SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 42
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
NAPOVEDOVANJE SPREJEMLJIVOSTI IZDELKA NA TRGU S POMOČJO VEČKRITERIJSKE ANALIZE
Tomaž Kostanjevec, 2009, doktorska disertacija

Opis: Novi izdelki predstavljajo tretjino vseh prodanih izdelkov in le manj kot polovica podjetij je uspešna v doseganju pričakovanj svojih kupcev z novimi izdelki. Tretjina podjetij ocenjuje hitrost in učinkovitost razvoja novih izdelkov kot slabo, prav tako tretjina podjetij pa ne meri učinka novih izdelkov pri svojih kupcih. Podjetja, ki s svojimi izdelki hitreje in učinkoviteje prodrejo na trg in ob tem s svojimi izdelki zadovoljujejo potrošnikove potrebe, imajo izredno konkurenčno prednost. Podjetja, ki tega pogoja ne izpolnjujejo in ne zadenejo potrošnikovih potreb, so obsojena na počasno upadanje razvoja in posledični propad. Napreden in neprestan razvoj izdelkov je postala pomembna konkurenčna in zmagovalna prednost podjetij. Pri razvoju novih izdelkov bomo z uporabo razvitega modela z večkriterijsko analizo napovedali trend razvoja. V večkriterijski analizi uporabimo tudi večdimenzionalni prostor, ki nam omogoča določanje časovnega argumenta v primerjavi s parametri izdelka. V določanju parametrov izdelka sodelujeta podjetje z internimi informacijami in tržišče s svojimi zahtevami. V tem pogledu je mogoče vzpostaviti inovativno okolje v razvoju novih izdelkov. Pričujoča disertacija navaja različne pristope k razvoju izdelkov. Ključna pozornost je posvečena inovativni metodi večkriterijske analize v večdimenzionalnem prostoru za ugotavljanje bodočega trenda razvoja izdelka.
Ključne besede: razvoj izdelkov, novi izdelki, večkriterijska analiza, večdimenzionalni prostor, napovedovanje
Objavljeno: 30.06.2009; Ogledov: 2562; Prenosov: 175
.pdf Polno besedilo (3,34 MB)

4.
NAPOVEDOVANJE VREDNOSTI Z ALGORITMOM K NAJBLIŽJIH SOSEDOV
Andrej Meh, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili uporabo algoritma k najbližjih sosedov za napovedovanje vrednosti predmetov glede na njihove lastnosti. Implementirali smo testni program in preučili delovanje algoritma na podatkih iz resničnega sveta. S pomočjo testnega programa smo ocenili učinkovitost algoritma. Predlagali smo še nekaj možnih izboljšav za naš program.
Ključne besede: napovedovanje vrednosti, kolektivna inteligenca, algoritem kNN, spletne dražbe
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1230; Prenosov: 169
.pdf Polno besedilo (704,05 KB)

5.
MODEL STRATEŠKE POSTAVITVE POSLOVNO PROIZVODNEGA SISTEMA
Dejan Rojko, 2010, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je nastalo na osnovi izkušenj s področja vodenja start-up podjetja in zakonitosti projektnega menedžmenta. Predstavlja model strateške postavitve poslovno proizvodnega sistema, s katerim si je mogoče pomagati v semenski fazi, pa tudi kasneje, ko je podjetje že dobro izoblikovano. Celotna zgodba se začne z detekcijo podjetniške ideje, nadaljuje z razvojem le-te in vodi v pripravo učinkovitega poslovnega načrta ter predstavitve, ki navduši investitorje. Velik poudarek je namenjen pomembnemu področju organizacije projektov in proizvodnje s sistemom zunanje oskrbe ter informacijskim tokovom in kriterijem v bolj ali manj kompleksno organiziranem sistemu. Poleg stroškovne učinkovitosti je poudarjena tudi pomembnost stopnje inovativnosti in edinstvenosti v produktu, ki ga poslovni sistem zagotavlja ciljnim grupam. Z integracijo metod stohastičnega napovedovanja, natančneje metode drsečih srednjih vrednosti in linearne regresije I. reda smo, kot je predstavljeno v magistrskem delu, v mladem podjetju dvignili stopnjo inovativnosti oz. edinstvenosti, ki je lahko v očeh trga v neki točki ključnega pomena za uspešno realizacijo poslovnih planov. Na koncu magistrskega dela je na kratko predstavljen poslovni model 21. stoletja, ki zagotavlja obojestransko korist, in sicer med proizvajalcem ter kupcem na trg lansiranega izdelka. Živimo v času, ko je uspeh na področju prodaje mogoče doseči le, če potencialna stranka v produktu uvidi rentabilnost oz. profitabilnost investicije. Ta se lahko izraža tudi v dvigu dodane vrednosti njegovi storitvi oz. produktu, ki ga zagotavlja trgu ali celo njegovemu privatnemu življenju. Upoštevanje modela strateške postavitve poslovnega sistema zagotavlja hitro integracijo mladega podjetja in močno integriteto na lokalni ter kasneje tudi na globalni trg.
Ključne besede: detekcija ideje, poslovni načrt, organizacija proizvodnje, zunanja oskrba, informacijski tokovi, stroškovna učinkovitost, projektni menedžment, stohastično napovedovanje, dodana vrednost, poslovni model
Objavljeno: 30.03.2010; Ogledov: 1905; Prenosov: 252
.pdf Polno besedilo (1001,42 KB)

6.
UPORABA ORODIJ ZA PROGNOZIRANJE DALJINSKEGA PROMETA, PRIMER TRANS-TOOLS
Dejan Prapotnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Hitro naraščanje prometa v Evropi in s tem tudi na slovenskem prometnem omrežju, vodi do številnih problemov v prometu. Ti problemi so na primer zastoji, povečane emisije v zraku, hrup in neposredno tudi povečanje ogroženosti in varnosti udeležencev v prometu. Da bi lažje predvideli stanje v prihodnosti in da do teh nevšečnosti ne bi prihajalo, lahko z uporabo prometnih modelov pravočasno predvidimo in zagotovimo potrebe po prometni infrastrukturi. Ti omogočajo, da preskusimo (testiramo) rešitve in ukrepe, preden jih izvedemo v realnem svetu. Model je poenostavljena prezentacija le dela realnega sveta in je osredotočen na določen problem iz določenega zornega kota. Evropska komisija je za potrebe načrtovanja prometa in mobilnosti v Evropi ugotovila, da potrebuje orodje, ki bi presegalo nekatere pomanjkljivosti obstoječih prometnih modelov, in tako so razvili model Trans-Tools, s katerim smo skozi diplomsko nalogo tudi sami pognali in preizkusili določene scenarije, ki bi se v prihodnosti v Sloveniji lahko zgodili.
Ključne besede: prometni modeli, modeliranje prometa, prometni tokovi, napovedovanje prometnih tokov, Trans-Tools
Objavljeno: 26.03.2012; Ogledov: 1395; Prenosov: 43
.pdf Polno besedilo (3,47 MB)

7.
8.
NAPOVEDOVANJE POTREB SESTAVNIH DELOV ZA PROIZVODNJO
Miha Jančar, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema področje logistike, ki je zelo pomembno za vsako podjetje — to je napovedovanje zalog. Prevelika količina zalog sestavnih delov za proizvodnjo v podjetjih povzroča največji delež nepotrebnih stroškov. V teoretičnem delu smo opisali metode napovedovanja s fiksnim vzorcem ter še nekaj metod za bolj natančno obravnavo podatkov. Opisana znanja smo nato uporabili na realnem primeru proizvodnega podjetja, ki pa je zaradi zaupnosti podatkov želelo ostati neimenovano. Cilj diplomskega dela je bila optimizacija ravni zalog šestindvajsetih sestavnih delov. S preračunom prometa iz preteklih obdobij smo ugotovili najboljše metode napovedovanja za posamezen sestavni del. S kombinacijo tega izračuna ter uporabo izkušenj s kupci, ki jih v podjetjih ne manjka, je bolj učinkovito napovedovanje zalog zagotovljeno.
Ključne besede: Logistika, potrebe, zaloge, napovedovanje
Objavljeno: 09.10.2012; Ogledov: 598; Prenosov: 36
.pdf Polno besedilo (1,16 MB)

9.
METODE NAPOVEDOVANJA PRODAJE ZA ZLATO RADGONSKO PENINO
Tadeja Edšid, 2012, diplomsko delo

Opis: Proizvodna podjetja se na trgu soočajo z različnimi spremembami in tveganji. Do nihanj lahko prihaja tudi v prodaji, zato je pomembno, da jih predvidimo in tako preprečimo dodatne in nepotrebne stroške. Napoved prodaje je temeljni dokument vsakega proizvodnega podjetja. Podjetje lahko prodajo izračunava po različnih metodah in za različna časovna obdobja. Metode za napovedovanje delimo v tri večje skupine. Kvalitativne metode, ki jih imenujemo tudi subjektivne, uporabljamo po navadi takrat, ko na voljo ni zgodovinskih podatkov, npr. za novi izdelek, kvantitativne metode predpostavljajo, da se bodo gibanja iz preteklosti projicirala tudi v prihodnost, kavzalne pa so kombinacija kvalitativnih in kvantitativnih. Izračun napovedi za Zlato radgonsko penino ne kaže nekih večjih sprememb ali nihanj. Napovedovanje z eksponentnim glajenjem za izdelek Zlata radgonska penina je bolj smiselno in daje bolj relevantne podatke, saj upošteva več dejavnikov.
Ključne besede: Prodaja, menedžment prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, gibaje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 917; Prenosov: 192
.pdf Polno besedilo (790,78 KB)

10.
APLIKACIJA ZA POMOČ PAROM PRI ZANOSITVI
Jan Kokalj, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili problem žensk pri zanositvi po tridesetem letu. Kot rešitev smo razvili Android aplikacijo, ki ženskam pomaga spremljati menstrualne cikle in s tem predvideti in napovedovati plodne dni. Na tak način lahko povečamo ali pa zmanjšamo možnost zanositve. Aplikacija poleg tega ponuja še dodajanje opomnikov, pošiljanje SMS-sporočil partnerjem in celoletni pregled nad menstrualnimi cikli. Aplikacija se povezuje tudi s strežnikom, s katerim na varen način sinhronizira podatke.
Ključne besede: Android, ovulacija, napovedovanje, zanositev
Objavljeno: 07.10.2013; Ogledov: 691; Prenosov: 96
.pdf Polno besedilo (2,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici