| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV DRUŽINSKE KLIME NA VEDENJSKO ZAHTEVNEJŠEGA OTROKA V ŠOLI
Vesna Koselj, 2009, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu je predstavljena družina kot sistem, ki je za otroka in mladostnika zelo pomembna v vseh obdobjih njegovega razvoja. V nadaljevanju so poleg družine predstavljeni tudi ostali dejavniki, ki vplivajo na nasilno vedenje otrok v šoli. V praktičnem delu smo s pomočjo ankete želeli ugotoviti, v kolikšni meri odnosi med družinskimi člani, njihovo medsebojno razumevanje, vzgojni slog matere in očeta, način reagiranja staršev vplivajo na otrokovo funkcioniranje v šolskem okolju (na razumevanje s sošolci in učitelji, konflikti med njimi, nasilno vedenje). Temeljni cilj naloge je prispevati k večji ozaveščenosti glede pomena čustvene opore družine pri razvoju mladostnika ter spodbujati k razvijanju bolj funkcionalnih odnosov v družini, saj bi bilo le tako v šoli manj vzgojno zahtevnejših otrok. V nalogi je predstavljen načrt ukrepanja pri obvladovanju nasilnega vedenja otrok v šoli in s tem ustvarjanja spodbudnejše klime za uspešno šolsko delo.
Ključne besede: družinska klima, družinski odnosi, nasilno vedenje, vedenjsko zahtevnejši otrok
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 2280; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

2.
Agresivnost med osnovnošolci : diplomsko delo
Petra Brodar, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: agresivnost, nasilno vedenje, ustrahovanje, otroci, vrstniško nasilje, šole, diplomske naloge
Objavljeno: 12.01.2010; Ogledov: 2933; Prenosov: 485
.pdf Celotno besedilo (570,14 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
Analiza ocen in stališč študentov Fakultete za logistiko do nasilnega vedenja
Maja Fošner, Irena Gorenak, 2008, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: nasilje, nasilno vedenje, varnostno počutje, žrtve, študenti, stališča
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 1412; Prenosov: 36
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Obladovanje nasilnih zapornikov
Bojan Majcen, Stanislav Železnik, 2008, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: zapori, zaporniki, nasilje, agresija, nasilno vedenje, preprečevanje, pazniki, žrtve
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 967; Prenosov: 120
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Stališča in ocene učencev in učiteljev do pojavnih oblik nasilnega vedenja med mladimi na Osnovni šol Vrhovci
Jure Šušteršič, 2016, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo na splošno govorili o nasilnem vedenju. V nadaljevanju smo opisali temeljne pojme, predstavili vrste in dejavnike nasilnega vedenja, kot jih opredeljujejo različni avtorji in raziskovalci vrstniškega nasilja. Nadalje smo opisali različne ukrepe proti nasilnemu vedenju, ki pripomorejo k zmanjšanju in zatiranju nasilnega vedenja. Namen diplomske naloge je bil na teoretični ravni proučevati nasilje; poudarek je na nasilnem vedenju med mladimi na Osnovni šoli Vrhovci v Ljubljani. Cilj diplomske naloge je bil ugotavljati ocene in stališča učencev in učiteljev do pojavnih oblik in prisotnosti nasilnega vedenja med učenci Osnovne šole Vrhovci. Ocene in stališča učiteljev in učencev smo ugotavljali z anketnim vprašalnikom. Pri izdelavi diplomske naloge smo uporabili neeksperimentalno raziskovanje, metoda dela je bilo terensko raziskovanje, oblika za zbiranje podatkov pa anketni vprašalnik. Na podlagi raziskave opravljene na vzorcu, smo v empiričnem delu diplomske naloge prišli do ugotovitve, da so učitelji in učenci na Osnovni šoli Vrhovci dobro prepoznavali različne oblike nasilnih vedenj. Ugotovili smo tudi, da so učitelji in učenci podobno nizko ocenjevali prisotnost različnih oblik nasilnega vedenja, najpogostejše oblike nasilnega vedenja ter prisotnost fizičnega in besednega napada. Do nekoliko večjih razlik med učitelji in učenci je prišlo pri ocenjevanju posvečanje različnim temam na razrednih urah, saj so učitelji višje ocenjevali različnih tem na razrednih urah kot učenci. Učitelji so tudi višje kot učenci ocenjevali, da bi lahko nadzorovali ali preprečevali pojavnost nasilnega vedenja v šoli s pomočjo varnostnikov, video kamer, s strožjimi varnostnimi ukrepi in z raznimi delavnicami. Tudi med učitelji je glede na njihovo delovno dobo prišlo do razlik pri ocenjevanju naštetih ukrepov za preprečevanje nasilnega vedenja, saj so mlajši učitelji z manj delovne dobe višje ocenjevali navedene ukrepe kot učitelji z več delovne dobe.
Ključne besede: nasilje, nasilno vedenje, vrstniško nasilje, šole, učenci, učitelji, stališča, ukrepi, preprečevanje, diplomske naloge
Objavljeno: 13.10.2016; Ogledov: 447; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

10.
Analiza vpliva treniranja borilnih veščin na odnos do nasilnega vedenja
Mitja Rovšnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je analizirati vprašanje, ali sta nasilje in agresivnost povezana s treniranjem borilnih veščin, in sicer z judom in mešanimi borilnimi veščinami (MMA). V delu smo predstavili tradicionalno borilno veščino JUDO in mešane borilne veščine (MMA) vse od nastanka, začetkov v Sloveniji, športnih pravil, do tehnike in tekmovanj. V nadaljevanju diplomskega dela smo skušali povezati koncept agresivnosti in nasilja z omenjenima borilnima veščinama. Sprva smo definirali nasilje, iskali vzroke zanj in navedli nekaj vrst nasilja. Preverjali smo, ali je agresivnost v borilnih športih dobra in kako jo obvladati. Namen treniranja teh dveh borilnih veščin vsekakor ni spodbujanje agresivnosti in nasilja, temveč krepiti telo in duha ter ne nazadnje nadzor čustev in gradnja samozavesti. Nekaj besed smo namenili poškodbam v borilnih športih in nasprotnikom borilnih veščin ter predstavili različne poglede avtorjev o prednostih borilnih veščin in pozitivnih vplivih borilnih veščin na agresivno vedenje. V empiričnem delu smo s pomočjo vprašalnikov, razdeljenih med udeležence vadbe juda, MMA in študentov Fakultete za varnostne vede, preverjali tri hipoteze. Ugotovili smo, da so udeleženci vadbe borilnih veščin večinoma neagresivne osebe, ki niso naklonjene nasilju v družbi. Za omenjena športa je potrebna popolna zbranost, volja in poslušnost, kar pa vsekakor ni vrlina agresivnežev in nasilnežev. Vedno bodo obstajali posamezniki, pri katerih bosta izstopala agresija in nasilje. Borilne veščine tega ne spodbujajo, temveč pomagajo posamezniku, da agresivnost premaga tako, da se jo nauči kontrolirati in nadzorovati.
Ključne besede: borilne veščine, treniranje, nasilno vedenje, agresivnost, diplomske naloge
Objavljeno: 06.02.2017; Ogledov: 624; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici