| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRAVOREČJE V IZBRANIH DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH - PRIMERJAVA MED KOMERCIALNO IN NEKOMERCIALNO TELEVIZIJO
Tina Rep, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Pravorečje v izbranih dnevnoinformativnih oddajah ‒ primerjava med komercialno in nekomercialno televizijo so predstavljeni televizija nasploh, razlika med javno in komercialno televizijo, dnevnoinformativna oddaja ter njene značilnosti, značilnosti voditeljev dnevnoinformativnih oddaj, na kratko sta predstavljeni analizirani dnevnoinformativni oddaji (Svet na Kanalu A in Dnevnik) ter značilnosti publicističnega jezika. Empirični del magistrskega dela je sestavljen iz treh delov, in sicer iz ugotovitev dosedanjih raziskav (diplomskih del, ki so se ukvarjala s sorodno tematiko), analize oddaj na komercialni in nekomercialni televiziji, oddaje so fonetično transkribirane ter primerjane med seboj, ter anketnega vprašalnika, ki bo razkril, katere dnevnoinformativne oddaje so najbolj gledane, ter prikazal oceno govora voditeljev. Pričujoče magistrsko delo tako na podlagi teoretičnih stališč različnih avtorjev in empiričnega dela, v katerem je z različnimi metodami analiziran govor voditeljev obeh vrst televizij, v sklepnem delu delno ovrže tezo, da se pojavljajo večje razlike med analiziranima oddajama.
Ključne besede: komercialna televizija, nekomercialna televizija, dnevnoinformativna oddaja, pravorečje
Objavljeno v DKUM: 25.11.2015; Ogledov: 1093; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici