| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vrednotenje javnih naročil s stališča ponudnika : diplomsko delo univerzitetnega študija
Helena Porenta, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: javno naročilo, ponudnik, naročnik
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2291; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (454,92 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO KREDITIRANJA FIZIČNIH OSEB V NOVI KBM, D.D
Kristina Ravnak, 2009, diplomsko delo

Opis: Izziv, s katerim se danes soočajo banke, je vzpostaviti takšno elektronsko bančništvo, ki bo zagotavljalo visok nivo storitvene in informacijske celovitosti. Banke morajo zaradi tega spreminjati način poslovanja, ker bi tako postale bolj učinkovite in fleksibilne. S tem bi povečale zadovoljstvo komitentov in svoj tržni delež. Problem diplomske naloge je omejen na elektronsko poslovanje in del aktivnih poslov Nove KBM, d. d., – področje stanovanjskih kreditov. Preučeni sta dve možni obliki ponudbe, ki se ju banke na slovenskem bančnem trgu poslužujejo (osebna ponudba in ponudba na spletnih straneh). S pomočjo ankete med naključnimi kreditojemalci smo izluščili prednosti in pomanjkljivosti obeh ponudb v Novi KBM, d. d. Analiza obstoječih ponudb je pokazala, da je osebna ponudba stanovanjskih kreditov na visoki ravni, medtem ko je ponudba na spletnih straneh potrebna nadgradnje. Iz rezultatov ankete izhaja, da je za kreditojemalce pomembna tako osebna kot internetna ponudba, saj se za pridobivanje informacij poslužujejo obeh razpoložljivih možnosti. Elektronsko kreditiranje je v Novi KBM, d. d., podprto le deloma. Manjkajoče storitve, za katere so tehnološke rešitve že poznane, bi bilo treba dograditi. Elektronskemu naročilu za kredit takoj, bi bilo treba dodati še možnost naročila za stanovanjski kredit. Ob dograditvi elektronskega naročila z elektronskim podpisovanjem in elektronskim pošiljanjem kreditne pogodbe bi bila to za komitente zelo dobra rešitev, ker bi se lahko tako kredit v celoti uredil na elektronski način. Pri bolj zapletenem postopku kreditiranja (npr. zavarovanje kreditov z zastavo nepremičnine) bi bilo najbolje elektronski način dopolnjevati z osebnim finančnim svetovanjem izbranega bančnega komercialista. K
Ključne besede: elektronsko bančništvo, elektronsko kreditiranje, elektronsko naročilo kredita, elektronski podpis, elektronsko pošiljanje kreditne pogodbe
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 1790; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

8.
E-BANČNIŠTVO NA PODROČJU HITRIH KREDITOV NA PRIMERU NOVE KBM D.D.
Jasna Dolinšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Hiter razvoj informacijske tehnologije in »rojstvo« interneta sta povzročila velike spremembe v bančništvu in poslovanju nasploh. Elektronski mediji se vse bolj pojavljajo v našem vsakdanjem življenju in internet postaja vodilni komunikacijski sistem. Če bo banka hotela ostati konkurenčna, bo morala svoje storitve vedno bolj dopolnjevati in ustvarjati take storitve, ki bodo za stranke zanimive, nezapletene, lahko dostopne od koderkoli in kjerkoli in ki jim bodo vzele čim manj dragocenega časa. Prav zaradi vedno večjega pomanjkanja časa in »hitrega« življenja komitenti iščejo banko, ki jim bo olajšala oziroma poenostavila bančno poslovanje in v najboljšem primeru omogočila opraviti bančne posle kar od doma, službe ali celo med potovanjem. Nova KBM uporabnikom Bank@neta omogoča več kot dvajset storitev, ki jih lahko opravljajo s pomočjo interneta, med katere spada tudi naročilo hitrega kredita. Sama prodaja (v dobesednem pomenu besede) hitrega kredita s pomočjo interneta se je ustavila nekje na pol poti do cilja. Če hoče banka ostati konkurenčna, je sedaj čas za premik proti cilju. Obstoječo prodajo je treba izboljšati oziroma dograditi. Dograditev bi morala zajemati tako elektronsko podpisovanje kot tudi elektronsko pošiljanje pogodb. S tem bi bila prodaja hitrega kredita s pomočjo interneta popolna in strokovno izpeljana in bi lahko bila temelj za prodajo zahtevnejših kreditov, kot so kredit klasik ali celo najzahtevnejših, kot je stanovanjski kredit.
Ključne besede: internet, elektronsko bančništvo, e-bančništvo, elektronsko naročilo kredita, elektronski podpis, elektronsko pošiljanje pogodb
Objavljeno: 01.04.2010; Ogledov: 1690; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

9.
POSTOPEK S KONKURENČNIM DIALOGOM
Alen Bernard, 2009, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji sta bila na podlagi Direktive 2004/18/ES in Direktive 2004/17/ES sprejeta dva zakona, ki urejata področje javnega naročanja. V Zakonu o javnem naročanju je bil kot novost urejen tudi konkurenčni dialog, kot postopek oddaje javnega naročila, ki je uvedel na področje oddaje javnih naročil bistveno spremembo v primerjavi s prejšnjimi ureditvami, in sicer je pri oddaji javnega naročila z njegovo pomočjo naročniku in potencialnim ponudnikom v fazi priprave razpisne dokumentacije omogočeno, da med seboj sodelujejo, kar je bilo dotlej nedopustno. V drugem, na novo sprejetem zakonu, ki ureja oddajo javnih naročil na področju gopodarske infrastrukture, Zakonu o javnem naročanju na vodnem, energetskem, trasnportnem področju in področju poštnih storitev konkurenčni dialog ni urejen, vendar ga je vseeno mogoče uporabiti vedno, kadar so podane predpostavke za izvedbo postopka s pogajanji po predhodni objavi. Konkurenčni dialog lahko naročnik uporabi v primeru oddaje posebno zahtevnih javnih naročil, ko brez ustreznih informacij ali rešitev, pridobljenih od potencialnih ponudnikov, ne more opredeliti tehničnih, pravnih ali finančnih elementov predmeta javnega naročila ter pod pogojem, da ni mogoče uporabiti odprtega ali postopka s predhodnim ugotavljanjem sposobnosti in da je merilo za izbiro najugodnejšega ponudnika ekonomsko najugodnejša ponudba.
Ključne besede: konkurenčni dialog, postopek, javno naročilo, razpisna dokumentacija, komuniciranje, Zakon o javnem naročanju, kandidat, ponudnik, naročnik
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3377; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (370,71 KB)

10.
POSLOVNO TVEGANJE KOT OPREDELILNI ELEMENT JAVNEGA NAROČANJA IN JAVNO-ZASEBNEGA PARTNERSTVA V SODNI PRAKSI
Barbara Skinder, 2010, diplomsko delo

Opis: Javni sektor na različne načine sodeluje z zasebnim sektorjem; ena izmed oblik sodelovanja oziroma povezovanja javnega sektorja z zasebnim pa je javno-zasebno partnerstvo, katerega del je tudi koncesijsko in javnonaročniško razmerje. Poslovno tveganje se je s pomočjo sodne prakse "oblikoval" kot eden izmed najpomembnejših razlikovalnih elementov med koncesijskim in javnonaročniškim razmerjem.
Ključne besede: javno-zasebno partnerstvo, koncesija, javno naročilo
Objavljeno: 09.02.2010; Ogledov: 2115; Prenosov: 282
.pdf Celotno besedilo (327,29 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici