| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RACIONALIZACIJA NAVODIL ZA UPORABO PRI DOBAVITELJU PODJETJA BSH HIŠNI APARATI D.O.O.
Klemen Skok, 2012, diplomsko delo

Opis: Nabava je poleg proizvodnje in prodaje najpomembnejša poslovna funkcija tako v proizvodnem kot tudi v trgovinskem podjetju. Temeljna funkcija nabave je preskrba podjetja s surovinami, storitvami, energijo, pomožnim materialom, itd. Pravilna nabavna strategija je pogoj za nemoten proces proizvodnje. Tudi prihranki so v podjetju zelo pomembni, saj ohranjajo konkurenčno prednost podjetja. Pogoj za uspešno nabavo je poznavanje nabavnega trga, to je dobaviteljev in njihove ponudbe. Najpomembnejša področja raziskave nabavnega trga so povezana s ponudbo in povpraševanjem po materialu in storitvah in s tem povezanimi tržnimi gibanji. S poznavanjem omenjenega tudi dobivamo nove ideje, kaj lahko v določeni zadevi, še izboljšamo, naredimo z nižjimi stroški, oziroma prihranimo. Za uspeh podjetja so pomembne pravilne in pravočasne odločitve in neprestano prilagajanje tržnim zahtevam in iskanje racionalnejših rešitev. Nabava je v podjetju pomembna funkcija, prav tako pomembno pa je kvalitetno sodelovanje med vsemi službami v podjetju. Za uspešno nabavno poslovanje moramo odgovoriti na naslednja vprašanja: kaj kupiti, koliko kupiti, kdaj kupiti, pod kakšnimi pogoji kupiti, koliko plačati za nabavljeno blago in vedno znova iskati potenciale za doseganje prihrankov. Nabavna politika mora biti usklajena z delovanjem podjetja, njegovo zastavljeno politiko, z vodenjem in izvajanjem politike vsakega posameznega funkcijskega področja v podjetju. Najpogosteje se nabava nanaša na izbiro dobaviteljev, na izbiro sortimenta proizvodov, na izbiro nabavnih poti, višino nabavnih stroškov in velikost zaloge blaga, vedno znova pa prihaja v ospredje tudi iskanje potencialov za ustvarjanje prihrankov. Pri vseh teh funkcijah pa moramo izvajati kotrolo in analizo le-teh.
Ključne besede: Nabava, nabavni strategija, prihranek, konkurenčna prednost, nabavni trg, dobavitelji, ponudba, povpraševanje, nove ideje, nižji stroški, pravilne/pravočasne odločitve, nabavno poslovanje, nabavni pogoji, nabavne funkcije, nabavna politika, iskanje potencialov, kontrola in analiza nabavnih funkcij.
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1614; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

2.
RAZVOJ STORITEV SERVISA SMUČI, SNEŽNIH DESK IN OPREME V POSLOVALNICI ADRENALIN BIKE
Damjan Stvarnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Zaradi ekonomske naravnanosti ter s tem povezanega strmenja k ustvarjanju dobička, želi vsako podjetje doseči čim višjo stopnjo konkurenčnosti in obseg prodaje v svojem tržnem okolju, ker si le tako lahko zagotovi svoj obstoj in rast v prihodnosti. Tista dejavnika, za katera lahko rečemo, da igrata največjo vlogo pri takšnem ekonomskem ravnanju pa sta, tako zagotavljanje ustrezne kakovosti prodajnega programa in storitev, kot tudi težnja v nenehna vlaganja v posodobitve, inovacije in razvoj podjetja ter njegovih aktivnosti. Trenutno se naša poslovna enota Adrenalin Bike ukvarja s prodajo in servisom koles ter opreme povezane s tem. Ker glavna sezona kolesarjenja poteka v toplejših mesecih oz poletni sezoni koledarskega leta, ki traja od marca do septembra in v katerem dosegamo želeni obseg prodaje ter dobička, smo se v pričujočem delu posvetili zimski sezoni (čas od meseca oktobra do vključno meseca februarja) oz natančneje, problemu drastičnega upada prodaje in storitev v le tej. Za rešitev tega problema smo s pomočjo generiranja idej prišli do konkretne rešitve, ki se je nanašala na uvedbo nove storitve, s katero smo uspešno zapolnili prodajno in prihodkovno vrzel, ki se je vsako leto pojavila v času zimske sezone. Ker je uvajanje nove storitve v obstoječo infrastrukturo in prodajni program podjetja bilo povezano z določenim tveganjem in relativno visokimi stroški investicij, smo se odločili in v procesu razvoja nove storitve uporabili model sistema vrat (stage-gate system), ki nam je s svojim sistematičnim in preudarnim pristopom, kateri je vključeval mnogo dejavnikov in aktivnosti (opazovanje, primerjava, zbiranje podatkov pridobljenih iz različnih virov, kritične in poslovne analize, izračune, podajanje ocen) kot rezultat prinesel najbolj smotrno rešitev problema, ki se je odrazila v uvedbi nove storitve servisa smuči, snežnih desk in opreme v prodajalni Adrenalin Bike.
Ključne besede: * Upad prodaje in storitev * Iskanje ideje * Predlagane rešitve * Sistem vrat * Uvedba nove storitve
Objavljeno: 08.01.2013; Ogledov: 1372; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (3,87 MB)

3.
Oblikovanje procesov v organizaciji - primer Sloclubbing
Simon Sternad, 2017, diplomsko delo

Opis: Za dobro in uspešno uvedbo nove ideje na trg so potrebna osvojena osnovna in dodelana znanja na področju managmenta, organizacije in procesov. Dobro moramo poznati celoten potek priprav in procese v managmentu, s katerimi se srečujemo ter jih potrebujemo za uvedbo nove ideje na trg. Med delom oz. uvedbo se lahko spopadamo s problematiko, ki nastopi pri njenem uresničevanju, če nimamo zadostnega znanja ali predstave, kako se lotiti celotnega projekta. V diplomskem delu je v središču obravnave že razvit projekt Sloclubbing. To je aplikacija, kjer so zapisani vsi dogodki na področju zabave po Sloveniji. Namenjena je seznanitvi širše množice o poteku, kraju, času in ceni dogodkov, prireditev ter zabav v nočnih klubih in na festivalih. Lastnost, ki loči Sloclubbing od konkurence, je vpogled v dogajanje v živo prek spleta. Temeljni namen diplomskega dela je opredelitev potrebne organizacijske ter procesne podpore (določitev procesov, potrebnih za realizacijo), ki se navezuje na uvedbo nove ideje – Sloclubbinga. Do ključnih spoznanj smo prišli tudi s pomočjo intervjuja z bodočimi zaposlenimi, naročniki ter uporabniki te aplikacije. Na podlagi teorije, lastnega dela ter izvedbe intervjuja smo opredelili potrebno organizacijsko podporo skozi prizmo managementskih funkcij ter določili ključne in podporne procese, ki so potrebni za realizacijo ideje. Sklenemo lahko, da če je organizacijska podpora opredeljena in so procesi vnaprej dobro pripravljeni, natančni in preučeni, to pripomore k hitrejši, boljši, uspešnejši in lažji uvedbi nove ideje na trg.
Ključne besede: organizacijska podpora, procesna podpora, realizacija nove ideje, management, procesi, funkcije managementa
Objavljeno: 08.11.2017; Ogledov: 229; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (656,48 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici