SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ANALIZA RAZVOJA TURIZMA V OBČINI BREŽICE
Martina Komočar, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj turizma v skupnosti omogoča sodelovanje med različnimi interesnimi skupinami, kot so lokalna oblast, domačini, turisti, turistična industrija in lokalne turistične organizacije. Vsakršno prizadevanje turistične panoge na področju promocije lahko povzroči pozitivne in negativne gospodarske, socio-kulturne in ekološke posledice. Zato je zaznan vpliv turizma na gostiteljske skupnosti, namreč na domačine te skupnosti, pomembno raziskovalno vprašanje. V prvem, teoretičnem delu diplomske naloge, so predstavljeni vplivi turizma na gospodarsko okolje, vplivi turizma na socialno—kulturno okolje ter tudi upravljanje turizma k trajnostnemu razvoju okolja. Predstavila sem občino Brežice, njeno zgodovino, gospodarstvo, turistične znamenitosti občine, Terme Čatež, izobraževanje, ki poteka v okviru občine Brežice ter S.W.O.T. analizo, ki sem jo sestavila sama. V drugem, praktičnem delu diplomske naloge, sem analizirala anketo, ki sem jo izvedla na treh različnih populacijah ljudi. Ugotovila sem, da imajo občani Brežic različne poglede na razvoj turizma, ki ima gospodarske vplive na razvoj. Pomembne ugotovitve o razvoju turizma v Brežicah: · z razvojem turizma se odpirajo nova delovna mesta, s tem se povečuje splošna blaginja občanov, · turizem povzroča več pozitivnih kot negativnih učinkov, · turizem pospešuje porabo tradicionalnih izdelkov, povečuje se ponudba izdelkov in storitev, izboljšuje infrastrukturo in spodbuja izobraževanje, · negativni učinki turizma se najbolj odražajo v onesnaženosti okolja, · domačini premalo sodelujejo pri snovanju turistične ponudbe. Z novo turistično ponudbo bi lahko pripomogli še k večji prepoznavnosti občine, anketirani pa so mnenja, da bi prav ta prinesla določene koristi.
Ključne besede: Ključne besede: vplivi turizma na lokalno skupnost, naravne in kulturne znamenitosti v občini Brežice, S.W.O.T. analiza turistične ponudbe, zaznavanje domačinov o vplivih turizma.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 3693; Prenosov: 619
.pdf Celotno besedilo (871,98 KB)

3.
KULTURNA DEDIŠČINA ŠALEŠKE DOLINE
Alenka Močilnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena kratka kulturna zgodovina Šaleške doline. Predstavljen je geografsko-zgodovinski oris Šaleške doline in njenega obrobja. Opisane so arheološke izkopanine, gradovi in sakralna kulturna dediščina, prav tako spomeniki in skulpture. Za Šaleško dolino so pomembni tudi muzeji, predvsem Muzej premogovništva Slovenije in Muzej usnjarstva na Slovenskem, Glasbena šola Fran Korun Koželjski Velenje, časopisi in drugi mediji. Opisane so naravne znamenitosti in predstavljene pomembnejše osebnosti Šaleške doline. V diplomskem delu je uporabljena deskriptivna raziskovalna metoda, pri osebah in zgodovinskih dejstvih pa zgodovinska metoda.
Ključne besede: Šaleška dolina, zgodovina, kulturna dediščina, premogovništvo, usnjarstvo, naravne znamenitosti, glasbena šola, osebnosti
Objavljeno: 07.01.2011; Ogledov: 2108; Prenosov: 368
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

4.
RAZVOJ ZDRAVILIŠČA V ZREČAH
Andreja Perbil, 2014, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem so poznali že stari Rimljani, zato ga lahko upravičeno uvrščamo med najstarejše oblike turizma. V slovenski turistični ponudbi predstavlja zelo pomemben segment. Letno ustvari namreč kar 1/3 vseh prenočitev v državi. Zaradi vse hitrejšega življenjskega tempa postaja skrb za zdravje človekova prioriteta. V Sloveniji imamo registriranih 15 naravnih zdravilišč, ki s svojo bogato turistično ponudbo privabljajo tako domače kot tudi tuje goste. Naravni zdravilni dejavniki, ki jih v zdraviliščih vključujejo v svojo ponudbo, odločilno vplivajo na zdravje ljudi. Občina Zreče je začela v 70-ih letih na veliko vlagati v razvoj turizma. Najprej na Rogli, nato še v dolini z razvojem zdravilišča. Danes se lahko pohvalijo z dvema velikima turističnima centroma: Roglo, kot s klimatskim zdraviliščem in Termami Zreče, kjer sta glavna zdravilna dejavnika termalna voda in zrak. Med seboj sta centra oddaljena le pol ure vožnje in odlično dopolnjujeta turistični ponudbi. Z obema centroma upravlja delniška družba Unior, natančneje program Unior Turizem. Terme so začele z obratovanjem konec 70-ih let. Od takrat naprej venomer skrbijo za bogatitev turistične ponudbe, s katero privabljajo nove goste in obdržijo stare. Na začetku leta 2012 so kljub slabemu gospodarskemu stanju v državi odprli nov hotel, ki naj bi zadovoljil tudi zahtevnejše goste. Pomembna vloga, ob zdravstvenem turizmu, pripada tudi družinskim počitnicam ter pripravam in rehabilitaciji vrhunskih športnikov. Med gosti v Termah Zreče smo izvedli anketo o zadovoljstvu z opravljenimi storitvami. Z določenimi storitvami, ki so jih obiskali, so zadovoljni bistveno bolj kot z drugimi. Najbolj jih je razočaral animacijski program. Zanimalo nas je tudi, ali kažejo zanimanje za naravne in kulturne znamenitosti ter kako so zadovoljni z njihovo promocijo.
Ključne besede: Zdraviliški turizem, Terme Zreče, Rogla, wellness, naravne znamenitosti, kulturne znamenitosti, zdraviliško zdravljenje, vrhunski šport, rehabilitacija.
Objavljeno: 28.02.2014; Ogledov: 814; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (9,27 MB)

5.
Analiza možnosti za rast na primeru poslovnega izkoriščanja naravne znamenitosti
Maja Kumin, 2015, diplomsko delo

Opis: Prehiter razvoj in prevelika konkurenca sta zagotovo dva izmed najpomembnejših dejavnikov, ki vplivata na sam obstoj podjetja. V današnjem svetu, polnem nenehnih sprememb, so zato uspešna tista podjetja, ki spremembam uspejo slediti. Prvi cilj vsakega podjetja je rast podjetja in maksimiranje dobička. Podjetja rastejo s pomočjo različnih strategij in na različne načine. V delu diplomskega projekta obravnavamo predvsem osnovni strategiji rasti podjetja: generično rast in diverzifikacijo. Samo teorijo predstavljamo skozi nalogo na primeru podjetja Postojnska jama, d. d., najuspešnejšega podjetja v panogi gostinstvo in turizem. Za omenjeno podjetje smo naredili konkurenčno in tržno analizo. Le-to smo naredili s pomočjo izbranih kazalnikov. Podjetje smo primerjali s tremi konkurenti (Relax Turizem, d. d., Turistična agencija Sonček, d. o. o., in Eventim Si, d. o. o.). Postojnska jama je ena največjih naravnih znamenitosti v Evropi. In ker gre za znamenitost, ki se trži, se nam je porajalo vprašanje poslovnega izkoriščanja, katere načine uporabljajo zaposleni v podjetju Postojnska jama, d. d., da dosegajo tako uspešne poslovne rezultate. Skozi delo predstavljamo, kako se v podjetju lotevajo samih marketinških aktivnosti in tudi kakšni so njihovi načrti za prihodnost. V sklepu smo poudarili ugotovitve same naloge ter potrdili, da je najboljša izbira nadaljnje rasti podjetja generična strategija rasti ob podpori diverzifikacije.
Ključne besede: rast podjetja, generična rast, diverzifikacija, naravne znamenitosti, Postojnska jama
Objavljeno: 21.10.2015; Ogledov: 645; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

6.
Možnost turističnega razvoja v občini Benedikt
Natalija Munda, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava turistični potencial občine Benedikt. V ospredje je avtorica postavila naravne in kulturne značilnosti, ki jih premore občina. Benedikt leži v osrčju Slovenskih goric. Nekoč je bil kraj povsem kmetijsko območje, v zadnjih dveh desetletjih pa so se v občini pričele razvijati tudi terciarne in kvartarne dejavnosti. Danes v občini prevladujejo polkmetije, saj občani poleg dela na kmetiji hodijo še v službo. V zadnjih nekaj letih se je center občine izjemno razvil, k temu je pripomogla hitra cesta, ki je odvzela promet, ki se je včasih vil mimo Benedikta. Prav tako je k selitvi mladih družin v Benedikt pripomogla gradnja stanovanjskih blokov in načrtna gradnja modernega stanovanjskega naselja v bližini. Razvijati se je začel turizem, občina je poskrbela za informativne table, razne poti povezujejo znamenitosti v celoto. Leta 2004 so končali z deli na vrtini termalne vode, ki je namenjena izgradnji termalnega kopališča v Benediktu.
Ključne besede: Benedikt, termalna voda, naravne znamenitosti, kulturne znamenitosti, Terme Benedikt.
Objavljeno: 18.07.2017; Ogledov: 356; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici