| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PREPREČEVANJE MOBINGA V INSTITUCIJAH JAVNEGA SEKTORJA
Nataša Škrbec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Predvsem vse večje zahteve s strani uporabnikov, nadzornih organizacij oziroma trga posledično vodijo v vse večje zahteve s strani poslovodnih oseb / predstojnikov in hkrati tudi v zmanjšanje pravic delavcev, kot postranski rezultat pa se kaže tudi splošno nezadovoljstvo v organizacijah ter navsezadnje znižanje produktivnosti oziroma učinkovitosti tako zaposlenih kot samih institucij (Ovsenik in Ambrož, 2000). Delovna produktivnost/učinkovitost in zadovoljstvo pa sta dva pomembna elementa za organizacijo javnega sektorja in javnega uslužbenca, mobing oziroma trpinčenje pa je eden izmed pojavov, ki oboje znižuje. V okviru diplomskega dela smo izvedli raziskavo o značilnostih mobinga v javnem sektorju, raziskali vzroke zanj ter identificirali načine za uspešno preprečevanje obravnavanega pojava. Omenjeno smo dosegli s pomočjo teoretičnega in raziskovalnega (anketnega) dela, na podlagi česar smo ugotovili, da se mobing v preučevani slovenski populaciji (torej v javnem sektorju) pojavi predvsem zaradi slabega delovnega vzdušja, slabih odnosov v kolektivu in negativnih karakternih lastnosti sodelavcev, kar nakazuje hkrati na slabo organizacijo dela in vodenja institucije. Takšne oblike vedenja oziroma ravnanja pa prinašajo negativne posledice tako na zaposlenega (zdravstvene, fizične in psihične težave), na celotni kolektiv (pojav cinizma, otopelosti), kot tudi na organizacijo kot takšno (povečanje stroškov zaradi postopkov v zvezi z mobingom, zmanjševanje ugleda, itd.). Da bi vse slednje negativne posledice in vzroke zanje preprečili, pa je pomembna kombinacija preventivnih in represivnih aktivnosti, predvsem pa vzpostavitev dobrega vzdušja v organizaciji, osveščanje zaposlenih in nadrejenih o mobingu, višje in učinkovitejše sankcije, boljši delovni pogoji ter opredelitev mobinga v načrtu integritete.
Ključne besede: mobing, trpinčenje, preprečevanje mobinga, javni sektor, nezadovoljstvo delavcev
Objavljeno: 01.04.2016; Ogledov: 1004; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

3.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V TRGOVINI ZARA
Boris Zavec, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela sodi na področje marketinga, natančneje na področje zadovoljstva odjemalcev. V diplomskem delu so podrobneje prikazani rezultati raziskave, ki se nanašajo na merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni ZARA. Pri izvedbi raziskave so bila v pomoč teoretična znanja, povzeta iz dostopne literature domačih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev in merjenja odjemalcev. Teoretični del je podrobneje predstavljen v prvem delu diplomske naloge, drugi del diplomske naloge pa se nanaša na predstavitev prodajalne ZARA in na predstavitev rezultatov raziskave, na podlagi katerih je bilo ugotovljeno zadovoljstvo odjemalcev prodajalne ZARA. Zadovoljstvo odjemalcev se je ugotavljalo na podlagi dejavnikov prodajalne (lokacija, prodajni prostor, vzdušje oziroma atmosfera prodajalne, ponudba blaga, cene blaga in prodajno osebje). Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci prodajalne ZARA na splošno zadovoljni, vendar obstajajo določena odstopanja od njihovih pričakovanj, zato so bili podani predlogi, kako ta pričakovanja odjemalcev doseči. Ker na trgu vlada velika konkurenca in odjemalci postajajo vse zahtevnejši, bodo organizacije dosegle konkurenčno prednost takrat, kadar bodo v največji meri zadovoljili potrebe, želje in pričakovanja odjemalcev. Da pa bodo organizacije zadovoljile odjemalce, morajo v prvi vrsti ugotoviti kaj sploh so njihove želje, potrebe in pričakovanja. Zato morajo organizacije konstantno in celovito meriti zadovoljstvo svojih odjemalcev.
Ključne besede: Ključne besede: zadovoljstva odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, dejavniki nakupnega zadovoljstva, stopnja zadovoljstva odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva odjemalcev, prodajalna ZARA.
Objavljeno: 11.06.2010; Ogledov: 3086; Prenosov: 574
.pdf Celotno besedilo (350,48 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA ODJEMALCEV NA PRIMERU PODJETJA EKOPLAN A D.O.O.
Urška Kralj, 2010, diplomsko delo

Opis: Po nekaterih podatkih je v letu 2003 v Angliji povprečno podjetje izgubilo 16,9 % odjemalcev zaradi njihovih odhodov drugam. V letu 2005 pa je ta odstotek narasel že na 19,1 %. Prehodi odjemalcev v drugih tržnih ekonomijah se gibljejo po podobnih trendih: Slovenija ni pri tem nobena izjema. Slovenska podjetja niso nič bolj imuna za prehajanja odjemalcev drugam, in ti prehodi za slovenska podjetja in znamke niso nič manj boleči. Potrošniki so se spremenili, spremenile so se njihove navade in spremenilo se je okolje, v katerem živijo in nakupujejo. Na eni strani so odjemalci bolj zahtevni, razvajeni in izobraženi kot kadarkoli prej, po drugi strani pa je možnosti, ki jih imajo na razpolago, veno širše in izbire je vedno več. Danes je splošno sprejeto spoznanje, da je donosno poslovanje bolj verjetno povezano z ohranjanjem obstoječih odjemalcev in s povečanjem njihove potrošnje, kot pa z napadanjem novih odjemalcev. Razvijanje učinkovitih strategij za zadržanje odjemalcev pri podjetju je ena ključnih spretnosti za preživetje in mirnejšo prihodnost. Menimo, da smo dosegli vse v delu zastavljene cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo opredelili pojme zadovoljstvo, zvestobo in predanost. Proučevali smo odnose med zadovoljstvom odjemalca, elementi, ki vplivajo na njegovo zvestobo do podjetja EKOPLAN A ter oblikovali strategijo zadržanja na obravnavanem podjetju. Empirično smo preverjali odjemalčevo splošno zadovoljstvo do podjetja ter zadovoljstvo po posameznih dimenzijah. Za vpogled v trenutno stanje zadovoljstva v podjetju, smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli med odjemalci. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so odjemalci zadovoljni z njihovimi storitvami, med strokovnimi storitvami podjetja so najbolj zadovoljni s pridobivanjem in prodajo mineralnih surovin v obeh kamnolomih. Zadovoljni so z odnosom strokovnih delavcev in menijo da imajo delavci podjetja dovolj znanja. Cilj podjetja je posredovanje pozitivnih izkušenj in informacij od ust do ust in ne uporabljajo drugih načinov komuniciranja. Rezultati pa so pokazali, da je bil najbolje ocenjen prav ta način komuniciranja. S sodelovanjem s podjetjem EKOPLAN A so zadovoljni vsi anketirani. Lepe besede utemeljitev pa kažejo na to, da je podjetje v očeh svojih odjemalcev korektno, strokovno podjetje, ki ima dober ugled in usposobljen kader.
Ključne besede: zadovoljstvo // nezadovoljstvo // zvestoba // predanost // zaupanje// odnos med zadovoljstvom in zvestobo // strategija zadržanja // analiza odjemalcev // analiza zadovoljstva odjemalcev
Objavljeno: 05.08.2010; Ogledov: 2197; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (4,45 MB)

5.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU PREMOGOVNIK VELENJE, D.D.
Tanja Penšek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo teoretično predstavili motiviranje zaposlenih in zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Vse to pa smo predstavili tudi na praktičnem primeru, in sicer, v podjetju Premogovnik Velenje, d.d.. Podjetja se čedalje bolj zavedajo, da je za uspešnost podjetja pomembno zagotavljanje motiviranja in zadovoljstva pri delu. Ker vplivata na produktivnost, je ena od managerjevih nalog, da ustrezno motivira zaposlene in se trudi, da so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu. Ko so zaposleni zadovoljni so v delo pripravljeni vložiti več truda, sposobnosti ter znanja in s tem vplivajo na uspešnost podjetja. Pripraviti zaposlene do tega, da delajo po svojih najboljših močeh pomeni, da moramo ustvariti prave delovne pogoje, obenem pa mora delo zanje predstavljati vir zadovoljstva oziroma nekaj, kar je po njihovem mnenju vredno truda (Keenan 1996, 22). Da nam to uspe, pa moramo vedeti, kako je treba delo načrtovati, da zaposlenim omogočimo čim večje zadovoljstvo pri delu.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, nezadovoljstvo zaposlenih, demotiviranje, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na Premogovniku Velenje, d.d.
Objavljeno: 07.03.2011; Ogledov: 2094; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (816,94 KB)

6.
ANALIZA ODJEMALCEV ČOKOLADE GORENJKA
Valentina Žgeč, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem opisovala temo s področja marketinga, in sicer s področja raziskave marketinga. V teoretičnem delu sem na kratko predstavila pojme, kot so zadovoljstvo in nezadovoljstvo odjemalcev, nakupno vedenje odjemalcev, postopek strateškega marketinga itd.
Ključne besede: Ključne besede: zadovoljstvo odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, raziskava odjemalcev, čokolada Gorenjka, .
Objavljeno: 24.05.2011; Ogledov: 2384; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (909,70 KB)

7.
LOJALNOST ODJEMALCEV MARCHE RESTAVRACIJ V SLOVENIJI
Polonca Cugmas, 2011, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se podjetja vse bolj zavedajo, da je njihov uspeh na trgu odvisen od spoštovanja in lojalnosti odjemalcev, ki si jo zagotavljajo z vrhunskimi izdelki in storitvami. Le odjemalec, ki je nad zaznano kakovostjo izdelka ali storitve navdušen, saj preseže njegova pričakovanja, je zadovoljen odjemalec. Zadovoljen odjemalce se tako odloči za ponovni nakup in priporoča podjetje, saj je manj občutljiv na ponudbo konkurence. Že 5% rast stopnje lojalnosti lahko podvoji dobičkonosnost podjetja, zato so lojalni odjemalci neprecenljiva vrednost za vsako podjetje, sploh na trgu zaostrene konkurence. Lojalnost prinaša številne prednosti in koristi (dobiček iz prodaje, dobiček iz zmanjšanja operativnih stroškov in dobiček iz dajanja priporočil) za njeno doseganje pa se je potrebno ves čas truditi. Treba jo je spremljati z meritvami, redno opravljati podrobne raziskave, ki odkrijejo pomanjkljivosti in vzroke nelojalnosti, skratka podjetje se mora poglobiti v odnose z odjemalci na vseh ravneh vodstva, saj bodo takšni odnosi izgrajeni na zaupanju in bodo vodili k dolgoročnemu odnosu in posledično k večjemu uspehu podjetja. V diplomski nalogi smo na podlagi teoretičnih izhodišč opredelili zadovoljstvo, lojalnost in storitve. Preučili različne komponente lojalnosti (zadovoljstvo, zadržanje in priporočila) ter njihovo medsebojno vplivanje na lojalnost odjemalcev. V empiričnem delu, smo s pomočjo pridobljenih podatkov ankete, ki smo jo izvedli med odjemalci podjetja Marche v Sloveniji, preverjali trenutno stanje pomembnosti in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi elementi ponudbe ter na osnovi tako pridobljenih podatkov izračunali lojalnost s pomočjo indeksa lojalnosti odjemalcev. Ugotovili smo, da ima podjetje Marche v Sloveniji večino zelo zadovoljnih in zadovoljnih odjemalcev, ki se redno vračajo v restavracijo in jo priporočajo svojim prijateljem, sorodnikom in znancem, kar vodi do visoke lojalnosti njihovih odjemalcev. Na lojalnost odjemalcev najbolj vplivajo naslednji elementi ponudbe: svežina izdelkov, preglednost ponudbe ter notranja urejenost objekta. Najmanjši vpliv na lojalnost odjemalcev pa imajo cene, število parkirnih prostorov ter informacije o objektu na poti do njega.
Ključne besede: Zadovoljstvo, pričakovanja, zaznave, nezadovoljstvo, zadržanje odjemalcev, priporočila odjemalcev, lojalnost odjemalcev, indeks lojalnosti odjemalcev, zadovoljstvo in lojalnost, dobičkonosnost, storitve, Marche restavracije.
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 2036; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (4,61 MB)

8.
SISTEM NAGRAJEVANJA V MALEM PODJETJU
Doroteja Klobučar, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem najprej predstavila sistem nagrajevanja in motiviranja zaposlenih iz teoretičnega vidika različnih avtorjev. Nadaljevala sem s praktičnim vidikom v katerem sem analizirala sistem nagrajevanja v podjetju Silva Bračko s.p. Praktični del sem dopolnila z raziskavo opravljeno z anketo, ki sem jo izvedla med desetimi zaposlenimi v podjetju. Sistemu nagrajevanja in motiviranja v podjetju pripisujejo vedno večji pomen. V podjetju se zavedajo, da brez dobro motiviranega ter usposobljenega kadra ne morejo biti uspešni. Zaposleni v zameno za dobro opravljeno delo poleg redne plače pričakujejo še druge vrste denarnih in prav tako nedenarnih nagrad. Moč denarnih nagrad naj bi bila sicer večja kot moč nedenarnih, vendar zaradi specifičnosti posameznika in njegovih osebnih interesov ni vedno tako. Potrebno je izoblikovati takšen sistem nagrajevanja, ki bo upošteval individualne interese posameznika in težil k čim boljšemu zadovoljevanju le- teh. Zelo pomembno je, da znamo motivirat sebe, kajti nemogoče je motivirati druge, če nismo motivirani sami. Da motiviramo sebe in dobimo zagon je eno, navdihniti druge pa povsem nekaj drugega. Čeprav je lastna motiviranost drugim lahko vzor, je pri tem zelo pomembna strategija, ki lahko vpliva na nadaljnje dejavnosti ter uspešnost podjetja. Analiza ankete je pokazala, da je večina zaposlenih s sistemom nagrajevanja zadovoljnih in da je mnenja, da je doseganje ciljev povezano z njihovim delom. Kot najpomembnejši dejavnik motiviranja je večina zaposlenih na prvo mesto postavila prav plače. Prav tako večina zaposlenih dela oziroma vztraja pri delu zaradi plače, ki jo dobijo ne pa zaradi veselja do dela. Vzrok je predvsem tudi ta, da ljudje potrebujejo denar, da lahko preživljajo sebe in svoje družine, zato je plača pomemben dejavnik, zakaj nekateri še vztrajajo pri določenem delu, saj vemo, da je v času krize že tako težko najti zaposlitev. Cilj vsakega uspešnega podjetja je, da bi bili njegovi zaposleni zadovoljni, saj so ravno zadovoljni zaposleni bolj produktivni, ustvarjalni, delovni ter uspešni.
Ključne besede: nagrajevanje, sistem nagrajevanja, denarne nagrade, nedenarne nagrade, motivacija, motiv, motivacijske teorije, organizacija, nezadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, analiza motivacije in nagrajevanja v podjetju Silva Bračko s.p.
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 2676; Prenosov: 324
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

9.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH PRI DELU V PODJETJU ININ D.O.O.
Janja Buzeti, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Danes organizacije govorijo o ljudeh kot o svojem največjem bogastvu. Le redke pa so tiste, ki to tudi upoštevajo. Večina jih je še vedno prepričanih, da ljudje bolj potrebujejo organizacijo kot ona njih. Dejstvo pa je, da morajo organizacije več časa posvetiti svojim zaposlenim, jih motivirati in poskrbeti, da se bodo počutili varni v svojem delovnem okolju, z veseljem opravljali svoje delo in jim dati možnost, da razvijajo svoj človeški potencial. Le tako bo organizacija uspešna in si tudi pridobila dolgoročno konkurenčno prednost. Zadovoljstvo zaposlenih pri delu se nanaša na povezanost zaposlenih z delom in poistovetenje s podjetjem. Pri tem težijo k čim večji usklajenosti med svojimi željami in dejanskim stanjem. Prevelike razlike vodijo k težavam, stresu, frustraciji, ki so posledica nezadovoljstva zaposlenih pri delu. Spoznali smo, da lahko zaposleni dosegajo uspešnost in učinkovitost, če so ljudje v organizaciji zadovoljni. Organizacija je tako uspešna in učinkovita le, če so uspešni in učinkoviti njeni zaposleni.
Ključne besede: Zadovoljstvo, nezadovoljstvo, potrebe, motivacija, poslovna uspešnost, organizacijska klima, medsebojni odnosi, oblike nagrajevanja, izobraževanje in usposabljanje, stres.
Objavljeno: 07.12.2011; Ogledov: 2672; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (882,39 KB)

10.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V TURIZMU NA PRIMERU MESTA MURSKA SOBOTA
Lea Podvornik, 2012, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomsko nalogo smo v teoriji pregledali pomen zadovoljstva zaposlenih na uspešno poslovanje podjetja, saj menimo, da je zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu ključno za uspeh vsakega podjetja. Izdelali smo anketni vprašalnik in določili primerno velik vzorec za izvedbo le-te. Izvedli smo anketo in analizirali podatke o zadovoljstvu zaposlenih v turizmu na primeru mesta Murska Sobota, in sicer s pomočjo kvantitativnih metod. Podatke smo prikazali grafično in tabelarično. V analitičnem delu smo izvedli SWOT-analizo delovnih mest v turizmu na območju Murske Sobote. Na osnovi pridobljenih izsledkov smo v sklepnem delu podali svoje mnenje in predloge za izboljšave ter potrdili oziroma ovrgli hipoteze/trditve, ki smo jih oblikovali v uvodnem delu. Menimo, da se v današnjem času velikokrat pozablja, da je zaposleni v nekem podjetju lahko uspešen šele takrat, ko je zadovoljen na svojem delovnem mestu. Podjetja velikokrat zahtevajo preveč in zgodi se, da nadrejeni ne vidijo morebitnega nezadovoljstva zaposlenih ravno zaradi tega, ker si preveč želijo le ekonomski uspeh podjetja, ne zavedajo pa se, da je uspeh pri dosegi zadovoljstva zaposlenih ključ do njega.
Ključne besede: Zaposleni, zadovoljstvo, nezadovoljstvo, podjetje/organizacija, delovno mesto, motivacijski dejavniki, gostinska in turistična dejavnost
Objavljeno: 28.11.2012; Ogledov: 1361; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici