| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poučevanje angleškega jezika s pomočjo pesmi na razredni stopnji OŠ
Marija Kristan, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga povzema teoretična izhodišča o kognitivnih, psiholoških, razvojnih in socialnih lastnostih učencev, ki se prvič srečajo z angleškim jezikom, njihov način pridobivanja tujega jezika in zakaj so prav pesmi tiste, ki so učencem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju (VIO) tako blizu. Učenci s pomočjo pesmi spoznavajo različne kulture, v katerih so le-te nastale, in širijo svoja obzorja. Ob poslušanju ali petju pesmi se zabavajo, sprostijo, radi ob njih zaplešejo, v šoli pa jih pesmi motivirajo tudi za nadaljnje delo. Dosedanje teorije in različne raziskave govorijo o prednostih poučevanja angleškega jezika s pomočjo pesmi, saj te pripomorejo k boljši zapomnitvi in izgovorjavi. Namen naše raziskave je ugotoviti pomen poučevanja angleškega jezika s pomočjo pesmi v 1. VIO v slovenskih OŠ oz. natančneje v 1. razredu, saj takšna raziskava še ni bila izvedena v Sloveniji. Predstavljena je prednost poučevanja angleškega jezika s pomočjo angleških pesmi na zapomnitev angleških jezikovnih vsebin in njihovo natančno izgovorjavo. Temeljne ugotovitve naše raziskave, ki je zajemala 230 učencev 1. razreda in je potekala od oktobra 2010 do maja 2011, so, da so bili učenci eksperimentalne skupine (ES), ki so se angleških jezikovnih vsebin učili predvsem s pomočjo angleških pesmi, v prednosti pri zapomnitvi vsebin in tudi v njihovi izgovorjavi pred učenci kontrolne skupine (KS), ki so se enakih vsebin učili na tradicionalni način. Rezultati so pokazali, da so učenci ES pri preverjanju znanja dosegli boljše rezultate od učencev KS tako pri zapomnitvi angleških jezikovnih vsebin kot tudi pri njihovi pravilni izgovorjavi. Iz tega smo zaključili, da učenje angleškega jezika s pomočjo pesmi pripomore h kakovostnejši zapomnitvi in boljši izgovorjavi angleških vsebin. Učiteljem, ki poučujejo angleški jezik na razredni stopnji OŠ, pa predlagamo naj k poučevanju angleškega jezika čim pogosteje vključujejo pesmi, saj je kvalitetno znanje tujih jezikov v današnjem času globalizacije postalo že skoraj nuja in ne več le prednost.
Ključne besede: angleški jezik na razredni stopnji OŠ, pesmi pri poučevanju angleškega jezika, zapomnitev jezikovnih vsebin s pomočjo pesmi, natančna izgovorjava jezikovnih vsebin
Objavljeno: 08.06.2015; Ogledov: 1633; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici