| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv neverbalne komunikacije na uspešnost managerjev
Patricija Planinšič, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo opredelili in napisali pomen komuniciranja, ter poslovnega komuniciranja. Spoznali smo definicijo različnih vrst/načinov komunikacij, torej verbalni način in neverbalni način komuniciranja. Podrobneje smo se spustili v neverbalno komunikacijo, pri kateri smo opisali sam pomen in vrste/načine neverbalne komunikacije. V projektu smo predstavili s pomočjo različnih avtorjev, kako neverbalna komunikacija vpliva na uspešnost managerja. Raziskali smo kako poslovna obleka in pravilna uporaba parajezika vplivata na uspešnost managerja. V projektu pridemo do rezultatov, da neverbalna komunikacija vpliva na uspešnost vodenja managerja. Na uspešnost managerja vplivata tako poslovna obleka, kot parajezik. Namen diplomskega projekta je, raziskati področje neverbalne komunikacije in njen vpliv na vodenje managerja.
Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, neverbalno in verbalno komuniciranje, uspešnost managerja
Objavljeno v DKUM: 14.11.2018; Ogledov: 1615; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (946,65 KB)

2.
PRIMERJALNA ANALIZA MEDKULTURNIH RAZLIK V POSLOVNEM KOMUNICIRANJU V JUŽNI KOREJI IN NA TAJVANU
Daniel Lang, 2016, diplomsko delo

Opis: V sodobnem poslovnem okolju, v katerem podjetja vsakodnevno prihajajo v stik z drugimi kulturami, je uspeh lahko v veliki meri odvisen od razumevanja kulturnih razlik, zato medkulturna kompetenca menedžerjev predstavlja nezanemarljivo konkurenčno prednost podjetij. Pogoji za to pa so poznavanje sestavin kulture, zavedanje o lastnem kulturnem kontekstu ter sprejemanje in odprtost do medkulturnih razlik. Temeljni cilji diplomskega dela so bili poudariti pomen medkulturne kompetence, raziskati kulturi Južne Koreje in Tajvana ter primerjalno analizirati poslovno komuniciranje v obeh kulturah. V ta namen smo najprej opredelili kulturo in njene sestavine, predstavili temeljne modele ocenjevanja medkulturnih razlik, proučili dimenzije komunikacije in opisali proces razvoja medkulturne kompetence. Ključni izsledek diplomskega dela je, da kljub nekaterim skupnim značilnostim Južne Koreje in Tajvana obstajajo razlike med njunima kulturama, ki se med drugim odražajo tudi v poslovnem komuniciranju v obeh državah.
Ključne besede: kultura, vrednote, medkulturna kompetenca, verbalno in neverbalno komuniciranje, konfucionizem, Južna Koreja, Tajvan
Objavljeno v DKUM: 21.06.2016; Ogledov: 1684; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

3.
VPLIV ARABSKE KULTURE NA NAČIN POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
Jasna Čavalić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo proučevali, kako kultura vpliva na način poslovnega komuniciranja. Osredotočili smo se na arabsko kulturo in kako komunicirajo arabski poslovneži. V mednarodnem poslovnem okolju se srečujemo s poslovneži iz različnih držav, vsak od njih pa ima svojo kulturo, s katero uravna svoje vedenje s specifičnim sistemom vrednot in pričakovanj. Za uspešno medkulturno poslovno komuniciranje je potrebno poznavanje kultur in njihovih tipičnih lastnosti. Arabski svet je zaključena celota tako v geografskem kot tudi v kulturnem smislu. Za arabsko kulturo smo ugotovili, da je najpomembnejša sestavina kulture vera. Islam je glavni temelj arabske kulture in sega v vse segmente poslovanja, tudi v poslovno komuniciranje. Kultura arabskega naroda se je izoblikovala skozi stoletja in čeprav je tudi v tem delu sveta prisotna globalizacija, teh medkulturnih razlik ni mogoče izkoreniniti. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa smo navedli, kako arabska kultura dejansko vpliva na način poslovnega komuniciranja. Opisali smo, kako izgledajo poslovna srečanja, da so Arabci trdi pogajalci, pri katerih moramo biti potrpežljivi. Prav tako so podani napotki, da je potrebno z Arabci vzpostaviti prijateljski odnos, ki temelji na zaupanju; da moramo biti oblečeni konzervativno - to velja predvsem za ženske; katera so priporočljiva poslovna darila itd.
Ključne besede: kultura, sestavine kulture, pristopi proučevanja kulture, poslovno komuniciranje, verbalno in neverbalno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, arabska kultura, arabski svet, islam, globalizacija
Objavljeno v DKUM: 12.12.2012; Ogledov: 3100; Prenosov: 367
.pdf Celotno besedilo (943,20 KB)

4.
Komunikacija prodajalca : diplomsko delo univerzitetnega študija
Katarina Rijavec, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: poslovno komuniciranje, verbalno komuniciranje, neverbalno komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 04.06.2012; Ogledov: 2620; Prenosov: 49

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici