| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
METODE NAPOVEDOVANJA PRODAJE ZA ZLATO RADGONSKO PENINO
Tadeja Edšid, 2012, diplomsko delo

Opis: Proizvodna podjetja se na trgu soočajo z različnimi spremembami in tveganji. Do nihanj lahko prihaja tudi v prodaji, zato je pomembno, da jih predvidimo in tako preprečimo dodatne in nepotrebne stroške. Napoved prodaje je temeljni dokument vsakega proizvodnega podjetja. Podjetje lahko prodajo izračunava po različnih metodah in za različna časovna obdobja. Metode za napovedovanje delimo v tri večje skupine. Kvalitativne metode, ki jih imenujemo tudi subjektivne, uporabljamo po navadi takrat, ko na voljo ni zgodovinskih podatkov, npr. za novi izdelek, kvantitativne metode predpostavljajo, da se bodo gibanja iz preteklosti projicirala tudi v prihodnost, kavzalne pa so kombinacija kvalitativnih in kvantitativnih. Izračun napovedi za Zlato radgonsko penino ne kaže nekih večjih sprememb ali nihanj. Napovedovanje z eksponentnim glajenjem za izdelek Zlata radgonska penina je bolj smiselno in daje bolj relevantne podatke, saj upošteva več dejavnikov.
Ključne besede: Prodaja, menedžment prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, gibaje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 1212; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (790,78 KB)

3.
UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
Robert Kocen, 2013, diplomsko delo

Opis: Napoved prodaje podjetja je količina izdelkov, za katero podjetje pričakuje, da jo bo lahko prodalo v nekem časovnem obdobju pri določeni ravni cen in ob upoštevanju pogojev v okolju. Če se podjetje ne zaveda pomembnosti napovedi prodaje, lahko različna nepričakovana nihanja na trgu pripeljejo do velike izgube prihodkov oziroma do nepotrebnih stroškov, kar vse slabo vpliva na končni izid poslovanja. Da bi se podjetja izognila takšnim scenarijem si lahko pomagajo z različnimi metodami napovedovanja prodaje, ki jih razdelimo na kvalitativne, kvantitativne, kavzalne in na scenarije. Delo diplomskega seminarja sem razdelil na dva dela in sicer na teoretični del in na empirični del. V teoretičnem delu sem poleg metod napovedovanja prodaje predstavil še prodajo, management prodaje in napovedovanje prodaje. V empiričnem delu pa sem predstavil sončni park Vivat in na primeru nočitev v sončnem parku Vivat izračunal napoved prodaje z izbranima metodama.
Ključne besede: Prodaja, management prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, kvalitativne metode, kvantitativne metode, kavzalne metode, scenariji, gibanje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Objavljeno: 18.11.2013; Ogledov: 1010; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

4.
Napovedovanje prodaje izolacijskega stekla v podjetju Reflex Gornja Radgona d.o.o.
Andreja Kebler, 2015, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V projektni nalogi je predstavljeno napovedovanje prodaje v podjetjih, kvantitativne metode za napovedovanje ter kazalci za preveritev točnosti napovedi. Glavni cilj te projektne naloge je bil napovedati prihodke od prodaje ter količino izdelanega izolacijskega stekla v podjetju Reflex Gornja Radgona d.o.o. z naslednjimi kvantitativnimi metodami napovedovanja: metoda drsečih aritmetičnih sredin, tehtana aritmetična sredina, metoda eksponentnega izravnavanja, metoda izboljšanega eksponentnega izravnavanja, linearni trend ter napovedovanje s sezonsko komponento. Preverili smo tudi točnost izračunanih napovedi na podlagi različnih kazalcev točnosti napovedovanja, kot so: povprečni absolutni odklon, povprečni absolutni odstotni odklon in kumulativna napaka.
Ključne besede: napovedovanje prodaje, kvantitativne metode napovedovanja prodaje, napovedani prihodki od prodaje, napovedana prodana količina, točnost napovedovanja prodaje
Objavljeno: 19.08.2015; Ogledov: 904; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

5.
UPORABA METOD PODATKOVNEGA RUDARJENJA ZA PLANIRANJE PRODAJNEGA PROGRAMA
Milan Radaković, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Živimo v času, ko je na voljo velika kopica nepreglednih podatkov, ki se zbirajo preko različnih informacijskih sistemov. V okviru magistrskega dela smo se odločili analizirati podatke, ki so bili zbrani v treh letih poslovanja preko programa za vodenje poslovanja v maloprodaji (Birokrat), in skušati odkriti nove uporabne informacije, ki bi pripomogle k boljšemu poslovanju podjetja. Po preučitvi podatkov in specifično globokega prodajnega asortimenta smo se fokusirali na napovedovanje verjetnosti za prodajo posameznih izdelkov. Glavni motiv za to je bil zmanjšanje posledic napačnih odločitev. Izdelkov je veliko, napačne odločitve v nabavi pa se rezultirajo v slabi prodaji izdelkov. Podatke smo uredili in analizirali, zgradili napovedni model in nazadnje tudi uvedli napovedni model v poslovanje podjetja. Pri tem smo dosegli 50 % učinkovitejše napovedovanje prodaje v primerjavi z intuitivnim napovedovanjem poslovodje. Poleg tega smo z analizo podatkov prišli do veliko uporabnih informacij, ki jih prej ni bilo mogoče razbrati iz neobdelanih podatkov.
Ključne besede: odkrivanje znanja v podatkih, napovedovanje prodaje B2C, podatkovno rudarjenje, optimizacija poslovanja z uporabo metod podatkovnega rudarjenja, optimizacija prodajnega programa
Objavljeno: 04.11.2015; Ogledov: 727; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici