| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Predlog za optimizacijo transporta vzorcev v laboratorij za medicinsko mikrobiologijo v celju
Jaka Špiljak, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Predlog za optimizacijo transporta vzorcev v laboratorij za medicinsko mikrobiologijo v Celju Diplomsko delo predstavlja glavne težave, s katerim se srečujejo zasebne klinike in zdravstveni domovi pri transportu mikrobioloških vzorcev v Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano Celje. Preučevani problem je transport vzorcev naročnikov iz celjske regije in njene okolice v mikrobiološki laboratorij. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh glavnih delov, zaokroženih v šest poglavij. Uvodni del zajema določitev ciljev, namena in poti za reševanje problema, hipotezo, predstavitev okolja, predpostavke in omejitve ter metode dela, ki so bile uporabljene pri izdelavi diplomskega dela. V prvem delu diplomskega dela sledijo poglavja, v katerih je predstavljen teoretični del obravnavanega problema. Drugi del zajema posnetek obstoječega stanja, delež transportnih vrst, seznam naročnikov in transportni način, ki ga uporabljajo, število vzorcev po naročnikih, način organizacije transporta največjih naročnikov in kritična analiza problema. Sledi predlog rešitve, ki se odraža v zasnovi novega transportnega sistema. Na koncu sledi še zaključek, ocena in vrednotenje uspešnosti problema, pogoji za uvedbo rešitve in možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: vzorci, transport, naročniki
Objavljeno: 13.03.2020; Ogledov: 364; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

2.
Zagotavljanje in naročanje zasebne varnosti v Republiki Sloveniji
Miha Dvojmoč, Miloš Beković, Gorazd Mandelj, Andrej Sotlar, Milan Vačovnik, Anja Babnik, Boštjan Ban, Eva Blatnik, Tina Dernovšek, Nika Gaberšek, Daniela Hozjan, Mitja Prešljić, 2019, strokovna monografija

Opis: Smernice v obliki priročnika vključujejo znanja s širšega področja zagotavljanja varnosti, kot so zasebno varovanje, korporativna varnost in pravo javnega naročanja. Publikacija naročnike usmerja k lažjemu in pravilnejšemu izboru ponudnika zasebnovarnostnih storitev, temelji pa na analizi urejenosti področja zasebnega varovanja v kar 32 evropskih državah, na analizi značilnosti delovanja zasebnega varovanja v Sloveniji in na analizi javnega naročanja v Sloveniji. Med drugim priročnik še posebej opozarja na pomen kakovosti zasebnovarnostnih storitev, meril za izbiro ponudnika in primernega razmerja med kakovostjo ter ceno ponujenih storitev na trgu. Vključena so možna merila za naročanje oziroma izbor storitev zasebnega varovanja za različne sektorje (trgovino, javno upravo, industrijo, finančni sektor in fizične osebe – varovanje hiše), ki so pripravljeni specifično za slovenske razmere in so presek teoretičnega razmišljanja ter predlogov in izkušenj strokovnjakov iz gospodarske dejavnosti, na katero se nanašajo.
Ključne besede: zasebna varnost, javno naročanje, naročniki, ponudniki, merila naročanja
Objavljeno: 24.02.2020; Ogledov: 454; Prenosov: 98
URL Povezava na datoteko

3.
Uveljavitev elektronskega javnega naročanja v Evropski uniji in Republiki Sloveniji
Sanja Dobranič, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava dokaj novo razsežnost javnega naročanja v RS, in sicer elektronsko javno naročanje, ki ga ureja Zakon o javnem naročanju (ZJN-3). Postopki javnega naročanja se bodo pretežno izvajali v elektronski obliki na podlagi postopne implementacije sistema za elektronsko javno naročanje v vseh fazah naročanja. Naloga javnih naročil je, da pripomorejo h gospodarski rasti države, z informatizacijo postopkov pa Ministrstvo za javno upravo želi povečati transparentnost javnega naročanja in lokalizirati (omejiti) korupcijska tveganja. V diplomskem projektu bomo precizno predstavili področje javnega naročanja v Evropski uniji in Republiki Sloveniji. Pri tem se bomo omejili na implementacijo sistema elektronskega naročanja v slovenski pravni red, ki bo v celoti veljal šele od aprila 2018. Šele po tem datumu bo obligatorna elektronska oddaja ponudb za vse naročnike. Cilja diplomskega projekta sta vpogled v slovenski trg javnih naročil s poudarkom na elektronskih naročilih in izvedba primerjalnega prikaza elektronskih javnih naročil v izbranih članicah Evropske unije.
Ključne besede: javno naročilo, elektronsko javno naročanje, Zakon o javnem naročanju, Republika Slovenija, Evropska unija, naročniki.
Objavljeno: 29.11.2017; Ogledov: 933; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

4.
Vpliv korupcije na stanje varnosti in zdravja pri delu v delovnem okolju
Ana Marija Šućur, 2016, diplomsko delo

Opis: Korupcija predstavlja velik problem v družbi, tako v svetu kot v Sloveniji. V uvodnem delu diplomskega dela je opredeljen pojem korupcije ter varnosti in zdravja pri delu, kako sta ta dva pojma med seboj povezana in kako je interakcija vidna pri delovanju podjetij. V nadaljevanju je predstavljeno, kako se korupcija kaže, izvaja, prepozna ter prepreči oz. zajezi v povezavi z varnostjo in zdravjem pri delu. Pojasnjeno je prepoznavanje korupcijskih dejanj, tako sistemsko kot pri izvajalcih varnosti in zdravja pri delu ter naročnikih predvsem v zasebnem sektorju. V diplomskem delu so opredeljeni vzroki za korupcijo, način inšpekcijskega nadzora in zahteve ter določila veljavne zakonodaje. Prikazano je, kako korupcija oz. korupcijska ravnanja vplivajo na kakovost storitev varnosti in zdravja pri delu, na kakšen način naj bi potekalo vlaganje v opremo in razvoj, kako naj bi se vrednotilo delo. Opredelili smo se do vprašanja, kako se spopasti s korupcijo pri varnosti in zdravju pri delu v zasebnem sektorju, kako korupcijska dejanja vplivajo na medsebojne odnose v podjetjih in kakšno vlogo ter pomen ima pri tem stroka varnosti in zdravja pri delu. Sistematično so podani ukrepi za preprečevanje korupcije glede na vrsto korupcije in vzroke, ki jo povzročajo. Dejstvo je, da je tema korupcije postala del vsakdana. Tematika je medijsko zaznana predvsem v javnem sektorju in le redko, ko je govora o zasebnem sektorju, za problematiko korupcije v varnosti in zdravju pri delu pa ni bilo moč najti nobene javne objave. Z zavedanjem pomembnosti tega področja lahko pričakujemo bolj odgovorno ravnanje celotne družbe in posledično izboljšanje razmer v gospodarstvu in javnem sektorju ter posledično na vseh delovnih mestih. Dokler se ne bo usidrala splošna ozaveščenost o problemu korupcije in bo posameznikom lastni interes pomembnejši od splošne blaginje, se bodo rušili zdravi stebri podjetij in posredno gospodarstva.
Ključne besede: podjetja, varnost in zdravje pri delu, korupcija, naročniki, izvajalci, preprečevanje, odkrivanje, diplomske naloge
Objavljeno: 07.12.2016; Ogledov: 832; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1000,05 KB)

5.
CENTRALIZACIJA JAVNEGA NAROČANJA V REPUBLIKI SLOVENIJI
Sabina Rajgelj, 2016, diplomsko delo

Opis: Javna naročila so javni izdatki s katerimi država zadovoljuje javne potrebe. V splošnem, predstavljajo javna naročila blago, storitve in gradnje. V Republiki Sloveniji se nameni za njih skoraj polovico državnega proračuna in je zato pomembno za kaj se ta sredstva porabijo in na kakšen način. Recesija preteklih let je države članice EU še dodatno spodbudila k racionalni porabi javnih sredstev. Eden izmed načinov racionalizacije javne porabe je centralizacija javnega naročanja. Centralizacija javnega naročanja pomeni, da se ustanovi oz. določi osrednji nabavni organ, ki na podlagi ugotovljenih potreb javnih naročnikov izvede postopke javnega naročanja. Na ta način se zmanjša število istovrstnih postopkov javnega naročanja, stroški postopkov, izboljša se organizacija delovnih procesov; najbolj pomemben učinek je zagotovo ta, da se zaradi združevanja naročil, ki pomeni povečano povpraševanje, doseže boljša pozicija pri pogajanjih s ponudniki, kar vpliva na ceno predmeta javnega naročila. Centralizacijo javnega naročanja predvideva tudi Direktiva 2014/24/EU. Republika Slovenija jo je kot članica EU morala implementirati v svoj pravni red do 1. aprila 2016. To je storila s sprejetjem Zakona o javnem naročanju (ZJN-3).
Ključne besede: javna naročila, javni naročniki, postopki javnih naročil, centralizacija javnega naročanja, ZJN-2, ZJNVETPS, ZJN-3, Direktiva 2014/24/EU
Objavljeno: 20.09.2016; Ogledov: 946; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (468,60 KB)

6.
PROCES IZBIRE AGENCIJ ZA TRŽNO KOMUNICIRANJE
Uroš Prelog, 2016, diplomsko delo

Opis: Tržno komuniciranje je ključno za organizacije, da lahko vzpostavijo interaktivni odnos s potencialnimi oziroma obstoječimi porabniki. Agencije za tržno komuniciranje se s tem profesionalno ukvarjajo, zato v ta proces vlagajo največjo mero strokovnosti, kreativnosti in učinkovitosti. Zaradi tega organizacije oziroma naročniki sodelujejo z njimi in plačujejo za njihove kreativne rešitve. Izbira agencije za tržno komuniciranje je za organizacije strateškega pomena. Prikazali smo proces izbire agencij za tržno komuniciranje in elemente, ki so pomembni pri sami izbiri. V teoretičnem delu smo predstavili tržno komuniciranje v različnih oblikah, organiziranost agencij za tržno komuniciranje in okolje, v katerem agencije za tržno komuniciranje opravljajo storitve. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo dobili odgovore, na kakšen način agencije za tržno komuniciranje delujejo na trgu ponudbe storitev tržnega komuniciranja.
Ključne besede: tržno komuniciranje, agencije za tržno komuniciranje, oglaševalske agencije, oglaševanje, odnosi z javnostmi, naročniki
Objavljeno: 17.06.2016; Ogledov: 534; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

7.
Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici