| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Organizacija in program dela "nogometne šole Zavrč - Cirkulane"
Mihael Leskovar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Organizacija in program dela nogometne šole Zavrč-Cirkulane smo se osredotočili na predlog nove organiziranosti nogometne šole in program dela tehnike in taktike po mesecih za posamezno selekcijo. Opisali smo razvojne značilnosti otrok po starostnih obdobjih in predstavili osnovne ter nogometne motorične sposobnosti. Dodali smo tudi dejavnike, ki predstavljajo kriterij uspešnosti nogometaša v nogometni igri. Pred predlogom nove organiziranosti smo naredili analizo trenutnega stanja, v kateri smo predstavili trenutne selekcije, strokovni kader, materialne pogoje in načine financiranja nogometnega kluba. Pri novi organiziranosti nogometne šole pa smo predstavili novi predlagani organigram društva, načrtovano število selekcij in strokovnega kadra ter predvidene izboljšave infrastrukture in materialnih pogojev za treniranje. Opisali smo tudi način, na katerega bi pridobivali nove člane nogometne šole in izvedli selekcioniranje. Pred izdelavo programa dela po mesecih za selekcije od U-7 do U-15 in napotkov za trening starejših selekcij, ki jih v prihodnje načrtujemo, smo opisali še metodiko poučevanja, ki jo mora vsak trener dobro poznati, da jo lahko uporabi pri svojem delu. Prav tako smo na področju tehnike in taktike predstavili metodično lestvico in metode, ki jih trenerji upoštevajo pri učenju. Za posamezne selekcije smo opisali tudi razvoj motoričnih in funkcionalnih sposobnosti ter obdobja, ki so najučinkovitejša za razvoj le-teh. Namen diplomskega dela je izboljšati organizacijo dela za vse mlajše selekcije v klubu in pripraviti učni načrt za delo z mladimi nogometaši, natančneje člani nogometne šole Zavrč–Cirkulane za vse selekcije do vključno U-15, ter s tem pomagati pri ustanovitvi nogometne šole.
Ključne besede: nogometna šola, tehnika, taktika, motorično-funkcionalne sposobnosti, program dela po mesecih
Objavljeno: 11.01.2021; Ogledov: 190; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (885,82 KB)

2.
USPEŠNOST TRENERJA V POVEZAVI Z AVTORITETO IN SLOGOM VODENJA V RAZLIČNIH NOGOMETNIH OKOLJIH
Dejan Nišandžić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Delo trenerja zahteva različna znanja, ki so vezana tako na proces treninga kot tudi na področje vodenja. Slednje je izjemnega pomena in poleg osebnostnih lastnosti vodje zahteva sposobnost prilagoditve spremembam v okolju, kjer trenerji delujejo. Uspešnost samega vodenja je v večji meri odvisna tudi od strukture skupine in situacije, v kateri se skupina nahaja. Za uspešno delo mora vsak trener razviti lasten način vodenja, ki bo učinkovit glede na skupino in okolje, v katerem deluje. Poklic športnega trenerja nalaga trenerju veliko odgovornost, saj je kot vodja neposredno odgovoren za uspeh in doseganje postavljenih ciljev ekipe. Ob upoštevanju ambicij posameznikov in okolja mora vsak trener izbrati pravi stil vodenja in vzpostaviti avtoriteto na način, da ga bo sprejemala tako ekipa kot tudi posamezni člani ekipe. V diplomskem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga razdelili med igralce različnih starostnih kategorij in tekmovalnih stopenj, raziskovali, kako različni načini vodenja vplivajo na igralce in kako slednji sprejemajo avtoriteto trenerjev, ki delujejo v posameznih klubih. Ugotavljali smo povezanost med naslednjimi spremenljivkami: starost igralca, veselje ob uspehu, potrtost ob neuspehu, sprejemanje avtoritete trenerja, spodbuda staršev, ambicioznost okolja in osebna ambicija igralca. Delo je sestavljeno iz dveh sklopov. V teoretičnem delu razlagamo osnove vodenja in avtoritete ter odnose, ki se pojavljajo v trenažnem procesu med trenerjem, nogometašem in starši nogometaša. Predstavili smo delovanje nogometnega kluba in organiziranost nogometnih tekmovanj v Sloveniji. Ta del naloge smo zaključili s predstavitvijo dveh gorenjskih klubov, ki tekmujeta na različnih stopnjah tekmovanja. S pomočjo raziskovalnega dela smo analizirali rezultate anketnih vprašalnikov ter potrdili oziroma zavrnili hipoteze, ki smo jih pred tem postavili. Diplomsko nalogo smo zaključili s kritično analizo in na podlagi rezultatov ankete podali predloge za izboljšave. Ugotavljamo, da razlike med igralci pri sprejemanju avtoritete trenerja in njihovem odzivu na različne načine vodenja na različnih stopnjah tekmovanj le niso tako velike, kot smo pričakovali pred raziskavo. Obravnavani vzorec na obeh stopnjah tekmovanj jasno izraža osebne ambicije igralcev, pozitiven odnos do avtoritete trenerja in ambicioznosti okolja, ki so predpogoj za uspešno nogometno pot in hkrati izziv za nogometne klube, ki bodo za kakovostno delovanje primorani slediti ambicijam otrok in staršev ter sodobnim trendom, ki jih nogometna igra narekuje.
Ključne besede: - vodenje - avtoriteta trenerja - ambicioznost okolja - vloga staršev - nogometna šola
Objavljeno: 28.10.2016; Ogledov: 766; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

3.
PREHRANJEVALNE NAVADE ŠPORTNIKOV - NOGOMETAŠEV
Domen Fasvald, 2011, diplomsko delo

Opis: Uspešnost športnega udejstvovanja, še posebej pa doseganja dobrih rezultatov, je povezana z več dejavniki. Eden ključnih, a še vedno premalo upoštevanih, je tudi pravilno izbrana prehrana. Še vedno namreč ne predstavlja dovolj tehtnega razloga, da bi bila enakovredna naporom treningov. Če želi športnik dosegati vrhunske rezultate, bi bilo nujno programu treninga dodati dosleden in pravilen izbor prehrane in jo razporediti v obroke vadbe. Sestava obrokov in kdaj je le-te potrebno v pravilnih količinah zaužiti, je ključnega pomena za dosego vrhunskega rezultata, oziroma za dobro športno formo nasploh. Medtem ko mnogi vrhunski športniki v svojih vadbenih programih že redno uporabljajo pravilen izbor prehrane kot enega ključnih dejavnikov uspešnega treninga, pa za razmere pri nas, še posebej v mlajših nogometnih selekcijah, ne moremo trditi. Mladi perspektivni nogometaši so namreč še v fazi razvoja in bi pravilno prehranjevanje ob treniranju olajšalo njihovo športno rast in napredovanje. Kako pravilno prehranjevanje in izbor obrokov spremlja treniranje v Nogometni šoli Roberta Korena Dravograd, še posebej ali trenerji pravilno prehranjevanje vključujejo v vsakdanje delo z mladimi nogometaši, sem preverjal v svoji nalogi. Ugotovil sem, da nogometaši vseh selekcij Nogometne šole Roberta Korena Dravograd s pravilnim izborom prehrane in sestavo obrokov ob večjih naporih niso seznanjeni in o tem ključnem dejavniku napredovanja nimajo ustreznega znanja. Glede na to, da sem tudi sam član trenerske ekipe, bom temu področju posvetil veliko pozornosti, prav tako bom o pomenu prehranjevanja športnikov nogometašev seznanil trenerski kader z željo, da bomo skupaj na tem področju naredili pomemben korak naprej.
Ključne besede: Nogometna šola Roberta Korena Dravograd, zdrava prehrana, sestava hrane, prehranjevanje športnikov, obroki pred vadbo in po njej, hrana in športni rezultati.
Objavljeno: 17.03.2011; Ogledov: 3076; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (839,96 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici