| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE V PODJETJU FOTO TABOR IN PRINT DIVISION
Mateja Žgur, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Motivacija je gibalo človekove dejavnosti. Visoko motiviran zaposlen je zagnan, odgovoren in pripravljen na dodatne napore. K učinkoviti motivaciji in nagrajevanju v podjetju pripomore priprava in razvoj ustrezne motivacijske strukture, kot tudi ustrezen sistem nagrajevanja. Glavni problem podjetij je še zmeraj, da svojih zaposlenih ne motivirajo dovolj in posledično tudi ne nagrajujejo ustrezno. K uspešnosti in učinkovitosti organizacije še zmeraj veliko prispevata dobro opravljeno delo in zadovoljni zaposleni. Motivirati zaposlene pomeni uporabljati različne motivacijske dejavnike, ki dajejo zaposlenim vzpodbudo, da so pri svojem delu še bolj učinkoviti, kreativni in pa tudi inovativni. Pomembno pa je tudi, da posledično podjetje to učinkovitost, uspešnost in inovativnost ustrezno nagradi. Pa to ne pomeni, da je potrebno to nagraditi z denarjem. Nekateri zaposleni bolj cenijo nefinančne nagrade, ki so morda tudi bolj osebne, kajti če podarimo denar, je najenostavneje. Pri denarju ne rabimo razmišljati, kaj bi morda bilo posamezniku všeč, ali morda, kaj si želi. Ima pa denar tudi krajšo dobo zadovoljstva, kajti denar zaposleni porabi in nanj nekako pozabi. Ko pa zaposleni prejme nefinančno nagrado, pa se mu to nekako bolj vtisne v spomin. Pri motiviranju in nagrajevanju je pomembno, da vodje spoznajo, kaj si zaposleni želijo in morda, kaj pričakujejo. Tako bosta ta dva sistema v podjetjih tudi uspešna. V času velike konkurence je za podjetja pomembno, da se na trgu pojavljajo kot zanesljiva in dobra podjetja. To pa lahko dosežejo tudi s tem, da njihovi zaposleni delo opravljajo z veseljem in imajo dobre odnose tako s kupci kot tudi dobavitelji ter so podjetju lojalni. Zato je v podjetju pomembno, da managerji skrbijo za svoje zaposlene in tudi vlagajo v njih, jih motivirajo in nagrajujejo, vendar pa morajo biti pri tem tudi sposobni poiskati tiste dejavnike motivacije in nagrajevanja, ki zaposlene resnično motivirajo in nagrajujejo. Pomembno pa je tudi, da jih ne motivirajo in nagrajujejo zmeraj na enak način in tako ohranjajo vzdušje in zadovoljstvo v podjetju.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, nagrajevanje, finančne nagrade, nefinančne nagrade, analiza motivacije in nagrajevanja v podjetjih Foto Tabor in Print Division
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 2361; Prenosov: 305
.pdf Celotno besedilo (766,68 KB)

2.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU UNIOR, D.D.
Mateja Dečar, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Motivacija je pomemben element za doseganje boljših rezultatov zaposlenih. Prav tako pa je pomembna pravilna izbira motivacijskih dejavnikov v organizaciji, da so zaposleni zadovoljni z delom, ki ga opravljajo. S tem pa so pripravljeni dati zaposleni na razpolago vse svoje sposobnosti zato, ker sami tako želijo in ne zato, ker bi morali. Zaposleni so najpomembnejši resurs vsake organizacije. Zato morajo biti ustrezno motivirani, informirani in vodeni. Človeški viri so vsi ljudje, ki ustvarjalno sodelujejo v neki obliki organiziranega dela. Za njih je značilno, da so si med seboj zelo različni. Zato ne moremo vseh motivirati na enak način. Vsi delovni procesi so odvisni od človekove prizadevnosti in usmerjenosti, človekovih pričakovanj in odločitev, zato je zelo pomembno, da podjetja ustrezno motivirajo in nagrajujejo svoje zaposlene. Nekatera podjetja posvečajo več pozornosti finančnim, druga pa nefinančnim nagradam. Znano je, da zaposleni niso zadovoljni, če prejemajo samo finančne ali samo nefinančne nagrade, zato mora podjetje zagotoviti pravo kombinacijo obeh ter oblikovati sistem motiviranja in nagrajevanja, ki bo vplival na zaposlene tako, da bo hkrati zagotovljena uspešnost podjetja in zadovoljstvo delavcev. Šele raziskava je pokazala, kako obširen in pomemben je pojem motivacije in nagrajevanja. Ugotovili smo, da kljub temu, da podjetje posveča veliko pozornosti motivaciji in izboljšavam na področju nagrajevanja zaposlenih, obstaja še veliko možnosti za izboljšave. Veliko avtorjev raziskuje ta področja in podaja mnogo koristnih ugotovitev, vendar je spremljanje nenehnih novosti na teh področjih in prenašanje novih znanj o tem v podjetje precej zahtevno. Kljub svoji zahtevnosti je skrb za razvoj področja motivacije in nagrajevanja v podjetju zelo pomembna. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da so zaposleni srednje zadovoljni s trenutno motivacijo in nagrajevanjem v podjetju. Najpomembnejša ugotovitev pa je nedvomno ta, da način nagrajevanja pomembno vpliva na motivacijo. Ugotovili smo, da različne nagrade motivirajo zaposlene, kar je bil namen raziskovalnega dela. Podali smo tudi predloge za podjetje, ki izhajajo iz ugotovitev raziskave. Menimo, da smo z raziskavo prišli do uporabnih ugotovitev.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: motivacija, področja motiviranja, motivacijski dejavniki, generacije delovno aktivnih, finančne nagrade, nefinančne nagrade, sistem motiviranja in nagrajevanja, motiviranje in nagrajevanje v podjetju Unior, d.d..
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 3670; Prenosov: 855
.pdf Celotno besedilo (6,27 MB)

3.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH
Tina Ferk, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo podrobneje predstavili nagrajevanje kot pomemben motivacijski dejavnik zaposlenih. Prikazati smo poskušali različne vrste denarnih in nedenarnih nagrad, ki motivirajo zaposlene za uspešno opravljanje dela. V današnjem času postaja vedno bolj pomembno, da podjetje z učinkovitim sistemom nagrajevanja privablja in zadrži najboljše kadre ter tako konkurira drugim na trgu. Le zadovoljni zaposleni, ki imajo občutek, da so pomembni in potrebni za podjetje, bodo ustvarjali takšne rezultate, ki bodo pripomogli k dolgoročni uspešnosti podjetja. Za vsako podjetje je pomembno, da izdela svojim zaposlenim primeren sistem nagrajevanja. Za primer smo vzeli podjetje X in predstavili njihov odnos do motiviranja in nagrajevanja. Podjetje se je na tem področju izkazalo kot precej uspešno, saj se dobro zavedajo, da so zaposleni s svojim znanjem in izkušnjami njihov največji potencial.
Ključne besede: Motivacija, nagrajevanje, sistem nagrajevanja, finančne nagrade, nefinančne nagrade, ugodnosti, vrednotenje dela, delovna uspešnost
Objavljeno: 31.01.2011; Ogledov: 3201; Prenosov: 661
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

4.
Ocenjevanje in nagrajevanje zaposlenih v logistiki v podjetju Novem Car Interior Design d.o.o.
Danijela Josić, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Ta diplomska naloga obravnava in raziskuje področje ocenjevanja in nagrajevanja zaposlenih v logistiki v podjetju Novem Car Interior Design d.o.o. Med prebiranjem in analiziranjem obstoječe literature o obravnavani tematiki smo ugotovili, da je za uspešnost vsakega podjetja potrebno ciljno usmerjeno vodenje, nagrajevanje uspešnosti in nenehno izobraževanje zaposlenih ter ocenjevanje uspešnosti. Podjetje Novem Car Interior Design d.o.o ima svoj sistem ocenjevanja in nagrajevanja delovne uspešnosti že izoblikovan in z raziskavo smo ugotovili, da so zaposleni v podjetju s sistemom in z načinom izvedbe ocenjevalnega intervjuja zadovoljni ter da so jim poleg finančnih oblik nagrad zelo pomembne tudi nefinančne.
Ključne besede: Ocenjevanje in nagrajevanje, finančne in nefinančne nagrade, ocenjevalni intervju, motivacija
Objavljeno: 18.11.2014; Ogledov: 696; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (966,30 KB)

5.
MOTIVIRANJE PRODAJNEGA OSEBJA V ZAVAROVALNICI MARIBOR D. D.
Matej Fujs, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena motivacija in dejavniki motivacije, pa tudi najpomembnejši motivacijski faktorji v poslovnem okolju. Pri tem je bilo ugotovljeno, da finančne nagrade, brez da bi zaposleni natančno vedeli, zakaj so jih prejeli, ne nosijo učinka, ter da je kombinacija finančnih nagrad, za katere zaposleni točno vedo, zakaj so jih prejeli, in pohval ali priznanj prava kombinacija za nadaljnje dobro delo, zadovoljstvo in motiviranost zaposlenih. V diplomski nalogi obravnavamo tudi prodajno osebje: opišemo sodobnega prodajalca, njegovo usposabljanje, ocenjevanje, nagrajevanje in pomen le-tega. Pri tem smo ugotovili, da je prav prodajno osebje tisto, ki pridobiva in ohranja kupce ter je ključnega pomena za uspešnost organizacije. Prodajno osebje mora biti tako maksimalno motivirano, motivacijo pa izžarevati z nasmehom in dobro voljo, saj le na ta način pridobi zaupanje kupcev. V praktičnem delu bomo na osnovi intervjuja, izvedenega z zaposlenim v Zavarovalnici Maribor d.d., predstavili načine, kako motivirajo zaposlene. Izvedeli smo, da imajo uvedene sisteme motiviranja s stimulacijami; v primeru, ko prodajalec pridobi novo stranko, dobi dodatno stimulacijo v obliki bonov, vinjet, dopustov v eksotičnih deželah in podobno.
Ključne besede: motivacija, finančne nagrade, plače, nefinančne nagrade, pohvale, prodajalci, nagrajevanje
Objavljeno: 02.12.2016; Ogledov: 413; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (792,91 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici