| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvajanje digitalnih izdelkov na trg
Nuša Steiner, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na digitalne izdelke. Najprej predstavimo koncept življenjskega cikla izdelka, opredelimo nove izdelke ter opišemo njihov pomen za odjemalce in za uspešno delovanje podjetja. Nadaljujemo z opredelitvijo digitalnih izdelkov, predstavitvijo njihovih značilnosti ter klasificiranjem v tri skupine. Opozorimo na razlikovanje med digitalnimi in digitaliziranimi izdelki. Digitalizirani izdelki so hibridi, saj gre za prvotno fizične izdelke, ki jim je bila dodana digitalna komponenta. V povezavi z digitaliziranimi izdelki omenimo tudi pametne izdelke in internet stvari. Nato se posvetimo uvajanju digitalnih izdelkov na trg in značilnostim njihovega trženja. Opišemo načine ustvarjanja prihodkov z digitalnimi izdelki ter izpostavimo pomembnost posodabljanja takšnih izdelkov. Na koncu predstavimo tudi dva primera dobre prakse uvajanja digitalnih izdelkov na trg, namreč dve franšizi: Talking Tom & Friends in The Sims.
Ključne besede: digitalni izdelki, klasifikacija izdelkov, novi izdelki, uvajanje izdelkov na trg, razvoj izdelkov
Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 404; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (998,18 KB)

2.
Razvoj idejne zasnove mobilne male hidroelektrarne
Boštjan Kremljak, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo obravnavali projekt mobilne male hidroelektrarne, za katere bomo najprej obravnavali sam razvoj in iskanje rešitev za razvoj izdelka z pomočjo PIP metode in z pomočjo QFD izsledkov, ki bodo v pomoč razvoju samem. V nadaljevanju bomo raziskali in zasnovali na primeru razvoja novega izdelka Mobilne male hidroelektrarne za podjetje K-TEH Boštjan Kremljak s.p. Primerjal bom samo zgodnje razvojne faze, PIP metode in deloma QFD metode. Izvedla se bo prva faza QFD metode in PERSONAS metoda PIP metodologije. V nadaljevanju diplomskega dela se bomo posvetili analizi tržišča in v zaključku diplomskega dela primerjali rezultate ter podal zaključno mnenje.
Ključne besede: Razvoj novih izdelkov predstavlja pomemben dejavnik v konkurenčnosti in uspešnosti na trgu. Podjetja ki vlagajo v razvoj, ki upošteva želje kupcev lahko pričakuje pri prodaji uspehe, saj ponuja izdelke, ki so iskani in željeni. Vedno novi izdelki in njihov razvoj predstavljajo gonilo gospodarstva in družbe, saj omogočajo lažje življenje in napredek v varovanju okolja.
Objavljeno v DKUM: 19.10.2016; Ogledov: 1376; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

3.
UVAJANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG
Jelka Dobravc Keše, 2016, diplomsko delo

Opis: Tematika tega pisnega dela je uvajanje novega izdelka na trg kot odgovor organizacije (to je ekonomskega subjekta, ki nastopa na trgu s svojo ponudbo) na spreminjajoče se trende v okolju. V diplomskem delu, ki je razdeljen na tri poglavja, predstavimo pojem novega izdelka in pomen novih izdelkov za organizacije. Nadalje predstavimo pojem trendi v okolju organizacije in njihov vpliv na odločitve organizacije, kjer izpostavimo odločitve na področju izdelkov. Teoretično predstavimo pojma marketinški management izdelkov in management novih izdelkov. Teoretična izhodišča uporabimo na primeru konkretne organizacije, to je perutninske farme Dobravc, ki se ukvarja z vzrejo mladih kokoši (jarkic) ter rejo kokoši nesnic za proizvodnjo jajc. Osredotočimo se na ekološko naravnanost na področju pridelave v kmetijstvu, kjer je opazen naraščajoči trend tako števila organizacij s tem načinom pridelovanja kot tudi izdelkov, ki jih proizvajajo in ponujajo na trgu. To delovanje/ekološka naravnanost pa je odgovor organizacij na naraščajoči trend povpraševanja po teh, ekoloških izdelkih, na trgu.
Ključne besede: uvajanje novih izdelkov na trg, inovacije/novi izdelki, ekološka naravnanost, ekološko kmetovanje, perutnina
Objavljeno v DKUM: 15.06.2016; Ogledov: 2123; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici