| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - NEVARNOSTI NARAVE IN NJENO VAROVANJE
Ina Pušnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom »Dejavnosti okoljske vzgoje v prvem triletju osnovne šole – nevarnosti narave in njeno varovanje« je razdeljeno na teoretični in empirični del. Teoretični del diplomskega dela obsega razlago termina ekologija, opis globalnega stanja okolja, okoljsko vzgojo, natančen pregled šestih nacionalnih učnih načrtov za prvo triletje s stališča okoljske vzgoje in dveh področij dejavnosti nevarnosti narave in varovanje okolja. V empiričnem delu predstavljamo rezultate raziskave izpeljane med učenci (n=823) in njihovimi učitelji (n=56) prvega triletja mariborskih osnovnih šol. Ugotovili smo, da učitelji pogosto načrtujejo in izvajajo dejavnosti, s katerimi varujejo okolje, manj pa načrtujejo in izvajajo dejavnosti zaščite pred nevarnostmi narave. Učenci se pred nevarnostmi narave zaščitijo, najbolj pred ugrizom klopa (85,3 %) in pikom komarja (84,8 %). Učenci varujejo okolje, tako da ločujejo odpadke (81,8 %), znajo našteti posledice onesnaževanja okolja (57,4 %), manj pa jim je znan termin oz. besede ekologija (16,5 %).
Ključne besede: ekologija, okoljska vzgoja, prvo triletje, nevarnosti narave, varovanje okolja.
Objavljeno: 19.09.2011; Ogledov: 1963; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici