| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RETRO-COMMISSIONING POSLOVNEGA OBJEKTA
Bojan Goluh, 2010, diplomsko delo

Opis: Retro-commissioning je proces, ki se izvaja na obstoječih objektih z namenom, da se optimizira »delovanje« objekta. Največkrat se izvaja zaradi odprave napak na sistemih ali opremi, ki so vgrajeni v/na objektih in zmanjševanja obratovalnih stroškov. Proces nam zagotavlja boljše in daljše delovanje obstoječih ali novih sistemov in opreme, pridobimo pa tudi ogromne prihranke porabljene energije pri obratovanju. Poleg tega lahko povrnitev stroškov pričakujemo že v manj kot dveh letih, še pogosteje pa okoli enega leta. Procesa smo se lotili na obstoječem poslovnem objektu v Celju, kjer smo opravili temeljito raziskavo objekta, poiskali napake in izvedli rešitve. Retro-commissioning je nova storitev za slovenski trg. Marketing nam pomaga pri iskanju ciljnega trga in potencialnih uporabnikov storitve.
Ključne besede: Retro-commissioning, objekt, optimizacija, vgrajeni sistemi, obratovalni stroški, marketing, nova storitev
Objavljeno: 07.12.2010; Ogledov: 1397; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

2.
Vloga in pomen managementa pri uvedbi nove storitve na oddelku upravne enote : diplomsko delo
Roman Trošt, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V javni upravi je temeljno načelo usmerjenost k uporabnikom, ki mu mora slediti tudi novi javni management. V nalogi predstavljamo uvedbo nove storitve na Upravni enoti Krško, s katero smo našo storitev pribliţali uporabnikom. V prvem poglavju predstavljamo osnove managementa in naloge, ki jih managerji izvajajo in so ključne za uspeh organizacije, opredeljujemo management v profitnih organizacijah in v javni upravi ter razliko med njima. V drugem poglavju predstavljamo okolje, kjer smo uvedli novo storitev, to je javni sektor in upravne enote. V nalogi je upravna enota tista organizacija, kjer uvajamo novo storitev. Pomembno vlogo pri uvedbi predstavlja management, tako v tem poglavju predstavljamo njegove pristope in aktivnosti. Ključni del naloge je nova storitev in aktivnosti managementa ob njeni uvedbi. Uspešnost managementa ob uvedbi nove storitve bomo analizirali z anketo zadovoljstva strank z novo storitvijo. Na koncu pa z intervjujem vrhovnega managemnta pokazali njihov pogled na uvedbo.
Ključne besede: management profitne organizacije, javni sektor, upravna enota, nova storitev
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1300; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

3.
RAZISKAVA TRŽIŠČA ZA UVAJANJE NOVE STORITVE
Niko Pajančič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tematika raziskave tržišča spada na področje marketinga, poudarek raziskave je na raziskovanju potencialnih odjemalcev, katere smo omejili na geografsko področje Maribora, z ožjo okolico. Raziskovali smo navade potrošnikov v zvezi s pranjem in čiščenjem perila. Ugotavljali smo kakšen odnos do dela v zvezi s pranjem, likanjem in sušenjem imajo potencialni uporabniki, ter koliko sredstev porabijo za čistilnico in pralnico. Selekcionirali smo posamezne kose perila, ki jih perejo oziroma čistijo, ter kako pogosto. Ugotovili, koliko bi bili pripravljeni plačati za storitev od doma do doma. Kar pomeni zgolj prevzem na domu in povratno dostavo na dom. Storitev je drugačna od ostalih na tem področju in si bo v prihodnosti zagotovo ustvarila prostor na trgu. Saj smernice načina življenja kažejo, da rutinska dela, katera so včasih opravljali doma, danes več ne. Najemajmo strokovnjake zaradi strokovne zahtevnosti dela, katera več nismo sposobni opraviti sami. Zaradi preobremenitve postajajo gospodinjska dela breme in zmanjkuje časa za dela v lastnem domu. Hiter in stresen način življenja spreminja naše navade in s tem potrebo po novih in drugačnih storitvah. Raziskava je ovrgla dve trditvi in sicer, odstotek anketirancev katerim je delo v zvezi s pranjem, sušenjem in likanje perila nezaželeno je 50%. Predvidevali smo, da bo odstotek višji in sicer 75%. Kljub temu pridobljeni podatki kažejo, da je polovica takšnih, kateri bi bili pripravljeni pod določenimi pogoji sprejeti našo storitev, saj bi s tem olajšali svoje delo. Druga ovržena trditev se nanaša na odstotek pranja v pralnici. Predvidevali smo, da 25 % anketirancev že uporabljal pralnico perila. Rezultati so pokazali, da samo 6% gospodinjstev, delno pere perilo v pralnici, ostalih 94% pa se poslužuje pranja perila doma. Raziskava je potrdila tretjo trditev. Potencialnim uporabnikom so najpomembnejši dejavniki kakovost, cena ter hitrost opravljene storitve. Prav tako med pomembne dejavnike spada vonj čistega perila, ter storitev od doma do doma. Popolnoma nepomembnih dejavnikov nismo odkrili, lahko pa trdimo, da na odločitev o uporabi naše storitve v najmanjši meri vpliva embalaža za prevzem in oddaja, ter ekološko pranje perila. Na podlagi pridobljenih rezultatov lahko predpostavljamo dvoje: 1. Na trgu ni možnosti uvedbe pralnice perila, saj ljudje perejo zgolj doma 2. Na trgu je prostor za novo storitev, saj jo ljudje še ne uporabljajo in z njo niso seznanjeni.
Ključne besede: Ključne besede: marketing, pralnica, čistilnica, raziskava trga, nova storitev, uvajanje nove storitve.
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1395; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (910,01 KB)

4.
PREDLOG VKLJUČITVE RAŠKEGA GRADU V TURISTIČNO PONUDBO OBČINE
Alenka Frangež, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom »Predlog vključitve raškega gradu v turistično ponudbo občine« smo raziskovali možnosti za čim bolj zanimivo in smiselno rabo gradu v turistične namene. Podali smo predloge za ureditev grajske restavracije, kavarne in slaščičarne, vinske kleti, manjšega hotela in dnevnega programa dobrega počutja, s katerimi bi občina na gradu pridobila pozitivne vplive kot so povečani prihodki, nova delovna mesta, prenovljena infrastruktura, izboljšana in nova ponudba storitev. Diplomsko delo je razdeljeno na štiri poglavja. Uvod opisuje problem in področje raziskovanja, osnovne teze in trditve. V nadaljevanju smo navedli predpostavke, omejitve in metode raziskovanja, ki smo jih uporabljali pri raziskovanju problema. Drugo poglavje predstavi pojme kultura in kulturna dediščina, podeželski turizem ter predstavi gradove v turizmu in njihovo usodo na Slovenskem. V tretjem poglavju najprej na kratko predstavljamo grad Rače in njegovo preteklost ter sedanjost. Predstavljena je sedanja turistična infrastruktura, naravna in kulturna dediščina v občini ter narejena analiza razvojnega načrta za Rače. V tem poglavju smo izvedli še primerjalno presojo, kjer smo med seboj primerjali dva hotela, urejena v gradovih: slovenski Hotel Grad Otočec***** in avstrijski Falkensteiner Schlosshotel Velden*****. Za izbrano temo naslova smo naredili še SWOT analizo, kjer smo poiskali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti predloga vključitve gradu v turistično ponudbo občine. Polega tega smo v tem poglavju izvedli tudi ovrednotenje ankete, ki je prav tako bila ena izmed raziskovalnih metod, s katero smo pridobili pomembne informacije o možnostih in željah anketirancev glede naših predlogov. Podane predloge smo tudi analizirali in podali predloge za njihovo ureditev. Zadnje poglavje, četrto in sklepno, je namenjeno kratkemu povzetku celotne diplomske naloge. Utemeljene so zastavljene trditve, predpostavke in cilji.
Ključne besede: V diplomskem delu z naslovom »Predlog vključitve raškega gradu v turistično ponudbo občine« smo raziskovali možnosti za čim bolj zanimivo in smiselno rabo gradu v turistične namene. Podali smo predloge za ureditev grajske restavracije, kavarne in slaščičarne, vinske kleti, manjšega hotela in dnevnega programa dobrega počutja, s katerimi bi občina na gradu pridobila pozitivne vplive kot so povečani prihodki, nova delovna mesta, prenovljena infrastruktura, izboljšana in nova ponudba storitev.
Objavljeno: 31.08.2012; Ogledov: 1323; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

5.
ANALIZA KONKURENTOV ORGANIZACIJE NOVA KBM D.D. ZA STORITEV BANČNEGA RAČUNA ŠTUDENTA
Luka Jurič, 2012, diplomsko delo

Opis: Sodobni trendi in vse več konkurentov, ki se pojavljajo na globalnem trgu, predstavlja vse večje zahteve med organizacijami. Le te se lahko razvijajo in rastejo z primernim oblikovanjem in uporabo strategij. Organizacije morajo poznati lastne zmožnosti, prednosti in slabosti. Poznavanje konkurentov je bistveno, analiza konkurentov in okolja organizacije pa je potrebna za izdelavo prihodnjih strategij. Diplomski seminar vsebuje analizo konkurentov organizacije Nove KBM s pomočjo primerjalne analize oziroma benchmarkinga. Analiziral sem storitev bančnega računa študenta, ter izvedel primerjavo s petimi bankami, ki imajo v Sloveniji največji tržni delež. V analizi sem primerjal lastnosti in druge dejavnike, ki so vključeni v ponudbo storitve. Ugotovil sem, da organizacija Nova KBM, ki je po tržnem deležu druga največja banka v Sloveniji, ponuja storitev bančnega računa študenta, ki je po konkurenčnosti primerljiva z konkurenti. Nekatere komponente storitve se diferencirajo od konkurenčnih glede na ceno in druge ugodnosti, ki jih vsebuje storitev. Z analizo sem ugotovil tudi prednosti ter slabosti, na podlagi le teh pa se pojavljajo priložnosti za nadaljnji razvoj storitve, kar pa je podlaga za ugoden položaj na trgu in konkuriranje najboljšim ponudnikom te storitve. Ne samo na domačem trgu, temveč tudi globalno.
Ključne besede: Analiza konkurentov, benchmarking, organizacija Nova KBM, storitev, bančni račun študenta.
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 951; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (494,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici