| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NADZOR PROCESOV IZDELAVE IZDELKOV IZ NERJAVEČEGA JEKLA
Filip Mišo Pavlinjek, 2009, diplomsko delo

Opis: Kot vemo je glavna naloga zagotavljanja sistema kakovosti, zadovoljstvo vseh, ki so vključeni v nek poslovni proces, izpolnjevanje zahtev vezanih na nek tehnološki proces in organizacijo, kakor tudi temeljito obvladovanje stroškov vezanih na ta proizvodni proces. Z drugo besedo, preprečevanje neskladnosti in stroškov vezanih na ta proizvodni proces ter zahtev kupca. To nam omogoča preventiva, ki pa je neobhodno povezana s korektivnimi ukrepi. Želimo si da bi preventiva zadoščala popolnoma in da bi delež korektive bil čim manjši. Tema diplomske naloge, so preventivni in korektivni ukrepi v sistemu zagotavljanja kakovosti ISO 9001-2000! Pri koncipiranju naloge sem najprej obdelal splošni del, povezan s SLOVENSKIM STANDARDOM SISTEMOM ISO 9001, zadnja izdaja v letu 2008! Praktični del naloge bo prikazan v primerih: dober izdelek v sistemu zagotavljanja kakovosti, slab izdelek v zagotavljanju sistema kakovosti. Na primeru bomo pokazali dober in slab izdelek. Primer je vzet iz realnega poslovnega okolja podjetja INOKS d.o.o.
Ključne besede: nadzor kakovosti, izboljšave kakovosti, procesi izdelave, notranja presoja
Objavljeno: 30.04.2009; Ogledov: 2057; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (7,12 MB)

2.
ISKANJE POTENCIALOV ZA IZBOLJŠAVE SKOZI SISTEM KAKOVOSTI NA PRIMERU PODJETJA ECOLAB
Tamara Kermavc, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo smo razdelili na tri dele. V prvem delu naloge smo predstavili sistem kakovosti ISO 9001:2008. V tem poglavju smo podrobneje predstavili standard ISO 9001:2008; kaj standard je, zakaj se uporablja, katere so spremembe tega novega standarda, katere zahteve vsebuje ter katere so njegove prednosti in slabosti. Standard ISO 9001:2008 so pripravili z namenom, da bi podrobneje pojasnili zahteve standarda ISO 9001:2000. Standard ISO 9001:2008 je splošen in uporaben za vse vrste organizacij, uporabljajo pa ga organizacije, da bi izboljšale zadovoljstvo odjemalcev. V drugem delu smo opisali iskane potenciale oziroma potencial notranjih presoj, potencial vodenja inovacijskih predlogov, potencial spoznanj drugih sistemom vodenja — metodo 20 ključev in metodo 6 sigma, potencial voditeljstva in razvoja kadra ter potencial izboljšav procesov. V tem delu smo vsak potencial podrobno opisali in predstavili njegovo uporabo v organizaciji ter kako je povezan s standardom ISO 9001:2008. V zadnjem, tretjem delu diplomske naloge smo se osredotočili na praktični del, ki zajema kako v podjetju Ecolab izkoriščajo in uporabljajo potenciale za izboljševanje skozi sistem kakovosti. Pri pisanju diplomske naloge je bila na začetku postavljena trditev, ki smo jo skozi nalogo v tretjem delu dokazovali. Na koncu nam je uspelo dokazati, da lahko z uvedbo identificiranih potencialov v nalogi, dosežemo pomembnejše izboljšanje poslovanja podjetja.
Ključne besede: standard ISO 9001:2008, notranja presoja, inovacija, sistem 20 ključev, sistem 6 sigma, voditeljstvo, razvoj kadra, prenova poslovnih procesov
Objavljeno: 21.05.2010; Ogledov: 2135; Prenosov: 370
.pdf Celotno besedilo (826,28 KB)

3.
Razvoj orodja za presojo sistema varnosti in zdravja pri delu
Simon Bajc, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrskega dela je izdelava avtorskega teoretičnega modela in praktičnega orodja za presojo stanja dokumentacije na področju varnosti in zdravja pri delu, ki bo kot motivacijski vzvod vodilo podjetja v izboljšave in uspešnost. Mikro in majhna podjetja so izjemno pomemben nosilec gospodarske rasti, inovativnosti in zaposlovanja. Eno izmed glavnih navodil članicam Evropske unije je načelo »Najprej pomisli na mala podjetja!«. Še posebej manjši poslovni subjekti so pod stalnim vplivom raznih oblik zunanjih in notranjih nevarnosti, incidentov in kriznih dogodkov. Z našim pristopom želimo doseči dvig ravni zavedanja managementa, saj se splača vlagati v preventivo zaradi varnosti (z vidika obstoja podjetja). Razvili smo enostavno spletno aplikacijo, orodje managementa kakovosti, ki ga lahko podjetniki uporabljajo za samopresojo ali pa se z njim izvede ocenjevanje v sodelovanju s strokovnimi službami. V orodje smo aplicirali metodo managementa kakovosti »benchmarking« in določili robne pogoje uporabe. Kot dodatno možnost smo za potencialne naročnike ocenjevanja uvedli možnost stroškovne analize in primerjave z ostalimi vzorci povprečnih stroškov v bazi podatkov. Ne glede na dejstvo, da smo že na samem začetku omejeni s postopno izgradnjo baze in trenutno nizkim številom že ocenjenih in validiranih podjetij, smo lahko že na osnovi dosedanjega empiričnega dela pridobili nekaj zanimivih ugotovitev in odgovorov na raziskovalna vprašanja. Ugotavljamo, da se odgovorne osebe v mikro in majhnih podjetjih niso sposobne kritično samooceniti, saj je poznavanje zahtev zakonodaje na nizkem nivoju. Ugotavljamo tudi, da imajo podjetja z uvedenim sistemom vodenja kakovosti bistveno boljše povprečne rezultate ocen. Prepričani smo, da bo naša metodologija pomembno vplivala na zagotavljanje varnostne kulture in na humanizacijo delovnih razmer v podjetjih. Aplikacija OHS-check© prinaša nov motivacijski pristop za sistemsko obvladovanje dokumentacije v poslovnih okoljih malih podjetij. Največjo učinkovitost sistema varnosti in zdravja pri delu nam prvenstveno prinašajo naložbe v ključne dejavnike varnosti (tehnologija, organizacija, kadri). Varnost je eden od pomembnih elementov kakovosti.
Ključne besede: Management varnosti in zdravja pri delu, mala in srednja podjetja (MSP), sistemski pristop, notranja presoja, benchmarking, orodje za stalne izboljšave.
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 700; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

4.
OPTIMIZACIJA KAKOVOSTI VZDRŽEVANJA VOZNEGA PARKA
Uroš Mernik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Za doseganje dobrega poslovnega rezultata mora podjetje na trgu ponujati konkurenčne izdelke ali storitve. Zelo pomemben dejavnik za doseganje poslovne odličnosti pa predstavljajo tudi notranji procesi v podjetju, saj so lahko veliko stroškovno breme. Z namenom optimizacije je Zavarovalnica Maribor, d. d, že leta 1999 pridobila certifikat kakovosti ISO 9001. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, ali je obstoječ sistem vzdrževanja voznega parka za podjetje, ki ima v lasti okrog 100 službenih vozil, optimalen. V diplomskem delu smo opisali analizo trenutnega stanja organizacije voznega parka. Pregledali smo sistemsko dokumentacijo, ki ureja procese, povezane s tem področjem vzdrževanja. Dejansko stanje smo analizirali s pomočjo notranje presoje sistema vodenja kakovosti ISO 9001, s ciljem, da bi ugotovili, ali so trenutni procesi v podjetju v skladu z zahtevami standarda in z zahtevami, ki si jih je postavilo podjetje. Rezultati notranje presoje nam niso dali dovolj informacij in jasne slike o uporabniški izkušnji, mnenju in željah delavcev. Zato smo informacije zbrali še z metodo anketiranja. Z anketnim vprašalnikom smo od uporabnikov voznega parka pridobili mnenja o možnih izboljšavah organizacije vzdrževanja. Po preučitvi zbranih podatkov smo ugotovili, da za tako velik vozni park trenutna organizacija voznega parka ni optimalna. Rešitev, ki smo jo predlagali, zajema sistem računalniško vodenega vzdrževanja z implementiranim GPS satelitskim sledilnim sistemom. Težave in neskladnosti, ki so bile zaznane med ISO-presojo, bi se dalo z uporabo takega sistema v celoti odstraniti. Prednosti so optimizacija izrabe vozil, boljši logistični procesi v podjetju, znižanje stroškov rabe vozil, dvig kakovosti storitev itd. Posledica pa je večja konkurenčnost podjetja.
Ključne besede: organizacija voznega parka, ISO 9001, notranja presoja, anketni vprašalnik, računalniško podprti sistem vzdrževanja voznega parka
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 1139; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

5.
INTEGRACIJA NOTRANJIH PRESOJ PO ISO 9001, ISO/TS 16949 IN ISO 14001
Kristina Bizant, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga je raziskovalno delo s področja sistemov managementa, integracije sistemov managementa in integracije notranjih presoj sistemov managementa. Sestavljena je iz pregleda literature s proučevanega področja ter raziskovalnega dela, kjer je bila izvedena kvantitativna in kvalitativna raziskava. Magistrsko delo je namenjeno vsem organizacijam, ki si želijo izboljšati sisteme managementa in narediti organizacijo bolj prilagodljivo ter prožno. Uporabno je za podjetja, ki imajo vpeljane sisteme managementa in se zanimajo tudi za integracijo sistemov managementa ter integracijo notranjih presoj sistemov managementa. Organizacije imajo lahko vpeljanih več sistemov managementa, ki pripomorejo k učinkovitejšemu vodenju. Za lažje obvladovanje različnih sistemov managementa se pogosto sisteme managementa integrira, kar pomeni, da se jih združi v bolj učinkovit integriran sistem managementa. Organizacije, ki imajo integrirane sisteme managementa, imajo po navadi integrirane ali vsaj delno integrirane tudi notranje presoje sistemov managementa. V raziskovalnem delu magistrske naloge smo s kvantitativno metodo — anketnim vprašalnikom — ugotovili, da integracija sistemov managementa organizacijam prinese veliko prednosti. Spoznali smo cilje integracije sistemov managementa ter elemente, ki jih organizacija pridobi z integracijo. Raziskali smo, koliko podjetij ima integrirane notranje presoje sistemov managementa in do kakšne mere. Ugotovili smo, da integracija notranjih presoj sistemov managementa prinese veliko prednosti za organizacijo, pojavljajo pa se tudi določene ovire. Raziskali smo pomembnost resursov za presojo integriranih sistemov managementa. Ugotovili smo, da ni razlike v prednostih integracije notranjih presoj sistemov managementa glede na velikost podjetja ter da ne obstajajo bistvene razlike v stopnji integracije sistemov managementa glede na velikost podjetja. Spoznali smo, da sta najpogosteje integrirana standarda ISO 9001 in ISO 14001. S kvalitativno metodo — študijo primera — pa smo na primeru podjetja prikazali stopnjo integracije notranjih presoj sistemov managementa glede na tri kriterije: tim presojevalcev, čas presoje ter plan in poročilo presoje. Glede na ugotovitve raziskovalnega dela magistrske naloge in pregleda raziskav tujih avtorjev z raziskovanega področja smo ugotovili, da je za uspešnost, obstoj in rast organizacije na trgu vpeljava ter integracija sistemov managementa in notranjih presoj zelo pomembna.
Ključne besede: ISO 9001, ISO/TS 16949, ISO 14001, Sistemi managementa, Integracija sistemov managementa, Notranja presoja, Integracija notranjih presoj
Objavljeno: 22.11.2016; Ogledov: 669; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici