1. Uvajanje digitalnih izdelkov na trgNuša Steiner, 2023, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo se osredotoča na digitalne izdelke. Najprej predstavimo koncept življenjskega cikla izdelka, opredelimo nove izdelke ter opišemo njihov pomen za odjemalce in za uspešno delovanje podjetja. Nadaljujemo z opredelitvijo digitalnih izdelkov, predstavitvijo njihovih značilnosti ter klasificiranjem v tri skupine. Opozorimo na razlikovanje med digitalnimi in digitaliziranimi izdelki. Digitalizirani izdelki so hibridi, saj gre za prvotno fizične izdelke, ki jim je bila dodana digitalna komponenta. V povezavi z digitaliziranimi izdelki omenimo tudi pametne izdelke in internet stvari. Nato se posvetimo uvajanju digitalnih izdelkov na trg in značilnostim njihovega trženja. Opišemo načine ustvarjanja prihodkov z digitalnimi izdelki ter izpostavimo pomembnost posodabljanja takšnih izdelkov. Na koncu predstavimo tudi dva primera dobre prakse uvajanja digitalnih izdelkov na trg, namreč dve franšizi: Talking Tom & Friends in The Sims. Ključne besede: digitalni izdelki, klasifikacija izdelkov, novi izdelki, uvajanje izdelkov na trg, razvoj izdelkov Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 404; Prenosov: 37
Celotno besedilo (998,18 KB) |
2. Razvoj idejne zasnove mobilne male hidroelektrarneBoštjan Kremljak, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu bomo obravnavali projekt mobilne male hidroelektrarne, za katere bomo najprej obravnavali sam razvoj in iskanje rešitev za razvoj izdelka z pomočjo PIP metode in z pomočjo QFD izsledkov, ki bodo v pomoč razvoju samem. V nadaljevanju bomo raziskali in zasnovali na primeru razvoja novega izdelka Mobilne male hidroelektrarne za podjetje K-TEH Boštjan Kremljak s.p. Primerjal bom samo zgodnje razvojne faze, PIP metode in deloma QFD metode. Izvedla se bo prva faza QFD metode in PERSONAS metoda PIP metodologije. V nadaljevanju diplomskega dela se bomo posvetili analizi tržišča in v zaključku diplomskega dela primerjali rezultate ter podal zaključno mnenje. Ključne besede: Razvoj novih izdelkov predstavlja pomemben dejavnik v konkurenčnosti in uspešnosti na trgu. Podjetja ki vlagajo v razvoj, ki upošteva želje kupcev lahko pričakuje pri prodaji uspehe, saj ponuja izdelke, ki so iskani in željeni. Vedno novi izdelki in njihov razvoj predstavljajo gonilo gospodarstva in družbe, saj omogočajo lažje življenje in napredek v varovanju okolja. Objavljeno v DKUM: 19.10.2016; Ogledov: 1376; Prenosov: 65
Celotno besedilo (2,63 MB) |
3. UVAJANJE NOVEGA IZDELKA NA TRGJelka Dobravc Keše, 2016, diplomsko delo Opis: Tematika tega pisnega dela je uvajanje novega izdelka na trg kot odgovor organizacije (to je ekonomskega subjekta, ki nastopa na trgu s svojo ponudbo) na spreminjajoče se trende v okolju. V diplomskem delu, ki je razdeljen na tri poglavja, predstavimo pojem novega izdelka in pomen novih izdelkov za organizacije. Nadalje predstavimo pojem trendi v okolju organizacije in njihov vpliv na odločitve organizacije, kjer izpostavimo odločitve na področju izdelkov. Teoretično predstavimo pojma marketinški management izdelkov in management novih izdelkov.
Teoretična izhodišča uporabimo na primeru konkretne organizacije, to je perutninske farme Dobravc, ki se ukvarja z vzrejo mladih kokoši (jarkic) ter rejo kokoši nesnic za proizvodnjo jajc. Osredotočimo se na ekološko naravnanost na področju pridelave v kmetijstvu, kjer je opazen naraščajoči trend tako števila organizacij s tem načinom pridelovanja kot tudi izdelkov, ki jih proizvajajo in ponujajo na trgu. To delovanje/ekološka naravnanost pa je odgovor organizacij na naraščajoči trend povpraševanja po teh, ekoloških izdelkih, na trgu. Ključne besede: uvajanje novih izdelkov na trg, inovacije/novi izdelki, ekološka naravnanost, ekološko kmetovanje, perutnina Objavljeno v DKUM: 15.06.2016; Ogledov: 2123; Prenosov: 211
Celotno besedilo (1,38 MB) |
4. New products managementCharles Merle Crawford, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: novi proizvodi, strateško planiranje, management, product manager, strateški management, trženje, strategija trženja, izdelki, proizvodi, prodajna politika, inovacije, inovacijska dejavnost, učbeniki Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1810; Prenosov: 63
Povezava na celotno besedilo |
5. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju SILKEM d.o.o. : diplomsko deloValerija Predikaka, 2006, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, tržne raziskave, medorganizacijsko trženje, metode, izdelki, značilnosti, trg, proizvodi, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, prednost, tržne poti, poslovno okolje, politika izdelka, ponudba, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1828; Prenosov: 95
Celotno besedilo (538,05 KB) |
6. Logistični vidiki uvajanja novega izdelka na tržišče - primer podjetja Ptujske pekarne in slaščičarne d.d. : diplomsko deloNatalija Breznik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: logistika, značilnosti, novi proizvodi, trg, razvoj, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, prehrana, živilska industrija, prehrambena industrija, oglaševanje, ekonomska propaganda, tržne poti, distribucija, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, kalkulacije, poslovno komuniciranje, poslovno sodelovanje, ponudba, cilj, cene, informacije, predstava, storitve Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1898; Prenosov: 92
Celotno besedilo (1,25 MB) |
7. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Silkem d.o.o. : diplomsko deloDarjan Šterbal, 2007, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, management, projekti, metode, izdelki, aktivnosti, značilnosti, proizvodi, dejavnost, komercialno poslovanje, podjetje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, poslovno okolje, politika izdelka, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1822; Prenosov: 91
Celotno besedilo (383,76 KB) |
8. Lansiranje novega izdelka na trg s poudarkom na kakovosti na primeru podjetja GKN Driveline Slovenija d.o.o. : diplomsko deloEdo Bećić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: izdelki, politika izdelka, novi proizvodi, trg, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, elaborati, razvoj, prednost, avtomobilska industrija, podjetje, mednarodno podjetje, kovinska industrija, jeklarska industrija, panoge dejavnosti, povezanost, upravljanje, vodenje, orodja, aplikacija, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2776; Prenosov: 172
Celotno besedilo (2,57 MB) |
9. Partnerska povezava blagovnih znamk Gorenje in Pininfarina : diplomsko deloMateja Potočnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, oblikovanje, partnerstvo, poslovno sodelovanje, komuniciranje, povezanost, predstava, podpora, novi proizvodi, gospodinjski aparati, mednarodno poslovanje, mednarodno sodelovanje, bela tehnika, izdelki, proizvodi, design, proizvodnja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1601; Prenosov: 44
Celotno besedilo (527,02 KB) |
10. Raziskava zadovoljstva odjemalcev z novo znamko izdelka : diplomsko deloKarmen Rautar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: tržne raziskave, novi proizvodi, odjemalec, zadovoljstvo, izdelki, politika izdelka, pijače, oglaševanje, ekonomska propaganda, meritve, blagovne znamke, zaznavanje, kvaliteta, Slovenija, mineralne vode, identiteta, image, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1380; Prenosov: 63
Celotno besedilo (538,05 KB) |