| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Internacionalizacija kot strategija rasti - študija primera podjetja v enološki dejavnosti
Lucija Mukenauer, 2021, magistrsko delo

Opis: Slovenska podjetja so velikokrat primorana poseči na tuje trge, saj prodaja na domačem trgu ne omogoča pokriti proizvodno količino in povečati prihodke. Podjetje Puklavec Family Wines d.o.o. se srečuje ravno s tem problemom oz. priložnostjo. Sedaj je prisotno že več kot na dvajsetih trgih po svetu. Na vinsko potencialnem avstralskem trgu še do tedaj ni prisotno. Skozi magistrsko nalogo smo predstavili: motive, omejitve in tveganja internacionalizacije, način izbora trgov, strategije vstopa na mednarodne trge, proces internacionalizacije, modele in teorije internacionalizacije ter internacionalizacijo malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji. Ko se podjetje odloča internacionalizirati je pomembno prav tako vedeti po kakšni strategiji rasti raste in analizirati poslovno okolje. Poslovno okolje smo analizirali s pomočjo treh modelov. To so: Porterjev model, PEST analiza in SWOT analiza. V praktičnem delu naloge smo opisali samo podjetje Puklavec Family WInes d.o.o. ter izvedli konkurenčno, tržno in finančno analizo. Predstavili smo tudi sedanjo strategijo rasti podjetja – diverzifikacijo. Naredili smo preliminarni izbor produktov za novi trg in sicer smo za primerno linijo izdelkov izbrali izdelke višje kakovosti, ki vsebujejo vina svetovno znanih vinskih sort, tj. blagovna znamka Estate Selection. Na podlagi notranje in zunanje analize smo ugotovili, da za podjetje trenutno ne priporočamo vstopa na avstralski trg, saj med Slovenijo in Avstralijo še ni sklenjenega prosto-trgovinskega sporazuma. Zaradi tega so vstopne ovire – carine itd. previsoke. Ko bo ta ovira rešena, bo Avstralija zelo primeren trg za mednarodno sodelovanje, saj so Avstralci veliki pivci in dobri poznavalci vin. Najbolj primeren način vstopa bi v začetku poslovanja bil posredni izvoz z distributerjem, saj velja za vstopno obliko z nižjimi stroški kot ga predstavljajo investicijske oblike vstopa. Prav tako, na začetku, ko še podjetje ne pozna trga, vso odgovornost in stike s trgom prevzame distributersko podjetje, ki se je že morda srečalo s tem trgom. Podjetje Puklavec Family Wines je prepoznavno in vodilno na slovenskem trgu. Njihove znamke beležijo prepoznavnost tudi na tujih trgih. Produkti podjetja so visoke kakovosti. To lahko pojasnimo z dosegom velikega števila mednarodnih nagrad na ocenjevanjih vin. Tudi na najbolj priznanem in prestižnem vinskem ocenjevanju v Londonu so prejeli število nagrad.
Ključne besede: Puklavec Family Wines, internacionalizacija, izbor trgov, motivi internacionalizacije, omejitve in tveganja internacionalizacije, globalizacija, internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji, teorija rasti, analiza poslovnega okolja, Porterjev model, PEST analiza, SWOT analiza, KANVAS, strategije rasti, preliminarni izbor produktov, notranja analiza, zunanja analiza, oblike vstopa na mednarodni trg.
Objavljeno v DKUM: 31.08.2021; Ogledov: 357; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

2.
Industrijski viličarji ter ergonomske rešitve le-teh v notranji logistiki
Jure Gracej, 2017, diplomsko delo

Opis: V sodobnih časih ima odnos med zaposlenimi vedno večji vpliv na uspešno poslovanje podjetja. Posledično proizvajalci industrijske opreme, v našem primeru proizvajalci-viličarjev, vedno bolj stremijo k izdelavi viličarjev, ki so tehnološko dovršeni, ter prilagojeni za hitrejše, varnejše ter učinkovito delo. V zadnjih časih pa proizvajalci posvečajo vedno več pozornosti na samo ergonomiji viličarjev, saj človeški faktor znatno vliva na učinkovitost dela. V diplomskem delu smo raziskali ter analizirali, kako proizvajalci viličarjev poskrbijo za samo ergonomijo vozila. Vozniki viličarjev preživijo 40 ur tedensko na viličarjih. Posledično je ergonomija viličarja zelo pomemben faktor, ki vpliva na zdravje ter učinkovitost operaterja. S pomočjo ankete smo primerjali dva tehnološko zelo podobna viličarja. Tako smo poskušali potrditi ali zavreči podane teze v diplomskem delu. Z anketo smo preverili tudi, kateri tehnološki pripomočki pomagajo k večji učinkovitosti viličarjev in kakšen je vpliv na zdravje operaterjev viličarjev.
Ključne besede: notranja logistika, viličarji, ergonomija viličarjev, primerjava viličarjev, anketni vprašalnik, analiza
Objavljeno v DKUM: 20.12.2017; Ogledov: 826; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

3.
Dolžniško financiranje in tanka kapitalizacija : študija primera v Sloveniji
Lidija Hauptman, Sašo Tič, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Ker vsaka oblika financiranja zagotavlja določeno varnost in predstavlja določeno tveganje, so podjetja pogosto v dilemi, v kakšnem razmerju naj za svoje financiranje izberejo lastniške ali dolžniške vire. Da ne bi prišlo do prekomernega izkoriščanja nekaterih oblik dolžniškega fianciranja, jih davčna zakonodaja ureja s pravilom tanke kapitalizacije. V prispevku smo predstavili, kako se je spreminjalo razmerje med lastniškim in dolžniškim financiranjem v časovnem obdobju 1997-2012 in kako je uvedba pravila tanke kapitalizacije vplivala na to razmerje pri izbranih obvladujočih družbah v Sloveniji. Analiza razkriva, da se je delež dolžniškega financiranja pred uvedbo pravila tanke kapitalizacije in po njej v celotnem obdobju povečeval.
Ključne besede: notranja zadolženost, tanka kapitalizacija, analiza računovodskih izkazov, dolžniško financiranje
Objavljeno v DKUM: 13.07.2017; Ogledov: 579; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (99,83 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
5.
Logistična analiza skladiščnega poslovanja v podjetju Kovinarstvo Sovič, Stane Sovič s.p.
Franc Vrčkovnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V podjetju Kovinarstvo Sovič, Stane Sovič s.p., se ukvarjamo s proizvodno dejavnostjo, katera mora imeti učinkovito podporo skladiščnega poslovanja. Po povečanju obsega del, se pomanjkljivosti skladiščnega poslovanja pokažejo še izraziteje. Podjetje potrebuje celovito prenovo in vpeljavo informacijske tehnologije skladiščnega poslovanja. Napredek podjetja in iskanje novih poslovnih partnerjev zahtevajo izpolnjevanje standardov in vpeljavo napredne tehnologije. Diplomsko delo v začetku predstavlja teoretične ugotovitve izbranih avtorjev, ki so osnova za predloge končnih rešitev. Nadalje je podrobneje predstavljeno obstoječe stanje skladiščnega poslovanja, kar smo ponazorili s procesnimi kartami in grafičnimi prikazi. V kritični analizi smo ugotovili pomanjkljivosti, ki so podlaga za iskanje predlogov učinkovitih rešitev. Predlagali smo uvedbo prevzemanja materiala s črtno kodo, ureditev skladiščnih regalov in učinkovitejše skladiščenje vhodnega materiala.
Ključne besede: notranja logistika, skladiščno poslovanje, informacijski sistem, kritična analiza, rešitve.
Objavljeno v DKUM: 19.12.2012; Ogledov: 1255; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
RAZISKAVA REORGANIZACIJE POVEZAVE MED PROIZVODNO LINIJO IN SKLADIŠČEM V IZBRANEM PODJETJU
Mojca Pustoslemšek, 2011, magistrsko delo

Opis: Povezava med proizvodno linijo in skladiščem pomeni potovanje informacijskega in materialnega toka. Uvedba "pull" namesto predhodnega "push" principa predstavlja dobro izhodišče za nadaljnjo optimizacijo teh dveh tokov. Reorganizacija proizvodne linije in vpeljava logističnih orodij v proizvodnjo pomeni veliko novih možnosti pri vzpostavitvi izboljšane povezave med linijo in skladiščem oziroma nemoteno oskrbo delovnih mest, ki odpravi nepotrebne izgube časov in transportnih poti ter s tem poveča produktivnost. Izbrano podjetje z vpeljavo konceptov milkrun, elektronski kanban ter supermarket povsem reorganizira oskrbo posameznih delovnih mest na proizvodni liniji. Supermarket v obliki pretočnega regala predstavlja začasno rešitev minimiziranja vmesnih zalog, končni cilj optimiziranja zalog pa je seveda poslovanje brez vmesnih zalog, vendar je takšno poslovanje težko izvajati. E-kanban je nadgradnja klasičnega kanbana in povsem poenostavi naročanje materiala, saj se le ta naroča preko črtnih kod, milkrun pa oskrbuje delovna mesta po vnaprej določeni poti in urniku. Vsa ta logistična orodja najučinkoviteje delujejo v medsebojni povezavi, pomembno pa je tudi, da jih podjetja poznajo in jih znajo izkoristiti. Z uvedbo teh orodij se je povečala učinkovitost in produktivnost proizvodnje, pri čemer smo skrajšali transportne poti, čas oskrbe ter zmanjšali število transporterjev.
Ključne besede: notranja logistika, "pull" princip, e-kanban, milkrun, supermarket, logistična analiza
Objavljeno v DKUM: 27.11.2011; Ogledov: 2479; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici