| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV GOSPODARSKE IN FINANČNE KRIZE NA STRATEGIJO TRŽENJA PODJETJA NA MEDNARODNEM TRGU STAVBNEGA POHIŠTVA
Daša Korpar, 2016, magistrsko delo

Opis: Začetki gospodarske krize v letu 2008 imajo velik vpliv na gradbeno panogo. Dodana vrednost in proizvodnja sta se začeli občutno zmanjševati, kar je v letu 2009 povzročilo zmanjšanje bruto plač in števila zaposlenih. Močno krčenje v gradbeništvu je v letih 2010/2011 privedlo do stečaja dveh od treh največjih slovenskih gradbenih podjetij (SCT Ljubljana in Vegrad Velenje). Kljub težavam, ki jih je prinesla gospodarska kriza iz leta 2008, svet postaja vse bolj povezan in soodvisen. Sodobno svetovno gospodarstvo prepoznamo po trženju v tujini, po povečani tržni moči velikih podjetij, ki poslujejo v več državah, po liberalizaciji mednarodne trgovine, po inovacijah, po razvoju sodobnejših tehnoloških procesov, po večanju števila konkurentov, po medorganizacijskem mreženju ter po hitrejši internacionalizaciji podjetij. V magistrskem delu bomo obravnavali vpliv gospodarske in finančne krize na poslovanje in krčenja gradbenega sektorja ter strategijo trženja na mednarodnem tržišču stavbnega pohištva, natančneje notranjih vrat in podbojev. Za primer bomo izbrali slovensko podjetje, ki se ukvarja s prodajo in vgradnjo stavbnega pohištva ter podov. Pričeli bomo z raziskavo vpliva gospodarske in finančne krize na tržne razmere in poslovanje v slovenski gradbeni dejavnosti ter jih primerjali s tistimi na Hrvaškem. Nato bomo predstavili podjetje X in opredelili poslovno in finančno analizo podjetja. Na podlagi ugotovitev iz prejšnjih poglavij bomo oblikovali strategijo vstopa podjetja X na hrvaško tržišče notranjih vrat in podbojev. V sklopu oblikovanja strategije vstopa bomo analizirali konkurenčno okolje, kakovost in cene notranjih vrat in podbojev, odjemalce, velikost tržišča in na podlagi analize predlagali izbor primerne strategije za vstop na hrvaško tržišče. Za temo o gospodarski krizi smo se odločili zaradi njene aktualnosti, še posebej v gradbenem sektorju, ki je bil s pojavom gospodarske krize izjemno močno prizadet. Za strategijo vstopa podjetja X na hrvaško tržišče smo se odločili zaradi želje podjetja po novih tržiščih ter zaradi že zapolnjenih trženjskih kapacitet na slovenskem tržišču. Namen magistrskega dela je proučiti vplive gospodarske krize na gradbeni sektor in podjetje X ter načrtovano strategijo vstopa podjetja na hrvaško tržišče stavbnega pohištva.
Ključne besede: gospodarska kriza, finančna kriza, gradbeništvo, mednarodno poslovanje, izvoz, neposredni izvoz, trženjski splet
Objavljeno v DKUM: 26.10.2016; Ogledov: 1432; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

2.
STRATEGIJA VSTOPA PODJETJA MEŽA D.O.O. Z MATERIALI THERMOSHIELD NA HRVAŠKI TRG
Rok Berložnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vstopno strategijo podjetja Meža d.o.o. z materiali Thermoshield na hrvaški trg. V prvem delu je predstavitev materialov Thermoshield, saj je poznavanje le-teh bistvenega pomena za nadaljnji razvoj strategije vstopa. V nadaljevanju sem preučil hrvaški trg s pomočjo PEST analize, ki zajema Hrvaško demografsko, pravno-politično, ekonomsko in socio-kulturno okolje, preučili pa sem tudi mikro-okolje z analizo konkurence. Ko se podjetje odloča za vstop na tuj trg, ima več možnosti izbire vstopne strategije. Po opravljenih analizah sem prišel do zaključka, da je najboljši način za podjetje Meža neposredni izvoz, saj omogoča izvajanje lastne strategije, omogoča nadzor nad odjemalci in ni stroškovno preveč obremenjujoč. Po izbiri strategije vstopa, mora podjetje oblikovati strategijo nastopa na novem trgu. Zato smo izdelali načrt pozicioniranja materialov Thermoshield na Hrvaškem in tržni splet, ki vsebuje elemente izdelka, cene, prodajnih poti in tržnega komuniciranja.
Ključne besede: izvoz, neposredni izvoz, trženjski splet, PEST analiza, Thermoshield, strategija vstopa
Objavljeno v DKUM: 21.01.2011; Ogledov: 3145; Prenosov: 452
.pdf Celotno besedilo (716,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici