| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zadovoljstva zaposlenih v Domu starejših občanov Kamnik
Manca Jagodic, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na zadovoljstvo zaposlenih v Domu za starejše občane Kamnik. Na začetku smo opisali pojem zadovoljstva, sledil pa je opis vsakega dejavnika zadovoljstva posebej – plača, nagrajevanje, napredovanje, medsebojni odnosi, samostojnost pri delu, delovni čas, delovne razmere in izobraževanje. Prav tako smo v nadaljevanju opisali vzroke za nezadovoljstvo zaposlenih in kako lahko zadovoljstvo merimo. Opisali smo tudi pojma absentizem in fluktuacija, saj se nanašata na našo temo diplomskega dela. Sledila je raziskava, ki smo jo izvedli s pomočjo spletne strani 1ka. Zaposlenim smo posredovali v reševanje anketni vprašalnik, ki je bil sestavljen iz 41 vprašanj in trditev. Navezovale so se na prej omenjene dejavnike zadovoljstva. Anketni vprašalnik je rešilo 63 zaposlenih, kar predstavlja 53 % vseh zaposlenih. Rezultati raziskave so pokazali, da so anketiranci najbolj nezadovoljni z medsebojnimi odnosi, najbolj zadovoljni pa so z možnostjo samostojnega opravljanja dela. Na podlagi rezultatov smo v zaključku predlagali možnosti izboljšav zadovoljstva zaposlenih v Domu za starejše občane Kamnik.
Ključne besede: zadovoljstvo, nezadovoljstvo, zaposleni, dejavniki zadovoljstva, Dom za starejše občane, javni sektor
Objavljeno v DKUM: 24.10.2023; Ogledov: 462; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Zadovoljstvo zaposlenih pri delu v vzgojno-varstveni enoti pri osnovni šoli žiri
Jerca Podobnik, 2023, diplomsko delo

Opis: Za dobro opravljanje dela je ključnega pomena zadovoljstvo zaposlenih pri delu, saj le to vpliva na zaposlene same, medsebojne odnose in učinkovitost opravljanja dela. V primeru nezadovoljstva bo to sčasoma vplivalo na posameznikovo opravljanje dela. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi, teoretični del zajema opredelitev pojma zadovoljstvo zaposlenih, predstavljeni so vpliv vodje na zadovoljstvo in ključni dejavniki zadovoljstva. Opisali smo naslednje dejavnike: plačilo, nagrajevanje, napredovanje, možnost izobraževanja, delovni izzivi in medsebojni odnosi. Opredelili smo tudi nezadovoljstvo zaposlenih in najpogostejše dejavnike, ki so lahko posledica tega. Ti so: fluktuacija, absentizem in prezentizem. V empiričnem delu smo želeli ugotoviti, kakšno je zadovoljstvo zaposlenih v Vzgojno-varstveni enoti pri Osnovni šoli Žiri. Za zbiranje podatkov smo uporabili anonimno anketo, ki jo je vodja enote posredovala zaposlenim. Rezultati ankete so pokazali, da vodja na zadovoljstvo zaposlenih najbolj vpliva z uveljavljanjem lastnih idej zaposlenih, največje zadovoljstvo pri delu zaposlenim nudijo dobri medsebojni odnosi s sodelavci, nezadovoljstvo v največji meri povzročajo delovne razmere, in sicer tisti vidik, ki zajema duševni del opravljenega dela, po odgovorih sodeč pa bi na zadovoljstvo zaposlenih največji vpliv imelo prepoznavanje njihovega truda. S pridobljenimi podatki si enota lahko pomaga pri njihovem vplivu na zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: Zadovoljstvo, nezadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva, vodja.
Objavljeno v DKUM: 03.08.2023; Ogledov: 597; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
Analiza zadovoljstva odjemalcev v podjetju dm drogerie markt d. o. o.
Tajda Plešej, 2020, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev predstavlja izjemen pomen za podjetja, zato je treba razumeti in upoštevati mnenja strank ter tako pridobiti podroben vpogled v to, kaj želijo kupci, in bolje prilagoditi svoje storitve ali izdelke, da izpolnijo oz. presežejo njihova pričakovanja. Na splošno lahko pričakujemo, da se bo zadovoljen odjemalec odločil za ponoven nakup in ostal zvest podjetju, kar bo za podjetje pomenilo ustvarjanje dobička na dolgi rok. Ker smo želeli preveriti zadovoljstvo strank v dm drogerie markt, d. o. o., smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in rezultate analizirali ter dobili vpogled v zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev v podjetju in možnosti za izboljšave. Anketiranci so na splošno zadovoljni s podjetjem dm, prevladuje pa nezadovoljstvo glede usposobljenosti kadrov, akcij in brezplačnih vzorčkov.
Ključne besede: Zadovoljstvo odjemalcev, odjemalec, zvestoba, pričakovanja odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev.
Objavljeno v DKUM: 10.11.2022; Ogledov: 673; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (700,43 KB)

4.
Težave in počutje bolnikov s sladkorno boleznijo tipa 2
Maša Kaučič, 2020, magistrsko delo

Opis: Izhodišča: Bolniki s sladkorno boleznijo se soočajo z negativnim odnosom do sladkorne bolezni, težavami pri obvladovanju sladkorne bolezni in psihološkimi težavami, kot so depresija, tesnoba, stres in motnje prehranjevanja, kar lahko vodi v slabšo urejenost sladkorne bolezni. Namen raziskave je bil ugotoviti, kakšno je počutje bolnikov s sladkorno boleznijo in s katerimi težavami se soočajo. Raziskovalna metodologija in metode: V raziskavi je bila uporabljena kvantitativna metodologija. Podatki so bili zbrani z dvema standardiziranima anketnima vprašalnikoma. Sodelovalo je 100 bolnikov s sladkorno boleznijo tipa 2. Zbrani podatki so bili analizirani s pomočjo deskriptivne in inferenčne statistike. Rezultati: V okviru vprašalnika, ki se nanaša na oceno počutja in negativnih čustev bolnika, so anketiranci v povprečju dosegli 23,28 točk (SD = 18,72), v okviru vprašalnika o bolnikovem zdravju pa so anketiranci v povprečju dosegli 5,61 točk (SD = 5,20). Bolniki s sladkorno boleznijo, ki imajo povišane vrednosti HbA1c, imajo več težav kot bolniki, katerih vrednost HbA1c je v mejah priporočenih vrednosti (U = 386,500; p < 0,001). Prav tako je bila ugotovljena statistično pomembna povezava med trajanjem sladkorne bolezni in številom prisotnih težav, s katerimi se soočajo bolniki s sladkorno boleznijo tipa 2 (r = 0,520; p < 0,001). Diskusija in zaključek: Ugotovljeno je bilo, da imajo bolniki z dlje časa trajajočo boleznijo in višjimi vrednostmi HbA1c več težav. Zelo pomembno je pravočasno izobraziti bolnike s sladkorno boleznijo. Prihodnje raziskave bi bile lahko pogosteje usmerjene v počutje in težave bolnikov s sladkorno boleznijo tipa 2.
Ključne besede: stres, težave pri sladkorni bolezni, depresija, nezadovoljstvo pri sladkorni bolezni, neobvladovanje sladkorne bolezni
Objavljeno v DKUM: 01.12.2020; Ogledov: 1024; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (546,95 KB)

5.
Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov storitev dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj
Žan Jug, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo dva konstrukta, ki sta ključna za obstoj, razvoj in rast podjetja oz. organizacije, to sta zadovoljstvo in zvestoba. Po pregledu izsledkov empiričnih raziskav smo prišli do sklepa, da je smiselno konstrukta obravnavati na področju dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj. Gre za področje, ki je relativno slabo raziskano predvsem v smeri teh dveh konstruktov. V okviru magistrskega dela nas torej zanima, v kakšni meri so uporabniki storitev dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj zadovoljni in zvesti. V ta namen smo povzeli več različnih avtorjev z definicijami na področju konstrukta zadovoljstva in zvestobe ter v empiričnem delu sami izmerili oba konstrukta. Po mnenju mnogih avtorjev gre za dva nerazdružljiva konstrukta, ki sta povezana in predstavljata cilj vsake organizacije. Zadovoljstvo torej predstavlja enega izmed najpomembnejših in tudi najvplivnejših predhodnikov zvestobe. Pri zadovoljstvu gre za široko obravnavan konstrukt, ki ga avtorji pogosto opredeljujejo kot stopnjo človekovega počutja, kjer primerjajo med pričakovanji in zaznanim delovanjem storitve ali izdelka v ponakupni fazi. V tej primerjavi se nam oblikuje stopnja zadovoljstva, ki lahko vodi v zvestobo ali pa pride do nezadovoljstva, kjer ima uporabnik lahko več odzivov. Predvsem pa je kakovost storitev pomembna za kasnejšo stopnjo zadovoljstva, kar pišejo različni avtorji in kar smo ugotovili tudi v empiričnem delu. Ker gre pri zadovoljstvu za enega izmed najvplivnejših predhodnikov zvestobe, je ta stopnja pomembna za organizacijo. Po mnenju mnogih avtorjev gre pri zvestobi za neko stališče, občutek navezanosti in prihodnjo namero, ki se izraža najpogosteje v ponovnih nakupih in priporočilih. Tako zvestobo povežemo z vedenjskimi odločitvami, pri katerih pa mora obstajati tudi čustvena komponenta, da gre za resnično pravo zvestobo in lahko opredelimo to kot vedenjsko – čustveni proces. V magistrskem delu smo na podlagi teh teoretičnih opredelitev preverjali oba konstrukta s pomočjo ankete in kasneje obdelanih podatkov s SPSS programom. Naredili smo opisno statistiko ter za potrebe preverjanja hipotez različne teste. Od štirih hipotez, smo dve sprejeli in dve zavrnili.
Ključne besede: Zadovoljstvo, zvestoba, dopolnilna zdravstvena zavarovanja, nezadovoljstvo
Objavljeno v DKUM: 18.08.2020; Ogledov: 977; Prenosov: 361
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

6.
Pojavnost etičnih konfliktov med medicinskimi sestrami v intenzivni enoti
Katja Naraločnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Etični konflikt predstavlja resen poklicni problem. Medicinske sestre so čedalje bolj obremenjene na svojem delovnem mestu, še posebej v intenzivnih enotah, kjer je delo z življenjsko ogroženimi pacienti še toliko bolj težavno in pojavnost etičnih konfliktov toliko večja.
Ključne besede: obremenitve na delovnem mestu, moralni distres, nezadovoljstvo, izgorelost, moralna stiska
Objavljeno v DKUM: 19.12.2019; Ogledov: 1130; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

7.
POMEMBNOST ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV ZA USPEŠNO POSLOVANJE SKUPINE STROKA.SI
Lucija Planšak, 2016, diplomsko delo

Opis: V Skupini stroka.si se zavedamo, da uspešno poslovanje podjetja temelji predvsem na razvojno usmerjenih zaposlenih, ki želijo ponotranjiti naše poslanstvo zagotavljanja hitrih in učinkovitih rešitev ter uresničiti naše poglavitno vodilo: skrb za zadovoljstvo naših odjemalcev. Razvoj in poslovanje podjetja gradimo v skladu z vizijo IT ljudem in si prizadevamo za razvoj partnerskega odnosa s svojimi odjemalci. V ta namen imamo razvito službo za zadovoljstvo strank, kjer strokovno usposobljeni zaposleni vsakodnevno opravijo klice zadovoljstva in s tem spremljajo in merijo zadovoljstvo naših odjemalcev. Le s sprotnim spremljanjem in preverjanjem se lahko oblikujejo določeni ukrepi, s katerimi se lahko ob morebitnem izraženem nezadovoljstvu odjemalcev pravilno postopa. Iz zadovoljnih odjemalcev se razvijejo zvesti odjemalci, kar za podjetja predstavlja kapital. V diplomskem delu teoretično in praktično obravnavam temo o zadovoljstvu odjemalcev. V teoretičnem delu sem opredelila pojma zadovoljstvo in zvestoba ter njune povezave z dobičkom podjetja. Predstavljam tudi podjetje, kjer sem zaposlena, Skupino stroka.si. To podjetje se zelo dobro zaveda nuje zadovoljnih odjemalcev za uspešno poslovanje podjetja na vedno bolj konkurenčnem trgu ponudnikov informacijskih rešitev. Praktičen del diplomske naloge vsebuje raziskavo zadovoljstva odjemalcev v obravnavanem podjetju. Raziskava je bila izvedena z enim najbolj pogosto uporabljenih orodij za spremljanje in merjenje zadovoljstva odjemalcev, z anketo. Z anketnim vprašalnikom sem ugotovila, da so odjemalci Skupine stroka.si večinoma zadovoljni oziroma zelo zadovoljni s strokovnostjo, podporo in rešitvami. Odjemalce sem ločila po spolu in potrdila svojo hipotezo bolj zadovoljnih moških odjemalcev. Iz rezultatov raziskave sledi predstavitev odgovorov. Na koncu sem podala dva predloga za izboljšanje tistih dejavnikov, ki sta se pri merjenju zadovoljstva uvrstila najslabše.
Ključne besede: zadovoljstvo, odjemalci, zvestoba, merjenje zadovoljstva, nezadovoljstvo, dobiček, poslovni uspeh
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 1175; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

8.
Zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev do podjetja Donum, D. O. O.
Tanja Svečko, 2016, diplomsko delo

Opis: Za današnja, trženjsko naravnana podjetja, je pomembno, da znajo prisluhniti željam in potrebam odjemalcev ter na podlagi le-teh oblikovati ponudbo, ki kar najbolje ustreza in zadovolji potrebe odjemalca. Odnosi med podjetjem in odjemalcem morajo temeljiti na iskrenosti, poštenju in zaupanju. Zaradi zasičenosti trga imajo odjemalci veliko možnosti izbire. Uspešna podjetja s kvaliteto svojih izdelkov, z raznovrstno ponudbo, na podlagi različnih akcij in cenovnih ugodnosti ter osebnega pristopa prodajalcev zadovoljujejo želje in pričakovanja odjemalcev. Z nakupom izdelka odjemalec ugotavlja, ali izdelek ustreza glede na njegova pričakovanja. Če ustreza, se pojavi zadovoljstvo, če presega pričakovanja, je zelo zadovoljen, če ne, sledi nezadovoljstvo. Zadovoljstvo odjemalcev vodi v ponovni nakup, saj širijo dober glas med svojimi prijatelji, znanci, sorodniki in sodelavci. Zadovoljstvo vodi do zvestobe. Seveda pa si vsako podjetje želi zadovoljne in zveste odjemalce, saj vemo, da so stroški pri pridobivanju novih odjemalcev precej visoki. Za podjetje je pomembno, da na podlagi notranjih in zunanjih podatkov, z raziskavo o zadovoljstvu odjemalcev dobi realno sliko, kako uspešni so pri zadovoljevanju želja in pričakovanj odjemalcev. Pridobljeni podatki so jim v veliko pomoč, saj lahko pravočasno ukrepajo in postanejo še boljši kot konkurenca. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sem opredelila pomen pričakovanj odjemalcev, pomen zadovoljstva odjemalcev in način merjenja zadovoljstva in zvestobe odjemalcev s strani domačih in tujih avtorjev. V empiričnem delu sem na kratko predstavila podjetje Donum, d. o. o., prodajni program in predstavila lastno kolekcijo, ki se imenuje »My Collection Simona Serafini« ter prodajno strategijo za zadovoljevanje in zvestobo odjemalcev do podjetja Donum, d. o. o. Predstavljeni so tudi rezultati raziskave o zadovoljstvu odjemalcev do podjetja Donum, d. o. o. Z raziskavo sem želela ugotoviti, kdo so naši odjemalci, kakšne so njihove nakupovalne navade, kako so zadovoljni s ponudbo izdelkov in kateri so dejavniki, ki odločilno vplivajo na nakup izdelka.
Ključne besede: odjemalec, pričakovanja, zadovoljstvo, nezadovoljstvo, zvestoba
Objavljeno v DKUM: 20.06.2016; Ogledov: 1018; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

9.
PREPREČEVANJE MOBINGA V INSTITUCIJAH JAVNEGA SEKTORJA
Nataša Škrbec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Predvsem vse večje zahteve s strani uporabnikov, nadzornih organizacij oziroma trga posledično vodijo v vse večje zahteve s strani poslovodnih oseb / predstojnikov in hkrati tudi v zmanjšanje pravic delavcev, kot postranski rezultat pa se kaže tudi splošno nezadovoljstvo v organizacijah ter navsezadnje znižanje produktivnosti oziroma učinkovitosti tako zaposlenih kot samih institucij (Ovsenik in Ambrož, 2000). Delovna produktivnost/učinkovitost in zadovoljstvo pa sta dva pomembna elementa za organizacijo javnega sektorja in javnega uslužbenca, mobing oziroma trpinčenje pa je eden izmed pojavov, ki oboje znižuje. V okviru diplomskega dela smo izvedli raziskavo o značilnostih mobinga v javnem sektorju, raziskali vzroke zanj ter identificirali načine za uspešno preprečevanje obravnavanega pojava. Omenjeno smo dosegli s pomočjo teoretičnega in raziskovalnega (anketnega) dela, na podlagi česar smo ugotovili, da se mobing v preučevani slovenski populaciji (torej v javnem sektorju) pojavi predvsem zaradi slabega delovnega vzdušja, slabih odnosov v kolektivu in negativnih karakternih lastnosti sodelavcev, kar nakazuje hkrati na slabo organizacijo dela in vodenja institucije. Takšne oblike vedenja oziroma ravnanja pa prinašajo negativne posledice tako na zaposlenega (zdravstvene, fizične in psihične težave), na celotni kolektiv (pojav cinizma, otopelosti), kot tudi na organizacijo kot takšno (povečanje stroškov zaradi postopkov v zvezi z mobingom, zmanjševanje ugleda, itd.). Da bi vse slednje negativne posledice in vzroke zanje preprečili, pa je pomembna kombinacija preventivnih in represivnih aktivnosti, predvsem pa vzpostavitev dobrega vzdušja v organizaciji, osveščanje zaposlenih in nadrejenih o mobingu, višje in učinkovitejše sankcije, boljši delovni pogoji ter opredelitev mobinga v načrtu integritete.
Ključne besede: mobing, trpinčenje, preprečevanje mobinga, javni sektor, nezadovoljstvo delavcev
Objavljeno v DKUM: 01.04.2016; Ogledov: 1812; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

10.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV BREZGLUTENSKE PREHRANE V RESTAVRACIJAH
Maja Gujtman, 2015, magistrsko delo

Opis: V vsakdanjem življenju se pogosto srečujemo z raznimi situacijami, ko odhajamo kot zadovoljni odjemalci, na žalost pa je še več situacij, ko odhajamo jezni ali razočarani in ko se posledično omaje veza med ponudnikom storitev in odjemalcem zaradi počasne priprave, reševanja pritožb, nepravilne priprave hrane, nepravilnega komuniciranja, doplačila za brezglutenske jedi in podobnih zadev. Trg je čedalje bolj krut in brezoseben, tako za storitvene kot tudi za proizvodne dejavnosti. Kriza, ki se na trgu občuti že nekaj časa, vse skupaj le še dodatno poslabšuje. Če ponudniki želijo preživeti krizo in na trgu, se morajo prilagajati trenutnim trendom in potrebam odjemalcev, tudi odjemalcem, ki ne uporabljajo glutena. Verjemite, odjemalcev brezglutenske prehrane ni tako malo, kot se morda zdi na prvi pogled. Statistika pravi, da ima celiakijo 1–2 odstotka populacije oziroma vsaka petdeseta oziroma stota oseba (http://www.drustvo-celiakija.si/celiakija., 2014, 2014 december 20). K temu podatku nista prišteti intoleranca in alergija na gluten. Zadovoljstvo odjemalcev mora biti prednost celo v storitvenih dejavnostih, žal pa ugotavljamo, da ni vedno tako, zato smo toliko bolj zadovoljni tam, kjer se ponudniki potrudijo za nas. O njih razpravljamo s prijatelji, znanci in sorodniki ter postajamo zvesta in stalna stranka, obenem pa pripeljemo še več strank. V našem magistrskem delu se bomo osredotočili na ponudbo brezglutenskih jedi v restavracijah v Pomurju in posledično na zadovoljstvo odjemalcev brezglutenske prehrane. O celiakiji in brezglutenskih izdelkih se govori čedalje več, saj se čedalje več ljudi drži brezglutenske diete. Res je, da majhen odstotek zaradi modne muhe, ki je postala priljubljena predvsem zaradi enega izmed najboljših igralcev tenisa, Novaka Đokoviča (ki ima tudi svojo restavracijo z brezglutensko ponudbo v Novem Sadu, v Srbiji) in ker v Hollywoodu ter drugod po svetu nekatere znane osebnosti prakticirajo to dieto, hkrati pa je Hollywood, kot vemo, odmeven. Naj naštejemo le nekaj teh oseb: Jennifer Lawrence, Geri Hallivel, Chelsea Clinton, Scarlet Johannson, Jenny McCarty, Miranda Kerr, Jessica Alba, Victoria Bechkam, Lady Gaga, Miley Cyrus in še bi lahko naštevali (http://www.glutenista.com/gluten-free-celebrity-list.html, 2015, 2015 januar 19). Velika večina odjemalcev se ni sama odločila za tovrstno dieto, ampak se je morajo držati in žalostno je, da se gostinci še vedno marsikje tega ne zavedajo in nam postavljajo vprašanja, kot so: »Kaj pa komplicirate gospa? Saj v tem skoraj ni ničesar. Malo pa vam ja ne bo škodilo. Celiakija – saj sladkorja ne smete, a ne?« Zato vso pozornost v magistrskem delu usmerjamo v zadovoljevanje odjemalcev brezglutenskih izdelkov. Zadovoljni smo, ko nas obravnavajo enakovredno kot vse druge goste in ko dobimo okusno hrano brez glutena.
Ključne besede: odjemalec, ponudnik, celiakija, zadovoljstvo, nezadovoljstvo, pričakovanja, gluten
Objavljeno v DKUM: 13.01.2016; Ogledov: 1443; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici