| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Projektno delo v vrtcu: Spoznavanje vulkanov : diplomsko delo
Tadeja Šimenc, 2024, diplomsko delo

Opis: Projektno delo je alternativna metoda dela v vzgojno-izobraževalnem delu, kjer otroci preidejo iz pasivne v aktivno vlogo. Namen zaključnega dela je preveriti uspešnost načrtovanega projekta na temo vulkanov. V vrtcu smo z enaindvajsetimi otroki, starimi od pet do šest let, izvedli šestdnevni projekt, kjer smo jih prek različnih dejavnosti spodbujali k aktivnemu sodelovanju in preverili njihovo predznanje ter na koncu preverili še njihovo končno znanje o vulkanih. Na podlagi rezultatov, ki smo jih dobili, smo ugotovili, da smo pripravili projektno delo z aktivno vlogo otrok, saj smo sledili spoznanjem iz literature. Opazili smo, da so otroci z večjim veseljem sodelovali pri dejavnostih, če so lahko npr. sami naredili model vulkana in izvedli eksperiment, saj so tako veliko bolje primerjali eksperiment s pravim naravnim pojavom. Pridobili so veliko novega znanja, kot je npr. prepoznavanje, kdaj je žareča vroča tekočina poimenovana magma in kdaj lava, kako ukrepati v primeru izbruha vulkana itd., kar so prikazali rezultati po zaključku projekta. Otroci so se sam projekt spominjali še dolgo po tem, ko smo ga izvedli, kar lahko označimo za uspešen projekt.
Ključne besede: projektno delo, vulkan, naravoslovje, predšolski otroci, delo v vrtcu
Objavljeno v DKUM: 14.05.2024; Ogledov: 277; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (6,06 MB)

2.
Sistematičen pregled aktivnosti s področja astronomije v vrtcu
Katja Horvat, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se osredotočimo na dejavnosti s področja astronomije, ki so primerne za neposredno uporabo v praksi pri delu s predšolskimi otroci. V prvem delu postavimo teoretična izhodišča in opišemo pojme s področja astronomije. V drugem delu predstavimo sistematičen pregled dejavnosti, ki smo jih razvrstili glede na čas (dnevne in nočne aktivnosti) in prostor izvajanja (zunanje in notranje aktivnosti). Na več kot trideset primerih prikažemo zanimiv in pester nabor aktivnosti, ob katerih lahko otroci spoznajo naše Osončje, zvezde, gibanje Lune, svetlobo in sence, delovanje raket, itd.. Dejavnosti v veliki meri predvidevajo aktivno vključevanje otrok, kar še toliko bolj pripomore k samemu zanimanju in motivaciji za spoznavanje astronomije.
Ključne besede: astronomija, vrtec, vesolje, naravoslovje v vrtcu, planeti in nebesna telesa
Objavljeno v DKUM: 09.05.2017; Ogledov: 1740; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

3.
Medpodročne povezave v naravoslovnih projektih v vrtcu
Majda Kunčnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Otrok se vsakodnevno srečuje s situacijami, ki oblikujejo njegov pogled na svet in življenje nasploh. Te situacije so lahko iz različnih področij, ki jih vključuje Kurikulum za vrtce: gibanje, jezik, umetnost, družba, narava in matematika.V vsakem izmed področij Kurikuluma lahko najdemo stične točke, kjer se področja medsebojno povezujejo, dopolnjujejo, nadgrajujejo ali tako prepletajo, da jih je nemogoče oziroma nesmiselno ločevati. Povezanost vseh področij v naravoslovnih projektih je pomembna, da otrok dojema svet celostno, kot povezano celoto narave, družbe in posameznika, kulture in umetnosti ter medsebojnih odnosov in vplivov.
Ključne besede: naravoslovje v vrtcu, medpodročne povezave, projektno delo
Objavljeno v DKUM: 13.10.2016; Ogledov: 1796; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (4,11 MB)

4.
VZGOJITELJI IN PROJEKTNO DELO V VRTCU
Maja Slapšak, 2013, diplomsko delo

Opis: Projektno delo v vrtcu je način vzgojnega dela, pri katerem otrok aktivno sodeluje. Omogoča mu celosten razvoj. Proces doživljajo otroci, vzgojitelji in ostali, ki se v projekt vključujejo. Za projektno delo je značilno, da presega okvire dejavnosti v vrtcu, saj se vsebinsko, organizacijsko, časovno in prostorsko ne omejuje na pogoje, ki so v vrtcu. Kot primer dobre prakse je predstavljen projekt »Po vzoru tete Pehte«. Projekt se osredotoča na spoznavanje hmelja, njegove zdravilne učinke in možnosti uporabe. Tema se znotraj projekta širi še na nekatera druga, za naše okolje pomembna in znana zdravilna zelišča in njihovo uporabo. V empiričnem delu naloge smo preko anketiranja raziskovali, ali vzgojitelji poznajo projektno delo, ali ga znajo sami načrtovati in koliko ga pravzaprav vključujejo v svoje delo. Zanimalo nas je tudi, kaj menijo o projektnem delu in koliko pri načrtovanju le-tega sodelujejo z zunanjimi sodelavci oziroma institucijami. Naša raziskava je pokazala, da vzgojitelji poznajo projektno delo in da se največkrat odločajo za projekte daljšega časovnega obdobja. Za projekte se večinoma odločajo sami, v samo načrtovanje pa vključujejo otroke in upoštevajo njihove interese.
Ključne besede: vzgojitelj, predšolski otrok, naravoslovje v vrtcu, projektno delo
Objavljeno v DKUM: 07.11.2013; Ogledov: 5332; Prenosov: 1039
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici