| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno v DKUM: 16.03.2021; Ogledov: 1591; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

2.
Marketinško komuniciranje v podjetju Spar d.o.o.
Jan Kološa, 2018, diplomsko delo

Opis: Uspešno tržno komuniciranje je v sodobnih podjetjih ključnega pomena za uspeh podjetja. Uspešno tržno komuniciranje podjetju prinaša prepoznavnost njihovih izdelkov in/ali storitev, prepoznavanje prednosti izdelkov/storitev v primerjavi s konkurenčnimi produkti in ob uspešnem marketinškem komuniciranju vodi k večji prodaji ter posledično ustvarjanju dobička. Ustvarjen dobiček pa je danes tisto merilo, ki kaže, da je poslovni izid podjetja pozitiven in uspešen in daje podjetju možnost samoohranitve na zahtevnem in običajno konkurenčno močnem trgu. Ohranjanje podjetja in njegova uspešna rast na trgu pa je še kako pomembna za ohranjanje delovnih mest vseh zaposlenih v ponudbi izdelka ali storitve. Uspešna ponudba in prodaja izdelka/storitve pa je še kako odvisna od uspešnega marketinškega komuniciranja, ki kupca pripelje do odločitve o nakupu. Tukaj je dobro poznavanje in uporaba orodij marketinškega komuniciranja izjemnega pomena. Oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in osebna prodaja so dragocena orodja uspešnega marketinškega komuniciranja, katerih namen je vzpostaviti zvezo med proizvajalcem/ponudnikom izdelka/storitve in uporabnikom. Cilj marketinškega komuniciranja je uspešno prenesti marketinško informacijo od ponudnika h kupcu. Sodobni svet je danes preplavljen z marketinškimi sporočili vseh vrst in zlahka prihaja do prezasičenosti, ko sporočila v obtoku presegajo maksimum in tako težje dosegajo svoj cilj. V zastavljenem projektu sem se osredotočil na orodja marketinškega komuniciranja in njihov uspeh v doseganju kupcev za podjetje Spar, ki trži izdelke široke potrošnje, ki jih potrebuje vsako gospodinjstvo in vsak dom. Prav na tem področju pa je konkurenca izredno močna, saj so v zadnjih letih naselja opremljena z blagovnicami močnih konkurenčnih ponudnikov: Spar, Mercator, Tuš, Lidl, Hofer, … ki vneto zasipajo svoje potencialne kupce z mnoštvom marketinških pristopov, od TV in radijskih objav, digitalnih sporočil do vsakodnevnih letakov in časopisov, s katerimi mašijo poštne nabiralnike kupcev. V podjetju Spar so oblikovali uspešen splet orodij marketinškega komuniciranja, ki podjetju prinaša povečanje prodaje, prepoznavnost izdelkov in prednost pred konkurenco. Uporaba orodij tržnega komuniciranja je za Spar izrednega pomena. Uporabljajo široko paleto orodij marketinške komunikacije, od oglaševanja v časopisih, revijah, katalogih, do televizijskega in radijskega oglaševanja. Ob Hervisu so prvi, ki so uporabili tudi pošiljanje sms sporočil v direktni komunikaciji s kupcem. Prisotni so na Facebooku in Instagramu. S projektom Štartaj Slovenija, so vzpodbudili razvoj podjetniških idej malih podjetnikov in jih podprli s ponudbo njihovih izdelkov na Sparovih policah. S tem projektom postajajo mladi podjetniki prepoznavni, Spar pa se dvigne nad običajne marketinške pristope svoje konkurence. V Sparu so tudi mojstri pospeševanja prodaje s kartico zvestobe, ponujenimi popusti, ugodnostmi in akcijskimi ponudbami. V podjetju se zavedajo, da načrtovane cilje in poslovni uspeh lahko dosežejo samo s primernim načrtovanjem uporabe široke palete orodij marketinškega komuniciranja. S takim premišljenim pristopom h komunikaciji s kupci, pa ohranjajo vodilno mesto ponudnika široke palete kakovostnih izdelkov široke potrošnje po ugodni ceni.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, osebna prodaja, povečanje prodaje, štartaj Slovenija, kartica zvestobe.
Objavljeno v DKUM: 23.10.2018; Ogledov: 1913; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

3.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV V PROGRAMIH ZVESTOBE
Barbara Flajšman, 2016, diplomsko delo

Opis: Pri programu zvestobe gre za obliko prodaje, s pomočjo katere ponudnik blaga in storitev zbere čim več podatkov o svojih kupcih ter jim nato na podlagi analize teh podatkov ponudi tiste izdelke, za katere meni, da jih najbolj potrebujejo oziroma si jih želijo. Da je program čim bolj privlačen za kupce in v njih vzpodbudi željo po včlanitvi, izvajalci programa oblikujejo različne sisteme nagrajevanja, s pomočjo katerih nato skušajo vplivati na obseg osebnih podatkov, ki jim jih bodo kupci zaupali. Temelj programa zvestobe tako predstavljajo zbirke osebnih podatkov, ki so pravno varovana kategorija, zato mora izvajalec programa pri zbiranju podatkov spoštovati sklop pravnih pravil, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Izvajalec programa mora poskrbeti, da osebne podatke zbira in obdeluje v skladu s temeljnimi načeli varstva osebnih podatkov, to so načelo poštenosti in zakonitosti ter načelo sorazmernosti, saj je vsaka obdelava v nasprotju s temi načeli nedopustna. Upoštevati mora pravila o pravni podlagi za obdelavo, ki jo predstavlja soglasje posameznika in pravila o namenu obdelave, ki mora biti določen pred začetkom zbiranja. Pri zbiranju in nadaljnji obdelavi pa mora spoštovati tudi pravice, ki jih ima posameznik, katerega podatki se zbirajo in obdelujejo. Posameznik ima tako pravico biti seznanjen o tem, kdo o njem zbira podatke in katere, obenem pa ima tudi pravico, da prepove zbiranje in obdelavo podatkov, da zahteva izbris, dopolnitev, popravek ali blokiranje že zbranih podatkov. Zakonodaja daje posamezniku tudi pravico do sodnega varstva v primeru kršitev njegovih pravic kakor tudi v primeru nezakonitega zbiranja in obdelave podatkov. Ker gre pri osebnih podatkih za občutljivo pravno kategorijo, pravo zahteva od izvajalca programa, kot uporabnika osebnih podatkov, tudi učinkovito zavarovanje osebnih podatkov.
Ključne besede: osebni podatek, program zvestobe, neposredno trženje, upravljavec osebnih podatkov, soglasje posameznika, pogodbeni obdelovalec, posredovanje osebnih podatkov, pravica do seznanitve, zavarovanje osebnih podatkov
Objavljeno v DKUM: 21.09.2016; Ogledov: 1760; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (924,88 KB)

4.
PRIKAZ MARKETINŠKEGA SPLETA NA PRIMERU DRUŽINSKEGA PODJETJA AVGUST SEREC S.P.
Damir Serec, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo spoznali, da je marketinški splet v malem družinskem podjetju izjemnega pomena. Za vsako podjetje je zelo pomembno, da prodaja kvalitetne, cenovno ugodne izdelke, ki jih trži preko različnih tržnih poti in jih preko marketinškega komuniciranja približa vsem obstoječim in potencialnim odjemalcem. Vse te elemente marketinškega spleta mora vsako podjetje, še posebej to velja za malo družinsko podjetje, dobro načrtovati, saj je končni cilj vsakega podjetnika prodaja izdelka, čim večji zaslužek in zadovoljstvo stranke. V današnjem času je v dejavnosti, kjer deluje podjetje Avgust Serec s. p. zelo pomembno, da lahko podjetje ponudi svoji obstoječim ali novim potencialnim strankam pravo izbiro izdelkov v pravem času, po pravih cenah in v pravih količinah. Podjetje namreč deluje v panogi, kjer odjemalci potrebujejo izdelke v zelo kratkem času ali nemudoma, zato je zanj zelo pomembno, da podrobno spremlja dogajanje na trgu in se hitro prilagaja.
Ključne besede: malo podjetje, družinsko podjetje, konkurenca, marketinški splet, izdelek, cena, tržne poti, marketinško komuniciranje, osebna prodaja, neposredno trženje, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Objavljeno v DKUM: 21.06.2016; Ogledov: 1237; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (900,92 KB)

5.
Tržno komuniciranje v organizaciji KOGRAD IGEM d.o.o.
Ivana Šipek, 2016, diplomsko delo

Opis: Ustrezno tržno komuniciranje je bistvo uspeha vsake organizacije in postaja v razmerah vse večje konkurence, ki vlada na tržišču, vedno bolj pomembna funkcija trženjskega spleta. Danes organizacije delujejo v okolju, v katerem se konkurenca hitro menja, v katerem se hitro menjajo tudi želje in potrebe odjemalcev. Organizacije morajo s svojim marketinškim pristopom poiskati potencialne odjemalce, njihove potrebe ter jih zadovoljiti na najoptimalnejši način. Pri tem se poslužujejo različnih tehnik komuniciranja in sicer: oglaševanja, pospeševanja prodaje, osebne prodaje, neposrednega trženja in odnosov z javnostmi. Ključ za uspešno delovanje organizacij je v prilagajanju razlikam v okolju, ki obstajajo na različnih tržiščih. Uspešne so tiste organizacije, ki so ugotovile, kaj ljudje potrebujejo in kam se nagibajo trendi v prihodnosti. Vsebina diplomskega dela je razdeljena na dva dela. Prvi del je povzetek teoretičnih izhodišč nekaterih avtorjev o tržnem komuniciranju in instrumentih tržnega komuniciranja. V drugem delu je predstavljena organizacija KOGRAD IGEM d.o.o., tržno komuniciranje v omenjeni organizaciji ter prepoznavnost organizacije in njenih izdelkov in storitev pri naključnih kupcih. Raziskava predstavljena v diplomskem delu je nastala na podlagi enoletnih izkušenj dela v oddelku komerciale proučevane organizacije in študija ob delu na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru.
Ključne besede: tržno komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, izdelki in storitve
Objavljeno v DKUM: 20.06.2016; Ogledov: 1491; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

6.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MATJAŽ, D.O.O.
Ana Cukjati, 2016, diplomsko delo

Opis: Dandanes je zaradi hude konkurence na vseh področjih zelo pomembno poznavanje svojih ciljnih skupin in na podlagi tega ustvarjanje takšne ponudbe, ki je boljša od konkurentov. Na trgu je boj za kupca vedno ostrejši, konkurentov pa je vedno več, saj ponudba raste hitreje kot povpraševanje. Prisotnost konkurence ponudnike spodbuja, da iščejo nove možnosti in ideje, kako obdržati obstoječe kupce in pridobiti nove. Sodobni porabniki oz. kupci so vedno bolj ozaveščeni o ponudbi na trgu in postajajo vse zahtevnejši, zato potrebujejo veliko več informacij, na podlagi katerih se odločijo za nakupe in zadostijo svojim potrebam. Prav tako so postali bolj občutljivi na cene in vse manj je zvestih eni blagovni znamki. Če želijo podjetja preživeti, morajo čim bolj uspešno prodajati svoje izdelke in storitve. Podjetje mora poleg izpostavljenih objektivnih in funkcionalnih prednosti izdelka oziroma storitve ponuditi tudi ustrezno marketinško komuniciranje, s katerim predstavlja svoje izdelke kupcem. Uporablja lahko različne instrumente tržnega komuniciranja: osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, oglaševanje in pospeševanje prodaje. Zadnji omenjen instrument v zadnjih letih pridobiva vse večji pomen pri nas, saj lahko mnoge aktivnosti pospeševanja prodaje dnevno zasledimo v trgovinah. Diplomsko delo obravnava pospeševanje prodaje v podjetju Matjaž, d. o. o., ki je generalni zastopnik za podjetje Hörmann. Diplomsko delo zajema pet poglavij in je razdeljeno na teoretični in praktični del. Pri teoretičnem delu sem si pomagala z razpoložljivo domačo in tujo literaturo. V uvodnem delu sem opisala področje in opredelila problem, namen in cilje. Sledijo opredelitve tržnega komuniciranja, njegovega procesa, dejavnikov in ciljev, ki jih navajajo različni avtorji. V nadaljevanju je predstavljeno pospeševanje prodaje, njegove naloge in cilji, metode in samo načrtovanje in vrednotenje, ter prednosti in slabosti pospeševanja prodaje. V praktičnem delu sledi predstavitev podjetja Matjaž, d. o. o., njegove vizije in poslanstva. Ker je podjetje generalni zastopnik podjetja Hörmann, sem na kratko predstavila tudi matično podjetje. Sledijo organiziranost podjetja in prodajne službe, cilji podjetja, prodajni in storitveni program ter marketinško komuniciranje v podjetju. V zadnjem delu diplomskega dela sem se osredotočila na pospeševanje prodaje v podjetju.
Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, metode pospeševanja prodaje
Objavljeno v DKUM: 17.06.2016; Ogledov: 2260; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

7.
8.
TRENDI TRŽNEGA KOMUNICIRANJA NA PRIMERU ZNANIH SLOVENSKIH PODJETIJ
Sara Pokeržnik, 2014, magistrsko delo

Opis: Izhodišče problema je ugotoviti, kolikšna je potreba po vključevanju in učinkoviti rabi orodij tržnega komuniciranja trgovinskih podjetij. Empirična študija, v katero smo zajeli podjetja Mercator, Tuš, Spar in E.Leclerc, je pokazala, da podjetja potrošnike nagovarjajo s pomočjo več različnih orodij tržnega komuniciranja, med katere sodijo oglaševanje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi in neposredno trženje. Trend, ki smo ga opazili, kaže, da je potrebna sinergija, oziroma sočasno kombiniranje več različnih orodij tržnega komuniciranja z namenom doseganja čim širšega spektra potrošnikov.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje
Objavljeno v DKUM: 22.05.2015; Ogledov: 1752; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

9.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKEL
Tamara Furjan, 2014, magistrsko delo

Opis: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu. V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov.
Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel
Objavljeno v DKUM: 08.10.2014; Ogledov: 2745; Prenosov: 738
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

10.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IN OSEBNA PRODAJA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2013, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je sestavni del komunikacije podjetja s tržnimi subjekti. Deli se na več različnih marketinških kanalov kot so; oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje in vedno bolj priljubljena oblika oglaševanja katera se imenuje spletno oglaševanje. Ker se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi situacijami in oteženimi pogoji, se morajo prilagajati in poiskati pravilne tržne pristope in kvalitetno komunikacijo s tržnimi subjekti. Soočajo se z finančnimi zlomi, konjunkturami gospodarskega razvoja, neizprosno konkurenco, zahtevnejšo in vedno bolj ozaveščeno in izobraženo strukturo kupcev kakor ostalimi dejavniki, ki postavljajo delovanje podjetja na preizkušnjo. Prav zaradi tega so primorana spremeniti tradicionalne poslovne prakse in uveljavljati novejše pristope do kupcev. Zaradi tega se organizacije odločajo za uvedbo marketinških komunikacijskih rešitev, katere omogočajo komunikacijo in tudi vpogled v pričakovanja in želje odjemalcev. Velik odstotek neuspešnih uvedb in delovanja marketinških storitev pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim in nedoslednim izvrševanjem začrtanih ciljev podjetja. Definiranje jasnih ciljev, vizije, strategije in obsega razpolagajočih virov, pogojuje dejavnike uspešnega in neuspešnega delovanja marketinškega komuniciranja. Podjetje Montana d.o.o., želi prenoviti obstoječe in vzpostaviti nove marketinške komunikacijske kanale in s tem vzpodbuditi obstoječe in nove odjemalce k večjemu nakupu njihovega materiala. Podjetje ima vizijo in uresničljive cilje, kateri se lahko udejanjijo z dobrim marketinškim delovanjem, pietetnim pristopom in sinergijskemu komuniciranju s kupci. V magistrskem delu želimo predstaviti podjetje, različne vrste marketinških komunikacijskih kanalov in možnosti prenašanja sporočila od pošiljatelja (podjetja) k prejemniku (kupcu). Opravili bomo kvalitativno analizo marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju. Rezultate intervjujev bomo analizirali in tako s pomočjo priznanih avtorjev in njihovih teoretičnih aksiomov o marketinškem komuniciranju izpeljali zaključke pri naši raziskavi.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in internetno trženje.
Objavljeno v DKUM: 10.01.2014; Ogledov: 3482; Prenosov: 623
.pdf Celotno besedilo (9,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici