| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
RAZVOJ KADROV V TESNILA GK D.O.O.
Katarina Brodnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsaka organizacija, ki je uspešna na trgu, se zaveda, da le dobro usposobljeni kadri pripomorejo k učinkovitosti podjetja. Vsakodnevno učenje na delovnem mestu in vsa strokovno pridobljena znanja so zelo pomembna za delovanje in razvoj organizacije. Dobro pridobljen kader je pogoj za njegovo nadaljnjo rast. Tako sta v prvem delu diplomske naloge teoretično predstavljena način in pomembnost pridobivanja kadrov. Prav tako je predstavljen kadrovski proces in izhodišča različnih raziskovalcev tega področja. V raziskovalnem delu je predstavljeno podjetje Tesnila GK, d. o. o. Predstavljen je način pridobivanja kadrov ter različne oblike izobraževanja, ki jih v podjetju izvajajo. Na podlagi pridobljenih podatkov v podjetju je razvidno, da daje podjetje Tesnila GK velik poudarek na razvoj svojih kadrov. Izobraževanja potekajo tako rekoč vsakodnevno in vsi zaposleni nenehno pridobivajo nova znanja. V diplomskem delu je poudarek predvsem na razvoju kadrov v proizvodnji, saj so le-ti ključnega pomena za uspešnost in učinkovitost organizacije. Ta poudarek podjetja na izobraževanju in usposabljanju se kaže tudi v dobrih poslovnih rezultatih in zadovoljstvu delavcev. Predstavljeno je tudi motiviranje zaposlenih in možnost napredovanja ter komuniciranje, ki je temelj sodelovanja vseh zaposlenih v vsakem delovnem kolektivu
Ključne besede: kadri izobraževanje zaposlenih usposabljanje zaposlenih motiviranje napredovanje
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2609; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (4,76 MB)

3.
STALIŠČA DELODJALCEV DO OZDRAVLJENIH ODVISNIKOV, NJIHOVEGA IZOBRAŽEVANJA IN NAPREDOVANJA
Urška Krajnc, 2011, diplomsko delo

Opis: Zavedamo se, da je delovna sila v 21. stoletju največji kapital v organizaciji, saj je ključni dejavnik uspešnega delovanja v preteklosti in zagotovilo za nadaljnji uspeh in razvoj. Vendar samo zaposleni brez izobraževanja, osebne motivacije in pripadnosti organizaciji oziroma podjetju ne prinašajo velikega uspeha. Menimo da je izobraževanje zaposlenih ključno za doseganje dobrih poslovnih rezultatov. Dobri rezultati zaposlenega pa mu odpirajo vrata v napredovanje na višja in bolj odgovorna delovna mesta. Vrnimo se na začetek, ko se v organizaciji oziroma podjetju pojavi težava s pomanjkanjem zaposlenih, bodisi zaradi odhoda dosedanjih delavcev ali zaradi širitve organizacije. Ta prosta mesta je potrebno nadomestiti z novimi kadri. Pri iskanju novih zaposlenih delodajalci srečujejo veliko različnih profilov iskalcev zaposlitve. Za lažjo in hitrejšo selekcijo ustreznega profila delavca, si za iskalce zaposlitve delodajalci izberejo določene kriterije kot so: stopnja dokončane izobrazbe, delovne izkušnje, vozniški izpit, poznavanje določene programske opreme ipd. Zaposlitev ponudijo kandidatu, ki najbolj ustreza njihovim kriterijem in jih je na razgovoru oziroma z življenjepisom najbolj navdušil. Verjamemo, da se med vsemi kandidati, ki zaprosijo za določeno delovno mesto najdejo tudi mladi, katerim so pretekla dejanja zaznamovala življenje. Med njimi najdemo tudi ozdravljene odvisnike. V diplomski nalogi smo iskali odgovore na vprašanja, ali so delodajalci sposobni na te mlade gledati enakopravno, kot na ostale, ki niso imeli te slabe izkušnje. Ali bi jih sploh zaposlili v podjetju in jim dali možnost izobraževanja in napredovanja? Ugotoviti želimo tudi kakšne lastnosti imajo ozdravljeni odvisniki po mnenju delodajalcev. Postavili smo si ustrezna raziskovalna vprašanja, na katere smo s pomočjo analize anket, v zaključku naloge, nanje tudi odgovorili. Ugotovili smo, da delodajalci v večini ne bi zaposlili ozdravljenega odvisnika. Po mnenju delodajalcev ga ne bi zaposlili, ker menijo, da ni pošten, ker mu ne morejo zaupati in ker ni zanesljiv. Ugotovili smo tudi, da bi delodajalci dali možnost izobraževanja ozdravljenemu odvisniku, če bi bil zaposlen pri njih. Ozdravljenemu odvisniku bi ponudili tudi možnost napredovanja, če bi se pojavila priložnost za to in če bi ozdravljen odvisnik ustrezal zahtevam za novo bolj odgovorno delovno mesto. Ob prvi nepravilnosti v podjetju (kraji denarja ali vrednega predmeta) pa bi vseeno delodajalci najprej pomislili na ozdravljenega odvisnika, ki je zaposlen pri njih.
Ključne besede: ozdravljeni odvisniki, zaposlitev ozdravljenega odvisnika, izobraževanje v podjetju, napredovanje zaposlenih, kariera
Objavljeno: 04.08.2011; Ogledov: 1556; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (457,42 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V SEKTORJU ZA ANALITIČNE RAČUNOVODSKE EVIDENCE NA MINISTRSTVU ZA FINANCE
Esma Isić, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izpostavili področje zadovoljstva oziroma nezadovoljstva zaposlenih na Ministrstvu za finance, v Sektorju za analitične računovodske evidence, saj je vsesplošna gospodarska kriza, oziroma recesija, zelo vplivala na zadovoljstvo zaposlenih. Teoretični del vsebuje opis dejavnikov zadovoljstva kot so nagrajevanje in motiviranje zaposlenih, delovno okolje in delovni čas, plača, motivacija, izobraževanje in napredovanje. Empirični del temelji na raziskavi zadovoljstva zaposlenih, ki smo jo opravili v Sektorju za analitične in računovodske evidence. Na podlagi rezultatov raziskave je bilo ugotovljeno, da so zaposleni dokaj zadovoljni z medsebojnimi odnosi, z motivacijo na delovnem mestu, z notranjo komunikacijo in z informiranjem ter neposredno z nadrejenimi. Nekoliko manj so zaposleni zadovoljni le s plačami, napredovanjem in izobraževanjem, vendar bi lahko z vpeljavo manjših sprememb dosegli zadovoljstvo tudi na tem področju.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, plača, medsebojni odnosi, napredovanje, izobraževanje
Objavljeno: 25.11.2011; Ogledov: 1066; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (944,22 KB)

5.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI X
Maja Zupan Meglič, 2013, diplomsko delo

Opis: Sleherna organizacija bi morala posvečati veliko pozornosti zadovoljstvu zaposlenih. Zadovoljni delavci so bolj motivirani in čutijo močnejšo pripadnost organizaciji, to pa se odraža v kakovosti njihovega dela. V diplomskem delu smo raziskovali zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X. Njihovo delo je zelo zahtevno, saj so v nenehnem stiku s strankami, poleg tega pa delajo v različnih delovnih izmenah, kar predstavlja tudi veliko fizično obremenitev. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, kakšno je zadovoljstvo s posameznimi dejavniki zadovoljstva v organizaciji X. Zanimalo nas je, kateri so tisti dejavniki, ki so najbolj potrebni izboljšav, in kaj motivira zaposlene, da ostajajo na trenutnem delovnem mestu. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motivacijske teorije in opisali posamezne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Raziskavo smo izvedli s pomočjo vprašalnika o zadovoljstvu zaposlenih, ki smo ga razdelili med tiste zaposlene, ki se nahajajo na najnižjem nivoju v organizacijski strukturi in ne opravljajo nobene vodstvene funkcije. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, kateri dejavniki pri zaposlenih povzročajo občutke zadovoljstva in kateri občutke nezadovoljstva. Želeli smo poudariti razlike med zadovoljstvom redno zaposlenih in tistih, ki opravljajo študentsko delo. Ugotovljeno je bilo, da se nezadovoljstvo večinoma nanaša na sistem nagrajevanja, možnosti za napredovanje in odnose z nadrejenimi. Kot je pokazala raziskava, veliko število zaposlenih v podjetju X ostaja zato, ker ne najdejo druge zaposlitve. Zadnji del diplomske naloge opisuje možne rešitve za izboljšanje trenutnega stanja.
Ključne besede: motivacija, napredovanje, sistem nagrajevanja, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 09.12.2013; Ogledov: 762; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (611,54 KB)

6.
RAZVOJ ZAPOSLENIH V PODJETJU ADRIA AIRWAYS D.D.
Lendita Sinani, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Razvoj kadrov v podjetju Adria Airways smo raziskali, kako slabši poslovni rezultati največje slovenske letalske družbe, do katerih je v zadnjih letih privedla ekonomska oziroma finančna kriza, vplivajo na razvoj kadrov v tem podjetju. Ker je razvoj kadrov v letalstvu še posebej pomemben, saj je treba zaposlene nenehno izobraževati in jih uriti v odzivih na različne stresne situacije, nas je zanimalo, kako so člani kabinskega osebja na letalih Adrie Airways zadovoljni z vsakoletnimi izobraževanji in usposabljanji, in sploh z možnostmi za razvijanje in nadgradnjo svojih znanj in sposobnosti na delovnem mestu. Z vprašalnikom smo preverili tudi, kako so zaposleni zadovoljni z delovnimi pogoji in s sistemom napredovanja v podjetju, ter kako jih ta motivira k boljšemu opravljanju dela. Kot so pokazali rezultati empiričnega dela diplomske naloge, si člani kabinskega osebja želijo več strokovnih izobraževanj in kakovostnih programov dodatnega usposabljanja, boljše delovne pogoje, predvsem pa bolj transparenten sistem napredovanja v podjetju, saj le redki poznajo kriterije in svoje možnosti zanj. Zaradi tega so pri svojem delu slabo motivirani, obenem pa občutijo, da v podjetju nimajo nikakršne možnosti soodločanja, kar njihovo motivacijo še slabi. Motivirani in usposobljeni kadri pa so temelj vsake uspešne organizacije, zato mislimo, da bi morali vodilni v Adrii Airways zaposlene motivirati z večjimi možnostmi izobraževanja in posledično napredovanja na delovnem mestu, saj bi višja kakovost njihovega dela zagotovo pomembno prispevala tudi k boljšim poslovnim rezultatom družbe.
Ključne besede: razvoj kadrov, izobraževanje, napredovanje, motivacija zaposlenih
Objavljeno: 03.11.2014; Ogledov: 1781; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

7.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V TRGOVSKEM CENTRU PODJETJA X
Sanela Halilagić, 2014, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je eden izmed najpomembnejših dejavnikov za vsako uspešno podjetje. Zadovoljni zaposleni opravljajo delo kvalitetno, dosegajo cilje, s tem pa dvigujejo ugled podjetja in doprinesejo k dobičku. Zelo pomembno je, da se v svojem delovnem okolju počutijo dobro in da so zadovoljni, saj bodo le tako lahko uspešni pri svojem delu, samo podjetje pa bo tako dosegalo le najboljše rezultate. Ker trenutno živimo v času gospodarske krize je vse manj zadovoljnih zaposlenih v podjetjih. Ljudje so vse manj zadovoljni z delom, saj jim podjetje ne nudi več primernih sredstev za opravljanje dela, s strani vodstva se izvaja pritisk nad zaposlene, ni zadosti motivacijskih dejavnikov, ki bi spodbudili človekovo zadovoljstvo na delovnem mestu, kar pa je lahko vzrok za slabo in neustrezno opravljanje dela, zamujanje in izostajanje z dela in celo odpoved delovnega razmerja. V diplomski nalogi smo se dotaknili zadovoljstva zaposlenih v trgovskem centru podjetja X. V teoretičnem delu smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih, predstavili oblike ter dejavnike, ki vplivajo nanj. Ti so delovni čas, delovno okolje, odnosi med nadrejenimi in podrejenimi, možnost napredovanja, plača in nagrajevanje, pohvale, graje, varnost zaposlitve ter varnost pri delu. Posledica nezadovoljstva zaposlenih pa sta lahko absentizem in fluktuacija. V nadaljnjem teoretičnem delu smo predstavili vrste in vzroke danih dejavnikov. V empiričnem delu smo predstavili konkretno podjetje s kadrovsko strukturo zaposlenih, nato smo izračunali stopnjo absentizma in fluktuacije za zadnja štiri leta, temu pa je sledila raziskava, s katero smo ugotavljali vzroke za visok % fluktuacije. Z rezultati raziskave smo ugotovili, da večino nezadovoljstva med zaposlenimi povzroča plača, delovni čas med vikendi ter slaba možnost napredovanja, večina zaposlenih pa je zadovoljnih z odnosom, ki ga imajo s sodelavci, nekateri tudi z vodstvom. Na podlagi pridobljenih rezultatov raziskave smo podali predloge in poskušali najti ustrezne izboljšave trenutnega stanja.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, napredovanje, absentizem, dejavniki zadovoljstva, fluktuacija
Objavljeno: 18.09.2014; Ogledov: 712; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

8.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH NA BENCINSKEM SERVISU X
Natalija Blatnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Želja vsakega dobrega podjetja je dober poslovni rezultat, ta pa je v veliki meri odvisen od njegovih zaposlenih. Pri uspešnih in dobrih rezultatih ima veliko vlogo motivacija zaposlenih, ki odraža pripravljenost za delo in posledično doseganje dobrih rezultatov. Ker ima vsak posameznik svoja znanja, izkušnje, želje napredovanja in dokazovanja, lahko na delovnem mestu hitro pride do padca motivacije. Takšnim zaposlenim moramo dati možnost razvoja idej, saj kažejo visoko motiviranost in zagnanost za delo, kar je lahko zelo pozitivno za podjetje. Če imamo v podjetju zaposlene, ki so visoko motivirani, se lahka zgodi, da to prenesejo še na ostale zaposlene. Ker je motivacija že stalna tema v podjetju, jo skušajo velikokrat izmeriti. Te teme sem se lotila, saj me je zanimalo, kako motivirani so zaposleni na bencinskem servisu x. Ugotovila sem, da je zaposlenim vedno najpomembnejše, da so za svoje delo pohvaljeni, saj bodo tako delo opravljali z veseljem. Če podjetje skrbi za motivacijo, jim nudi dobro plačano delo, ugodne delovne razmere, ob dobrem poslovnem rezultatu pa primerne nagrade, bodo zaposleni motivirani. V diplomskem projektu boste lahko spoznali, kateri dejavniki pri delu so jim najpomembnejši in katerega so uvrstili na zadnje mesto. Ker pa je delovnik vse dni v tednu, tako nedelje kot prazniki, zaposleni kot največji demotivator opredelijo prav to. Kljub temu pa so zaposleni ponosni, da so zaposleni v podjetju.
Ključne besede: Motivacija, vrste motivov, napredovanje zaposlenih, motivacijski dejavniki, motivacijska potovanja, strokovno izobraževanje
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 642; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

9.
Razvoj kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o.
Jernej Balantič, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo opisuje pomembna področja razvoja kadrov, ki pripomorejo k dobro usposobljenim, zadovoljnim, motiviranim zaposlenim, s tem pa neposredno vplivajo na učinkovito doseganje poslovnih ciljev podjetja. V prvem delu predstavljamo teoretična izhodišča, ki se nanašajo na področja izobraževanja in usposabljanja, delovno uspešnost, motivacijo, nagrajevanja in napredovanja, zadovoljstvo zaposlenih ter redne letne razgovore. V drugem (empiričnem) delu smo analizirali stanje razvoja kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o. Zaposleni v največji meri izražajo nezadovoljstvo s področji ocenjevanja delovne uspešnosti, nagrajevanja ter rednih letnih razgovorov, kjer so izpostavljeni problemi povratnih informacij, nezaznavanje ocenjevanja oziroma vrednotenja dela zaposlenih ter neuresničevanja in neupoštevanja dogovorov, ki so zastavljeni na letnem razgovoru. Na podlagi rezultatov raziskave smo potrdili oziroma zavrnili predpostavke magistrskega dela. Ugotovili smo, da so zaposleni, ki so bolj zadovoljni z nudenjem dodatnih izobraževanj posledično bolj motivirani za delo ter da tisti, ki so v boljših odnosih z nadrejenimi, višje ocenjujejo zadovoljstvo z ocenjevanjem delovne uspešnosti, ravno tako zaposleni, ki so bolj zadovoljni s plačo posledično bolje ocenjujejo sam sistem nagrajevanja. Pri zadovoljstvu z rednimi letnimi razgovori se kaže večje zadovoljstvo zaposlenih, pri katerih se bolje upoštevajo njihove želje in mnenja. Predpostavljali smo, da mlajši zaposleni bolje ocenjujejo sistem delovne uspešnosti, kot starejši, ampak smo s testiranjem ugotovili, da to ne drži in s tem to predpostavko zavrgli. Na koncu smo na podlagi ugotovitev podali predloge za izboljšanje sistema razvoja kadrov in s tem k doprinosu boljših rezultatov dela ter samega zadovoljstva zaposlenih.
Ključne besede: - Razvoj kadrov - Izobraževanje in usposabljanje - Delovna uspešnost - Motivacija - Nagrajevanje in napredovanje - Zadovoljstvo zaposlenih - Redni letni razgovori
Objavljeno: 29.03.2017; Ogledov: 777; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

10.
Razvoj in napredovanje visokošolskih učiteljev v habilitacijske nazive na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani
Urška Kovačič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Visokošolski učitelji so uvrščeni v sistem visokega šolstva, kar za njih pomeni, da je njihov razvoj in napredovanje v izvolitvene nazive - habilitacijo odvisno od številnih dejavnikov, ki jih narekuje politika visokega šolstva, globalne družbene potrebe in številni drugi dejavniki, ki lahko delujejo kot motivatorji ali demotivatorji v razvoju visokošolskega učitelja, oziroma pri uresničevanju njegove akademske kariere. Visokošolski učitelj svojo karierno pot gradi v skladu z nazivom, ki ga pridobi z izpolnjevanjem zakonsko določenih pogojev ter delovanjem tako na pedagoškem kot tudi znanstvenoraziskovalnem področju. Cilj naše raziskave je ugotoviti, ali so visokošolski učitelji na Biotehniški fakulteti dovolj seznanjeni z Merili za volitve v nazive visokošolskih učiteljev, znanstvenih delavcev in sodelavcev in kaj jim predstavlja oviro pri razvoju in napredovanju v habilitacijske nazive.
Ključne besede: Visokošolski učitelj, Razvoj zaposlenih, Kariera, Habilitacija, Napredovanje
Objavljeno: 05.06.2018; Ogledov: 302; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici