| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ ORODJA ZA UGOTAVLJANJE STOPNJE ABSTRAKTNEGA RAZMIŠLJANJA UČENCEV PO NEOPIAGETOVI TEORIJI PRI PROGRAMIRANJU
Radovan Krajnc, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo ugotavljali, ali je možno s pomočjo testov dovolj zanesljivo razvrstiti učence glede na zmožnost reševanja nalog, ki smo jih sestavili s pomočjo neopiagetove teorije kognitivnega razvoja. Ugotavljali smo, ali zmorejo učenci reševati naloge, ki zahtevajo abstraktno razmišljanje pri programiranju na predoperacionalnem ali konkretno operacionalnem nivoju. Teste so reševali učenci (N=635) novega neobveznega izbirnega predmeta Računalništvo v osnovni šoli. Rezultate statistične analize testa smo primerjali z rezultati intervjujev. Ugotovitve intervjujev kažejo, da učenci, ki nalog na testu niso pravilno rešili, tudi pri razmišljanju naglas niso bili zmožni rešiti nalog, ki zahtevajo določen nivo abstraktnega razmišljanja po neopiagetovi teoriji kognitivnega razvoja. Zaradi teh ugotovitev menimo, da lahko učitelj na osnovni rezultatov takšnega testa prilagodi svojo nadaljnjo razlago posameznim učencem.
Ključne besede: neopiagetova teorija, programiranje, abstraktno razmišljanje
Objavljeno: 23.08.2016; Ogledov: 927; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici