| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V PODJETJU ARCONT IP
Vanja Korošak, 2012, magistrsko delo

Opis: Ne glede na to, kje smo, se vedno nahajamo v klimi, ki je ugodna ali manj ugodna. Kadar bomo čutili ugodno klimo, bo naše počutje boljše, čutili bomo sprejetje, naklonjenost in nasploh bomo bolj pozitivno naravnani. Podobno se dogaja v organizacijah, med zaposlenimi, kjer delavci lažje gredo na delo ob misli na dobro počutje, ki jih kljub napornemu delu čaka. Ugodna klima pozitivno deluje na vse zaposlene in je pomembna za vsakogar. V naši magistrski nalogi smo se posvetili organizacijski klimi v podjetju Arcont IP. V teoretičnemu delu smo se osredotočili na opredelitev organizacijske klime, napisali smo njene funkcije in lastnosti. Našteli smo vse tiste pomembne vidike, ki jih prinaša ugodna organizacijska klima. Vključili smo zadovoljstvo zaposlenih pri delu, kjer smo nekaj besed namenili tudi dejavnikom, ki prispevajo k večjemu zadovoljstvu zaposlenih. V naslednjem bolj obširnem poglavju smo kar nekaj strani namenili ključnim dimenzijam: notranjim odnosom, vodenju, nagrajevanju, notranjem komuniciranju in informiranju, motiviranosti in zavzetosti, pripadnosti organizaciji in še organiziranosti. Za vsako dimenzijo smo razložili njen pomen ter napisali nekaj ključnih stvari o njej. Vključili smo tudi podpoglavje o merjenju in ukrepih za vzpostavitev spodbudne organizacijske klime. Praktični del obsega osnovno predstavitev podjetja Arcont IP. Sledi predstavitev raziskave in sama analiza raziskave, kjer smo si pomagali s statističnim programom SPSS in z Microsoft Office Excel-om. Po opravljeni raziskavi smo napisali nekaj predlogov in ukrepov, ki bi lahko podjetju pomagali do bolj ugodne klime in do večjega zadovoljstva zaposlenih pri delu.
Ključne besede: Ključne besede: organizacijska klima, notranji odnosi, vodenje, nagrajevanje, notranje komuniciranje in informiranje, motiviranost in zavzetost, pripadnost organizaciji, organiziranost, zadovoljstvo pri delu.
Objavljeno: 23.08.2012; Ogledov: 1666; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

2.
Analiza nekaterih dimenzij organizacijske klime v oddelku logistike proizvodnega podjetja
Andreja Nareks, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacijska klima v podjetju vpliva na poslovne rezultate kar od 24 do 30 %, zato je to pomembno področje, ki ga je treba spremljati. Predvsem nam lahko ob različnih spremembah v okolju pove, v kakšnem stanju je organizacija. Zakaj je način obnašanja zaposlenih takšen, kot je, kje so ovire pri komuniciranju, kako si vodje predstavljajo cilje organizacije ipd. V enoti, kot je logistika, pa sta zaradi same narave dela notranja komunikacija in operativno vodenje izredno pomembna. To sta dve dimenziji organizacijske klime, ki sta med seboj tudi izredno povezani. Cilj operativnega vodenja bi lahko navedli kot razvoj posameznika in skupine ter s strani vodje ustvarjanje aktivnega in uspešnega delovnega okolja, k čemur pa v veliki meri pripomoreta razumljivo ter točno posredovanje informacij po uradnih kanalih notranjega komuniciranja. S tem se izboljšajo motivacija, odgovornost in pripadnost zaposlenih, kar posledično povežemo z bolj ugodno organizacijsko klimo.
Ključne besede: notranje komuniciranje in informiranje, operativno vodenje, raziskava SiOK, OCS
Objavljeno: 09.11.2015; Ogledov: 464; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici