SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 135
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Bančne storitve in njihove inovacije : diplomsko delo
Simona Medved, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: banke, Slovenija, bančno poslovanje, storitve, inovacije, diverzifikacija, inovativno poslovanje, inovacije
Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2201; Prenosov: 567
.pdf Celotno besedilo (323,02 KB)

5.
6.
7.
Inovativna naravnanost podjetij : diplomsko delo univerzitetnega študija
Aleksandra Baloh, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: inovacije, inovacijska politika, inovativna podjetja
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1844; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (473,40 KB)

8.
MERJENJE UČINKOVITOSTI INVENTIVNO-INOVATIVNEGA MANAGEMENTA IDEJ V SLOVENSKIH PODJETJIH
Franc Slavič, 2009, diplomsko delo

Opis: Inovativnost je danes glavna konkurenčna prednost podjetij. Lahko trdimo, da je predpogoj za uspešnost podjetij v današnji družbi znanja. V razmerah današnje negotovosti, pogostosti in kompleksnosti sprememb se lahko podjetje obdrži samo, če je usmerjeno k iskanju sprememb. Te pa izhajajo iz percepcije sprememb kot priložnosti in ne kot svarila in nevarnosti. Poslovno okolje od vsakega podjetja zahteva inovacijsko dejavnost, kot predpogoj za uspešnost, ki mora biti dobro organizirano pod okriljem managementa idej. To pa zahteva strateško razmišljanje, ki ne sme biti samo želja posameznikov v podjetju. Zato je potrebno vzpostaviti ugodne razmere, ki omogočajo inovacijsko dejavnost v vseh poslovnih segmentih podjetja. Danes, ko se krči obseg klasičnih fizičnih in ponavljajočih se opravil, se hkrati pojavlja vedno več nalog, kjer morajo zaposleni ustvarjalno delovati. To pa pomembno spreminja strukturo in vlogo zaposlenih. Od teh se danes pričakuje predvsem dejavno poseganje v prilagajanje vsebine dela in hkrati vplivanje na spremembo dejavnikov novega izziva. Za uspešno delovanje organizacije je zelo pomembno komuniciranje navzgor. Če hočemo doseči visoke delovne cilje, moramo vse moči podrediti odkritemu sodelovanju vseh akterjev v družbi. Za to pa morajo biti le-ti pripravljeni sodelovati, biti usposobljeni in zaupati ter verjeti v uspeh. In pomembno vlogo za uspeh in povezavo vseh dejavnosti ima v družbi management idej. Inovacijska dejavnost je torej danes ena temeljnih aktivnosti podjetja, ki omogoča hitrejše uvajanje novih produktov/storitev kot ostala konkurenca. Za vzpostavitev omenjene dejavnosti v družbi pa čarobnega recepta ne moremo ponuditi. Rezultati jasno kažejo pot, po kateri mora podjetje stopati, kot tudi pomembne vidike managementa idej. Prvi korak je gotovo odločitev vodilnih in jasna strategija inovativnosti v podjetju. Nadaljnji koraki so povezani z izgradnjo ustrezne inovativne kulture in klime. Potrebno je izvesti vrsto aktivnosti, med katerimi je gotovo najpomembnejša dvig ustvarjalnosti z uporabo različnih orodij in tehnik, ter izobraževanje in usposabljanje zaposlenih. Prepričan sem, da je ustvarjalna miselnost v povezavi z znanjem in odločnostjo najpomembnejši dejavnik pri dvigovanju inovativnosti v slovenskih podjetjih.
Ključne besede: Ključne besede: Inovacije, inovacijska politika, konkurenčnost, konkurenca, spremembe, management idej, inovacijski procesi, inventno-inovativni procesi
Objavljeno: 30.11.2009; Ogledov: 2303; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (929,05 KB)

9.
INOVIRANJE PODJETJA
Andreja Kocjan, 2009, diplomsko delo

Opis: Prvi člen v verigi razvoja inovacije je ideja, ki ima potencial, da to postane. Inovacija se nanaša na vsa področja, ki se dogajajo v poslovnem življenju organizacije. To je nov ali izboljšan izdelek, postopek ali storitev za uporabnika, novi tržni pristopi, osvajanje novih surovinskih virov, uvajanje novih organizacijskih rešitev ... skratka vse kar podjetju dolgoročno in kratkoročno prinaša boljše poslovne rezultate, zanimivejše delo, boljše delovne pogoje ... Seveda pa inovacije ne nastanejo same od sebe, temveč so rezultat zavestnega in namernega iskanja. Invencijo, ki jo izberemo in pridobimo zanjo potrebno znanje, lahko začnemo spreminjati v inovacijo. Pri tem pa se podjetje sreča z raznimi ovirami, ki jih mora spoznati in premagati, saj lahko v nasprotnem primeru naredi škodo. Vsaka inovacija pa s časom zastara in postane tradicionalni izdelek. Zato je podjetje prisiljeno inovirati, da ne izpade iz trga. O inoviranju moramo govoriti kot o stalni aktivnosti, ki podjetju prinaša različne koristi npr. zadovoljevanje novih potreb kupcev, večja ponudba proizvodov in storitev, zmanjšanje emisij, zmanjšanje stroškov ... Pri razvoju idej se podjetja poslužujejo različnih tehnik ustvarjalnega mišljenja s pomočjo katerih po različnih faza rešujejo probleme, iščejo rešitve... Kadar za podjetje ni smiselno, da razvijejo nova znanja imajo možnost, da ga kupijo. Novo ustvarjeno invencijo lahko posameznik pravno zaščiti, saj ima nad njo avtorsko pravico. Upravičenec si pridobi materialen in moralne pravice. Pravice, ki jih zakon ščiti kot industrijsko lastnino so: patent, licenca, model, geografska označba. V Sloveniji obstajajo tudi podporni centri, ki na kritičnih mestih na poti od ideje do uporabnika, nudijo različne oblike pomoči. Procese inoviranja sem proučila v podjetju Mikrografija d.o.o., ki se ukvarja z elektronskim arhiviranjem podatkov. V svojem poslovnem življenju se srečuje s tehnološkim napredkom na področju arhiviranja, ki mu mora slediti, da lahko uspešno posluje. Veliko pozornost posveča novi tehnologiji in zadovoljstvu strank. Ob poglobljeni raziskavi in opazovanju sem opazila, da v podjetju manjka predvsem kolektivnega ozračja in občutka povezanosti. Zato je zadovoljstvo zaposlenih nizko in to slabo vpliva na ugled podjetja.
Ključne besede: • Inovacije • Invencija • Tehnike ustvarjalnega mišljenja • Intelektualna lastnina
Objavljeno: 26.01.2010; Ogledov: 2415; Prenosov: 462
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

10.
Vodenje zaposlenih v proizvodnem podjetju z uporabo metod in sredstev za ohranjanje konkurenčnosti na trgu
Barbara Kastelic Repovž, 2010, magistrsko delo

Opis: Organizacijski razvoj in spremembe v poslovnem okolju podjetij se nagibajo k vzpostavitvi prožnih organizacijskih struktur in uvajanju sprememb na način, ki omogoča, da so podjetja sposobna hitrega odzivanja na nove pogoje poslovanja. Te spremembe so priložnost za uspeh, a le v primeru, če se jim je podjetje sposobno hitro in ustrezno prilagoditi. Podjetje mora biti torej vse bolj aktivno in ustvarjalno, da se lahko prilagaja spremembam na trgu. Da bi lahko zadostili vsem tem pogojem, pa je potrebno spremeniti notranjo organiziranost podjetij. To pomeni reorganizacijo, prenovo procesov in postavljanje novih konceptov organizacije, ki vodijo k doseganju zastavljenih ciljev. Kot odgovor na ta izziv so podjetjem na voljo nove organizacijske oblike. V raziskovalni nalogi se posvečamo razvoju osnovnih delovnih enot kot tudi metodam in sredstvom za rast in razvoj teh novih organizacijskih oblik. To so timsko delo, reševanje problemov v skupini, koristni predlogi in inovacije, Kaizen izboljšave, stalno in konstantno izobraževanje ter metoda osebnih razgovorov. Napredek podjetja je moč doseči le z vključevanjem vseh zaposlenih v nastanek, razvoj in napredek delovnih enot ter ob tem ne pozabiti na prispevek vsakega zaposlenega posebej. Danes je tudi kakovost izdelkov in storitev eden izmed osnovnih pogojev obstanka na tržišču, ki postaja ob poplavi ponudnikov vse bolj konkurenčno. Kakovost povezuje vse aktivnosti v podjetju, delavce, kupce in celotno okolje. Tako poizkuša podjetje doseči najvišjo stopnjo izpolnjevanja zahtev na področju kakovosti. Celoten proces se namreč prične pri kupcu in sklene pri kupcu. V sedanjem času je vse bolj pomembna tudi inovativnost izdelkov in storitev, ki jih podjetja ponujajo. Pogoj, da je kupec z izdelkom zadovoljen pa je tudi zadovoljen izdelovalec izdelka - delavec. Zadovoljstvo delavca se med ostalim doseže tudi z njegovim stalnim in aktivnim vključevanjem v delo delovnih skupin, z možnostjo vpliva na svoje delovno okolje, s povečevanjem njegovih kompetenc, itd.
Ključne besede: osnovne delovne enote, koristni predlogi in inovacije, reševanje problemov v skupini, osebni razgovori, izobraževanje na delovnem mestu
Objavljeno: 02.06.2010; Ogledov: 1862; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici