| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRIMERJAVA IMAGEOV TRGOVINE TUŠ V NAZARJAH IN SUPERMARKETA TUŠ V MOZIRJU
Iztok Irmančnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se ukvarjamo z raziskavo in primerjavo imageov dveh prodajaln, katere obe sta del trgovske družbe Tuš. Področje raziskave spada na področje strateškega marketinga trgovskih družb. Naj uporabljamo izraz »image«, »podoba«, »oglaševanje zunanje podobe«, vsi vemo, da le-ta pojem med posamezniki ustvari takojšno predstavo o določenem objektu ali subjektu. Image je skupek prepričanj, občutkov, želja, zaznav in vtisov, ki jih ima posameznik o določenem predmetu ali osebi. Posameznik si ustvari določena prepričanja, občutke, vtise tudi o določeni prodajalni. Govorimo o imageu prodajalne. V posameznikovi zavesti je slika o prodajalni opredeljena s fizičnimi in psihičnimi značilnostmi prodajalne, ki jih imenujemo dejavniki imagea podjetja. To so: lokacija, lega, parkirni prostor, vhod v prodajalno, vzdušje v prodajalni, vizualni vtis, cenovne značilnosti, izdelki, ponakupno vzdušje. V diplomskem delu smo raziskali obstoječi image trgovine Tuš v Nazarjah in supermarketa Tuš v Mozirju ter ju med seboj primerjali. Ugotovili smo, da je image supermarketa Tuš v Mozirju boljši kot image trgovine Tuš v Nazarjah. Na osnovi rezultatov smo izdelali predloge za izboljšanje imagea trgovin na preučevanem področju. Prepričani smo, da je potrebno vpeljati izboljšave imagea v trgovino Tuš v Nazarjah, na podlagi imagea v supermarketu Tuš v Nazarjah. Trgovska družba naj bi ponujala kupcem na različnih lokacijah, kjer se nahajajo prodajalne, enak image prodajaln, pa naj bo to diskontna prodajalna, trgovina, supermarket ali nakupovalno središče Tuš. Dejavnike imagea je potrebno nenehno na novo raziskovati, iskati nove ideje za dodatne dejavnike imagea prodajalne, obstoječe dejavnike pa izboljševati. Hkrati pa je potrebno tudi strateško gledati na izboljšave imagea celotnega podjetja Tuš. Image krepi in razvija ugled objekta ali subjekta, kar pomeni, da le kontinuirano povečevanje pozitivnega imagea bo podjetje obdržalo med najboljšimi. Podjetje mora imageu posvečati veliko pozornost in ga je potrebno vključevati v strateške odločitve podjetja, ga raziskovati in izboljševati. Od imagea je odvisno, ali kupce prodajalna privlači ali odbija, kar posledično pomeni, da je tudi od imagea odvisna uspešna prihodnost podjetja. Ni dovolj, da je trgovsko podjetje Tuš uspešno danes in se s tem zadovolji, hitre spremembe silijo vse gospodarske subjekte, da stremijo za kontinuiranimi izboljšavami in si tako zagotavljajo obstoj in nadaljnji razvoj ter prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Podjetje Tuš Trgovina Supermarket Image Image trgovine Image podjetja Primerjava imagea Anketa Raziskava imagea Dejavniki imagea podjetja Zunanja ureditev prodajalne Notranja ureditev prodajalne Vzdušje v prodajalni Cena Izdelek Prodajno osebje Ponakupno počutje
Objavljeno: 23.06.2009; Ogledov: 2704; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (694,11 KB)

3.
STRATEGIJE IN UVAJANJE SPLETNIH TRGOVIN NA PRIMERU ALERGIJESTOP
Tomaž Herženjak, 2011, diplomsko delo

Opis: 7. POVZETEK Internet je postal medij prihodnosti, saj število uporabnikov iz dneva v dan narašča. S seboj je internet prinesel tudi elektronsko trgovanje. Za vzpostavitev elektronskega trgovanja je potrebno izpolniti veliko kriterijev. Izhajamo vedno iz neke ideje, ki jo je moč realizirati, kar dosežemo s predhodno oceno same ideje na podlagi tega ali rešuje neki problem in ali bo nudila obiskovalcu pozitivno izkušnjo. Na podlagi ideje je potrebno oblikovati spletno stran z upoštevanjem kriterijev in lastnosti dobrih spletnih trgovin. Za vzpostavitev spletnega trgovanja potrebujemo izoblikovano strategijo na dveh ravneh, in sicer na ravni poslovanja, v tako imenovani vrednostni verigi (podjetje-kupci-dobavitelji;partnerji) in na ravni uvedbe e- poslovanja (strateški plan uvedbe e- poslovanja). V spletni trgovini ima pomembno vlogo že začetna stran, saj je mnogokrat ključen že prvi vtis, ki ga dobi obiskovalec. Vsebine spletnih strani morajo biti ažurne in pregledne. V skladu s tema dvema izhodiščema dobre vsebine je zelo pomemben tehnični vidik, kot tudi primerna oblikovna podoba. Spletne strani morajo biti kompatibilne s spletnimi iskalniki ter se morajo hitro naložiti. Pri izdelavi spletne trgovine se lahko odločimo za komercialno ali odprtokodno rešitev. Stroškovno najbolj ugodna, predvsem za mala podjetja, je druga. Uporaba odprte kode se je v primeru naše spletne trgovine pokazala kot stvar, ki deluje brez večjih težav. Našo spletno trgovino sestavljajo strojna oprema, operacijski sistem Windows 7, MySQL podatkovni strežnik, paket za spletno gostovanje Hitrost 5G+, CMS Joomla!, VirtueMart in še nekatere dodatne aplikacije. Vendar namena spletna trgovina ne bo dosegla, če nihče ne ve zanjo. Lotiti se je potrebno ustreznih marketinških prijemov z izbiro dobre domene, optimizacijo za potrebe spletnih iskalnikov, uporabo elektronske pošte ter oglaševanjem v tradicionalnih medijih. Ustvariti si sliko o učinkovitosti in uspešnosti spletne trgovine, pomeni izvajanje aktivnosti merjenja in analiziranja.
Ključne besede: Ključne besede Spletna trgovina, zunanja optimizacija, notranja optimizacija, strategija, uvajanje, Joomla, analiza spletne trgovine.
Objavljeno: 15.07.2011; Ogledov: 1832; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

4.
5.
6.
Analiza urejenosti in založenosti prodajalne bencinskega servisa
Andreja Vrečko, 2015, diplomsko delo

Opis: Zadovoljen in navdušen potrošnik je pomemben element za razvoj in uspešno poslovanje prodajalne. Mnenje potrošnika oziroma gosta je ključnega pomena, saj lahko trgovine v ponudbo vključijo še kakovostnejše storitve in izdelke.
Ključne besede: Pojem trgovine, trgovina na drobno, trženjski splet trgovine, zunanja in notranja urejenost trgovine
Objavljeno: 17.03.2016; Ogledov: 277; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (350,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici