1. Projekt razvoja in uvajanja novega izdelka - elektronskega preganjalca voluharjev : diplomsko deloPeter Damiš, 2000, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, vrednotenje, analiza vrednosti, trženje, marketing, trg, razvoj, izdelki, prodaja, elektronsko poslovanje, elektronska pošta, pošta Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 2317; Prenosov: 0 |
2. Obvladovanje stroškov razvoja in sprememb izdelkov v podjetju Unior - program odkovki : diplomsko deloTadej Lozinšek, 1999, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, izdelki, razvoj, standardi, ISO, poslovni proces, stroški, orodja, orodjarstvo, kalkulacije Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1962; Prenosov: 0 |
3. Ekonomska upravičenost uvedbe novega poslovnega učinka v Gorenju d.d. : diplomsko deloVesna Štraus, 2006, diplomsko delo Ključne besede: oblikovanje cene, prodajna cena, uspešnost poslovanja, proizvodnja, cene, ekonomske analize, ekonomski vidik, stroški, podjetje, gospodinjski aparati, stroškovno računovodstvo, novi proizvodi, proizvodi, obračuni, kalkulacije, analiza stroškov, računovodstvo, vrednotenje Objavljeno: 11.09.2007; Ogledov: 3716; Prenosov: 480
Celotno besedilo (359,33 KB) |
4. Raziskava trga za potrebe uvajanja novega izdelka : diplomsko deloIgor Grantaša, 2003, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, tržne raziskave, strategija trženja, strojna industrija, kmetijstvo, trg, podjetje, strateško planiranje, izvršba, tržna vrednost, tržni mehanizem, marketing, trženje, povezanost, prodaja, pospeševanje prodaje, poslovanje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4808; Prenosov: 711
Celotno besedilo (901,61 KB) |
5. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Impol d.d. : diplomsko deloPetra Ačko, 2004, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, izdelki, proizvodi, politika izdelka, management, razvojni projekti, podjetje, aluminij, kovinska industrija, cilj, tržna analiza, ideje, razvoj, projekti, razvojna strategija, distribucija, komuniciranje, trg Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 3636; Prenosov: 531
Celotno besedilo (701,62 KB) |
6. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Container d.o.o. : diplomsko deloSimon Bastl, 2004, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, izdelki, politika izdelka, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, življenjski cikel, strojna industrija, tržne raziskave, podjetje, povezanost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3006; Prenosov: 1177
Celotno besedilo (2,77 MB) |
7. Uvajanje novega izdelka v asortiment trgovskega podjetja in načrtovanje prodajnih tržnih poti na primeru analizatorja dimnih plinov : diplomsko deloBojan Jernejc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, tržne poti, trgovinsko podjetje, planiranje poslovanja, prodaja, plini, toplota, novi proizvodi, tržne raziskave, nabava, trg, podjetje, strateško planiranje, izvršba, dobavitelji, tržni mehanizem, distribucija, povezanost, pospeševanje prodaje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1736; Prenosov: 190
Celotno besedilo (595,65 KB) |
8. Merjenje učinkovitosti oglaševalske akcije nove generacije pralnih strojev in sušilnikov blagovne znamke Gorenje : diplomsko deloTina Malek, 2005, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, blagovne znamke, novi proizvodi, promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, predstava, marketinški splet, marketing mix, poslovno komuniciranje, marketing, trženje, komuniciranje, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, strategija, metode, programi, procesi, aplikacija, cilj, strategija trženja, tržna analiza Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2796; Prenosov: 302
Celotno besedilo (970,15 KB) |
9. Filozofija vodenja kakovosti procesov v podjetju EMAIL [i.e. EMAL] d.d. : diplomsko deloAndreja Sotlar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: vodenje, management, poslovodni delavci, znanje, TQM, manager, celovita kvaliteta, modeli, novi proizvodi, kovinska industrija, aluminij, kontrola kvalitete, celovita kontrola kvalitete, proizvodni proces, orodja, predstava, interakcije, strategija, uporaba človeških zmogljivosti, proizvodnja, organizacijski sistemi, uspešnost poslovanja, strokovnjaki, poslovni proces, podpora, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2294; Prenosov: 213
Celotno besedilo (361,02 KB) |
10. Razvoj novih storitev v zavarovalnici X : diplomsko deloVesna Grapulin, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zavarovalnice, zavarovalstvo, storitve, izdelki, življenjski cikel, novi proizvodi, tržne poti, zastopniki, posredniki, prodaja, pospeševanje prodaje, trženje, marketing, vodenje, management, tveganje, informacije, strokovne službe, prednost, izboljšave, predstava, ideje, organizacija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1796; Prenosov: 215
Celotno besedilo (1,06 MB) |