1. Project portfolio management : selecting and prioritizing projects for competitive advantage1999, zbornik Ključne besede: projektno vodenje, vodenje projektov, planiranje projektov, projekti, management, selekcija, konkurenca, prednost, portfolio, orodja, klasifikacija, strategija, novi proizvodi, razvojni projekti, znanje, obveznosti, odgovornost, ideje, praksa, paradigme, kvaliteta, bilanciranje, poslovanje, kontrola, opcije, podjetje, podpora, uspešnost poslovanja, uporaba računalnika, informacijski sistemi, metode, ocenjevanje, vrednotenje, aktivnosti, aplikacija, alokacija, mehka logika, cost benefit analiza, kapital, vrednost, zborniki, denarni tokovi, primeri, dokumentacija, terminologija Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 2067; Prenosov: 166 Povezava na celotno besedilo |
2. The Silicon Valley way : discover the secret of America's fastest growing companiesElton B. Sherwin, priročnik Ključne besede: management, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, reševanje problemov, industrijska organizacija, produktivnost, novi proizvodi, komuniciranje, vodenje, podjetništvo, podjetje, ustanavljanje, razvoj, potrošnik, marketing, trženje, tržne raziskave, poslovne odločitve, konkurenčnost, ZDA Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1373; Prenosov: 34 Povezava na celotno besedilo |
3. New products managementCharles Merle Crawford, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: novi proizvodi, strateško planiranje, management, product manager, strateški management, trženje, strategija trženja, izdelki, proizvodi, prodajna politika, inovacije, inovacijska dejavnost, učbeniki Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1810; Prenosov: 62 Povezava na celotno besedilo |
4. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju SILKEM d.o.o. : diplomsko deloValerija Predikaka, 2006, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, tržne raziskave, medorganizacijsko trženje, metode, izdelki, značilnosti, trg, proizvodi, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, prednost, tržne poti, poslovno okolje, politika izdelka, ponudba, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1828; Prenosov: 95 Celotno besedilo (538,05 KB) |
5. Logistični vidiki uvajanja novega izdelka na tržišče - primer podjetja Ptujske pekarne in slaščičarne d.d. : diplomsko deloNatalija Breznik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: logistika, značilnosti, novi proizvodi, trg, razvoj, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, prehrana, živilska industrija, prehrambena industrija, oglaševanje, ekonomska propaganda, tržne poti, distribucija, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, kalkulacije, poslovno komuniciranje, poslovno sodelovanje, ponudba, cilj, cene, informacije, predstava, storitve Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1898; Prenosov: 92 Celotno besedilo (1,25 MB) |
6. Ekonomska upravičenost projekta in analiza z vidika kontrolinga : (primer podjetja Gorenje)Darja Kanduti, 2006, diplomsko delo Ključne besede: controlling, projekti, ekonomske analize, projektna organizacija, planiranje poslovanja, poslovni plani, uspešnost poslovanja, proizvodnja, okolje, politika okolja, varstvo okolja, ekonomski vidik, podjetje, gospodinjski aparati, novi proizvodi, sposobnosti, ocenjevanje, razvoj, proizvodi, finančno planiranje, kalkulacije, tveganje, finančna analiza, vrednotenje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2727; Prenosov: 165 Celotno besedilo (810,55 KB) |
7. Raziskava trga za potrebe novega načina trženja čarterja plovil : diplomsko deloBorut Komloš, 2006, diplomsko delo Ključne besede: tržne raziskave, ladje, najem, odjemalec, potrebe, novi proizvodi, tržne poti, marketing, trženje, planiranje poslovanja, prodaja, predstava, novi proizvodi, nabava, trg, podjetje, strateško planiranje, izvršba, dobavitelji, tržni mehanizem, distribucija, povezanost, pospeševanje prodaje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1606; Prenosov: 55 Celotno besedilo (576,87 KB) |
8. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialistično delo Ključne besede: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 100 Celotno besedilo (4,53 MB) |
9. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Silkem d.o.o. : diplomsko deloDarjan Šterbal, 2007, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, management, projekti, metode, izdelki, aktivnosti, značilnosti, proizvodi, dejavnost, komercialno poslovanje, podjetje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, poslovno okolje, politika izdelka, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1822; Prenosov: 91 Celotno besedilo (383,76 KB) |
10. Lansiranje novega izdelka na trg s poudarkom na kakovosti na primeru podjetja GKN Driveline Slovenija d.o.o. : diplomsko deloEdo Bećić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: izdelki, politika izdelka, novi proizvodi, trg, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, elaborati, razvoj, prednost, avtomobilska industrija, podjetje, mednarodno podjetje, kovinska industrija, jeklarska industrija, panoge dejavnosti, povezanost, upravljanje, vodenje, orodja, aplikacija, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2776; Prenosov: 172 Celotno besedilo (2,57 MB) |