| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
GRADNJA VIADUKTA LEŠNICA
Dominik Peternelj, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo prikazuje tehnične podatke ter zasnovo in gradnjo vidukta Lešnica na gorenjskem kraku avtoceste. Poudarek diplomskega dela je na načinu gradnje viadukta. Zato je v uvodnem delu napisanega nekaj več o tehnologijah gradnje premostitvenih objektov. V nadaljevanju je opisana modificirana tehnologija postopnega narivanja prekladne konstrukcije, s katero je bil viadukt Lešnica zgrajen.
Ključne besede: gradbeništvo, mostovi, postopno narivanje
Objavljeno: 08.04.2011; Ogledov: 2697; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (8,94 MB)

5.
IZVEDBA MOSTU PORT MILENA V ULCINJU
Jernej Levstik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena kratka zgodovina mostov, predvsem razvoj zdajšnjih tehnologij gradnje. Poudarek je na izvedbi mostu Port Milena v Ulcinju, ki je prvi most v Evropi, pri katerem sta se skupaj narivala betonski in jekleni del mostu. Most Port Milena je dvižni most, ki je tip pomičnih mostov.
Ključne besede: narivanje, prednapenjanje, dvižni most, izvedba, Ulcinj
Objavljeno: 24.06.2013; Ogledov: 1683; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (9,04 MB)

6.
PROJEKTIRANJE ŽELEZNIŠKEGA MOSTU ČEZ DRAVO PRI VELIKOVCU
Iztok Arnuga, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava gradnjo in projektiranje mostu, ki premošča Dravo v bližini Velikovca na avstrijskem Koroškem in je del hitre povezave med Celovcem in Gradcem. Podan je opis gradbenih faz, pri čemer je poudarek na izvedbi zgornje konstrukcije, ki je izvedena z metodo narivanja s pomočjo izvedbe suhih, prednapetih stikov. Nadaljnje so prikazani dimenzioniranje suhega stika, dokaz interakcije tirov z mostno konstrukcijo in dinamična analiza za prečkanje vlaka.
Ključne besede: prednapeti beton, železniški most, narivanje, suhi stik, interakcija mostu s tiri, dinamična analiza
Objavljeno: 06.03.2014; Ogledov: 951; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (8,05 MB)

7.
Inovativne metode pri gradnji mostov po tehnologiji postopnega narivanja
Viktor Markelj, 2016, doktorska disertacija

Opis: Gradnja betonskih mostov po tehnologiji postopnega narivanja (TPN) je postala zelo priljubljen način gradnje. Glavne prednosti te metode gradnje so neodvisnost od ovire, hitra in varna gradnja, kvaliteta konstrukcije in nenazadnje gospodarnost gradnje. Poleg množice prednosti, pa ima ta način gradnje tudi precej veliko slabost, to so ostri geometrijski robni pogoji. Tehnologija zahteva ustrezno kombinacijo geometrije osi in nivelete. V ostalih geometrijskih pogojih je TPN le pogojno uporabna. Disertacija obravnava inovativne metode na področju vertikalnega odstopanja od teoretične linije, ki omogoča narivanje. Vsebinski del disertacije je razdeljen na tri dele. V prvem delu je opis nekaterih inovativnih konceptov in izboljšav TPN iz avtorjeve lastne prakse. Opisanih je nekaj izvedenih primerov mostov ter inovativnih prijemov pri načrtovanju in izgradnji. Iz baze podatkov 27 izvedenih objektov (projektiranih v avtorjevem podjetju), je napravljena statistična analiza karakterističnih parametrov. V prilogi A je seznam objektov z osnovnimi podatki, ki so služili za analizo. V drugem delu je parametrično obdelano narivanje v vsiljeno geometrijo, po osnovnih principih gradbene mehanike. Metoda predvideva elastičnost konstrukcije, ki jo lahko za določeno neškodljivo mero deformiramo iz oblike, v kateri je bila narejena. Kot vhodni podatki za študijo so vzete konstrukcijske relacije pridobljene iz statistične analize v prvem delu ter analizirane za realne vrednosti niveletnih sprememb za cestne, avtocestne in železniške mostove. V tretjem delu je prikazana nova patentirana metoda doseganja poljubljene nivelete pri TPN s pomočjo pomožne armiranobetonske konstrukcije. Gre za neke vrste začasni podstavek, ki s svojim spodnjim robom ustreza teoretičnim geometrijskim pogojem za narivanje, z zgornjim robom pa oblikuje poljubno željeno niveleto. Prikazani so preizkusi, ki so bili potrebni za potrditev teze o izvedljivosti take pomožne konstrukcije. Na koncu pa je prikazan še praktični primer izvedbe te nove metode na mostu Ada preko Save v Beogradu.
Ključne besede: gradbene konstrukcije, mostovi, viadukti, tehnologija gradnje, postopno narivanje, prednapeti beton, inovacije, patent, most Ada preko Save v Beogradu, Ponting
Objavljeno: 30.08.2016; Ogledov: 1397; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (17,53 MB)

8.
RAČUNSKA ANALIZA STATIKE VIADUKTA RANCA ZA GRADNJO S POSTOPNIM NARIVANJEM
Marko Fišer, 2016, diplomsko delo

Opis: Pri zasnovi premostitvenih objektov vedno pomembnejšo vlogo predstavlja tehnologija izgradnje. Ena najpogosteje uporabljenih tehnologij v zadnjih desetletjih je gradnja s postopnim narivanjem. V diplomskem delu je prikazana statična analiza viadukta Ranca, ki je predviden za gradnjo s postopnim narivanjem. Na praktičnem primeru je predstavljena zasnova viadukta, analiza vplivov na konstrukcijo in statična analiza z dimenzioniranjem prekladne konstrukcije. Poseben poudarek je na vplivu izbrane tehnologije gradnje na zasnovo in analizo konstrukcije. Računska analiza je bila narejena s programom Sofistik z upoštevanim realnim časovnim potekom gradnje.
Ključne besede: mostovi, statična analiza, narivanje, viadukt, Sofistik
Objavljeno: 29.09.2016; Ogledov: 603; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (7,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici