| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPOSOBNOST VZGOJITELJEV ZA NUDENJE PRVE POMOČI V VRTCU
Mojca Turk, 2016, diplomsko delo

Opis: Pri vsakdanjem delu v vrtcu se strokovni delavci poleg načrtovanega vzgojnega dela srečujejo tudi s poškodbami in nenadnimi bolezenskimi stanji. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, ali so strokovni delavci sposobni ustrezno nuditi prvo pomoč otroku. Za namen raziskave smo uporabili anketni vprašalnik, ki je vseboval 26 vprašanj. S pomočjo vprašalnika se je raziskalo, s katerimi poškodbami in nenadnimi bolezenskimi stanji se najpogosteje srečujejo vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v praksi ter za katere jih je najbolj strah, da bi do njih prišlo v njihovi skupini. V raziskavi je sodelovalo 72 anketiranih vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic na območju Dolenjske. Podatke smo obdelali kvantitativno z deskriptivno statistiko, s frekvenčno distribucijo, z uporabo tabel in z grafičnim prikazom. Raziskava je pokazala, da so strokovni delavci v vrtcih delno sposobni nuditi ustrezno prvo pomoč v določenih situacijah. Znanje prve pomoči strokovnih delavcev bi se moralo izpopolnjevati in obnavljati v krajšem obdobju.
Ključne besede: poškodbe otrok, nenadna bolezenska stanja, nudenje prve pomoči, varno okolje v vrtcu, zastrupitve otrok
Objavljeno: 13.06.2016; Ogledov: 1030; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

2.
NENADNA BOLEZENSKA STANJA PRI PREDŠOLSKIH OTROCIH IN UKREPI VZGOJITELJA
Irena Pohlen Crnić, 2009, diplomsko delo

Opis: V vrtcu, kjer otrok preživi dober del dneva, je skrb za otrokovo varnost, opazovanje sprememb in ustrezno ukrepanje v vseh pogledih dolžnost vzgojitelja, ki naj bi bil sposoben prepoznati določena stanja in ustrezno ukrepati. V diplomskem delu je bil raziskan obseg odgovornosti vzgojitelja in kompetence iz pravno formalnega vidika. Obenem je bilo izpostavljeno vprašanje, kaj lahko v okviru prve pomoči vzgojitelj naredi ob nenadno obolelem otroku, ter ali je v času formalnega izobraževanja ali kasneje pridobil ustrezna znanja. Skozi analizo in deskripcijo veljavne zakonodaje in podzakonskih aktov so bila predstavljena izhodišča za odgovornost vzgojitelja. Predpisi so ponudili zanimivo prepletanje dejstev, ki so potrdila odgovornost vzgojitelja. Ta je urejena v zakonodaji in v internih aktih, kjer je med različnimi zavodi različno zastavljena. Analiza strokovne medicinske literature, na podlagi katere so bili izpostavljeni osnovni znaki posameznih bolezenskih stanj, je pokazala, da jih je pri otroku možno pravočasno prepoznati in izvesti najnujnejše ukrepe. Predpogoj pa je ustrezno znanje, ki ga vzgojitelji le deloma pridobijo v času formalnega izobraževanja. Glede na podano zakonsko podlago in relativno razpoznavne znake, ki kažejo na morebiten razvoj bolezenskega stanja, bi bilo smiselno ustrezno urediti to področje.
Ključne besede: nenadna bolezenska stanja, otrok, usposabljanje, ukrepi vzgojitelja, zakonodaja
Objavljeno: 23.07.2009; Ogledov: 1651; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (390,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici