| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROUČEVANJE RAZVOJNIH MOŽNOSTI PODJETJA: MOŽNE METODE IN PRESOJA NJIHOVE UPORABNOSTI
Andreja Kovačič, 2014, magistrsko delo

Opis: Danes, v času gospodarske in finančne krize, je bistvenega pomena, da vsako podjetje pozna svoje razvojne možnosti, saj je razvoj pogoj za preživetje. Današnji trg je poln sprememb, podjetja pa morajo te spremembe zaznati ter se prilagajati potrebam trga. Treba se je prilagajati zahtevam kupcev, cenam surovin in energentom, demografskim spremembam, razvoju znanosti in tehnologij, globalizaciji itd. Pri uvajanju sprememb v podjetje so ključnega pomena poleg vodstva vsi zaposleni, ki pa morajo biti primerno motivirani ter ustrezno zavzeti za spremembe. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojem okolja podjetja, nato pa sledi predstavitev posameznih metod za proučevanje zunanjega okolja podjetja. V drugem sklopu teoretičnega dela smo predstavili možne metode za proučevanje podjetja, ki so analiza resursov in/ali zmožnosti podjetja, analiza podstruktur podjetja ter sinteza notranjih dejavnikov. Aplikativni del magistrske naloge smo pričeli s predstavitvijo podjetja Valji d. o. o. Predstavili smo nastanek in dejavnost podjetja Valji d. o. o., opredelili osnovne značilnosti ter fazo razvoja podjetja. Metode, ki smo jih predstavili v teoretičnem delu magistrske naloge, smo v aplikativnem delu uporabili na primeru podjetja Valji d. o. o. Aplikativni del smo zaključili s presojo uporabnosti metod na primeru podjetja Valji d. o. o. ter s podajo ocene razvojnih zmožnosti in priložnosti podjetja Valji d. o. o.
Ključne besede: rast in razvoj, zunanje okolje podjetja, notranji dejavniki podjetja, Valji d. o. o.
Objavljeno: 21.07.2014; Ogledov: 1207; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
VPLIVNI DEJAVNIKI NA MOŽNOSTI RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA STATIK D.O.O.
Mojca Pirling Plavčak, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili majhno družinsko podjetje, ki se v današnjem času sooča z negativno gospodarsko rastjo in skuša kljub temu rasti in se razvijati še naprej. Temo smo si izbrali z namenom, da predlagamo ustanovitelju, kako lahko izboljša nadaljnjo rast in razvoj tega družinskega podjetja. Na življenjski cikel podjetja ne vplivajo samo prednosti in slabosti temveč tudi ostali notranji in zunanji vplivni dejavniki, ki smo jih prav tako opredelili za obravnavano družinsko podjetje. Naš cilj je bil predvsem izpostaviti temeljne vplivne dejavnike, ki so obravnavano družinsko podjetje pripeljali do trenutnega stanja, in predlagati ustanovitelju, kako naj se reši kriznega obdobja v svojem podjetju.
Ključne besede: družinsko podjetje, zunanji in notranji vplivni dejavniki, prednosti in slabosti, življenjski cikel podjetja, podjetnikova osebnost
Objavljeno: 17.07.2014; Ogledov: 766; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (673,05 KB)

3.
Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Tamara Frece Ribič, 2018, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Podjetja delujejo v okolju, ki se nenehno spreminja ter je nepredvidljivo. Naloga politike podjetja in strateškega managementa v podjetju je, da zazna priložnosti iz zunanjega okolja ter prednosti, ki jih ima podjetje pred konkurenco ter jih tudi izkoristi in tako podjetju omogoči konkurenčno prednost. Podjetja planirajo razvoj z namenom po izboljšanju kakovosti svojih struktur in resursov. Podjetja morajo slediti svojemu razvoju in rasti ter stremeti h vedno večjemu izboljšanju samega sebe. Turizem je hitro rastoča gospodarska panoga, kjer se podjetja prav tako morajo prilagajati okolju ter v njem zaznati spremembe ob enem pa morajo podjetja v turizmu venomer raziskovati svoje konkurente, saj le-teh ni malo. Turizem je panoga, kjer morajo podjeta, ki delujejo v njem, slediti svojemu razvoju ter nenehnemu izboljšanju samega sebe, saj je konkurenčnost v tej panogi visoka. Po drugi strani pa udeleženci podjetja vedno več pričakujejo od storitev, ki jih ponuja turistična panoga. Tako se morajo podjetja prilagajati ali celo preseči konkurenco, slediti svojemu razvoju in zadovoljevati potrebe svojih udeležencev. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu bomo opredelili planiranje razvoja na ravni politike podjetja, kjer bomo opredelili vizijo podjetja, politiko podjetja ter procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Prav tako bomo opredelili planiranje razvoja na ravni strateškega managementa, kjer bomo opredelili razvoj podjetja kot osrednjo strateško možnost in opredelili procese ter metode planiranja na ravni strateškega managementa. V empiričnem delu bomo proučevali slovensko podjetje Terme Čatež d.d., in njegovo razvojno možnost. S pomočjo podatkov, ki jih bomo pridobili z razvojno proučitvijo podjetja samega, bomo za na konec dodali predloge razvojne vizije, politike podjetja in strategij.
Ključne besede: rast in razvoj podjetja, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, zunanje okolje podjetja, notranji dejavniki podjetja, Terme Čatež, d.d.
Objavljeno: 21.11.2018; Ogledov: 266; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici