| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREPOZNAVNOST OGLAŠEVALSKIH KAMPANJ NEPRIDOBITNIH HUMANITARNIH ORGANIZACIJ
Kim Pintarič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno oglaševanje nepridobitnih humanitarnih organizacij, ki ima svoje specifike, obenem pa gre za oglaševanje kot vsako drugo. Zato smo v teoretičnem delu umestili oglaševanje v splet marketinškega komuniciranja ter predstavili razvoj strategije oglaševanja; od izbora teme oglaševanja, oblikovanja sporočila, rabe oglaševalskih apelov in slavnih indosantov do izbora medijev. Definirali smo pojem nepridobitne humanitarne organizacije in oglaševanje le-teh natančneje umestili v področje socialnega marketinga. V empiričnem delu smo analizirali izbrane oglase nepridobitnih humanitarnih organizacij po določenih kriterijih, da bi ugotovili kakšne oglaševalske strategije so značilne za njih. Odziv družbe na oglaševalske kampanje nepridobitnih humanitarnih organizacij pa smo merili s pomočjo analize anketnega vprašalnika, s katero smo tudi potrdili oz. zavrnili zastavljene raziskovalne hipoteze. V sklepnem delu smo predstavili svoje ugotovitve.
Ključne besede: oglaševalska kampanja, indosiranje s slavnimi osebami, socialni marketing, virusni marketing, nepridobitne humanitarne organizacije
Objavljeno: 18.03.2013; Ogledov: 4410; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici