| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZUNANJE IN NOTRANJE RAZVOJE MOŽNOSTI V PODJETJU MIZARSTVO URAN, URAN JANEZ S.P.
Danijela Uran, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Uspešnost podjetja zajema v svojem pomenu dolgotrajen proces, ki podjetniku pomeni jasno sliko, pogosto pa tudi sanje, kaj bo z njegovim podjetjem v prihodnosti. Če želi podjetje preživeti, realizirati » jasno sliko« v prihodnosti in žeti uspeh, mora dobro poznati dejavnike uspeha v svojem podjetju, da se lahko pravočasno umakne pretečim nevarnostim in slabostim, da okrepi svoje prednosti in poišče nove priložnosti. V nasprotnem primeru podjetje ne more preživeti in želja po uspehu pogosto ostane le del sanj. V diplomskem seminarju smo obravnavali zunanje in notranje razvojne možnosti v podjetju Mizarstvo Uran, uran Janez s.p. V prvem delu naloge smo predstavili področje problema, cilje, teze, predpostavke, omejitve in predvidene metode raziskovanja diplomskega seminarja. V drugem delu smo pojasnili razliko v dvojici pojmov »razvoj podjetja« in »rast podjetja«. Spoznali smo tudi različne teoretične opredelitve posameznih avtorjev o zunanjih in notranjih vplivnih dejavnikih na razvoj podjetja. V nadaljevanju naloge smo podrobneje opisali podjetje Mizarstvo Uran, Uran Janez s.p., njegovo ustanovitev in dejavnost. Analizirali smo posebej zunanje dejavnike ter predvideli možnosti in nevarnosti za proučevano podjetje in posebej notranje dejavnike, kjer smo predvideli prednosti in slabosti proučevanega podjetja. Predstavili smo ugotovitve ter podali morebitne rešitve za nadaljnji razvoj podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: Mizarstvo Uran, Uran Janez s.p. zunanji dejavniki, notranji dejavniki, razvojne možnosti, rast, razvoj.
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1822; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (7,61 MB)

2.
VPLIV OSEBNOSTNIH LASTNOSTI NA VODENJE MSP S POUDARKOM NA KOMUNICIRANJU KOT POGOJU ZA IZOGIBANJE KONFLIKTOV V PODJETJU STONEX D.O.O.
Špela Urleb, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Nikogar ni mogoče prisiliti, da prevzame položaj vodje pa čeprav je morda za takšno delovno mesto izredno sposoben. Da oseba postane uspešen vodja, mora imeti izredno močno voljo, saj se je potrebno odreči veliko stvarem, za kar mora biti osebno in moralno močna oseba, prav tako pa mora v svoje podjetje verjeti. Da podjetje deluje uspešno je izjemno pomembno, da je komunikacija med zaposlenimi in vodjo podjetja iskrena, korektna, da temelji na resničnih trditvah. Če v podjetju nastanejo konflikti, je pomembno, da jih znata udeleženca rešiti ter se nanje primerno odzvati, saj kot smo spoznali, ima lahko konflikt tudi pozitiven vpliv na podjetje. Pri izdelavi diplomskega seminarja smo se seznanili z novi znanji. Preučevanje podjetja nam je omogočalo dinamično in zanimivo delo. Pri tem smo dosegli naš namen, saj smo izvedeli dodatne informacije o podjetju, pridobili podatke o dejanskem stanju podjetja, torej kako poteka komunikacija, kako se zaposleni in vodja podjetja odzivajo na nastale konflikte ter kakšen je vzrok njihovega nastanka. Podrobneje smo spoznali osebnostne lastnosti vodje podjetja in jih na podlagi teoretičnih izhodišč analizirali. Na podlagi teoretičnih izhodišč metode razvoja po Scottu in Bruceu ter z vloženim lastnim znanjem o podjetju smo umestili podjetje v fazo razvoja, v kateri se nahaja. Na podlagi tega bomo podjetju omogočili in predstavili strateške možnosti, ki so pogojene z nadaljnjo rastjo podjetja.
Ključne besede: podjetje, uspešnost, zunanji dejavniki, notranji dejavniki, vodenje, osebnostne lastnosti podjetnika, komuniciranje, konflikt.
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 1383; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

3.
PROUČEVANJE RAZVOJNIH MOŽNOSTI PODJETJA: MOŽNE METODE IN PRESOJA NJIHOVE UPORABNOSTI
Andreja Kovačič, 2014, magistrsko delo

Opis: Danes, v času gospodarske in finančne krize, je bistvenega pomena, da vsako podjetje pozna svoje razvojne možnosti, saj je razvoj pogoj za preživetje. Današnji trg je poln sprememb, podjetja pa morajo te spremembe zaznati ter se prilagajati potrebam trga. Treba se je prilagajati zahtevam kupcev, cenam surovin in energentom, demografskim spremembam, razvoju znanosti in tehnologij, globalizaciji itd. Pri uvajanju sprememb v podjetje so ključnega pomena poleg vodstva vsi zaposleni, ki pa morajo biti primerno motivirani ter ustrezno zavzeti za spremembe. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojem okolja podjetja, nato pa sledi predstavitev posameznih metod za proučevanje zunanjega okolja podjetja. V drugem sklopu teoretičnega dela smo predstavili možne metode za proučevanje podjetja, ki so analiza resursov in/ali zmožnosti podjetja, analiza podstruktur podjetja ter sinteza notranjih dejavnikov. Aplikativni del magistrske naloge smo pričeli s predstavitvijo podjetja Valji d. o. o. Predstavili smo nastanek in dejavnost podjetja Valji d. o. o., opredelili osnovne značilnosti ter fazo razvoja podjetja. Metode, ki smo jih predstavili v teoretičnem delu magistrske naloge, smo v aplikativnem delu uporabili na primeru podjetja Valji d. o. o. Aplikativni del smo zaključili s presojo uporabnosti metod na primeru podjetja Valji d. o. o. ter s podajo ocene razvojnih zmožnosti in priložnosti podjetja Valji d. o. o.
Ključne besede: rast in razvoj, zunanje okolje podjetja, notranji dejavniki podjetja, Valji d. o. o.
Objavljeno: 21.07.2014; Ogledov: 1176; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
Lokus kontrole in šolska uspešnost
Bojan Musil, 2010, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: šolski uspeh, dejavniki šolskega uspeha, dijaki, samopodoba, notranji lokus
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1652; Prenosov: 133
URL Povezava na celotno besedilo

5.
VPLIVNI DEJAVNIKI NA MOŽNOSTI RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA STATIK D.O.O.
Mojca Pirling Plavčak, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili majhno družinsko podjetje, ki se v današnjem času sooča z negativno gospodarsko rastjo in skuša kljub temu rasti in se razvijati še naprej. Temo smo si izbrali z namenom, da predlagamo ustanovitelju, kako lahko izboljša nadaljnjo rast in razvoj tega družinskega podjetja. Na življenjski cikel podjetja ne vplivajo samo prednosti in slabosti temveč tudi ostali notranji in zunanji vplivni dejavniki, ki smo jih prav tako opredelili za obravnavano družinsko podjetje. Naš cilj je bil predvsem izpostaviti temeljne vplivne dejavnike, ki so obravnavano družinsko podjetje pripeljali do trenutnega stanja, in predlagati ustanovitelju, kako naj se reši kriznega obdobja v svojem podjetju.
Ključne besede: družinsko podjetje, zunanji in notranji vplivni dejavniki, prednosti in slabosti, življenjski cikel podjetja, podjetnikova osebnost
Objavljeno: 17.07.2014; Ogledov: 747; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (673,05 KB)

6.
PREHRANJEVALNE NAVADE PREJEMNIKOV DENARNE SOCIALNE POMOČI
Barbara Štiblar, 2016, magistrsko delo

Opis: Pomembno dejstvo, ki me je pripeljalo k izbiri teme za magistrsko nalogo je, da revščina vedno bolj narašča. In kar samo po sebi se postavlja vprašanje, koliko pomena ljudje, ki živijo pod pragom revščine posvečajo zdravi prehrani. Dejstvo je, da je kvalitetna prehrana bistvenega pomena za spodbujanje zdravega načina življenja in blaginje. Zdravo in uravnoteženo prehranjevanje vpliva na boljšo kakovost življenja, nasprotno pa neustrezna prehrana vodi v povečano dovzetnost za bolezni. V magistrski nalogi sem se osredotočila na prehranjevanje prejemnikov denarne socialne pomoči. Denarna socialna pomoč je minimalni znesek, za katerega država smatra, da je dovolj visok za preživetje. Sploh tisti, ki se s tem ukvarjamo pa vemo, da temu ni tako. Zanimali so me tipični vzorci prehranjevanja teh ljudi, dejavniki, ki vplivajo na nakup hrane, njihovo zdravo oz. nezdravo prehranjevanje ter zdravo prehranjevanje v povezanosti z lastništvom vrtov. V teoretičnem delu naloge sem najprej predstavila dejavnike, ki vplivajo na vedenje porabnikov (torej tudi prejemnikov denarne socialne pomoči pri nakupu hrane). Podrobneje sem opisala notranje in zunanje dejavnike. Nadalje sem se osredotočila na prehrano – pomen zdrave prehrane, kakšna je zdrava prehrana, kakšne so prehranjevalne navade v Sloveniji. Na koncu teoretičnega dela pa je podrobno predstavljeno delo Centra za socialno delo, socialni transferji in denarna socialna pomoč. V drugem delu magistrske naloge je podana empirična raziskava, katero sem izvedla z metodo anketiranja. V anketi je sodelovalo 106 prejemnikov denarne socialne pomoči, od tega je bilo 99 vprašalnikov veljavnih in to je število, ki predstavlja vzorec analize. Preverjala sem štiri hipoteze, zanimalo me je namreč ali obstajajo tipični vzorci prehranjevanja pri prejemnikih denarne socialne pomoči (torej pri ljudeh, ki so finančno zelo omejeni), ali ima pri teh ljudeh največji vpliv na nakup hrane cena, ali se večina prejemnikov denarne socialne pomoči ne prehranjuje zdravo in ali se tisti, ki imajo vrtove prehranjujejo bolj zdravo, kot tisti, ki jih nimajo. Podatke sem tabelarično in grafično prikazala z uporabo računalniških programov Word in Excel. Rezultati so bolj ali manj pričakovani in kažejo, da obstajajo določeni vzorci prehranjevanja prejemnikov denarne socialne pomoči. Med drugim je zanimivo to, da imajo le redki več kot tri obroke na dan. Analiza je v skladu s pričakovanjem pokazala tudi, da je najpomembnejši dejavnik pri nakupu hrane cena, med najmanj pomembnimi dejavniki pa sta, da je hrana zdrava in slovenska. Mogoče je nekoliko presenetljiv rezultat, da se kljub vsem domnevam prejemniki denarne socialne pomoči prehranjujejo zdravo. K temu pripomore velik odstotek ljudi, ki poseduje vrt, saj si tako zelenjavo pridelajo doma. In tukaj sem ugotovila tudi povezavo med lastništvom vrtov in zdravo prehrano. Tisti, ki imajo vrt se namreč prehranjujejo bolj zdravo, kot tisti, ki vrta nimajo.
Ključne besede: notranji in zunanji dejavniki vedenja porabnikov, zdrava prehrana, center za socialno delo, denarna socialna pomoč
Objavljeno: 30.05.2016; Ogledov: 654; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

7.
Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: S prispevkom smo želeli proučiti prepričanja učencev, učiteljev in staršev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti ter preveriti, ali se njihova prepričanja med seboj razlikujejo. V prispevku so tematizirana prepričanja o naslednjih notranjih dejavnikih učne uspešnosti: osebnostnih potezah, intelektualnih sposobnostih, govorni kompetentnosti, zanimanju za predmet in lokusu nadzora. V vzorec je bilo vključenih 516 učencev petega, sedmega in devetega razreda iz 12 različnih osrednjeslovenskih osnovnih šol, njihovih 408 staršev in 195 učiteljev. Starši so v anketnem vprašalniku med širšimi osebnostnimi potezami kot najpomembnejši za učno uspešnost označili odprtost in vestnost, učenci odprtost in ekstravertiranost, učitelji pa sprejemljivost in čustveno stabilnost. Med drugimi izpostavljenimi notranjimi dejavniki učne uspešnosti pa po prepričanjih anketirancev na učno (ne)uspešnost najbolj vplivata (ne)zanimanje za predmet in notranji lokus nadzora, nekoliko manj pa učenčeve intelektualne sposobnosti in govorna kompetentnost. Prepričanja o posameznih dejavnikih učne uspešnosti se med skupinami anketirancev razlikujejo. V prihodnje bi bilo učence, učitelje in starše smiselno spodbuditi k razmišljanju o pomenu posameznih dejavnikov učne uspešnosti, predvsem pa bi bilo z njimi potrebno spregovoriti o tem, na katere dejavnike učenci, učitelji in starši lahko vplivajo in s tem izboljšajo učno uspešnost učenca.
Ključne besede: učna uspešnost, prepričanja, notranji dejavniki, starši, učenci, učitelji
Objavljeno: 22.09.2017; Ogledov: 210; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (188,61 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Tamara Frece Ribič, 2018, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Podjetja delujejo v okolju, ki se nenehno spreminja ter je nepredvidljivo. Naloga politike podjetja in strateškega managementa v podjetju je, da zazna priložnosti iz zunanjega okolja ter prednosti, ki jih ima podjetje pred konkurenco ter jih tudi izkoristi in tako podjetju omogoči konkurenčno prednost. Podjetja planirajo razvoj z namenom po izboljšanju kakovosti svojih struktur in resursov. Podjetja morajo slediti svojemu razvoju in rasti ter stremeti h vedno večjemu izboljšanju samega sebe. Turizem je hitro rastoča gospodarska panoga, kjer se podjetja prav tako morajo prilagajati okolju ter v njem zaznati spremembe ob enem pa morajo podjetja v turizmu venomer raziskovati svoje konkurente, saj le-teh ni malo. Turizem je panoga, kjer morajo podjeta, ki delujejo v njem, slediti svojemu razvoju ter nenehnemu izboljšanju samega sebe, saj je konkurenčnost v tej panogi visoka. Po drugi strani pa udeleženci podjetja vedno več pričakujejo od storitev, ki jih ponuja turistična panoga. Tako se morajo podjetja prilagajati ali celo preseči konkurenco, slediti svojemu razvoju in zadovoljevati potrebe svojih udeležencev. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu bomo opredelili planiranje razvoja na ravni politike podjetja, kjer bomo opredelili vizijo podjetja, politiko podjetja ter procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Prav tako bomo opredelili planiranje razvoja na ravni strateškega managementa, kjer bomo opredelili razvoj podjetja kot osrednjo strateško možnost in opredelili procese ter metode planiranja na ravni strateškega managementa. V empiričnem delu bomo proučevali slovensko podjetje Terme Čatež d.d., in njegovo razvojno možnost. S pomočjo podatkov, ki jih bomo pridobili z razvojno proučitvijo podjetja samega, bomo za na konec dodali predloge razvojne vizije, politike podjetja in strategij.
Ključne besede: rast in razvoj podjetja, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, zunanje okolje podjetja, notranji dejavniki podjetja, Terme Čatež, d.d.
Objavljeno: 21.11.2018; Ogledov: 219; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici