SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vpliv videza trgovca na uspešnost prodaje
Eva Valant, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem času ljudje ne kupujemo več zgolj zaradi zadovoljitve fizioloških potreb za preživetje. Veliko kupujemo in zapravljamo, ker živimo v potrošniško naravnani družbi, ki nam kar naprej nekaj ponuja, predstavlja. Lahko bi rekli, da na ta način zadovoljujemo predvsem potrebe po pripadnosti in spoštovanju. Tega se zavedajo tudi že trgovci in vedo, da na prodajo niti slučajno ne vpliva več sam izdelek in njegove lastnosti, ampak med drugim tudi zaposleni s svojim pristopom, komunikacijo in videzom. Raziskave kažejo, da pri komunikaciji kar 55 % predstavlja neverbalna komunikacija: govorica telesa, izrazi obraza, oči in pogled, dotikanje, prostor, barve, zunanji videz posameznika … V diplomski nalogi ugotavljamo in raziskujemo, kakšen pomen ima zunanji videz oziroma urejenost prodajalca na uspešnost prodaje. S pomočjo literature smo najprej predstavili osnovne pojme poslovnega komuniciranja, sestavine komunikacijskega procesa in načine komuniciranja. Bolj podrobno pa smo opisali neverbalno komuniciranje in predstavili tudi vrste nebesednega komuniciranja. Raziskavo o tem, ali videz prodajalca vpliva na uspešnost prodaje, smo naredili s pomočjo ankete, s katero smo od naključno izbranih nakupovalk želeli ugotoviti, koliko jim pomeni urejen videz prodajalca oziroma koliko urejen videz prodajalca vpliva na njihov nakup. Podatke smo obdelali s pomočjo tabel in grafov. Ugotovili smo, da obstaja neznatna povezanost med urejenostjo prodajalke in ceno kupljene šminke. Povezanost med urejenostjo prodajalke in vrednostjo nakupa pa sploh ne obstaja. Obe ugotovitvi raziskave pripisujemo predvsem temu, da je poleg urejenosti zelo pomembna verbalna komunikacija prodajalke oziroma, da je dobra verbalna komunikacija prodajalke, bolj pomembna od njene zunanje urejenosti. Ravno tako smo ugotavljali tudi ali obstaja povezanost med urejenostjo obleke in make-upa prodajalke in nakupovalke, drugače povedano ali bo urejena nakupovalka raje prosila za pomoč urejeno prodajalko in obratno. Tudi tukaj povezanost ne obstaja iz česar sklepamo, da se nakupovalka, ki ni naličena raje za pomoč obrne na prodajalko, ki je lepo naličena, saj meni da ji bo le-ta znala bolje svetovati. V predlogih za izboljšave predlagamo, da prodajalci upoštevajo osnovna priporočila oblačenja in urejenosti, saj s tem pripomorejo k splošnemu pozitivnemu vtisu, ki ga naredijo na kupca.
Ključne besede: • poslovno komuniciranje • neverbalna komunikacija • urejenost prodajalca
Objavljeno: 24.03.2009; Ogledov: 2648; Prenosov: 354
.pdf Celotno besedilo (441,40 KB)

3.
4.
VZGOJITELJ KOT JAVNI GOVOREC
Lucija Brečko, 2009, diplomsko delo

Opis: Dobri govorniki morajo obvladati ne samo verbalno, ampak tudi neverbalno komunikacijo. Na slednjo se velikokrat kar pozabi, čeprav ima pri podajanju sporočil lahko ključno vlogo. Lepo je namreč prisluhniti govorniku, ki ima poleg tega, da zna obračati besede, tudi prijeten glas, prijazen izraz na obrazu, pozitivno in vzravnano držo, s svojimi kretnjami rok pa čudovito dopolnjuje svoje besede. In pika na i je njegova primerna obleka in če smo blizu njega, še njegov prijeten vonj. Vendar vse tudi ni v neverbalni komunikaciji. Tudi vsebina govora in izbor besed ima velik pomen. Dober govornik se na vsak nastop pred publiko skrbno pripravi. Tudi vzgojitelj je v službi, pri komunikaciji z otroki in starši, javni govorec. Pa je za to funkcijo po končanem šolanju tudi ustrezno usposobljen? Glede na to, da se skoraj polovica anketiranih študentov med govorom publiki počuti neprijetno in nervozno, da se jih več kot polovica vprašanih izogiba očesnemu stiku s poslušalci in glede na to, da se jim, prav tako več kot polovici anketiranih, med govorom trese glas ali pa se jim zatika, bi lahko rekla, da je v izobraževanju bodočih vzgojiteljev premalo vsebin in nalog, preko katerih bi se študentje lahko naučili osnov javnega nastopanja.
Ključne besede: Retorika, javni govorec, neverbalna komunikacija, verbalna komunikacija, vzgojitelj.
Objavljeno: 09.10.2009; Ogledov: 2002; Prenosov: 457
.pdf Celotno besedilo (549,58 KB)

5.
KOMUNIKACIJSKE SPRETNOSTI UČITELJA
Mateja Arnuš, 2010, diplomsko delo

Opis: Komunikacijske spretnosti učitelja so eno izmed najmočnejših orodij pri njegovem delu. Učiteljeva strokovna kompetentnost, torej vloga strokovnjaka iz določenega, poučevanega predmeta oziroma predmetnega področja, se mora vselej prepletati z njegovo pedagoško kompetentnostjo, torej sposobnostjo in veščinami, da učencem omogoča metode in oblike dela, ki so primerne njihovim sposobnostim. Težišče raziskovanja je analiza komunikacijskih odnosov med učiteljem in učenci ter med učiteljem in starši. Sodobna šola narekuje drugačna pravila kot tradicionalna šola. Dandanes so medsebojni odnosi med učiteljem in učenci veliko enakopravnejši in demokratičnejši. Učiteljeva dejanska avtoriteta je izpeljana skozi demokratični vzgojni stil poučevanja, pri katerem je v ospredju kakovostna komunikacija. V šolski prostor vse pogosteje vstopajo tudi učenčevi starši, ki se zanimajo za njegovo šolsko delo in napredovanje. Učitelj mora tudi v odnosu z njimi izbirati primerne in kakovostne oblike komunikacije oziroma sodelovanja, ki posledično bogatijo učenčevo življenje. Oba socializacijska agensa, torej družina kot primarno okolje in šolsko okolje, učencu omogočata celostni razvoj v samostojnega in avtonomnega odraslega posameznika, ki se bo znal uspešno spoprijemati z izzivi sodobnega časa, in najrazličnejše konflikte, ki so pogosto odraz nezadostne ali neprimerne komunikacije med posamezniki, reševati na primeren način, naučen med odraščanjem.
Ključne besede: komunikacija, verbalna komunikacija, neverbalna komunikacija, komunikacijske spretnosti učitelja, poučevanje, komunikacija s starši, strokovna izpopolnjevanja.
Objavljeno: 26.10.2010; Ogledov: 3474; Prenosov: 520
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

6.
7.
8.
PLES KOT NEVERBALNA KOMUNIKACIJA
Andreja Ošlak, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo z naslovom Ples kot neverbalna komunikacija preučuje teoretične osnove o plesu. Ples vključuje gibanje, spodbujanje izvirnosti in ustvarjalnosti in tako med seboj povezuje več področij. Je tudi del predšolske vzgoje. Diplomska naloga je teoretična. Izhodišče teme je opredeljeno iz številne razpoložljive literature na področju gibanja, komunikacije, umetnosti in plesa, kar pa je v diplomski nalogi opisano in ovrednoteno. Naloga obravnava človekovo telo in gib, ki igrata pomembno vlogo v plesu. Gib se raziskuje iz različnih zornih kotov kot element na različnih področjih. Ples je obravnavan kot del umetnosti in področje predšolske vzgoje. Osrednji del naloge obravnava komunikacijo − ples kot del neverbalne komunikacije − govorice telesa, ki jo razumemo kot umetnost videnja tistega, o čemer sogovornik, soplesalec razmišlja. Ples je svetovni jezik in se kaže kot izrazita komunikacija med telesi, neverbalna komunikacija, neizrečene besede, ki izražajo čustva in občutja skozi gib. V zadnjem poglavju pa je predstavljen ples kot osnovna gibalna dejavnost predšolskega otroka.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: telo, gibanje, umetnost, neverbalna komunikacija, ples, predšolska vzgoja, plesna vzgoja.
Objavljeno: 03.06.2011; Ogledov: 2654; Prenosov: 516
.pdf Celotno besedilo (648,98 KB)

9.
LUTKA IN OTROKOV VSAKDAN
Anja Žerjav, 2011, diplomsko delo

Opis: S pomočjo strokovne literature ter zapiskov s predavanj pri predmetu Lutkovno-gledališka vzgoja z metodiko je v diplomski nalogi predstavljena lutka kot sredstvo, za doseganje vzgojno izobraževalnih ciljev v predšolskem obdobju. Zanimala nas bo tudi lutka v povezavi z igro ter vpetost v ostala vzgojno izobraževalna področja, kot so glasba, umetnost, jezik, gibanje, matematika, narava, družba … Za otrokov razvoj je lutka ena izmed pomembnih komponent, kajti z njeno pomočjo si otrok razvija ustvarjalnost, gibanje, govor, spoznava naravo, zaznava svet, ga lažje razume, mu pomaga pri socializaciji. Poznamo različne vrste lutk, ki jih otroci lahko tudi sami ustvarijo ter jih oživijo v komunikaciji s samim seboj, vrstniki ali z drugo lutko. Kot popotnica pa lutko večkrat spremlja tudi igra, ki je spontana in ustvarjalna dejavnost, ki se pojavi v različnih obdobjih človekovega življenja. V predšolskem obdobju je igra osnovna dejavnost otrok. Za otrokov razvoj ob igri z lutko so pomembna področja otrokovega čustvenega, socialnega in spoznavnega razvoja: razvoj domišljije, ustvarjalnosti, razvoj samopodobe in samozavesti, razvoj socialnih veščin, razvoj empatije, izražanje čustev ter razvoj verbalne in neverbalne komunikacije. Zanimalo nas bo, kako strokovna literatura opredeljuje igro kot osnovno dejavnost predšolskega otroka ter vrste in značilnosti posameznih iger, ki se pojavljajo v predšolskem obdobju. Otrokom moramo ponuditi prijetno izkušnjo, srečanje z lutko, ki kot motivacijsko sredstvo pripomore k izvajanju vzgojnega dela.
Ključne besede: lutka, predšolska vzgoja, igra, otrok, okolje (prostor), materiali, komunikacija (verbalna in neverbalna), pozitivna samopodoba, samozavest
Objavljeno: 26.10.2011; Ogledov: 1714; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

10.
OSEBNA PRODAJA Z VIDIKA VERBALNE IN NEVERBALNE KOMUNIKACIJE
Aleksej Metelko, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam osebno prodajo z vidika verbalne in neverbalne komunikacije. V prvem delu, kjer predstavljam teoretično ozadje verbalne in neverbalne komunikacije, se osredotočam na sam proces prodajnega razgovora in psihologijo prodaje. Pri verbalni komunikaciji sem podrobneje predstavil pojme iz nevrolingvističnega programiranja in tehnik spraševanj ter aktivno poslušanje. Pri neverbalni komunikaciji pa sem se poglobil v najosnovnejšo telesno govorico, kot je proksemika, gestika, mimika, ter predstavil tudi mikroekspresije obraza ter fiziognomiko, torej določanje značaja oseb po njenih značilnostih glave in obraza. Opozoril sem tudi na pravila pri branju telesnih znakov in ugotavljanje laži. V drugem, praktičnem delu sem po predstavitvi značilnosti bančnih storitev in uspešnega bančnega tržnika, verbalno in neverbalno komunikacijo predstavil po fazah prodajnega razgovora, ki jih predlaga interaktivni model prodaje. Dotaknil sem se tudi pogajanj in opozoril na pomembnost poprodajnih aktivnosti. Govora je o prodaji bančnih produktov pravni osebi. Zavedel sem pomembnejše dele verbalne in neverbalne komunikacije, ki sem jo opazil pri sogovorniku oziroma jo tekom prodajnega razgovora uporabljal sam. Zanimala me je moč vpliva in sinergije verbalne in neverbalne komunikacije na potek in rezultat prodajnega razgovora. Predpostavke, da obvladovanje veščin osebne prodaje bistveno izboljša rezultat prodajnega razgovora in da je uspešna prodaja odsev skladne uporabe verbalne in neverbalne komunikacije, sem potrdil. Pomembna ugotovitev je, da v osebni prodaji, pa tudi na splošno v prodaji, ni zgolj pomembno prodati, temveč stranki zadovoljiti njene potrebe in želje, posledično sledi uspeh. Verbalno in neverbalno komuniciranje se je mogoče priučiti oziroma izpopolniti, tudi zlorabiti, vendar moramo za dolgoročni odnos ohraniti visoko stopnjo etičnosti. Tudi banke se, tako kot druge tržne organizacije, prilagajajo ostrim gospodarskim razmeram in veščine prodajnika so ključnega pomena za ohranjaje obstoječih strank in pridobivanje novih. Stranke so dandanes vse bolj izobražene in seznanjene tudi z načinom prodaje, tako je uspešen prodajnik tisti, ki je resnično vešč tako v verbalni kot tudi neverbalni komunikaciji in ki pozna različne prodajne tehnike. Prodajnik mora biti sposoben obvladovati inovativne in napredne tehnike, torej poznati teorijo in jo tudi znati prenesti v prakso. S poznavanjem verbalne in neverbalne komunikacije pridobiva pomembne informacije za prodajo in odločanje, kot drugo pa mu ta veščina omogoča uspešnejši lasten nastop. Vsled napisanega lahko rečemo, da se sinergija omenjenih veščin lahko zelo približa formuli za uspeh.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: osebna prodaja, verbalna komunikacija, nevrolingvistično programiranje, interaktivni model prodaje, psihologija prodaje, tehnike spraševanj, neverbalna komunikacija, nebesedna govorica, govorica telesa, mikroekspresije obraza, fiziognomika.
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 2027; Prenosov: 632
.pdf Celotno besedilo (8,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici