| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SCHIEDEL D.O.O., PREBOLD
Nataša Vogrinc, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je del marketinškega spleta, ki je v današnjih časih postaja vse bolj pomembno. Poleg odločitev o cenah, kvaliteti izdelkov in dosegljivosti izdelkov kupcu je potrebno razmisliti, kako te izdelke promovirati na čim bolj optimalen način. Tudi segment dimniških sistemov ne izostaja od tega, saj konkurenca postaja vse močnejša in kupci zahtevnejši. Potreben je učinkovit program marketinškega komuniciranja s ciljno javnostjo. V podjetju Schiedel d.o.o., Prebold se dobro zavedajo pomena marketinškega komuniciranja in v te namene skrbno načrtujejo svoje aktivnosti marketinškega komuniciranja ter se trudijo ohranjati dober odnos s ciljnimi javnostmi. Pretežen del marketinških aktivnosti namenjajo osebni prodaji, to kot najpomembnejši. V zadnjem času skrbijo tudi za povečano pospeševanje prodaje svojih izdelkov. S tem je usklajen tudi proračun, ki ga namenjajo osebni prodaji. Kar dve tretjini celotnega proračuna je namenjenega temu. Posebej pozorno gradijo in usposabljajo svojo prodajno ekipo. Prodajni zastopniki so stimulativno nagrajevani in izjemno motivirani za delo, ki ga opravljajo. Podoba podjetja v javnosti je na visokem nivoju in blagovna znamka Schiedel dobro prepoznavna, tudi na račun oglaševanja, ki je v podjetju prav tako zelo pomembno. Največ rezerv ima podjetje v neposrednem trženju, ki bi ga bilo v prihodnosti vredno bolje izkoristiti.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, ciljno občinstvo, cilji marketinškega komuniciranja, proračun, mediji, inštrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, prodajno osebje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, podjetje Schiedel d.o.o., Prebold, koncern Schiedel.
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 2430; Prenosov: 448
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)

2.
RAZISKAVA TRGA ZA POTREBE OGLAŠEVANJA NA AVTOBUSIH
Maja Kajnih, 2009, diplomsko delo

Opis: V zadnjih nekaj letih je oglaševanje na prostem na slovenskem trgu doseglo pravi porast in razvoj. Pojavljati so se začele bolj inovativne oblike medijev oglaševanja na prostem, zato imajo oglaševalci oziroma oglaševalske agencije na razpolago večje možnosti, da naredijo oglaševalsko sporočilo še bolj kreativno. Oglaševanje na avtobusih je uspešno vpeljalo nove oblike prikazovanja oglasnih sporočil tako na zunanjih površinah avtobusov, z novimi materiali, s pomočjo katerih imajo oglasi na zunanjih površinah avtobusa daljšo življenjsko dobo. Novosti so tudi na področju oglaševanja v notranjosti avtobusa, kjer so ta trenutek najbolj aktualni digitalni prikazovalniki oglasov, ki ponujajo širok spekter prikazovanja oglasnih sporočil. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem raziskava trga in sam proces raziskave trga, opredeliti smo marketinško komuniciranje in podali opredelitve zunanjega oglaševanja. Teoretična znanja smo uporabili v praktičnem delu diplomske naloge, kjer smo na podlagi anketnega vprašalnika naredili raziskavo, in z njeno pomočjo pridobili informacije, ki so se nanašale na oglaševanje na avtobusih. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti splošno mnenje prebivalcev Maribora in njegove širše okolice o avtobusnem oglaševanju. Na podlagi analize rezultatov ankete lahko zaključimo s trditvijo, da je avtobusno oglaševanje dobro sprejeto med prebivalce Maribora in njihove širše okolice, saj smo ugotovili, da je njihovo splošno mnenje o avtobusnem oglaševanju dobro. Ugotovili smo, da predstavlja notranje avtobusno oglaševanje še neizkoriščen potencial, saj je tovrstno oglaševanje še povsem nerazvito v krajevnih avtobusih, ki vozijo v okolici Maribora in njegovi širši okolici.
Ključne besede: raziskava trga, proces raziskave trga, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, neposredno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, zunanje oglaševanje, oglaševanje na avtobusih
Objavljeno: 24.11.2009; Ogledov: 2220; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (18,24 MB)

3.
TRŽENJE VEČNAMENSKE ŠPORTNE DVORANE V PODČETRTKU
Januš Hunski, 2009, diplomsko delo

Opis: Nahajamo se v težkih gospodarskih razmerah, zato ni več dovolj biti podjetje, ki ga odlikuje vrhunska kakovost njegovih izdelkov in storitev. Nujno potrebno je izvrstno obvladovanje tržnega komuniciranja, kar pomeni, da morajo biti podjetja dobro podkovana v poznavanju trženja. Trg večnamenskih športnih dvoran je zelo konkurenčen in neizprosen, zato bodo preživela samo tista podjetja, ki bodo svoje kupce oziroma obiskovalce uspela spretno prepričati v nakup. V diplomskem delu smo se osredotočili na področje trženja. Za primer smo izbrali trženje večnamenske športne dvorane v Podčetrtku. Spoznali smo teoretično osnovo trženja in tržno-komunikacijskega spleta. Natančneje smo si ogledali korake, ki jih je potrebno oblikovati za uspešno tržno komuniciranje in vsa orodja s katerimi organizacije vzpostavijo stik z okoljem. Ta orodja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje in osebna prodaja. V praktičnem delu diplomske naloge pa sta trženje in orodja tržnega komuniciranja prikazana na primeru večnamenske športne dvorane v Podčetrtku. Predstavili smo partnerja javno-zasebnega partnerstva. Pri diplomskem delu smo se geografsko omejili na Slovenijo in obmejno območje Hrvaške. Na omejitve smo naleteli tudi pri iskanju literature za praktični del diplomske naloge, saj na temo trženja športnih objektov primanjkuje literature.
Ključne besede: trženje, tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, Terme Olimia d.d., večnamenska športna dvorana
Objavljeno: 19.05.2010; Ogledov: 1920; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (282,67 KB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU DANA
Marko Hren, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Komuniciranje je ena temeljnih dejavnosti človeka, ki mu omogoča obstoj in razvoj v družbi in organizacijah, formalnih in neformalnih, v katere je vključen. Ljudje ves čas komuniciramo, bodisi z besedami bodisi nebesedno s kretnjami, pogledom, svojim premikanjem. Komunikacije so prisotne od nastanka človeka, vendar se skozi čas spreminjajo, razvijajo, usklajujejo in dopolnjujejo. Vsekakor pa vseskozi obstajajo. V želji, da bi bilo podjetje uspešno na trgu in v prednostmi pred drugimi mora imeti dobro postavljeno politiko komuniciranja. Proces marketinškega komuniciranja nam pomaga zgraditi dobro blagovno znamko izdelka ali podjetje. Vendar blagovna znamka ohranja svojo moč le toliko časa, dokler ohranja zveste uporabnike. Dobro poznavanje in razumevanje uporabnikov je zato temelj za grajenje zvestobe in s tem moči blagovne znamke. V teoretičnem delu smo najprej opredelili komuniciranje. Nadalje smo razdelali vrste, namen, elemente in oblike komuniciranja. Komuniciranje postaja vse bolj pomemben proces, ki nas spremlja vse življenje in nas spremlja vsak trenutek. Komunikacijo tvorijo poleg izrečenih besed še vse naše kretnje, pogledi, nasmehi,… Sledi bolj natančna opredelitev marketinškega komuniciranja, ki je tudi glavna tema magistrske naloge. Podrobno smo pogledali proces, strategije, organiziranje in instrumente marketinškega komuniciranja. Pridobiti lojalnost in zaupanje je eden izmed pomembnih ciljev marketinškega komuniciranja. Marketinško komuniciranje obravnavamo kot pomemben proces, ki ob dobro organiziranih akcijah pomembno pripomore k prodaji izdelkov. Podjetje Dana je na trgu prisotno že 58 let in je v svojem obstoju preživljalo lepa in manj lepa obdobja. Svoje ime oziroma svojo blagovno znamko je uspešno gradilo skozi vsa obdobja svojega obstoja. V svojih začetkih kot blagovna znamka žganih alkoholnih pijač se je kasneje preoblikovala v brezalkoholne pijače, danes pa je predvsem poznana kot vodilna blagovna znamka za negazirane vode. Predstavili smo proces marketinškega komuniciranja v zadnjih letih in tudi opravili raziskavo, s katero smo potrdili, da je proces marketinškega komuniciranja dobro voden.
Ključne besede: Komuniciranje, Marketing, Marketinško komuniciranje, Blagovna znamka, Oglaševanje, Pospeševanje prodaje, Odnosi z javnostmi, Osebna prodaja, Neposredno trženje
Objavljeno: 29.10.2010; Ogledov: 3711; Prenosov: 1027
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

5.
INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU TERME OLIMIA D.D.
Martina Terner, 2010, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je zelo pomembna sestavina procesa trženja, saj le z dobro sestavljenim programom komuniciranja podjetje lahko doseže svoje zastavljene cilje. V Sloveniji imamo zelo dobro razvit zdraviliški turizem in zato tudi zelo močno konkurenco. Če hoče biti podjetje konkurenčno oz. če hoče biti korak pred drugimi, mora odjamalcem ponuditi nekaj drugačnega, inovativnega, novega - skratka nekaj česar drugi nimajo. V diplomskem delu smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja v Termah Olimia, ki so zelo uspešno podjetje, zelo prepoznavni na trgu in kljub nekoliko višjim cenam v primerjavi s konkurenti vedno znova presenečajo svoje odjemalce, gostom ponujajo nekaj več in žanjejo vedno nove uspehe. Predstaviti smo želeli kako podjetje z uspešnim kombiniranjem različnih instrumentov dosega tako zelo dobre rezultate. V nadaljevanju pa smo nekaj pozornosti posvetili tudi načinu določanja proračuna za marketinško komuniciranje, razporeditvi znotraj posameznih instrumentov in nenazadnje tudi merjenju uspešnosti določenih instrumentov.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, določanje proračuna za marketinško komuniciranje, Terme Olimia d.d.
Objavljeno: 19.10.2010; Ogledov: 2429; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

6.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE KOMUNICIRANJA V MARKETINGU PODJETJA TERME 3000
Edita Bunderla, 2010, diplomsko delo

Opis: V sodobnem turizmu zgolj atraktivna in kakovostna ponudba podjetju še ne zagotavlja uspeha. Ob vse večji konkurenci med ponudniki turističnih storitev in zahtevnosti turistov je vse bolj pomembna ustrezna marketinška usmerjenost in organiziranost podjetja. Dober tržni položaj in prepoznavnost v evropskem merilu bodo podjetja lahko dosegla le s sodobno zasnovanim komuniciranjem s številnimi ciljnimi skupinami. Osnova za uspešno izvajanje tržnih aktivnosti je dobro zasnovana strategija nastopa na trgu. Strategija marketinškega komuniciranja mora biti skrbno načrtovana; podjetje mora na podlagi vseh zbranih podatkov v skladu z zastavljenimi cilji komuniciranja izbrati ustrezne komunikacijske aktivnosti in zagotoviti ustrezna sredstva za njihovo izvedbo. Terme 3000 so eno vodilnih slovenskih turističnih podjetij, ki je uspešno in uveljavljeno tudi na evropskem turističnem trgu. V skladu s sodobnimi turističnimi trendi so v podjetju razvili ključne turistične produkte, na katerih so zasnovali svoj nadaljnji razvoj. Bogato dediščino Panonskega morja, tradicijo, znanje in vrhunske turistične storitve so v Termah 3000 združili s strokovnostjo zaposlenih, prijaznostjo tamkajšnjih ljudi in urejenim okoljem ter tako ustvarili priljubljeno turistično destinacijo zdravja, lepote in bogatih doživetij. Vendar pa glede na poznavanje razmer v podjetju in ugotovitve raziskave menimo, da bi z učinkovitejšim komuniciranjem svojo uspešnost lahko še povečalo. Tako bodo morali še več naporov usmeriti predvsem v pridobivanje aktualnih informacij s tržišča in prilagajanje sodobnim turističnim trendom. Kljub nekaterim pomanjkljivostim lahko glede na uspešnost podjetja in njegove poslovne rezultate zaključimo, da je komuniciranje v marketingu Term 3000 dovolj uspešno in da je podjetje na dobri poti; ob nekaterih manjših spremembah in posodobitvah ter ob upoštevanju rezultatov tržnih raziskav bo podjetje tudi v prihodnje, na velikem evropskem trgu, lahko ohranjalo in še krepilo svoj tržni položaj. V diplomski nalogi smo preučili komuniciranje v turističnem marketingu in izpostavili pomen oblikovanja ustrezne strategije, ki je v današnjih tržnih razmerah ključnega pomena za doseganje ciljev marketinga in zagotavljanje ustreznega tržnega položaja ter uspešnosti turističnega podjetja. Pri tem smo analizirali dejavnike, ki v največji meri vplivajo na oblikovanje strategije in predstavili to dejavnost v podjetju Terme 3000. Ob primerjavi s teoretičnimi izhodišči in ugotovitvami analize smo želeli ugotoviti pomen in vlogo komuniciranja v marketingu omenjenega podjetja ter način uporabe posameznih elementov promocijskega spleta v okviru izbrane strategije komuniciranja. Z uporabo analitičnih raziskovalnih metod smo dosegli cilj, ki smo so ga zastavili in hkrati potrdili osnovno hipotezo o pomanjkljivostih na področju komuniciranja, ki bi jih ob upoštevanju danih predlogov lahko odpravili in tako še povečali poslovno uspešnost.
Ključne besede: turizem, marketing, zdraviliški turizem, wellness, marketinško komuniciranje, strategija komuniciranja, promocijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, elektronsko trženje.
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 2645; Prenosov: 495
.pdf Celotno besedilo (999,67 KB)

7.
TRŽNO KOMUNICIRANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Staša Kovač, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tržno komuniciranje je skupek dejavnosti, ki jih podjetja uporabljajo za komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci. Tržno komuniciranje sestavljajo oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi, podjetja pa se odločijo ali bodo za doseganje tržnih ciljev in strategij uporabljala eno ali več komunikacijskih orodij oziroma instrumentov. Vsa ostrejša konkurenca, ki se pojavlja na tržišču, sili podjetja, da se za uspešnost poslovanja ne odločajo samo o izdelku, ceni in prodajnih poteh, temveč tudi o pravilni izbiri tržnega komuniciranja. Vloga tržnega komuniciranja danes za podjetja predstavlja pomembno vodilo za uspešnost in postaja za podjetja prava nujnost. Za doseganje dobrih poslovnih rezultatov mora prevladati usmerjenost h kupcem in uporabnikom ter zadovoljevanju njihovih potreb in želja. Pogoj za takšno usmerjenost pa je dobro tržno komuniciranje oziroma instrumenti tržnega komuniciranja, ki so ključnega pomena, saj pomagajo vzpostaviti pristnejši stik med kupci in prodajalci. Ob optimalnem izboru orodij komuniciranja lahko podjetje doseže učinkovito trženjsko komunikacijo, s katero predstavlja svoje izdelke, storitve, znamko in podjetje. V diplomskem seminarju smo predstavili tržno komuniciranje v trgovini na drobno. Diplomski seminar smo razdelili na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo domače in tuje literature opredelili različne poglede in mnenja avtorjev ter prišli do spoznanj in ugotovitev tržnega komuniciranja v trgovini na drobno. Medtem ko so v praktičnem delu z pomočjo pridobljenih znanj in teoretičnih opredelitev predstavili tržno komuniciranje v Skupini Mercator. Tržno komuniciranje v Mercatorju smo predstavili z instrumenti tržnega komuniciranja in sicer z instrumenti, ki jih v podjetju največ uporabljajo; to so oglaševanje, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, tržno komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, trgovina na drobno
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 3499; Prenosov: 507
.pdf Celotno besedilo (924,27 KB)

8.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE ZA NOVI LASTNI PROGRAM V PODJETJU STILLES D.O.O.
Marko Groboljšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Proces marketinškega komuniciranja zajema vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja z namenom vzpostavitve komunikacije z obstoječimi in potencialnimi strankami, udeleženci v poslu. S tržnim ali marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča o svojem obstoju, lastnostih in prednostih posameznih storitev, s čimer želi kupce prepričati za nakup. Tržno komuniciranje je v poenostavljeni obliki torej informiranje, vplivanje in prepričevanje ciljne javnosti. Pri vsem tem pa moramo dobro poznati proces, kdo komu kaj sporoča, po kateri poti in s kakšnim učinkom. Vsak izdelek potrebuje učinkovit program marketinškega komuniciranja, ki zajema naslednjih šest stopenj: določitev ciljnega občinstva, določitev ciljev, oblikovanje sporočila, določitev proračuna, izbiranje promocijskega spleta in merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja. Med promocijski splet pa štejemo oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodaja ter neposredno trženje. V podjetju Stilles d. o. o., se zavedajo pomembnosti marketinškega komuniciranja, zato se za novi lastni program poslužujejo vseh petih orodij promocijskega spleta, daleč največ poudarka pa dajejo pospeševanju prodaje, in sicer oglaševanju na sejmih. Poleg tega dajejo čedalje večji pomen oglaševanju in odnosom z javnostmi. Pri slednjih se to opazi, saj je podoba podjetja v javnosti na visokem nivoju, blagovna znamka pa dobro prepoznavna.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, stilno pohištvo, Stilles, novi lastni program Memento.
Objavljeno: 24.08.2011; Ogledov: 1375; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (5,45 MB)

9.
TRŽNO KOMUNICIRANJE IZOBRAŽEVALNIH STORITEV
Barbara Cvetko, 2011, diplomsko delo

Opis: Obravnavano področje se nanaša na tržno komuniciranje izobraževalnih storitev, kjer se v praktičnem delu analizira poslovanje jezikovne šole Hiša jezikov na tem področju. Tržno komuniciranje ni le oglaševanje in prodaja storitev. Vsaka organizacija mora razumeti potrebe svojih ciljnih skupin in poiskati rešitve, katere bodo te potrebe predvsem kakovostno zadovoljile. Zaposleni v organizaciji morajo biti usposobljeni za izvedbo celotnega postopka izvajanja tržnega komuniciranja, od raziskovanja tržišča, opredelitve ciljnih skupin in izbire orodja tržnega komuniciranja ter merjenja uspešnosti izvedene akcije, tako da se kot organizacija pozicionirajo na trgu s povpraševanju ustrezno ponudbo storitev. Pri tem je potrebno imeti dovolj spretnosti za odločanje o izbiri tržno-komunikacijskega orodja in njegovega celovitega izkoriščanja za zadovoljitev porabnikov. Tržno komuniciranje predstavlja pomemben dejavnik, s katerim si izobraževalne organizacije povečajo prodajo, prepoznavnost izobraževalnih storitev in pridobijo konkurenčno prednost. To pa ne pomeni le oblikovanje kvalitetne izobraževalne storitve in privlačne cene, temveč je potrebno z obstoječimi in potencialnimi udeleženci učinkovito komunicirati. Enako velja za notranjo komunikacijo, kjer lahko dobri medsebojni odnosi, motivacija zaposlenih in zahteva po visoki stopnji strokovnosti, vplivajo na uspeh organizacije na zunanjem trgu. S svojim delom sem želela opozoriti na pomen tržnega komuniciranja na področju izobraževalnih storitev, predvsem pri izvajanju jezikovnih programov v jezikovni šoli Hiša jezikov. V kolikor se bodo tržno-komunikacijske aktivnosti načrtovale pravočasno in organizirano, lahko jezikovna šola doseže velike napredke.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, izobraževalne storitve, jezikovna šola
Objavljeno: 16.01.2012; Ogledov: 1399; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

10.
TRŽNO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HYPO LEASING
Marina Kodila, 2011, diplomsko delo

Opis: Dober izdelek/storitev, njegova dostopnost in privlačne cene v današnjem času niso dovolj, da podjetje izdelek/storitev proda. Bistveno je komuniciranje s sedanjimi in z možnimi bodočimi kupci. Kljub največjemu tržnemu deležu na slovenskem trgu, se podjetje Hypo Leasing d.o.o. zaveda pomena tržnega komuniciranja, kateremu namenja veliko pozornosti in sredstev. Oglasi podjetja so prepoznavni in dobro pozicionirani, ključni dejavnik za uspeh podjetja pa so tudi zaposleni in zunanji partnerji, s katerimi podjetje sodeluje, kar dokazujejo rezultati ankete.
Ključne besede: tržno komuniciranje, orodja tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, neposredno trženje, osebna prodaja, podjetje
Objavljeno: 23.01.2012; Ogledov: 1836; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (893,93 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici