| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Problematika v pretoku informacij pri prepoznavanju nasilja nad otroki v družini
Danijela Najglič, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava tematiko nasilja nad otrokom v družini. Izpostavlja pomen prepoznavanja nasilja nad otrokom v družini s strani strokovnih delavcev zaposlenih v vrtcih, šolah in zdravstvu ter pomen posredovanja informacije o zaznanem nasilju nad otrokom v družini s strani teh strokovnih delavcev institucijam, ki se ukvarjajo s preprečevanjem in obravnavo nasilja v družini. V diplomskem delu je opisana vloga vladnih in nevladnih institucij pri prepoznavanju in preprečevanju nasilja nad otrokom v družini ter pravna podlaga za njihovo delovanje in medsebojno sodelovanje. Raziskovalni del diplomskega dela je opravljen s tremi strukturiranimi intervjuji in s štirimi pisnimi anketami odprtega tipa strokovnih delavk iz različnih institucij na območju Mestne občine Maribor. S pregledom vseh intervjujev in anket je podana subjektivna ocena pretoka informacij med različnimi institucijami v primeru ugotovitve nasilja nad otrokom v družini, zato ugotovitev ni mogoče splošno vrednotiti.
Ključne besede: otrok, nasilje nad otrokom v družini, oblike nasilja nad otrokom, nevladne institucije, vladne institucije, medsebojno sodelovanje, subjektivna ocena pretoka informacije
Objavljeno: 02.12.2015; Ogledov: 465; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (748,81 KB)

2.
VLOGA ŠOLSKEGA SVETOVALNEGA DELAVCA PRI PREPOZNAVANJU OTROKA KOT ŽRTVE NASILJA V DRUŽINI
Stanka Firer, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga Vloga šolskega svetovalnega delavca pri prepoznavanju otroka kot žrtve nasilja v družini s teoretičnega vidika obravnava nasilje v družini ter vlogo šolskega svetovalnega delavca pri prepoznavanju znakov nasilja nad otrokom in obravnavi nasilja. Teoretični del tako obravnava pojme nasilja v družini, oblike nasilja ter vlogo svetovalne službe v osnovni šoli v povezavi z otrokom kot žrtvijo družinskega nasilja. Namen empiričnega dela naloge je bil raziskati področje nasilja v družini s stališča svetovalnega delavca v osnovni šoli, ugotoviti kako so svetovalci usposobljeni in kakšno je njihova stališče do nasilja nad otrokom. Rezultati empirične raziskave kažejo, da so se že vsi šolski svetovalni delavci srečali z družinskim nasiljem, najpogosteje prepoznajo psihično in fizično nasilje ter le tega najpogosteje prepoznajo po strahu pred starši in odhodom domov. Težave svetovalnih delavcev se pojavljajo pri prepoznavanju različnih znakov nasilja, medtem ko z zaupanjem učencev nimajo težav.
Ključne besede: nasilje v družini, nasilje nad otrokom, oblike nasilja, šolska svetovalno delo, vloga svetovalnega delavca
Objavljeno: 29.08.2016; Ogledov: 694; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici