ogledov: 684; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (6,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici