| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IN OSEBNA PRODAJA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2013, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je sestavni del komunikacije podjetja s tržnimi subjekti. Deli se na več različnih marketinških kanalov kot so; oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje in vedno bolj priljubljena oblika oglaševanja katera se imenuje spletno oglaševanje. Ker se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi situacijami in oteženimi pogoji, se morajo prilagajati in poiskati pravilne tržne pristope in kvalitetno komunikacijo s tržnimi subjekti. Soočajo se z finančnimi zlomi, konjunkturami gospodarskega razvoja, neizprosno konkurenco, zahtevnejšo in vedno bolj ozaveščeno in izobraženo strukturo kupcev kakor ostalimi dejavniki, ki postavljajo delovanje podjetja na preizkušnjo. Prav zaradi tega so primorana spremeniti tradicionalne poslovne prakse in uveljavljati novejše pristope do kupcev. Zaradi tega se organizacije odločajo za uvedbo marketinških komunikacijskih rešitev, katere omogočajo komunikacijo in tudi vpogled v pričakovanja in želje odjemalcev. Velik odstotek neuspešnih uvedb in delovanja marketinških storitev pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim in nedoslednim izvrševanjem začrtanih ciljev podjetja. Definiranje jasnih ciljev, vizije, strategije in obsega razpolagajočih virov, pogojuje dejavnike uspešnega in neuspešnega delovanja marketinškega komuniciranja. Podjetje Montana d.o.o., želi prenoviti obstoječe in vzpostaviti nove marketinške komunikacijske kanale in s tem vzpodbuditi obstoječe in nove odjemalce k večjemu nakupu njihovega materiala. Podjetje ima vizijo in uresničljive cilje, kateri se lahko udejanjijo z dobrim marketinškim delovanjem, pietetnim pristopom in sinergijskemu komuniciranju s kupci. V magistrskem delu želimo predstaviti podjetje, različne vrste marketinških komunikacijskih kanalov in možnosti prenašanja sporočila od pošiljatelja (podjetja) k prejemniku (kupcu). Opravili bomo kvalitativno analizo marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju. Rezultate intervjujev bomo analizirali in tako s pomočjo priznanih avtorjev in njihovih teoretičnih aksiomov o marketinškem komuniciranju izpeljali zaključke pri naši raziskavi.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in internetno trženje.
Objavljeno v DKUM: 10.01.2014; Ogledov: 3482; Prenosov: 623
.pdf Celotno besedilo (9,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici