| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
MODEL UVEDBE NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V LUKI KOPER D.D.
Anja Dolenc, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo v današnjem času, ko se borijo za obstanek, biti sposobna se prilagajati in uporabljati najsodobnejše informacijske sisteme. V našem diplomskem delu smo se osredotočili na elektronsko arhiviranje, ki postaja že nuja, saj v podjetje prihaja vse več elektronske dokumentacije. Z ustreznim načinom arhiviranja lahko v podjetju znižamo stroške povezane z iskanjem in dostopanjem do informacij, z izgubo, poškodovanjem ali fizično zlorabo pomembnih dokumentov ter z zasedanjem prostora. Spremembam pa se morejo prilagajati tudi zakonodajalci ne samo podjetja, zato je leta 2006 prišlo do sprejetja Zakona o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih, s katerim so poskrbeli za pravno veljavnost elektronskih dokumentov. Seveda, elektronsko arhiviranje ima tudi svoje slabosti in nevarnosti, kot jih ima vsak sistem, vendar s pravilno izgradnjo sistema prednosti in priložnosti elektronskega arhiviranja pretehtajo slabosti in nevarnosti.
Ključne besede: arhiviranje, računovodska dokumentacija, elektronsko arhiviranje, mikrofilmsko arhiviranje, hibridno arhiviranje, ZVDAGA, Enotne tehnološke zahteve, Luka Koper d.d., sprejemna pisarna, notranja pravila
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 1448; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (374,67 KB)

2.
UVAJANJE REŠITVE ZA UPRAVLJANJE Z DOKUMENTI V POSLOVNE PROCESE S POUDARKOM NA STRATEGIJAH VARNE HRAMBE E-DOKUMENTOV
Evgen Uršič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacije se v današnjem tehnološko zelo naprednem času nenehno soočajo s potrebo po nadgrajevanju, izboljševanju ter optimiranju poslovnih procesov na vseh nivojih poslovanja. Ponavadi se izboljševanja lotevajo hkrati s prenovo in informatizacijo poslovnih procesov. Dokumenti v papirni obliki v podjetjih še vedno predstavljajo velik del internega poslovanja in interakcije s poslovnimi partnerji ter strankami. Hkrati s tem se kopičijo tudi stroški, neučinkovitost poslovanja, izguba dokumentov, upočasnjena je dostopnost in s tem manjša učinkovitost dela in kopičenje vedno večjega števila dokumentov. Za doseganje konkurenčne prednosti na trgu so podjetja prisiljena uvesti določene ukrepe, ki bi jim olajšali poslovanje in upravljanje z dokumenti. Sistemi za elektronsko obvladovanje dokumentov prinašajo odgovor na večino tegob, ki jih zaznavajo odgovorni v organizacijah na področju upravljanja dokumentov. Hitrost dostopa do informacij je v sodobnem poslovnem okolju ključni element strateško pomembnih odločitev. V ta namen morajo rešitve omogočiti preglednejše, hitrejše ter bolj ekonomično iskanje ter hranjenje dokumentov. Organizacije z uvedbo sodobnih sistemskih rešitev pridobijo bolj optimizirano in poenostavljeno delo z dokumenti. Razvrstitvena hramba, kontrola življenjskega cikla ter visoka varnost in zanesljivost so le del ključnih lastnosti dokumentnih sistemov. Vendar pa s seboj prinašajo tudi tveganja, zato je premišljena odločitev o uvedbi takšnega sistema še kako na mestu. Namen magistrske naloge je bil spoznati rešitve pri uvajanju sistemov za upravljanje z dokumenti v poslovne procese s poudarkom na strategijah varne hrambe e-dokumentov. Želeli smo ugotoviti ali je za večje podjetje učinkoviteje z vidika optimizacije poslovnih procesov uvesti lastni sistem varne hrambe digitalnih dokumentov, kot to ponuja zunanji izvajalec, ali je za večje podjetje na daljši rok stroškovno ugodnejša investicija v lastno infrastrukturo ter ponujanje storitve varne hrambe digitalnih dokumentov drugim poslovnim uporabnikom, ter ugotoviti kakšna je pravna podlaga na področju hranjenja in uničevanja papirnih dokumentov ter verodostojnosti elektronskih dokumentov na sodišču. Cilj magistrske naloge je bil na konkretnih primerih dokumentnih sistemov prikazati njihovo vlogo v poslovanju in v povezavi z informacijskimi sistemi. Na ta način smo povečali učinkovitost dokumentnih sistemov in prikazali celovito podporo poslovnim procesom. Skozi nalogo smo predstavili vlogo dokumentnih sistemov pri obvladovanju poslovnih procesov, njihove funkcionalnosti, na konkretnem primeru smo pogledali kako poteka uvajanje dokumentnega sistema, seznanili smo se z varnostjo, zakonsko ureditvijo in tehničnimi standardi. Predstavili smo koncept tako notranjega kot zunanjega izvajanja storitve upravljanja z dokumenti, argumentirali razloge za ali proti ter na konkretnih primerih iz prakse prikazali primerjalno analizo.
Ključne besede: Sistemi za upravljanje z dokumenti, optimizacija poslovnih procesov, zakonski predpisi, revizijska sled, akreditacija storitev, notranja pravila, zunanje in notranje izvajanje dejavnosti.
Objavljeno: 11.05.2011; Ogledov: 1996; Prenosov: 425
.pdf Celotno besedilo (7,00 MB)

3.
E-HRAMBA IN E-ARHIVIRANJE DOKUMENTARNEGA GRADIVA V JAVNI UPRAVI
Deja Škoporc, 2012, magistrsko delo

Opis: Ob vsesplošni razširjenosti računalnikov in informacijske tehnologije v zasebnem sektorju in javni upravi nastaja čedalje več dokumentov, ki so dokumentarno gradivo, v elektronski obliki. Prednost teh je lažje, hitrejše in cenejše ustvarjanje, organiziranje, posredovanje, obdelovanje in hranjenje. Hkrati s tem pa se pojavlja težava zanesljivosti, avtentičnosti, verodostojnosti, dostopnosti in hrambe elektronskih dokumentov. Glavni cilj magistrskega dela je bil pregledati možnosti kratkoročne in dolgoročne e-hrambe dokumentarnega gradiva v organih javne uprave. Raziskavo smo izpeljali na upravni enoti Žalec. Ugotovili smo, da uporabljajo dokumenti sistem, ki omogoča upravljanje dokumentov v vseh fazah življenjskega cikla. Osredotočili smo se na fazo hranjenja in arhiviranja dokumentov. Ugotovili smo, da je velik del gradiva že v elektronski obliki, vendar ima pravno veljavo in dokazno vrednost edino dokumentarno gradivo v papirni obliki. Iz izsledkov raziskave je razvidno, da je na trgu že nekaj akreditiranih ponudnikov storitev akreditiranih programskih rešitev za podporo e-hrambi in e-arhivu dokumentarnega gradiva. Na podlagi izsledkov raziskave smo podali predlog upravni enoti Žalec in priporočila za vzpostavitev sistema e-hrambe in e-arhiva organom javne uprave.
Ključne besede: dokumentarno gradivo, klasični arhiv, e-arhiv, e- hramba, varna hramba, notranja pravila
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 3897; Prenosov: 832
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
ELEKTRONSKO ARHIVIRANJE IN UPRAVLJANJE DOKUMENTOV
Natalija Breznik, 2013, diplomsko delo

Opis: Elektronsko arhiviranje je osnovni podsistem v celovitem sistemu za upravljanje dokumentov. Z vidika konkurenčnosti, bistvene za uspešnost in tudi za preživetje banke, se je potrebno zavedati, da je čimprejšnja odločitev za vzpostavitev elektronskega arhiva in prehoda na elektronsko upravljanje dokumentov ne le racionalna, temveč nujna poslovna odločitev. Namen naloge je narediti temeljni korak v obvladovanju procesov upravljanja dokumentacije, kar v tem primeru pomeni definirati sistemsko rešitev elektronskega arhiva. Z vidika obvladovanja procesov upravljanja dokumentacije v banki je nedvomno smiselno - z vsebinskega, organizacijskega, tehnološkega in finančnega vidika - da se ne poišče le rešitve za podporo arhiviranja poslovne dokumentacije, temveč da se banka opredeli za izgradnjo infrastrukture, ki bo omogočala integracijo poslovnih procesov s procesi upravljanja dokumentacije, po možnosti istočasno.
Ključne besede: elektronski arhiv, hramba dokumentov, obvladovanje dokumentacije, upravljanje dokumentov, zakonodaja, notranja pravila
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 1461; Prenosov: 108
URL Povezava na celotno besedilo

9.
UVEDBA DOKUMENTNEGA SISTEMA V PROZIVODNEM PODJETJU
Rebeka Babič, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetja vse težje obvladujejo papirnato dokumentacijo, saj ta iz leta v leto raste. Dosedanji sistemi s klasičnim papirnim poslovanjem postajajo neučinkoviti zaradi predolgega iskanja podatkov in zadnjih verzij dokumentov, dolgih distribucijskih poti in velikih stroškov tiskanja, kopiranja in arhiviranja. Vse to pa vpliva na odločitve vodstva podjetja in na delovanje storitev in odnosov s kupci, saj pomanjkanje odzivnosti in napačni podatki vplivajo na nadaljnje odločitve in s tem na samo konkurenčnost podjetja in na učinkovito izpolnjevanje zakonskih zahtev. Večina znanja v podjetjih je v obliki dokumentov, ki zajemajo poslovni proces, zato je pomembno, da si podjetje zagotovi učinkovit sistem za upravljanje z dokumenti. Sistemi za upravljanje z dokumenti so računalniško podprte rešitve za obvladovanje dokumentov, ki vsebujejo zajem in digitalizacijo papirnatih dokumentov, delovni tok in življenjski cikel dokumentov, shranjevanje, indeksiranje, distribucijo, iskanje in arhiviranje dokumentov. Podjetja se zaradi vedno večjega števila elektronskih dokumentov odločajo za elektronsko hrambo oz. arhiviranje. Elektronsko arhiviranje je ohranjanje elektronskih zapisov s pomočjo informacijske tehnologije. Za ohranitev elektronskih dokumentov je pomembno upoštevati arhivske zahteve pri oblikovanju sistemov za upravljanje z dokumenti, ki mora zagotavljati skrben nadzor dokumentov za zagotavljanje kakovosti, celovitosti, dostopnosti in avtentičnosti. Namen magistrske naloge je spoznati sisteme za upravljanje dokumentov, elektronsko hrambo in arhiviranje dokumentov, zakonske omejitve, pravne vidike in standarde, ki jih urejajo in potek projekta uvedbe. Teoretična izhodišča smo primerjali z uvedbo in delovanjem sistema za upravljanje z dokumenti v podjetju Impol. Spoznali smo samo rešitev, ki jo podjetje uporablja za upravljanje z dokumenti in kako je potekal projekt uvedbe, njihove prednosti in slabosti ter načrte za razvoj dokumentnega sistema v prihodnje.
Ključne besede: Ključne besede: dokument, elektronski dokument, sistemi za upravljanje z dokumenti, dokumentni sistem, elektronska hramba, elektronsko arhiviranje, življenjski cikel dokumentov, delovni tok, roki hrambe, revizijska sled, notranja pravila
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1757; Prenosov: 361
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

10.
PRIPOROČILA ZA UVEDBO ELEKTRONSKIH DOKUMENTOV
Ajka Virant, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes smo soočeni s hitrim razvojem tehnologije in vpeljavo informacijske podpore v praktično vse vidike delovanja organizacij. Vedno vidnejšo vlogo imajo elektronski dokumenti, ki vztrajno nadomeščajo tradicionalne papirne dokumente v delovanju organizacije. Take spremembe pomagajo pri optimizaciji poslovnih procesov na področjih avtomatizacije, hitrosti, preglednosti, sledljivosti ipd. Omenjene spremembe vplivajo na nekatere temeljne stvari, ki so bile v »tradicionalnem« svetu samoumevne oz. bistveno drugačne: časovna opredelitev dokumenta, istovetnost vsebine, varovanje dostopa ipd. Namen naloge je identifikacija ključnih elementov in s tem povezanih mehanizmov pri uvedbi elektronskih dokumentov v procese organizacije ter osvetlitev vpliva teh sprememb in mogočih pristopov za zagotavljanje teh mehanizmov.
Ključne besede: Elektronski dokument Poslovni proces Elektronski arhiv Notranja pravila Zakonski okvir
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 331; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici