| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE KNJIŽNIČNO INFORMACIJSKEGA SISTEMA V KNJIŽNICI OSNOVNE ŠOLE
Martina Olaj, 2016, diplomsko delo

Opis: Šolske knjižnice izvajajo knjižnične dejavnosti in delujejo v sklopu šol. Šole so javni zavodi in nepridobitne organizacije, njihove ustanoviteljice so občine. Kljub nepridobitni dejavnosti, morajo poslovati kakovostno in racionalno. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so podana izhodišča za praktični del, obsega predstavitev šolske knjižnice ter njeno poslovanje. Predstavljeni so poslovni procesi, ki potekajo v šolski knjižnici. Praktični del se nanaša na predstavitev Šolske knjižnice na Osnovni šoli Gornja Radgona in opisuje potek informatizacije knjižnice. V obdobju od leta 1996 do leta 2010 sem bila zaposlena v knjižnici kot knjižnični manipulant. V tem obdobju sem izkusila ves proces od ročne obdelave gradiv in izposoje, sodelovala pri prenosu in obdelavi gradiv, ki je vodila v avtomatizirano izposojo. Diplomsko delo je nastalo predvsem na podlagi delovnih izkušenj na tem področju.
Ključne besede: knjižnica, poslovanje knjižnice, procesi v knjižnici, obdelava gradiva, informatizacija knjižnice, informacijski sistem.
Objavljeno: 18.03.2021; Ogledov: 154; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

2.
EVALVACIJA E-UČBENIKA ZA 5. RAZRED - VSEBINA: OBDELAVA PODATKOV
Nuša Bandur, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Evalvacija e-učbenika za 5. razred – vsebina: Obdelava podatkov smo se posvetili sodobni tehnologiji – informacijsko-komunikacijski tehnologiji, katera ima vedno večji pomen v izobraževanju. Osvetlili smo pojem e-učna gradiva iz različnih zornih kotov ter predstavili vsebino Obdelava podatkov, pri čemer smo prikazali, kako je ta vsebina zajeta v Učnem načrtu ter predstavili grafične prikaze, s katerimi se srečajo učenci na razredni stopnji. V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki je potekala kot pedagoški eksperiment. V raziskavi smo evalvirali del e-učbenika, ki je nastal v okviru projekta E-učbeniki s poudarkom naravoslovnih predmetov v osnovni šoli. Uporabili smo e-učne enote iz vsebine Obdelava podatkov. Pedagoški eksperiment je trajal dva tedna, pri čemer je v enem razredu pouk potekal ob uporabi i-učbenika, v drugem razredu pa ob uporabi običajnega tiskanega učbenika. Preverjali smo znanje učencev obeh razredov po izvedenem eksperimentu in ga primerjali s predznanjem učencev. Rezultati so pokazali, da je bilo znanje učencev eksperimentalne skupine po izvedenem eksperimentu nekoliko boljše od znanja učencev kontrolne skupine, vendar pa razlika ni bila statistično značilna. Vendarle je bilo mnenje učencev eksperimentalne skupine, da jim je bilo poučevanje z i-učbenikom zanimivo predvsem zaradi dela z računalnikom.
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), e-učna gradiva, Obdelava podatkov, pedagoški eksperiment.
Objavljeno: 19.06.2014; Ogledov: 1405; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici